Narsistin verkostoituminen

myrkkyhämähäkki

Narsistihan tykkää koota hovia ja mikäpä olisi oivallisempi ympäristö tähän kuin facebook.
Miten olette narsistin huomanneet muuten toimivan netissä? Yllättävä asia oli huomata narsistin vaikuttavan useiden eri keskusteluforumeiden ylläpidossa, kytäten IP-numeroita, vakoillen perässä, urkkien tietoa, herjaillen, levitellen yksityissuojan piiriin kuuluvia asioita.
Sopiva ympäristö häiriintyneelle narsistille toteuttaa rikoksiaan.

Millaisia kokemuksia teillä on narsistin verkostoitumisesta?

18

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkailkaa määrää

      Narsistilla on 500 facebook kaveria

      • vain valitut

        No ei voi yleistää noin.


      • totuus se on
        vain valitut kirjoitti:

        No ei voi yleistää noin.

        Yhdelläkään narsistilla ei ole alle 500 kaveria


      • vain valitut
        totuus se on kirjoitti:

        Yhdelläkään narsistilla ei ole alle 500 kaveria

        Kaikki narsistit eivät edes ole facebookissa. Olet nyt aika hakoteillä, jos edes kehtaat yleistää jotain tommosta :D


    • nettifeikkipiru

      Eräällä toisella foorumilla joku kertoi 3 vuoden takaa tälläistä:

      "Samoin on netissä tullut jonkun asteen narsistiin (nainen) törmättyä. Hän hakee pahaa ihmisistä, tai kulloisestakin kohteestaan.
      Tyypillinen ajattelutapa voisi olla hänelle, että tavallinen ystävällisyys on "nuoleskelua tai vähintään kieroilua". On ilmeisesti jollain tavoin katkeroitunut perusluonteeltaan, esiintyy muina ihmisinä kiusatakseen, etsii virheitä, kuvittelee tietävänsä toisesta ihmisestä kaiken ja pitää tietojaan ainoina oikeina "faktoina" urkkii että voisi taas haukkua, käyttää "valtaansa" väärin ja pelaa kummallisia pelejä muiden kustannuksella. Hänellä täytyy olla aina hovi ihmisiä ympärillään, jotka myötäilevät mukana. "

      Kuulostaapa aivan siltä narsistilta, joka on minuakin monen monta vuotta piinannut.
      Tunnistaako joku tästä tekstistä tämän narsistin?

      • ei se tervettä ole

        Todellakin olen törmännyt, ainakin täysin samanlaiseen ja hänen hoviinsa. Onko tuo sitä maagista ajattelua, että kuvittelee tietävänsä vieraista ihmisistä kaiken? Kuitenkin on koko ajan valmiudessa 'napata valhe ilmasta' eli lietsoa aivan mistä vain kohteesta selville saamastaan vähäpätöisestäkin pikkuasiasta omatulkinta - uusia ja taas uusia vääristeltyjä tarinoita jakoon hoville juoruttavaksi. Mistä vain, niin vähäistä rääpettä ei olekaan, etteikö se riittäisi inspiraatioksi vääristelyyn ja valehteluun.

        Miksi muuten ihmisiä pitää niin ahkerasti stalkata, jos kerran on kyky tuohon maagiseen päättelyyn omissa pikku aivoissaan ja tietää muutenkin vieraista ihmisistä täysin kaiken? ;-)


      • silmukka kiristyy?
        ei se tervettä ole kirjoitti:

        Todellakin olen törmännyt, ainakin täysin samanlaiseen ja hänen hoviinsa. Onko tuo sitä maagista ajattelua, että kuvittelee tietävänsä vieraista ihmisistä kaiken? Kuitenkin on koko ajan valmiudessa 'napata valhe ilmasta' eli lietsoa aivan mistä vain kohteesta selville saamastaan vähäpätöisestäkin pikkuasiasta omatulkinta - uusia ja taas uusia vääristeltyjä tarinoita jakoon hoville juoruttavaksi. Mistä vain, niin vähäistä rääpettä ei olekaan, etteikö se riittäisi inspiraatioksi vääristelyyn ja valehteluun.

        Miksi muuten ihmisiä pitää niin ahkerasti stalkata, jos kerran on kyky tuohon maagiseen päättelyyn omissa pikku aivoissaan ja tietää muutenkin vieraista ihmisistä täysin kaiken? ;-)

        Toisaalla joku miespuolinen kertoi tälläisestä naisfeikkipirusta, joka on luonut kuvitteellisia hahmoja ja keskustelee itse näiden hahmojensa kanssa, on oppinut vanhaan ikäänsä mennessä tekemään nettirikoksia (tietokoneen etähallintaa), on harrastanut vainoamista jne. Varoitti, että tämä mätä ämmä vaikuttaa muuallakin netissä.
        Havaintoni mukaan niin vaikuttaa, keskustelufoorumeiden ylläpidossa, jota käyttää rikollisiin toimiinsa, ainakin tämä tuntemani narsisti.


      • Just joo.
        silmukka kiristyy? kirjoitti:

        Toisaalla joku miespuolinen kertoi tälläisestä naisfeikkipirusta, joka on luonut kuvitteellisia hahmoja ja keskustelee itse näiden hahmojensa kanssa, on oppinut vanhaan ikäänsä mennessä tekemään nettirikoksia (tietokoneen etähallintaa), on harrastanut vainoamista jne. Varoitti, että tämä mätä ämmä vaikuttaa muuallakin netissä.
        Havaintoni mukaan niin vaikuttaa, keskustelufoorumeiden ylläpidossa, jota käyttää rikollisiin toimiinsa, ainakin tämä tuntemani narsisti.

        Kun saisikin sen silmukan riittävän kireäksi. Kiva lukea muiden yksityisiä sähköposteja ja levitellä niitä, tällainen henkilö ei ole tietenkään omastaan mielestään narsisti tai mitään, vaikka olisi diagnoosikin plakkarissa. Onhan hänen rikollinen toimintansa vain hetkellistä ja väliaikaista, ei kroonista ainakaan sillä kyseisellä hetkellä. Ja psykiatriahan on muutenkin roskaa, paitsi silloin kun jakelee itse diagnooseja amatööripohjalta henkilöistä, joita haluaa mustamaalata.


      • oppia ikä kaikki
        Just joo. kirjoitti:

        Kun saisikin sen silmukan riittävän kireäksi. Kiva lukea muiden yksityisiä sähköposteja ja levitellä niitä, tällainen henkilö ei ole tietenkään omastaan mielestään narsisti tai mitään, vaikka olisi diagnoosikin plakkarissa. Onhan hänen rikollinen toimintansa vain hetkellistä ja väliaikaista, ei kroonista ainakaan sillä kyseisellä hetkellä. Ja psykiatriahan on muutenkin roskaa, paitsi silloin kun jakelee itse diagnooseja amatööripohjalta henkilöistä, joita haluaa mustamaalata.

        Tarkoitatko, että luki suomi24-sähköposteja vai muualla?

        Tämä verkkopalvelu tässä on ainakin vihoviimeinen, johon kannattaa luottaa, josta ottaa sähköpostiosoite tai jossa kirjoitella henkilökohtaisia asioita.


      • Just joo.
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Tarkoitatko, että luki suomi24-sähköposteja vai muualla?

        Tämä verkkopalvelu tässä on ainakin vihoviimeinen, johon kannattaa luottaa, josta ottaa sähköpostiosoite tai jossa kirjoitella henkilökohtaisia asioita.

        Muualla, tänne en tule edes rekisteröimään itseäni. Mutta jatkossa en taida luottaa enää yhteenkään sähköiseen viestintävälineeseen, aina niitä joku mätä omenakin pääsee lukemaan kuitenkin. Terve epäluottamus on tullut jäädäkseen, kiitos eräiden. :)


    • Ei hymyilytä enää

      Tiedän kaksi foorumia, joiden ylläpitäjinä on narsisti. Olen kuullut myös huhuja moderaattoreista. Keskustelupalstat ovat oivallinen paikka kerätä tietoa potentiaalisista uhreista. Tietysti mode saa kenkää jos paljastuu. Mutta mä esim.. suoraan kysyin suomi24 ylläpidolta onko eräs nimeltä mainittu henkilö siellä tietyllä palstalla modena. Vastausta ei koskaan tullut. Käsittääkseni saman henkilön tominta jatkui. En sitten seurannut sitä enempää, kyse oli erään kaverini vainoajasta.

      • otetaan se kiinni

        Minäkin törmäsin eräällä palstalla naiseen joka oli iäkkäämpi ja alkoi vainota minua otti selville kaverinikin ja ujutti verkkonsa sinnekin menetin muijan takia silloiset puolituttukaverini hän oli erittäin taitava. Antakaas muijasta lisä esimerkkejä alkaa kiinnostamaan. Valtavan katkera eukko oli vaarallisen tuntuinen pisti koko palstat hoidattamaan ongelmiaan suurinpiirtein ! Onkohan sama ???Vieläkin puistattaa miten se toimi. Puljasi itsensä moden kamuksi ja modeksi muitten joukkon huh huh !


      • täsmentäisitkö
        otetaan se kiinni kirjoitti:

        Minäkin törmäsin eräällä palstalla naiseen joka oli iäkkäämpi ja alkoi vainota minua otti selville kaverinikin ja ujutti verkkonsa sinnekin menetin muijan takia silloiset puolituttukaverini hän oli erittäin taitava. Antakaas muijasta lisä esimerkkejä alkaa kiinnostamaan. Valtavan katkera eukko oli vaarallisen tuntuinen pisti koko palstat hoidattamaan ongelmiaan suurinpiirtein ! Onkohan sama ???Vieläkin puistattaa miten se toimi. Puljasi itsensä moden kamuksi ja modeksi muitten joukkon huh huh !

        No kerrohan vähän tuntomerkkejä, niin nähdään onko samasta tapauksesta kyse?
        Ikä? Mistäpäin Suomea? Millä palstoilla on huseerannut?


    • tässäpä

      Teinipalstalla ainakin yksi. Pääkaup.sikapsykopaatti. Ilmotettu varmaan nettipoliisiin monen taholta ainakin neljän.Älykäs ja uhkailee.

      • tääkin viel

        Ikä oli jotain plus 50.Ite asun naapurikunnassa ja alkoi pelottamaan käynnit Itiksessä suoraansanottuna kun se lukki siellä lyllersi.


      • puistattava akka
        tääkin viel kirjoitti:

        Ikä oli jotain plus 50.Ite asun naapurikunnassa ja alkoi pelottamaan käynnit Itiksessä suoraansanottuna kun se lukki siellä lyllersi.

        Mun mielestä tää oli myös jollain kissapalstalla ja. Ja jollain teinipalstan rinnakkaispalstalla jonka oli itse väsänny. Ihme muija. Elämä päin helvettiä ja pakotti meidät kuuntelee sitä valilaulua päivät , ken ei suostunut sai vihansa. Se teki mun kavereille haljuja juttuja kanssa esim sulki pois ja seläntakana juonitteli- ammattitasoinen joku luuska. Liivijengi liitty siihen muijaan jotenki.


      • poliisilla ovat jo
        puistattava akka kirjoitti:

        Mun mielestä tää oli myös jollain kissapalstalla ja. Ja jollain teinipalstan rinnakkaispalstalla jonka oli itse väsänny. Ihme muija. Elämä päin helvettiä ja pakotti meidät kuuntelee sitä valilaulua päivät , ken ei suostunut sai vihansa. Se teki mun kavereille haljuja juttuja kanssa esim sulki pois ja seläntakana juonitteli- ammattitasoinen joku luuska. Liivijengi liitty siihen muijaan jotenki.

        Porukat alkoi saada joiltain motskaripoppoilta ehotuksia ja sen palstan kuviot pääty uhkailuineen nettipoliisillekin. tappouhkauksia vissiin peräti ropisi jäsenille. Kyllä ne poliisissa ovat kaikki.


    • missähän lie muualla

      Tämä on sitten eri tapaus, vaikka netissäkin voi esiintyä millä identiteetillä vain.

      Tämä rouva on vaikuttanut tällä suomi24-areenalla, elleissä ja nykyään kai ET.

      Pari paukkua vaille 50vee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe