Löytäisinpä seksikaverin naisesta

panijasi

Olisi kiva jutella ja panna vaikka pari kertaa viikossa jonkun yksinäisen naisen kanssa. Ei mitään odotuksia parisuhteesta jne. Toisi paljon kevennystä raskaaseen elämään.

29

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä estää? Monilla on tuollaisia vakihoitoja/FWB-suhteita.

      • panijasi

        Minulla ei ole mitään sosiaalisia kontakteja. Mistä lähteä etsimään? Tuskinpa myöskään herätän haluja naisessa, kun olen sosiaalisesti retardi 33v neitsyt. Minua on kyllä sanottu usein komeaksi ja että minussa olisi särmää, eli jotain toivoa on... Tämä nyt oli vaan joku tällainen turha huomionhakualoitus, jonka voisi vaikka poistaakin.


      • kkaakkkk
        panijasi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään sosiaalisia kontakteja. Mistä lähteä etsimään? Tuskinpa myöskään herätän haluja naisessa, kun olen sosiaalisesti retardi 33v neitsyt. Minua on kyllä sanottu usein komeaksi ja että minussa olisi särmää, eli jotain toivoa on... Tämä nyt oli vaan joku tällainen turha huomionhakualoitus, jonka voisi vaikka poistaakin.

        "Seksikaveri" ---NAISET JUOKSEE KARKKUUUUU!!!!!!!!!!!!..


    • tyttönen

      Hei!
      Olen 23-vuotias vaalea tyttö. Monet sanovat ihan kivan näköiseksi, söpöksi jne.
      Minua kiinnostaisi samanlainen suhde.

      • panijasi

        Taidat olla vain mies, joka trollaa. :-/


      • slurps1

        No niin tyttönen kerro vielä mistäpäin olet niin pääset jo vaikka huomenna harrastamaan huoletonta ja mukavaa parittelua.


      • panijasi
        panijasi kirjoitti:

        Taidat olla vain mies, joka trollaa. :-/

        Mutta jos et olekaan, niin voisin toistaa tuon alemman tyypin kysymyksen, eli missä päin Suomea asut?


      • tyttönen
        slurps1 kirjoitti:

        No niin tyttönen kerro vielä mistäpäin olet niin pääset jo vaikka huomenna harrastamaan huoletonta ja mukavaa parittelua.

        Olen turustapäin. Heil handsome!


      • slurps1
        tyttönen kirjoitti:

        Olen turustapäin. Heil handsome!

        No sepäs sattui hyvin kohdalleen. Onpa naisen saaminen nykyaikana helppoa. :)


      • virtual orgasm
        slurps1 kirjoitti:

        No sepäs sattui hyvin kohdalleen. Onpa naisen saaminen nykyaikana helppoa. :)

        No miltä tuntui saada naista?


    • laillista siellä

      Mä sain Virosta yhtä 14w tyttöä =D

      • dfghjkiolpö

        Tiedät kai että suomalaisena syyllistyit silti rikokseen. Laitan viestisi saman tien tiedoksi poliisille.


    • antsa rutojärjeltä

      Kerran olen halannu tyttöä, tosin ihan vaan kaverina. Sekin tilanne tarjos runsaasti löytöretkeilijä fiiliksiä, ihan uusi ja outo manner.

      • halasin naista

        Kerran nuorena miehenä olin laskettulurinteen jonossa Alpeilla ja lauleskelin
        mielessäni "kun sais kerran reissullansa nättiä tyttöä halata.." No ei mennyt
        montaa minuuttia siitä, kun ylempää jonosta tuli vauhdilla tumma ja nätti ranskatar
        suoraan kohti (kun ei sukset totelleet tarpeeksi ja jono oli rinteessä). Halattiin kunnolla ja sain neidin pysähtymään samalla.

        Muut harvat halaukset on sitten tulleet kaveripohjalta ja kyllä nekin on tuntuneet
        mukavilta, mutta se 1. kunnon halaus oli jotenkin mieleenpainuvin.


    • elä

      mene maksullisiin,esim thai-hieronta jos on louvvoo.

    • nain86

      hei missä päin panijasi asuu? Olisin kiinnostunut vastaavasta jutusta..

      • panijasi

        Päijät-Hämeessä. Missäpäin sinä nain86?


    • Nainen77777

      Loistoidea. Suosittelen. Muunlaisiin suhteisiin en itse enää alakaan :)

    • nain86

      Olen Pohjois-Pohjanmaalla. Ketään täältä päin?

    • vaasaguy

      Mun pitää varmaan etsiä joku maksullinen kun ei tässä muuten varmaan koskaan naista pääse koskettamaan. Ei mies voi elää kuinka kauan tahansa ilman naisen kosketusta ennen kuin seinä tulee vastaan. Biologiaa kun on vaikea taistella vastaan ja runkkaaminen alkaa jo maistua puulta.

      Toi yksinäinen nainen panokaverina ja seurana kelpaisi kyllä mullekin mutta ei edes ns. "yksinäisiä taviksia" ole aina niin helppo löytää vaikka mun vaatimukset on aika vaatimattomat.

    • nain86

      samaa mieltä kanssasi vaasaguy että vaikea löytää yksinäisiä tai ylipäätänsä tavis miehiä, jotka eivät olet panneet jokaista liikkuvaa..

    • Miehet kertovat etteivät ole tyytyväisiä kun vaikka tavallisenkin näköinen perusnainen kävisi heille seurusteluun, ei löydy. Naiset kertovat että harmittaa kun yksinäisiä / taviksia miehiä ei ole missään. Pitäisiköhän ihmisten, tälläkin palstalla, viestitellä keskenään enemmän, eikä keskittyä siihen kuinka kamalia vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat kun tämä ja tämä asia puuttuu, mutta tuo ja tuo asia löytyy mutta ne onkin sitten vikoja?

      (Ei ollut retorinen kysymys vaikka saattoi siltä vaikuttaa...)

    • nain86

      En mä mitään vastakkaisen sukupuolen kamaluudesta ole jutellut vaan siitä miten vaikeaa löytää sellaista itselleni "sopivaa seuraa"

      • Jeps... Ei ollut kohdistettu sulle "nain86" vaan tämän palstan yleiseen mentaliteettiin. Onneksi löytyy poikkeuksia, siksi täällä itsekin jaksaa heilua välillä lukemassa ja jotain kirjoittelemassa :)


      • hosa

        Minkälainen seura olisi sinulle sopivaa? Luulisi että naisille, joille kelpaa tuollainen aloituksessa kuvattu suhde, olisi kysyntää. Asutko kenties jollain pienemmällä paikkakunnalla?

        Esimerkiksi tämän viestin takaa löytyy oululainen aika yksinäinen mies. En ole myöskään pannut jokaista liikkuvaa. Olen tosin sinua vähän nuorempi, mikäli numero nimimerkissäsi vittaa syntymävuoteen...


    • nain86

      No aika tavallista seuraa haen, ehkä jopa hieman kokematonta seuraa. Kyllä täällä missä asun on miehiä, mutta se just mistä löytää sen sopivan. Kysyntää on mutta yleensä kysyjät ovat varattuja tai sitten liian kokeneita minun makuuni.

      • 9+19

        No mistäpäin itse oot?


      • nain86
        9+19 kirjoitti:

        No mistäpäin itse oot?

        Minä olen Pohjois-Pohjanmaalla


    • ap.

      Täällä joku kirjoitti nimelläni. En asu Päijät-Hämeessä, vaan Jyväskylässä. Jyväskyläläiset naiset voivat ilmoittautua. :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe