Mihin miestä saa koskettaa?

Yx tyttö

Moi, kun mun poikaystävä halaa mua niin onko täysin sopimatonta koskettaa hänen farkkujaan siitä kohtaa missä hänen pippelinsä on? Siis housujen päältä, koska tunnen reittäni vasten miten se jököttää? Emme ole olleet vielä sängyssä, joten miten saan koskea häntä?

13

2340

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yx mies

      Ei se siitä varmaan pahastu.

    • miäs.

      khyllä se käy päinsä jos kerran se hinkkaa sitä sun reittäs vasten .

    • vinkki....

      Tuskinpa pahastuu, mutta se tarkoittaa myös sitä, että olet valmis menemään pidemmälle. Kiusata ei saa....ja tämän sanoo n50 . :)

    • TE-keskus vastaa

      Pippeliä kannattaa koskettaa housujen alta ,mieluummin huulilla voimakkaasti imien

    • make699999

      saako pippelin laittaa pimppiin jos mieli tekee

    • jos haluat seksiä

      Saa ja nimenomaan pitää jos olet valmis yhdyntään tai ainakin tumputtamaan tai antamaan suikkaria poikakaverilles.

    • iulh

      > onko täysin sopimatonta koskettaa hänen farkkujaan

      Eihän tuohon nyt ole mitään yleispätevää ohjetta. Kosketuksen kokeminen on yksilöllistä, joten: kyä sää sen sitte huamaat...

    • Stadin friidu

      Kannattaa leikkiä sen vyön soljella ihan kuin miettisit, pitääkö se avata... Voit myös laittaa sormen pojan housunkauluksen sisälle ja koittaa, osutko ihan sattumalta "siihen. "

    • Yö tyttö

      Moi, se tarttui mun käteen kiinni kun mä kosketin sen pippuria farkkujen päältä ja yritti tunkea mun käden sen housuihin sisään. Mä vedin mun käden pois ja nyt se on hirveen loukkaantunut? Mitä mä nyt teen, onks mun pakko tehdä kaikki mitä se tahtoo?

    • hjkjkkk

      Ei tietenkään ole!! annoit vaan vähän ristiriitasia signaaleja. Eka kosket sitä sieltä ja sitku se innostuu niin et haluakkaan enää? Haluatko siis harrastaa seksiä hänen kanssaan vai et? Kannattaa sanoa että ei ollut tarkoitus loukata vaan haluat vain edetä hitaasti. Kannattaa puhua seksistä ennen ettei tule väärinymmärtämisiä :)

      • sdfaasffas

        Tämä. Älä edes hymyile miehelle josset ole valmis anaaliseksiin. Muuten miesparassa saattaa turhaan herätä toivo.


    • panomieshärkä

      Jos naisellani ei ole pokkaa olla oma-aloitteinen ja rohkea, niin saa lähteä muualle ujostelemaan. Elämä on lyhyt joten siitä pitää ottaa kaikki irti. Niin myös kiimasta ja seksistä. Mikään ei ole niin seksikästä kuin rohkea ja häpeilemätön nainen. Se sytyttää. Että saa koskea. Rohkeasti.

    • aikuinen nainen

      Älä anna väärää signaalia miehelle. Jos haluat vain leikitellä, mies ei sitä välttämättä tiedä. Jos alat hyväillä housujen päältä, luulee mies ilman muuta, että haluat muutakin. Jos et ole valmis muuhun niin ei pidä aloittaa ollenkaan. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe