Lentokone Rantakylän läheisyydessä

Yamantau

Moni on varmasti huomannut, että Mikkelin Rantakylässä lentelee öisin pienkone. Puolustusvoimien sekä Suomen ilmailuliiton mukaan kyseessä on venäläisomistuksessa oleva kone, jonka tarkoitusperää ei tiedetä.

Olen kuullut useasta lähteestä, että Venäläiset käyttävät yksityisiä tahoja Suomen alueiden kartoitukseen. Tarkoitusperästä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä.

Mikäli jollain muulla on varteenotettavaa tietoa tästä aiheesta, jakakaa ihmeessä tietonne ja mielipiteenne.

13

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putinonhienomies

      Siis meitähä pissitää iha silmää ku nuo venäläiskoneet saa lennellä meiän mailla vapaasti, eikä tämä meidän pääministerikää tee mitää

    • SS18

      Tottakai ne saa lennellä kun ovat yksityisomistuksessa, vieläpä Suomen kansalaisuuden omaavia Venäläisiä. Kävin kerran jopa Mikkelin lentoasemalla pyörimässä, jos vaikka sattuis tää kyseinen lentokone kohdalle. Jotain venäjänkielistä tekstiä siinä näytti olevan. Tosin ihan normaalin näköinen kone.

    • raimo18

      perkele jos tänne tulee yksi ryssä ni haen viina pullon ja hirvi kiväärin navetasta ja annan paukkua kohti itä rajaa!!!!!! ei myö voitettu jää kiekossa maailiman mestaruutta 95 ja 2011 että venä läiset koneet vois vaa pörrätä tiälä meiä pilvissä perkele!!!!!! ja alexander stubb vaa istuu edus kunnassa meidän vero rahoilla eikä tee mittää!!!!!!!!!!! hallitus pitäs kokonaa polttaa ku eivät mittää tiiä !!!!!!

    • Foliopäähine

      Order72 Länsi-Savo ei ole luotettava tiedonlähde, täyttä Itä-median armoilla olevaa propagandaa, tuokin "lentoharjoitus" on vain peitetarina venäläiskuvaajille, nyt toivoisin, että heräisit todellisuuteen ja lakkaisit seuraamasta valtamediaa.

      Itse kerään tietoni suoraan venäläislehdistä sekä erinäisiltä venäläistoimittajilta, joita olen pitkän lehmipoikaurani aikana tavannut.

      Herätys !!!!

    • paavo-52

      nykymaailmassa ei voi luottaa mihinkää

    • valoanturi

      Order72, kuinka voit selittää oheisen kuvan????
      http://i.imgur.com/TspGKyl.jpg?1

      siinä se vakoilukone nyt on. Odotan vasta-argumenttiasi! Venäläiset tulevat, hitaasti mutta varmasti

      • No pakko se on uskoa, kun on ihan kuvakin todisteena.
        Taidan itsekkin vaihtaa länkkärin Pravdaan. Sieltä se totuus löytyy.


    • eläkkeellää

      mitä minun vanhat silmät näkevätkään, vanha kunnon ryssä kone

      • #uneton

        On tää kyllä merkillistä kun ei saa yöllä nukuttua kun nuo koneet pitää pahempaa pörinää kun kovaääniset mopopojat. Lentää vielä nii matalalla että varmasti herättää kaikki.


      • työukko
        #uneton kirjoitti:

        On tää kyllä merkillistä kun ei saa yöllä nukuttua kun nuo koneet pitää pahempaa pörinää kun kovaääniset mopopojat. Lentää vielä nii matalalla että varmasti herättää kaikki.

        Joo samaa mieltä ei pysty nukkumaan ja aamulla pistäs mennä painaa raksalle!

        Koneet alas heti! Tai pitää alkaa harjoittaa oman käden oikeuksia


    • Raija rantakylästä

      Itkin taas koko viime yön, kun pelkäsin että se kone tippuu meidän katolle.
      Mikä vuaksi, vuaksi te kiusaatte pientä ihmistä!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe