Skodan rekisteröinnit heinäkuussa 714 kpl, elokuussa 706 kpl.
Minun puhelimessani olevalla laskimella tästä saadaan tulokseksi
myynnin "syöksyminen" 1 % eikä suinkaan 10 %
kuten länttilörtti omassa aloituksessaan väittää.
Ei kannattaisi niin sokean innokkaasti provosoida, että ei ehdi tarkistaa faktoja.
Häpeä, länttilörtti!
LÄNTTILÖRTTI EI OSAA EDES PROSENTTILASKUA
10
71
Vastaukset
- landIord
Laitetaan tähän malliksi pari muuta automerkkiä, joiden myynti syöksyy:
Volkswagen heinäkuussa 1166 kpl, elokuussa 866 kpl, syöksy -25,7 %
Toyota heinäkuussa 884 kpl, elokuussa 808 kpl, syöksy -8,6 %
Ford heinäkussa 498 kpl, elokuussa 654 kpl, syöksy -23,9 %
Dacia heinäkuussa 144 kpl, elokuussa 119 kpl, syöksy -17,4 %
Pointti on tässä edelleenkin se, että yhden kuukauden heilahteluista ei voi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä muuta kuin provoillakseen. - se se kertoo
Kumulatiivinen muutos?????
- myynti sakkaa
Skodan myynti jo 3kk. peräkkäin miinuksella
- ,nmgl5690u7utgmero4
myynti sakkaa kirjoitti:
Skodan myynti jo 3kk. peräkkäin miinuksella
Kappas. Jos se länttilörttiä rauhoittaa, niin myönnettävä on. Tosin heinäkuusta elokuuhun pudotusta oli vain 1 (yksi) prosentti.
Mutta miinuksella ovat myös monet muut automerkit. En lähtisi tällä asialla provoilemaan.
Keskimäärin koko henkilöautojen myynti sakkasi heinäkuuhun verrattuna - 5,5 %.
Ja kesäkuusta heinäkuuhun henkilöautojen myynti putosi -13 %.
- Ei voi mittää kun e
No, en tykkää saivarrella. Mun mielestä VAG osuus on noin kolmasosa kaikista myydyistä. Näin se vaan menee, saksalainen teknologia jyrää. No, toki meillä on kaikki muukin saksalaista taattua laatua, paitti lantaloordit sun muut. Ne lepää ryssäideologiassa, sanon tätä, ja tää on absoluuttinen totuus. Kerro terveisiä puuttinille, se aika oli jo 50 vuotta sitten. Hei hei.
- ryssän sportti
Skoda ei ole saksalainen auto!
- Fritz Übergünther
Eikä myöskään Volkswagen.
- GOLDENSHOWER!!
Skodan omistajat juhlivat jälleen voittajien kultasuihkun alla!
- Joulua!
Jos itse pidät kyseisestä harrastuksesta, nauti itse vaan rauhassa. Älä oleta, että toiset pitäisivät siitä.
Hyvää Joulua kuitenkin sinullekin!
- ei ei ei ei ei ei ei
ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61977- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102842Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25728Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684