jos voisit saada kenet tahansa palstaajan

niin?

viereesi ensi yöksi, kenet valitsisit?

31

174

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iso karvainen mies

      Modellin, ja tuossahan hän onkin D:

      • mitä helvettiä??

        onko modelli kaiken lisäksi vielä fagottikin?


      • iso karvainen mies
        mitä helvettiä?? kirjoitti:

        onko modelli kaiken lisäksi vielä fagottikin?

        Kyllä se oli ;) *vetää savuketta*


    • Tämä selvä:

      oasis seiskaysin!

      • tarkootit

        viisysin


    • Jonna6

      Hullun_ukon

      • Tuija 28 Vääksy

        Jonna älä ota tota, sillä on vaimo ja lapsi ja kuitenkin hakee seuraa treffipalstalta.


      • Kulkija Kuosmanen.
        Tuija 28 Vääksy kirjoitti:

        Jonna älä ota tota, sillä on vaimo ja lapsi ja kuitenkin hakee seuraa treffipalstalta.

        No varatuilla miehillähän se on paras vienti teidän naisten keskuudessa. Ihme tekopyhää jeesustelua aina teillä naisilla. Ette muka puutu varattuhin.
        Totuus on kyllä ihan muuta sen olen huomannut tätä elämää seuratessani.


    • vzsgzsg<sg<sg<g

      palstan perseilynikki saa hilata vain oman perseensä sänkyyn. Mitä aikaisemmin, sen parempi.

      Palstan perseilynikki haaveilee valitsevansa palstapersoonan. Se on suuri syy olla kirjoittamatta millään tunnistettavalla.

      • vzsgzsg<sg<sg<g

        lisään kuitenkin että miesvm_1967:n haluaisin viekkuuni


      • niin?
        vzsgzsg<sg<sg<g kirjoitti:

        lisään kuitenkin että miesvm_1967:n haluaisin viekkuuni

        Viime yänä vedin palstapersekilarit ja perseilin Knut Possea.


      • viekuttaja
        niin? kirjoitti:

        Viime yänä vedin palstapersekilarit ja perseilin Knut Possea.

        perseilijä!


    • Knut Posse

      Ottaisn Elluketun, koska olen allerginen ketumkarvoille
      ja oilis luonteva selitys ajaa Ellu koirankoppiin nukkumaan
      ..elei lähde kanavarkaisiin yybeen kåt kåy tarhaan

      Yybee ulkonäöst puheenollen
      paljstankin yybee Fb-kuvankin--ei ses mummeli blondi olekaan
      vaan punäpää, kuten Jee Jeekin
      Punapäät ovat ehkäpä siksii sexykkitä, kun ovat niin härskin alastoman näköisiä

      tässä 49v yybee:
      https://www.youtube.com/watch?v=suyJuHaIme8

      laulu on omistettu neiti Oasixelle

      • Jee Jee

        Knut, Musti tulee ja puree sua persuuksiin kun tän kirjoitukses näkee.
        Ja tiedoksesi vaan etteivät punapäät ole sen härskimmän näköisiä kuin muutkaan naiset.
        Riippuu täysin miten pukeutuu ja meikkaa ja miten viestii kehonkielellään. =))

        Sormet kipeinä olen kuorinut omenia tänään ja keittänyt hilloketta pakastettavaksi.
        Faija toi 6 kassillista omenia ja neljä kg hilllosokeria ja pyysi munt tekeen ne valmiiks illaks.
        Palkaksi saan tuoretta fileroitua kalaa paljon ja yhden ison savustetun siian.
        Faija jakaa hillokkeet sisaruksilleni, itselleen mulle.
        Emo kieltäytynyt tekemästä enää meidän omena hillokkeita.
        Pakkases sose ei tarvitse niin paljon sokeria, on terveellisempääkin ja säilyy taatusti homehtumatta.


      • <<el comandante
        Jee Jee kirjoitti:

        Knut, Musti tulee ja puree sua persuuksiin kun tän kirjoitukses näkee.
        Ja tiedoksesi vaan etteivät punapäät ole sen härskimmän näköisiä kuin muutkaan naiset.
        Riippuu täysin miten pukeutuu ja meikkaa ja miten viestii kehonkielellään. =))

        Sormet kipeinä olen kuorinut omenia tänään ja keittänyt hilloketta pakastettavaksi.
        Faija toi 6 kassillista omenia ja neljä kg hilllosokeria ja pyysi munt tekeen ne valmiiks illaks.
        Palkaksi saan tuoretta fileroitua kalaa paljon ja yhden ison savustetun siian.
        Faija jakaa hillokkeet sisaruksilleni, itselleen mulle.
        Emo kieltäytynyt tekemästä enää meidän omena hillokkeita.
        Pakkases sose ei tarvitse niin paljon sokeria, on terveellisempääkin ja säilyy taatusti homehtumatta.

        Voi jumpe Jee Jee flikka
        Sinä ainoana pääsisit vierihoitsuxeni, jos jääkaapissa on hyvää alaruakaa

        Voisin hrkita jopa jonkilaista sukupuolitoimitusta nuoren vasemmistolaisen flikan kanssa--Kaikki kunnia Yrtille- mutta olem paljon sexykääpi


    • viekuttaja

      viekku viekkusen

      • J14+12

        Vesku?


    • Kyllä se sama mies riittää ja tulisi valituksi uudelleenkin, jonka silloin joskus täältä löysin. En suostuisi luopumaan enkä vaihtamaan. Hyvästä ei kannata luopua helpolla. :)

      • jaa, minäkun

        luulin että sinä "laskit.väärin" ottaessasi sen....


      • exrekattu
        jaa, minäkun kirjoitti:

        luulin että sinä "laskit.väärin" ottaessasi sen....

        sen?


      • jaa, minäkun kirjoitti:

        luulin että sinä "laskit.väärin" ottaessasi sen....

        Siinäpä se onkin, kun luuleminen ei ole tiedon väärti. Ihmiset usein luulee kaikenlaista vailla parempaa tietoa. Ne jotka tietävät taas eivät tuhlaa aikaansa luulemiseen. :)


      • Jee Jee
        exmex kirjoitti:

        Siinäpä se onkin, kun luuleminen ei ole tiedon väärti. Ihmiset usein luulee kaikenlaista vailla parempaa tietoa. Ne jotka tietävät taas eivät tuhlaa aikaansa luulemiseen. :)

        Ei siitä kauaa ole kun kirjottelit tänne, että kumpa mies rohkaistuis, keräis kamansa ja häipyisi..


      • Jee Jee kirjoitti:

        Ei siitä kauaa ole kun kirjottelit tänne, että kumpa mies rohkaistuis, keräis kamansa ja häipyisi..

        Ei siitä kauan ole, kun tykkäsin provosoida muutenkin. Liikaa palstailua aiheuttaa kakofoonista käyttäytymistä. Onneksi siihen voi vaikuttaa itse ja valita vähemmän palstaa, kun alkaa vaikuttaa liikaa ja meno äityy huonoksi.


      • Jee Jee
        exmex kirjoitti:

        Ei siitä kauan ole, kun tykkäsin provosoida muutenkin. Liikaa palstailua aiheuttaa kakofoonista käyttäytymistä. Onneksi siihen voi vaikuttaa itse ja valita vähemmän palstaa, kun alkaa vaikuttaa liikaa ja meno äityy huonoksi.

        exmex; sä vastasit kyllä nyt trollilles.
        Mä en muista edes lukeneeni mitään tollaista sun sanoneen.
        Tosi asia on: et trolli kirjoittaa yli puolet "MUN" kirjoituksista ja lähes kaikki aloitukset!

        Sun neuvos on siis et mä häivyn eli valitsen itse:
        "vähemmän palstaa kun meno äityy huonoksi!"

        Siinäpä se; taisin älytä!


      • Jee Jee kirjoitti:

        exmex; sä vastasit kyllä nyt trollilles.
        Mä en muista edes lukeneeni mitään tollaista sun sanoneen.
        Tosi asia on: et trolli kirjoittaa yli puolet "MUN" kirjoituksista ja lähes kaikki aloitukset!

        Sun neuvos on siis et mä häivyn eli valitsen itse:
        "vähemmän palstaa kun meno äityy huonoksi!"

        Siinäpä se; taisin älytä!

        Varmaan vastasin, trollejahan täällä piisaa. Niin toi neuvo oli ihan itselleni toimiva. Voi varmasti toimia kellä tahansa muullakin. Kun alkoi tuntua, että itsekin sekoilee liikaa päätin ottaa hajurakoa palstaan. Aina siinä kohtaa jatkossa aikomus pysyä pois, jos alkaa tuntua että jo taas riittää. Tai alkaa mennä toopeiluksi. :)

        Nyt onneksi elämä on niin täynnä kaikenlaista muutakin, ettei tarvitse kehitellä tekemistä tai paikata tyhjiötä palstalla. Päätin nyt vastata sulle kuitenkin. Mukavaa päivänjatkoa ja viikonloppua.


    • Jee Jee

      "Ei siitä kauan ole, kun tykkäsin provosoida muutenkin. Liikaa palstailua aiheuttaa kakofoonista käyttäytymistä. Onneksi siihen voi vaikuttaa itse ja valita vähemmän palstaa, kun alkaa vaikuttaa liikaa ja meno äityy huonoksi."

      Mitä tämä sit on...jollei provosoimista?
      En vaan jaksa provosoitua sunsta....
      eikä ole fiksua antaa ymmärtää et kyseessä on joku muu ...vaikkapa trollina.
      Piiloudut sit toisen rekatun nikkes taakse kommentoimaan,
      mikä sun bropleemas oikein on?
      Ja exmexin profiili on piiloitettu vaikka on rekattu, .... niin 1 1 = on jo neljäs!

      Joo ja tiedän jo....mun vainoharhaisuus = taas nousus. =((

    • huokaus*

      iivari

    • noh tuskin palstalla, olisi sellaista henkilöä jonka huolisin viereeni
      tai millään palstalla olen turhautunut, niin turhautunut.
      ihmisten ajattelematonta kiusaamista esiintyy jokaisella palstalla vaikka kyseinen asia ei ole minuun kohdistettu, koen paremmaksi taas kadota.

      minulla on muutakin huolia kuin riidellä itsekkäiden ihmisten kanssa. on niin paljon huolia itsestäni kuin myös suomen asioista kuin myös siitä miten muut hoitaa lapsensa joudun vielä muiden lapsien kiusauksesta kärsiä tai muiden lasten mielenterveydestä kärsiä koska kohdistaa ilkeytensä meihin tulevaisuudessa.

      mutta tuskin ketään kiinnostaa.

    • No tää kysymys on helppo

      : )

    • Genio Mente

      Heh, mutjoo, itseni tietysti. Minä

      • Genio Mente

        harni vaan, ettei hansakpillu toimi känniissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2535
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1625
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      109
      1388
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe