Katson muutamalle

ninakallio1972

Minulta on pyydetty näytettä monta kertaa. Joten katson muutamalle. Eli laittakaa tähän kysymyksiä, niin vastaan niihin huomisen päivän aikana.

84

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilpatiheijaa

      Tämän viikon loton oikeat päänumerot?

      • myös näkijä

        2,8,10,11,16,25,34


    • Tuulikki. R.

      Hei.

      Olen keski-ikäinen nainen ja myymässä eron jälkeen kotiani, miksi uudet ostajat
      venyttävät asiaa, eikä ole tehnyt vielä kauppakirjaa?
      Mikä on se ääni joka vintiltä kuuluu?

      Mies jonka tapasin, tapaanko hänet vielä?

      • Tuulikki R

        Heillä on toinen koti myös kiikarissa, siksi hieman vetkuttelevat, mutta ostavat kyllä sinun kotisi, Piharakennukset houkuttelevat heitä ja maalais olotilat.

        Vintillä on välitilaan jääneitä ihmisiäm he muistuttavat itseään.

        Tuo tumma mies jonka tapasit, niin tulet tapaammaan hänet vielä uudelleen.


      • Tuulikki.R
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Tuulikki R

        Heillä on toinen koti myös kiikarissa, siksi hieman vetkuttelevat, mutta ostavat kyllä sinun kotisi, Piharakennukset houkuttelevat heitä ja maalais olotilat.

        Vintillä on välitilaan jääneitä ihmisiäm he muistuttavat itseään.

        Tuo tumma mies jonka tapasit, niin tulet tapaammaan hänet vielä uudelleen.

        Kiitos paljon


    • Honky tonky

      Elämän tarkoitus ja sen vaikutus?

      • aika laaja käsite tuo en osaa antaa tuoho vastausta


    • syyslehti

      Katsoisitko minulle rakkauteen ja asumiseen. Jos jotain muuta nousee, saa senkin tietysti kertoa. Olen keski-ikäinen tumma nainen.

      Kiitos sinulle jo etukäteen :)

      • Rakkaus on sinulle ihan siinä käden ulottuvilla, katsele ympärillesi, hän on kovin lähellä. Asumiseen en näe muutoksia.


      • syyslehti
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Rakkaus on sinulle ihan siinä käden ulottuvilla, katsele ympärillesi, hän on kovin lähellä. Asumiseen en näe muutoksia.

        Kiitos paljon Nina :)

        Toivon todella, että tuo rakkaus löytyisi tai löytäisi minut. Katselen kyllä ympärilleni ja joku mielessäkin pyörii.
        Asumiseen olen miettinyt muutoksia, mutta ehkä niiden aika ei sitten ole vielä.

        Milleköhän aikajänteelle näet asioita yleensä?

        Kiitos vielä sinulle. Enempää tuosta tulkinnasta on vielä vaikea sanoa, tulevaisuus näyttää


    • kukkanen.

      Olen vaalea nainen itä-suomesta. Jätin puolisoni sillä epäilin ja sanin vinkkiä että hän pettäisi minua. Teinkö oikean ratkaisun ja oliko vaistoni oikeassa?

      • myös näkijä

        Voi hitto että aina naurattaa tuo hiustenvärin kertomin niinkun sillä olisi yhtään mitään merkitystä. Värin voi vaihtaa purkista vaikka viikottain.

        Kuuntelit muiden puheita ja uskoit ja rikoit liittosi ? Eikö pitäisi ensin olla varma ettei sitten tarvitse katua? Koska kovin varmalla pohjalla ei tekosi ollut kun nyt epäilet olitko sittenkään oikeassa.

        Miehesi ei pettänyt sinua seksuaalisesti mutta haki ymmärrystä ja naisnäkökulmaa toiselta naiselta ja siihen syynsä on sinullakin. Olitko enää itsekään täysillä jutussa mukana vai oliko kaikki sinulle jo rutiinia ja tottumusta?

        Mietihän kuinka herkästi olit valmis uskomaan muiden puheita on varmaan parempi että erositte.


      • Kyllä teit oikean ratkaisun, sillä sinulle on tulossa se oikea, kunhan nyt muistat antaa aikaa itsellesi, etkä heti ota sitä ns. laastarisuhdetta. Vanha pitää saada pois painamasta mieltä niin saat aloittaa uudelleen.


      • myös näkijä kirjoitti:

        Voi hitto että aina naurattaa tuo hiustenvärin kertomin niinkun sillä olisi yhtään mitään merkitystä. Värin voi vaihtaa purkista vaikka viikottain.

        Kuuntelit muiden puheita ja uskoit ja rikoit liittosi ? Eikö pitäisi ensin olla varma ettei sitten tarvitse katua? Koska kovin varmalla pohjalla ei tekosi ollut kun nyt epäilet olitko sittenkään oikeassa.

        Miehesi ei pettänyt sinua seksuaalisesti mutta haki ymmärrystä ja naisnäkökulmaa toiselta naiselta ja siihen syynsä on sinullakin. Olitko enää itsekään täysillä jutussa mukana vai oliko kaikki sinulle jo rutiinia ja tottumusta?

        Mietihän kuinka herkästi olit valmis uskomaan muiden puheita on varmaan parempi että erositte.

        Kuule "myös näkijä" onko sinusta reilua tulla melkein jopa haukkumaan tänne ihmisiä.
        Minulta on pyydetty näytettä että antaisin sellaisen ja nyt olen antanut, niin tulit parjaamaan siihen väliin.


      • Myös näkijä (aito)
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Kuule "myös näkijä" onko sinusta reilua tulla melkein jopa haukkumaan tänne ihmisiä.
        Minulta on pyydetty näytettä että antaisin sellaisen ja nyt olen antanut, niin tulit parjaamaan siihen väliin.

        Kuule ninakallio1972 oletko oikeasti edes mikään näkijä? ja jos olisit tietäisit sen faktan ettei ihmisten hiusten värillä vrs. ennustuksiin ole yhtään mitään merkitystä.

        Ihmiselle voi "nähdä" olipa hän vaalea, tumma, punapää tai kalju ilman että tietää hiustenvärin kun se on täysin epäolennaista varsinkin nykyään kun sen värin voi kuka tahansa koska tahansa vaihtaa.

        Et sinä ninakallio1972 omista tätäkään palstaa ja kuka tahansa voi ja saa kommentoida tähän ketjuun ja palstalle jos haluaa.

        Nuo sinun "näkemisesi" on melkoista huuhaata jonka tiedät kyllä itsekin. :-) Samanlaisia ympäripyöreitä neuvoja ja ohjeita saa vaikka naistenlehtien neuvontapalstalta. Näkemisen kanssa noissa ei ole mitään tekemistä. Minä näin asiat kuten ne ovat ja sinä heittelet hatusta juttujasi :-)

        Onko niin että tulonlähteesi on ehtynyt ja nyt yritätä markkinoida itseäsi näin surkealla tavalla?

        Muista nyt se totuus;

        OIKEAN NÄKIJÄN EI TARVITSE TODISTELLA MITÄÄN KYKYJÄÄN HÄN VAIN HOITAA HOMMANSA!

        Pystytkö siihen? Todista nyt sitten minulle että olet oikea näkijä ja kerro ihan mitä tahansa minusta sellaista jota et tekstistäni voi päätellä. Lupaan antaa palautteeni.


      • Ulla T
        Myös näkijä (aito) kirjoitti:

        Kuule ninakallio1972 oletko oikeasti edes mikään näkijä? ja jos olisit tietäisit sen faktan ettei ihmisten hiusten värillä vrs. ennustuksiin ole yhtään mitään merkitystä.

        Ihmiselle voi "nähdä" olipa hän vaalea, tumma, punapää tai kalju ilman että tietää hiustenvärin kun se on täysin epäolennaista varsinkin nykyään kun sen värin voi kuka tahansa koska tahansa vaihtaa.

        Et sinä ninakallio1972 omista tätäkään palstaa ja kuka tahansa voi ja saa kommentoida tähän ketjuun ja palstalle jos haluaa.

        Nuo sinun "näkemisesi" on melkoista huuhaata jonka tiedät kyllä itsekin. :-) Samanlaisia ympäripyöreitä neuvoja ja ohjeita saa vaikka naistenlehtien neuvontapalstalta. Näkemisen kanssa noissa ei ole mitään tekemistä. Minä näin asiat kuten ne ovat ja sinä heittelet hatusta juttujasi :-)

        Onko niin että tulonlähteesi on ehtynyt ja nyt yritätä markkinoida itseäsi näin surkealla tavalla?

        Muista nyt se totuus;

        OIKEAN NÄKIJÄN EI TARVITSE TODISTELLA MITÄÄN KYKYJÄÄN HÄN VAIN HOITAA HOMMANSA!

        Pystytkö siihen? Todista nyt sitten minulle että olet oikea näkijä ja kerro ihan mitä tahansa minusta sellaista jota et tekstistäni voi päätellä. Lupaan antaa palautteeni.

        Ihme huutelija sä olet "myös näkijä" ja myös näkijä (aito) sama henkilö.

        Kysyikö Nina kenenkään hiustenväriä missään kohtaa? ei kysynyt. Siltä on pyydetty näytettä, itsekkin olen joskus pyytänyt, nyt hän sen antoi. Hienoa häneltä. Kerrohan sinä näkijä kuka sinä olet ja anna myös näyte jos mukamas olet näkijä?

        Kamala rääväsuu olet ja näillä palstoilla niitä on ollut muutama, ei kovin vaikeaa arvata kenen kirjoitus tämä on.

        ja kiitos nina näytteestäsi


      • Myös näkijä (aito)
        Ulla T kirjoitti:

        Ihme huutelija sä olet "myös näkijä" ja myös näkijä (aito) sama henkilö.

        Kysyikö Nina kenenkään hiustenväriä missään kohtaa? ei kysynyt. Siltä on pyydetty näytettä, itsekkin olen joskus pyytänyt, nyt hän sen antoi. Hienoa häneltä. Kerrohan sinä näkijä kuka sinä olet ja anna myös näyte jos mukamas olet näkijä?

        Kamala rääväsuu olet ja näillä palstoilla niitä on ollut muutama, ei kovin vaikeaa arvata kenen kirjoitus tämä on.

        ja kiitos nina näytteestäsi

        Minun ei tarvitse jaella kenelekään mitään outoja "näytteitä" mutta se nyt on selvää , että sinä olet sama henkilö :-) kun tuo näytteiden jakajakin.

        Mitä hän sinusta "todisti" ? Antamalla ympäripyöreitä vastauksia joista osan antoi itse itselleen :-D

        Ja kuka muka olen? Tuskinpa tiedät en juuri näille sivustoille kommentoi mitään, nyt kommentoin koska tuo on niinhilpeää, että kun joku kysyy täällä jotakin aina se hiustenväri mainitaan vaikka sillä ei ole mitään merkitystä.


      • Asiakas (aito)
        Myös näkijä (aito) kirjoitti:

        Minun ei tarvitse jaella kenelekään mitään outoja "näytteitä" mutta se nyt on selvää , että sinä olet sama henkilö :-) kun tuo näytteiden jakajakin.

        Mitä hän sinusta "todisti" ? Antamalla ympäripyöreitä vastauksia joista osan antoi itse itselleen :-D

        Ja kuka muka olen? Tuskinpa tiedät en juuri näille sivustoille kommentoi mitään, nyt kommentoin koska tuo on niinhilpeää, että kun joku kysyy täällä jotakin aina se hiustenväri mainitaan vaikka sillä ei ole mitään merkitystä.

        olen kyllä kans tunnistavinani saman kirjoitustyylin "kysyjiltä" ja vastaajalta. Itselle ei Kallion ennuste ainakaan toteutunut, aikaa kulunut jo kaksi vuotta. Lisäksi oli todella ympäripyöreää tulkintaa.


      • vain elämää!!!
        Myös näkijä (aito) kirjoitti:

        Kuule ninakallio1972 oletko oikeasti edes mikään näkijä? ja jos olisit tietäisit sen faktan ettei ihmisten hiusten värillä vrs. ennustuksiin ole yhtään mitään merkitystä.

        Ihmiselle voi "nähdä" olipa hän vaalea, tumma, punapää tai kalju ilman että tietää hiustenvärin kun se on täysin epäolennaista varsinkin nykyään kun sen värin voi kuka tahansa koska tahansa vaihtaa.

        Et sinä ninakallio1972 omista tätäkään palstaa ja kuka tahansa voi ja saa kommentoida tähän ketjuun ja palstalle jos haluaa.

        Nuo sinun "näkemisesi" on melkoista huuhaata jonka tiedät kyllä itsekin. :-) Samanlaisia ympäripyöreitä neuvoja ja ohjeita saa vaikka naistenlehtien neuvontapalstalta. Näkemisen kanssa noissa ei ole mitään tekemistä. Minä näin asiat kuten ne ovat ja sinä heittelet hatusta juttujasi :-)

        Onko niin että tulonlähteesi on ehtynyt ja nyt yritätä markkinoida itseäsi näin surkealla tavalla?

        Muista nyt se totuus;

        OIKEAN NÄKIJÄN EI TARVITSE TODISTELLA MITÄÄN KYKYJÄÄN HÄN VAIN HOITAA HOMMANSA!

        Pystytkö siihen? Todista nyt sitten minulle että olet oikea näkijä ja kerro ihan mitä tahansa minusta sellaista jota et tekstistäni voi päätellä. Lupaan antaa palautteeni.

        Annahan sinä näyte vaikka minusta. hiukseni on värjätyt, ikä noin 40.Nuo varmaan riittääkin sinunlaiselle taiturille. Mielenkiinnolla odotan mitä näet?


      • nä nä näkijä
        Myös näkijä (aito) kirjoitti:

        Minun ei tarvitse jaella kenelekään mitään outoja "näytteitä" mutta se nyt on selvää , että sinä olet sama henkilö :-) kun tuo näytteiden jakajakin.

        Mitä hän sinusta "todisti" ? Antamalla ympäripyöreitä vastauksia joista osan antoi itse itselleen :-D

        Ja kuka muka olen? Tuskinpa tiedät en juuri näille sivustoille kommentoi mitään, nyt kommentoin koska tuo on niinhilpeää, että kun joku kysyy täällä jotakin aina se hiustenväri mainitaan vaikka sillä ei ole mitään merkitystä.

        kyllä sä jo itestäs kerroit ja annoit vaikutelman, että millainen olet ihmisenä. Törkeä, katkeroitunut rääväsuu jolla ei ole ystäviä.
        Et juuri kommentoi näille sivuille mitään, mutta kyyläämässä käyt ja kun tulee tilaisuus näpäytät heti ja haukut kaikki. Ei ole ihme että ystävät on lähteneet läheltäsi pois. yksinäinen ressukka.


    • 30v

      Naapurillani on ollut nyt lähiaikoina tapana haukkua minua ja solvat muille naapureille. Miksi. Olen tumma 30v nainen.

      • Hän on kateellinen, koita olla välittämättä, et ole ainoa ketä hän haukkuu, olet nuori ja kaunis, siitä hän on kateellinen. Omaisuudestasi vielä enemmän kateellinen.


      • 30v
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Hän on kateellinen, koita olla välittämättä, et ole ainoa ketä hän haukkuu, olet nuori ja kaunis, siitä hän on kateellinen. Omaisuudestasi vielä enemmän kateellinen.

        Puhuu kyllä pahaa monesta ihmisestä. Kiitos. Näin vähän aattelinkin.


    • punapää

      Löytyykö minulle tulisieluiselle keski-ikäiselle punapäälle vielä puolisoa?

      • Kyllähän se sinulle löytyy, mutta menee tuonne ensi kevääseen, muistahan silti elää kuin tähänkin asti, etkä jämähdä sinne kotiisi.


    • sinikellonen

      Tumma mies ja parisuhde. Miten eteneepi? Yhteinen koti ja perhe?

      • Kestää vielä tovin ennen kuin etenee sille asteelle että perhettä perustatte, mutta ennen sitä nauttikaa toisistanne, tehkää matkoja ja viettäkää roanttisia aikoja. Perheen perustaminen tulee kyllä ajan kanssa hieman myöhemmin.


    • Myös näkijä

      Miksi lupailet katsoa ja sitten häivyt paikalta? Aika epämääräistä käytöstä pidähän lupauksesi ja anna nyt sinäkin herranjestas palautteesi näille kysyjille ettei näkijä tee sillä tiedolla mikä hiustebnväri on yhtään mitään. Ei ainakaan oikea näkijä :-D

      • Hei Sinä myös "näkijä."

        Et tainnut lukea tuota kirjoitustani, että vastailen näihin huomenna.

        Se hiusväri mikä purkista tulee ei ole oma väri, vaan näen sen mikä se on oikeasti.


      • Miettelijäs
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Hei Sinä myös "näkijä."

        Et tainnut lukea tuota kirjoitustani, että vastailen näihin huomenna.

        Se hiusväri mikä purkista tulee ei ole oma väri, vaan näen sen mikä se on oikeasti.

        Olen nuori 21v nainen. minulla on salaisuus, enkä tiedä miten sen vanhemmilleni kertoisin ja miten he siihen reakoisivat, vai pidänkö salaisuuden?


      • Miettelijäs kirjoitti:

        Olen nuori 21v nainen. minulla on salaisuus, enkä tiedä miten sen vanhemmilleni kertoisin ja miten he siihen reakoisivat, vai pidänkö salaisuuden?

        Hei miettelijäs.

        Ymmärrän että asiasi on arka, mutta hyvin voit kertoa, sillä seksuaalinen suuntautuinen ei ole helppoa kerrottavaa. Äitisi hyväksyy helpommin, isäsi ei ihan heti mutta lämpenee kyllä ajatukselle kun aikaa hieman kuluu ja huomaa että puolisosi tekee sinut onnelliseksi. Kerro vain rohkeasti, silloin asia ei paina sinua ja asiat hoituvat helpommin.


      • Myös näkijä (aito)
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Hei Sinä myös "näkijä."

        Et tainnut lukea tuota kirjoitustani, että vastailen näihin huomenna.

        Se hiusväri mikä purkista tulee ei ole oma väri, vaan näen sen mikä se on oikeasti.

        Mitä sinä teet tiedolla mikä on hiustenväri ? Minä en ainakaan tee sillä tiedolla mitään en silläkään onko kysyjä mies vai nainen lihava vai laiha nuori tai vanha. Ei niitä minulle tarvitse kysyjien kertoa ne tulee tietoon ilman kysymistäkin.

        Joten älä höpsi ihminen. :-)


      • miettelijäs
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Hei miettelijäs.

        Ymmärrän että asiasi on arka, mutta hyvin voit kertoa, sillä seksuaalinen suuntautuinen ei ole helppoa kerrottavaa. Äitisi hyväksyy helpommin, isäsi ei ihan heti mutta lämpenee kyllä ajatukselle kun aikaa hieman kuluu ja huomaa että puolisosi tekee sinut onnelliseksi. Kerro vain rohkeasti, silloin asia ei paina sinua ja asiat hoituvat helpommin.

        Kiitos Nina. Juuri tuota olen arastellut kertoa, miten näitkin sen :) kiitos paljo, jos tänään jo rohkenisi kertoa.


    • Tuulen viemää

      Hei! Ranskalainen mies on mielessäni. Vieläkö olen hänen mielessään ja tapaammeko vielä tulevassa? Tunne on vahva, mutta onko tämä vain yksipuolista vai onko meillä yhteys niinkuin luulen. Asia vaivaa kovin, olisi ihanaa jos vastaisit, mikäli näet tähän jotakin?
      Asun ulkomailla.

    • Ikätyttö59

      Esimieheni vaihtui muutama kuukausi sitten. Ihmetyttää, kun kohdatessamme hän välttelee katsettaan ja on aina kovin kiireinen. Nyt minulle on tullut vahva ajatus jostain valheesta. Mitä hän miettii?

      En taida olla hänen suosiossaan, ja se luo epävarmuutta tulevaisuuteen.

      • koppis

        Hei, pääsen opiskelemaan tammikuussa 2015 sairaanhoitajaksi? Näkyykö muuttoa?

        Olisinko parempi sairaanhoitajana vai lääkärinä?


    • koppisss

      Hei, pääsen opiskelemaan tammikuussa 2015 sairaanhoitajaksi? Näkyykö muuttoa?

      Olisinko parempi sairaanhoitajana vai lääkärinä?

    • blondeee

      Katsotko tiettyyn ihmissuhteeseen et mitä olisi tulossa? :)

    • utelias2

      Olisiko raha-asioihini parannusta,jos on koska???

    • Unelma Ulpukka

      Elämääni mahtuu iloa, murhetta masennustakin. Tällähetkellä on huoli teveydestä. Työkin huolettaa, tai lähinnä työn puute. Tai en töitäkään kaipaa jos rahat riittäis. Sanon miehelleni usein mitäs me rahall kun rakkautta riittää. Tosin sekin tuntuu välillä yksipuoliselta.Päälimmäinen ajatus on omassa terveydessä, pystynkö vielä muuunkin kuin pätkätyöh.

    • autumn♡

      hei nina :-) toivottavasti katselet vielä? :-) katsoisitko minulle työ,opiskelu ja niin tärkeä rakkaus? :-) koululla törmäsin ohimennen vaaleaan rakennus mieheen ja mieleenhän se jäi ♡

    • ketunleipä

      Myimme edesmenneen isämme talon eräälle pariskunnalle jokunen vuosi sitten. Nyt ostajat vaativat hyvitystä erilaisista asioista, vaikka talon hintaa jo myyntihetkellä laskettiin. Kuinka tässä lakiasiassa käy, joudunko sisarusteni kanssa maksamaan ostajille korvauksia lakimiesten ym. kulut.

    • suhdeko?

      Mitä näet orastavaan suhteeseeni, jatkuuko ja miten? Tällä hetkellä ainakin näyttäisi ihan lupaavalta. Mies viisi vuotta vanhempi minua ja itse viisikymppinen.

    • Epäluulonen

      Itselläni on ollut jostain syystä jonkin aikaa vahva intuitio siitä, että vaomoni on pettänyt minua! Onko hän pettänyt minua? Olen 34v ja vaimoni 30v.

    • Hei

      Kyllä lopetin vastaamasta sillä tämä näkijä, aito näkijä ja millä nimim. hän itseään kutsuikaan tuli huutelemaan jokaisen väliin mihin katsoin.

      En tehnyt sitä mainostus mielessä vaan siinä, että minulta on monasti pyydetty näytettä.
      Ajattelin, kun oli hyvää aikaa niin katson muutamalle. On todella harmi, että tälläisiä sekoittajia tulee väliin huutelemaan, hiusväristä ja vähän muutakin.

      Ja minä vastaan ainoastaan tällä, jolla olen rekisteröitynyt.Aika ikävää, että väitetään minun kyselevän ja vastailevan. Jollakin on lentävä mielikuvitus

      mukavaa sunnuntaita kaikille. Valitettavasti jos nyt alan katsomaan niin tuo huutelija tulee väliin samantien.

      • Minimaxi

        Ei kai se sinua haittaa näkijä kun olet,tiedät kuka siellä huutelee ja silleen.
        Olisi kilttiä kuitenkin vastata kaikille kysyjille kun odottavat sitä.


      • Myös näkijä (aito)

        Aika törkeää liioittelua , että olisin käynyt "huutelemassa joka väliin" !

        Muutaman kerran kommentoin ja ihan täyttä asiaa, minuun ei ainakaan muiden kommentoinnit vaikuta, eikä sekään uskooko joku kykyihini vai ei, ei myöskään missään suoli24,sen palstalla tarvitse "todistella" kykyjään. :-)

        Tottahan sekin vain on ninakallio1972 , että nuo sinun "todistelusi" olivat aika surkeita yleistyksiä ja pliipaplaapaa ei mitään oikeaa näkemistä.

        Todellinen näkijä saa asiakkaansa ihan toisella tavalla, kun mainostamalla itseään jossain nettipalstalla. Vetovoiman laki pitää kyllä huolen ,että tarvitsevat ohjautuvat luokse.

        Miten minusta tuntuu, että sinulla jotain tekemistä sen kesällisen jutun kanssa, jossa eräs "näkijä" täällä kirjoitteli törkeitä ja joku toinen "näkijä" sitten komppasi ja kertoili salaa öisin jotain tosista katselvansa ja näkevänsä vaikka mitä mörköjä. Todelliset näkijät eivät salaa luotaile ketään, eivät heittele sellaisia juttuja muutenkaan.

        Sinusta saa erittäin vahvat fibat jostakin epärehellisestä toiminnasta, miksiköhän?


      • Myös näkijä (aito)
        Minimaxi kirjoitti:

        Ei kai se sinua haittaa näkijä kun olet,tiedät kuka siellä huutelee ja silleen.
        Olisi kilttiä kuitenkin vastata kaikille kysyjille kun odottavat sitä.

        Valitan , mutta ei hän todellakaan tiedä kuka kirjoittaa, oman s-postin tuonti ja kehuskelut ovat pelkkää piilomainontaa, älkää nyt ainakaan rahojanne tuollaiseen tuhlatko.


      • Myös näkijä (aito) kirjoitti:

        Aika törkeää liioittelua , että olisin käynyt "huutelemassa joka väliin" !

        Muutaman kerran kommentoin ja ihan täyttä asiaa, minuun ei ainakaan muiden kommentoinnit vaikuta, eikä sekään uskooko joku kykyihini vai ei, ei myöskään missään suoli24,sen palstalla tarvitse "todistella" kykyjään. :-)

        Tottahan sekin vain on ninakallio1972 , että nuo sinun "todistelusi" olivat aika surkeita yleistyksiä ja pliipaplaapaa ei mitään oikeaa näkemistä.

        Todellinen näkijä saa asiakkaansa ihan toisella tavalla, kun mainostamalla itseään jossain nettipalstalla. Vetovoiman laki pitää kyllä huolen ,että tarvitsevat ohjautuvat luokse.

        Miten minusta tuntuu, että sinulla jotain tekemistä sen kesällisen jutun kanssa, jossa eräs "näkijä" täällä kirjoitteli törkeitä ja joku toinen "näkijä" sitten komppasi ja kertoili salaa öisin jotain tosista katselvansa ja näkevänsä vaikka mitä mörköjä. Todelliset näkijät eivät salaa luotaile ketään, eivät heittele sellaisia juttuja muutenkaan.

        Sinusta saa erittäin vahvat fibat jostakin epärehellisestä toiminnasta, miksiköhän?

        Kaikki onneksi huomaavat millaisia näkijät voi olla näkijöille.Kaikki vastaan olevat kirjoitukset ovat muiden näkijöiden kirjoittamia. Miksi te ette kuulu siihen joukkoon ketä kannustaa muita olette vaan katkeria. Jos näytettä pyydetään niin nyt sen päätin antaa. siinä ei ole mitään laitonta. Olen aina ollut sen perään, että jo itsellä ei natsaa jonkun asiakkaan kanssa niin voi ohjata se jollekkin kolleegalle koska kaikkien kanssa energiat ei kohtaa.

        "tuulen viemää" sai minulta pienen katsannon, kun oli fiksu ja tiesi miten toimia :)

        Kesällinen juttu?
        Miten minusta tuntuu, että sinulla jotain tekemistä sen kesällisen jutun kanssa, jossa eräs "näkijä" täällä kirjoitteli törkeitä ja joku toinen "näkijä" sitten komppasi ja kertoili salaa öisin jotain tosista katselvansa ja näkevänsä vaikka mitä mörköjä. Todelliset näkijät eivät salaa luotaile ketään, eivät heittele sellaisia juttuja muutenkaan. siis what? mitä tämä tarkoittaa? nyt menee yli jostain

        vai että huonot fibat :)

        Mukavaa sunnuntaita kaikille


      • :-))))))))))
        ninakallio1972 kirjoitti:

        Kaikki onneksi huomaavat millaisia näkijät voi olla näkijöille.Kaikki vastaan olevat kirjoitukset ovat muiden näkijöiden kirjoittamia. Miksi te ette kuulu siihen joukkoon ketä kannustaa muita olette vaan katkeria. Jos näytettä pyydetään niin nyt sen päätin antaa. siinä ei ole mitään laitonta. Olen aina ollut sen perään, että jo itsellä ei natsaa jonkun asiakkaan kanssa niin voi ohjata se jollekkin kolleegalle koska kaikkien kanssa energiat ei kohtaa.

        "tuulen viemää" sai minulta pienen katsannon, kun oli fiksu ja tiesi miten toimia :)

        Kesällinen juttu?
        Miten minusta tuntuu, että sinulla jotain tekemistä sen kesällisen jutun kanssa, jossa eräs "näkijä" täällä kirjoitteli törkeitä ja joku toinen "näkijä" sitten komppasi ja kertoili salaa öisin jotain tosista katselvansa ja näkevänsä vaikka mitä mörköjä. Todelliset näkijät eivät salaa luotaile ketään, eivät heittele sellaisia juttuja muutenkaan. siis what? mitä tämä tarkoittaa? nyt menee yli jostain

        vai että huonot fibat :)

        Mukavaa sunnuntaita kaikille

        Päivystät palstalla ? :-))))))))))))))

        Miksi huijareita pitäisi kannustaa kerrohan se?


      • :-)))))))))) kirjoitti:

        Päivystät palstalla ? :-))))))))))))))

        Miksi huijareita pitäisi kannustaa kerrohan se?

        En päivystä. Sähköpostiini tulee aina viesti kun aloittamaani ketjuun on vastattu.

        Tälläinen:Hei ninakallio1972!

        Viestiisi "Katson muutamalle" Suomi24 Keskustelussa on vastattu. Vastauksen näet klikkaamalla oheista linkkiä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12510293#comment-70243958

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


    • Laitoin alunperin, että vastaan muutamalle.

      Näkijä tarvitsee tietynlaisen energian katsoakseen, joka päivä ei ole se päivä. Onneksi.

      Kun tulee tästäkin ketjusta huonoa energiaa niin se tukkii aika paljon. Näkijät kyllä tietävät mitä tällä tarkoitan.

      Heiltäkin olisi mukava saada tähän vastausta, vaikuttaako heihin nämä neg.energiat

      • Haaveilija59

        Hei Nina!!Voisitko vastata ,saanko sen punaisen pienen mökin josta haaveilen??


      • :-)

        Katsoisistko eilisen syntymäpäiväni lahjaksi ;)
        Näkyykö tulevaisuuteen työpaikan vaihtoa, opiskelua, muuttoa...paljon on suunitelmia enkä tiedä mistä aloittaa ja milloin...lisäksi eräs mysteeri viesti on jäännyt epäselväksi...
        -Kiitos-


    • epätoivoinen

      Osaatko sanoa missä olen noin 2 kuukauden kuluttua?

      • epätoivoinen

        tai mieluummin 4 kuukauden päästä.


    • Nenna-Mari

      Nina, näetkö minulle miten työasiani edistyy,saanko työn josta haaveilen?Saanko miehen josta haaveilen? Kiitos jo etukäteen.

      • soikeeta

        eiks ny näkee että se lakkas vastaamasta ku toi yks paukapää tuli tänne huutelemaan paskajuttujaan


      • Oletpa typerä!
        soikeeta kirjoitti:

        eiks ny näkee että se lakkas vastaamasta ku toi yks paukapää tuli tänne huutelemaan paskajuttujaan

        Ja se totuushan siitä ettei vastaa on se, ettei suostu tekemään täällä ilmaiseksi näitä näkeimisiään!! Hänhän tekee näitä rahasta ja ei ole kovin kannattavaa ilmaiseksi tehdä siinä tapauksessa, että on luonut tuosta itselleen elinkeinon.

        Minkään "paukapään" sanomiset eivät saa eivät voi vaikuttaa siihen, että jos on päättänyt ruvata näkijäksi arvostelu pitää myös kestää.
        Ja mitään mainitsemiasi "paskajuttuja" ei kyllä kukaan aivot omistava ja niillä ajatella osaava nyt tässä näe. On ihan asiallista antaa kritiikkiä ja kyseenalaistaa , eikä sokeasti uskoa ihan kaikkea mitä toinen keksii suoltaa totuutena ja näkemisenä.

        Joko olet noine epäasillisine huuteluinesi ko; näkijä itse tuohtuneena täällä kommentoimassa, tai sitten et osaa erottaa satua todellisuudesta.

        Johan tuo itseään ja kykyjään todistellut ja mainostava näkijä täällä ehti jakaa omaa sähköpostiosoitettaan jonne voitte kirjoitella ja kysellä, mutta sehän maksaa aika suolaisesti tarinoista joita voisi keksiä viisivuotiaskin. :-)


      • Näkö meni.
        soikeeta kirjoitti:

        eiks ny näkee että se lakkas vastaamasta ku toi yks paukapää tuli tänne huutelemaan paskajuttujaan

        Just, sillä meni ihan selvästi chakrat sekaisin ja aura kääntyi katolleen kun sen toimintaa kyseenalaistettiin, nyt se ei enää näe mitään.


      • näkijätär4
        Näkö meni. kirjoitti:

        Just, sillä meni ihan selvästi chakrat sekaisin ja aura kääntyi katolleen kun sen toimintaa kyseenalaistettiin, nyt se ei enää näe mitään.

        Hei Nina.....älä välitä näistä ilkeistä,kateellisista huutelijoista mitään,saavat nähtävästi jotain kiksejä toisten mollaamisesta.Meitä mahtuu tähän suomenmaahan monenmoista ihmistä.Huomaan,että sinä et sorru moiseen ilkeilyyn,sitähän ei todellinen auttaja teekkään.Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku katsoo vaikka hiusten väristä,ihan sama,olemme Luojan kiitos erilaisia kaikki.Voimia sulle Nina.ps.ennen kun kukaan taas epäilee minua ko henkilöksi,tiedoksi...en ole,en edes ole käynyt ninan vastaanotolla,jos olet hengen ja tiedon messuilla,tunnistat minut kyllä Nina.


      • Ilmainen apu.
        näkijätär4 kirjoitti:

        Hei Nina.....älä välitä näistä ilkeistä,kateellisista huutelijoista mitään,saavat nähtävästi jotain kiksejä toisten mollaamisesta.Meitä mahtuu tähän suomenmaahan monenmoista ihmistä.Huomaan,että sinä et sorru moiseen ilkeilyyn,sitähän ei todellinen auttaja teekkään.Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku katsoo vaikka hiusten väristä,ihan sama,olemme Luojan kiitos erilaisia kaikki.Voimia sulle Nina.ps.ennen kun kukaan taas epäilee minua ko henkilöksi,tiedoksi...en ole,en edes ole käynyt ninan vastaanotolla,jos olet hengen ja tiedon messuilla,tunnistat minut kyllä Nina.

        --- todellinen auttaja ---

        Todelliset auttajat ovat sellaisia jotka auttavat ihmisiä pyyteettömästi erilaisissa asioissa ja ongelmissa, eivätkä rahasta jollain joutavanpäiväisillä höpinöillä.


      • Onneton 59
        Oletpa typerä! kirjoitti:

        Ja se totuushan siitä ettei vastaa on se, ettei suostu tekemään täällä ilmaiseksi näitä näkeimisiään!! Hänhän tekee näitä rahasta ja ei ole kovin kannattavaa ilmaiseksi tehdä siinä tapauksessa, että on luonut tuosta itselleen elinkeinon.

        Minkään "paukapään" sanomiset eivät saa eivät voi vaikuttaa siihen, että jos on päättänyt ruvata näkijäksi arvostelu pitää myös kestää.
        Ja mitään mainitsemiasi "paskajuttuja" ei kyllä kukaan aivot omistava ja niillä ajatella osaava nyt tässä näe. On ihan asiallista antaa kritiikkiä ja kyseenalaistaa , eikä sokeasti uskoa ihan kaikkea mitä toinen keksii suoltaa totuutena ja näkemisenä.

        Joko olet noine epäasillisine huuteluinesi ko; näkijä itse tuohtuneena täällä kommentoimassa, tai sitten et osaa erottaa satua todellisuudesta.

        Johan tuo itseään ja kykyjään todistellut ja mainostava näkijä täällä ehti jakaa omaa sähköpostiosoitettaan jonne voitte kirjoitella ja kysellä, mutta sehän maksaa aika suolaisesti tarinoista joita voisi keksiä viisivuotiaskin. :-)

        Hei! Kyll Nina on katsonut,minulle ilman maksua ja oikeen menikin 'vaikka en ekaksi halunnut uskoa!!! Onneksi on kilttejäkin vielä olemassa!, Kiitos Nina!!! TV: Tarja


      • I am not nina
        näkijätär4 kirjoitti:

        Hei Nina.....älä välitä näistä ilkeistä,kateellisista huutelijoista mitään,saavat nähtävästi jotain kiksejä toisten mollaamisesta.Meitä mahtuu tähän suomenmaahan monenmoista ihmistä.Huomaan,että sinä et sorru moiseen ilkeilyyn,sitähän ei todellinen auttaja teekkään.Mitä ihmeen väliä sillä on jos joku katsoo vaikka hiusten väristä,ihan sama,olemme Luojan kiitos erilaisia kaikki.Voimia sulle Nina.ps.ennen kun kukaan taas epäilee minua ko henkilöksi,tiedoksi...en ole,en edes ole käynyt ninan vastaanotolla,jos olet hengen ja tiedon messuilla,tunnistat minut kyllä Nina.

        Minä tulen niille messuille ja kaiketi sitten niiden satojen tai tuhansien ihmisten joukosta sinut tunnistan ja lupaan tulla keskustelemaan kanssasi aiheesta....


      • semmosta sitten
        Näkö meni. kirjoitti:

        Just, sillä meni ihan selvästi chakrat sekaisin ja aura kääntyi katolleen kun sen toimintaa kyseenalaistettiin, nyt se ei enää näe mitään.

        Ainakin hänen mielensä on muuttunut parin vuoden takaisesta.
        mm. näin kertoo siitä , ettei katsele täällä ilmiseksi koska on perhe ja työ ja kuinka niissä käyttää myös tarot-kortteja apuna ja kuinka AINA menee 1-2 h per. katsottava ???
        No näissä "katselmuksissa" mitä tänne todisteeksi kyvyistään laittoi, tuskin meni paria minuuttia kauempaa. Itsensä mainostamista, sillä kukaan oikea taitava näkijä ei anna mitään "näytteitä" kyvyistään, ellei kalastella uusia asiakkaita. Mitä näkijä maksaa bonuksena henkimaailmalle joka antaa ILMAISEKSI ne tiedot? Miten tajunnanvirran vastaanottaminen voi olla niin kovaa työtä, että siitä pitää rahastaa?
        Myös näkijä voi olla näkemättä kenellekään mitään, jos se kerran on liian rankkaa tai tehdä asian kuten OIKEAT näkijät. Aino Kassinen aikoinaan piti lipasta eteisessä ,johon asiakas sai laittaa tai olla laittamatta sen summan minkä halusi. Kukaan ei tarkistanut laittoivatko kaikki ja minkä summan laittoivat, koska kuten Kassinen itse sanoi, että jos kokee saaneensa avun maksaa ja jos ei sitten ei maksa, hänelle sillä ei ole merkitystä.
        Ja nämä tämmöisillä pilipali palstoilla kykyjään mainostavat ja esittelevät eivät oikeasti ole mitään näkijöitä, ovatpahan vaan todenneet, että ei ole se tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :-)

        Otteita tekstistä;
        ninakallio
        13.4.2012 19:19
        -Minulla on selvännäkökyky sekä sen lisäksi käytän tarot kortteja.

        -Minä en mainosta täällä. olen ihan "tavallinen" perheen äiti jolla on selvännäkökyky sekä käyn ihan normaalissa päivätyössä.

        - En ole terapeutti enkä kenenkään sähköposti kaveri. ja kun alan katsomaan niin siinä menee 1-2 tuntia.

        -minulta on pyydetty myös ilmaisia tulkintoja, joihin en lähde koska muuten sähköpostini tukkeutuu ilmaisista pyynnöistä.


      • ihmettelyä
        semmosta sitten kirjoitti:

        Ainakin hänen mielensä on muuttunut parin vuoden takaisesta.
        mm. näin kertoo siitä , ettei katsele täällä ilmiseksi koska on perhe ja työ ja kuinka niissä käyttää myös tarot-kortteja apuna ja kuinka AINA menee 1-2 h per. katsottava ???
        No näissä "katselmuksissa" mitä tänne todisteeksi kyvyistään laittoi, tuskin meni paria minuuttia kauempaa. Itsensä mainostamista, sillä kukaan oikea taitava näkijä ei anna mitään "näytteitä" kyvyistään, ellei kalastella uusia asiakkaita. Mitä näkijä maksaa bonuksena henkimaailmalle joka antaa ILMAISEKSI ne tiedot? Miten tajunnanvirran vastaanottaminen voi olla niin kovaa työtä, että siitä pitää rahastaa?
        Myös näkijä voi olla näkemättä kenellekään mitään, jos se kerran on liian rankkaa tai tehdä asian kuten OIKEAT näkijät. Aino Kassinen aikoinaan piti lipasta eteisessä ,johon asiakas sai laittaa tai olla laittamatta sen summan minkä halusi. Kukaan ei tarkistanut laittoivatko kaikki ja minkä summan laittoivat, koska kuten Kassinen itse sanoi, että jos kokee saaneensa avun maksaa ja jos ei sitten ei maksa, hänelle sillä ei ole merkitystä.
        Ja nämä tämmöisillä pilipali palstoilla kykyjään mainostavat ja esittelevät eivät oikeasti ole mitään näkijöitä, ovatpahan vaan todenneet, että ei ole se tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :-)

        Otteita tekstistä;
        ninakallio
        13.4.2012 19:19
        -Minulla on selvännäkökyky sekä sen lisäksi käytän tarot kortteja.

        -Minä en mainosta täällä. olen ihan "tavallinen" perheen äiti jolla on selvännäkökyky sekä käyn ihan normaalissa päivätyössä.

        - En ole terapeutti enkä kenenkään sähköposti kaveri. ja kun alan katsomaan niin siinä menee 1-2 tuntia.

        -minulta on pyydetty myös ilmaisia tulkintoja, joihin en lähde koska muuten sähköpostini tukkeutuu ilmaisista pyynnöistä.

        Tosta on yli 2 vuotta, oliskohan tilanne muuttunu? Mitäs luulet? Toisil tietty ei mee asiat mihinkään suuntaan toiset elää elämäänsä.
        Mitä pahaa siinä että hänellä on lapsia tai että myös normaali elämää.
        Mitä olen huomannut niin ei tänne kukaan muukaan pitkiä ennustuksia laita ja sehän olisi väärin koska pitää olla vaitiolovelvollisuus.

        Mitä sinusta nämä OIKEAT näkijät ovat? 0700 linjat? vai ketä. Kerro nyt ihmeessä.


    • Samperi2014

      Rakkausasioista ja elämäntilanteen solmuista yleensä kyselisin, että mikä mun elämässä mättää?! Köyhyyttä ja yksinäisyyttäkö vain luvassa?

    • Samperi2014

      Okei taisi olla turha keikka laitella mitään viestejä mihinkään kun kukaan ei vastaa..eipä siinä sitte mitään. Olisin vaan oikeasti tarvinnut apua, mutta eipä kukaan näköjään välitä. Edes näkijät.

      • jippkaijei

        Ajattelit sitten tollaisen heittää kun odotit että vastaus tulee 11 min sisällä?
        Siinä onkin sitten ongelma.

        Minulle Nina on nähnyt oikein hyvin ja on kyllä muitakin näkijöitä. Maksullisia on kaikki myös 0700 linjat, ne vasta kalliiksi tulee. Joten ei kukaan katso ilmaiseksi


    • Outoa

      Muutin reilu kuukausi sitten kaksikerroksisen talon ylemmän kerroksen kämppään. Asunnossani kuuluu päivisin ja öisin outoa ryskettä, aivan kuin naapuri potkisi seinää, mistähän moinen mahtaisi johtua ?

      • OMG :-)

        Miksi et kysy naapuriltasi asiaa ? Miksi siihen mitään satuilevaa näkijää tarvitaan ???

        Olisthan aina voinut mennä vaikka messuille tänä viikonloppuna kyselemään kun siellä kerran on suomen paras näkijä höpöilemässä joka varmasti olisi osannut sinulle satumaisen tarinan kertoa....... :-)))


      • Outoa
        OMG :-) kirjoitti:

        Miksi et kysy naapuriltasi asiaa ? Miksi siihen mitään satuilevaa näkijää tarvitaan ???

        Olisthan aina voinut mennä vaikka messuille tänä viikonloppuna kyselemään kun siellä kerran on suomen paras näkijä höpöilemässä joka varmasti olisi osannut sinulle satumaisen tarinan kertoa....... :-)))

        En mene kysymään koska kukaan muu naapuri ei ole kuullut asunnossaan moista. Luonani käyneet vieraat ovat kuulleet samat äänet joten en kuule omiani.


    • haamuilua

      mistä tiedät että naapuri ei ole kuullut jos et kerran ole kysynyt? jos ne naapurit siellä kolistelee. Jos olisi vainajia niin muut ei kuulisi ainoastaan sinä. Naapurit siellä kolistelee. pyydä tota ninaa katsomaan se on aika taitava

    • Outoa

      Aivan totta, kyseiseltä naapurilta en ole kysynyt. Jos hän aiheuttaisi ilkivaltaa, hän ei sitä tunnustaisi vaan innostuisi metelöimään lisää joten parempi olla kysymättä. Kiinteistöhuollon mukaan mitään ilmoituksia äänistä ei heille ole tullut.

      En mainitse kaikkia syitä miksi kysyin näkijältä, toivottavasti Nina vielä vastaa tähän ketjuun.

      • haamuilua

        Kyllä se sieltä naapurista kuuluu. vainajilta jotka on välitilassa niin heidän huomionhaku on erillaista. Pistä Ninalle sposti se on [email protected]

        Ymmärsin ettei hän vastaa täällä koska tuo eräs tuli häiritsemään, no onneksi ehti muutamalle antamaan näytteen


      • Outoa
        haamuilua kirjoitti:

        Kyllä se sieltä naapurista kuuluu. vainajilta jotka on välitilassa niin heidän huomionhaku on erillaista. Pistä Ninalle sposti se on [email protected]

        Ymmärsin ettei hän vastaa täällä koska tuo eräs tuli häiritsemään, no onneksi ehti muutamalle antamaan näytteen

        En tiedä tuosta vainajien huomionhausta. Tavallisin kummitus käsittääkseni muodostuu henkilön ajatusruumiista, teosofisesti (mayavi rupa) kuoleman jälkeen (kaama rupa). Nuorempana naapurin pojan kanssa käytiin eräässä kummitustalossa jossa kuultiin täsmälleen samat äänet, mm kova jysähdys, kova murahdus kuin tynnyrin pohjalta jne


    • Liipadaapa

      Nina, satuin tämän ketjun huomaamaan. Tuo mitä sanoit, yleistit, että näkijät ovat kateellista joukkoa (sinulle kateellisia?) (mistä, kerro se) ja tulevat sinua solvaamaan palstalle. "Oikeat" näkijät eivät solvaa, he tuntevat vetovoiman lain ja se toimii myös sinun kohdallasi. Joten tuo yleistys on väärä, eikä tämä ei ole solvaus vaan toteamus. ihmettelen, miksi et keskity tekemään työtäsi ,ja anna puskaradion toimia, se tuo sinulle asiakkaita eikä tarvitse koettaa todistella kenellekään mitään. Siis siinä tapauksessa jos olet "oikea" näkijä.

      Jonkin asian todisteleminen ja keskustelupalstoilla itsensä puolustaminen kertoo epävarmuudesta. Olet epävarma ja haluat todistaa kykysi, siinä kuitenkaan onnistumatta. Keskity työhösi ja sinulle ohjataan asiakkaita jos olet vilpitön näkijä. Kaikella rakkaudella tämän sanon.

    • yksi aito näkijä

      Minä ymmärsin, että Ninaltahan on monta kertaa pyydetty täällä näytettä. Ja nyt katsoi muutamalle niinkuin hyvin moni muukin tekee.

      Itse olen myös täällä näytteeni antanut. Minä itse näkijänä ymmärrän tuon, kun jatkuvasti heitetään lokaa niskaan.

      Miten hän ei tässä onnistunut? Oli hän muutamalle katsonut, niinkuin lupasi.
      Tuolla nimimerkillä Myös näkijä (aito) aika pahasti hyökkäsi hänen kimppuun.
      Itse pidän Ninasta kovasti ja hänen tavastaan auttaa ja olla olkapäänä ilman että siitä mitään veloittaa. Hänet henk.koht tuntien tiedän miten hän kantaa huolta muista ihmisistä empatiakykynsä vuoksi myös.

      • Selvännäkijä

        Sanon myös pari sanaa, kun tätä luen ja mietin:
        Ne tulkinnat mitä olen Ninalta nähnyt, ovat tosi lyhyitä. Eivät ilmaista apua, vaan psykologisesti sanottuna hän pyrkii pääsemään lähelle asiakastaan mm. kysellen, että käyhän se päinsä jos sinutellaan? En pidä tästä tyylistä astua liian lähelle.
        Ilmaista ateriaa hän ei jakele, sitä en ole kuullut keneltäkään kyllä se hinta on pitänyt ensin maksaa Ninan tilille. Kun mainostaa kirjoittavansa tulkintoja kannattaisi kirjoittaa vähän pitempiä kuin vaivainen yksi sivu.


      • Kirsti A
        Selvännäkijä kirjoitti:

        Sanon myös pari sanaa, kun tätä luen ja mietin:
        Ne tulkinnat mitä olen Ninalta nähnyt, ovat tosi lyhyitä. Eivät ilmaista apua, vaan psykologisesti sanottuna hän pyrkii pääsemään lähelle asiakastaan mm. kysellen, että käyhän se päinsä jos sinutellaan? En pidä tästä tyylistä astua liian lähelle.
        Ilmaista ateriaa hän ei jakele, sitä en ole kuullut keneltäkään kyllä se hinta on pitänyt ensin maksaa Ninan tilille. Kun mainostaa kirjoittavansa tulkintoja kannattaisi kirjoittaa vähän pitempiä kuin vaivainen yksi sivu.

        Häpeisit, jos todella olet selvännäkijä, että tulet mollaamaan tänne muita. Aika raakaa peliä teillä kyllä on. Jos pitäis nyt valita keneen otan yhteyttä niin ehdottomasti Ninaan koska hän on sentään omalla niimellään täällä kirjoittanut. Ainoa. Muut ovat mitä lie näkijöitä sitten olette


    • susse65

      Minulla on toisenlainen ajatus kyllä Ninan tulkintoihin. joita olen hältä ottanut jo aika kauan. Aina elämässä ei tapahdu niin paljon ja tykkään, että hän ei lätise turhia vaan se on asiaa mitä tulee. Välillä tulkinnat on pidempiä, sinä ajanjaksona myös tapahtuu enemmän. Pidän hänen lempeästä tavastaan ja toisaalta siitä tiukasta tyylistä, milloin hän viheltää pelin poikki. Omakohtaisesti ainakin helposti tarraudun näkijään enkä osaa tehdä päätöksiä itse. Siinä Nina on todella hyvä. Pidän kovasti. Ihmettelen sinua "selvännäkijä" että et voi rehellisesti omalla nimelläsi tänne kirjoittaa niinkuin esim. Nina. Keskiyö ja Kalajoki kirjoittavat

      Ja kuka niitä ilmaiseksi muuten tekee? Ei kukaan. Hänellä on myös mahdollisuus lisäkysymyksiin jotka ei sitten taas maksa mitään. Itselläni on tällä hetkellä 36:n viestin ketju hänen kanssaan. Joten aika paljon hän kirjoittaa. 0700 linjoilla ei saa päälle ilmaiseksi mitään, aina maksaa ja muutama näkijä jota olen kokeillut eivät vastaa yhteenkään lisäkysymykseen.

      • Kukas tässäarpa

        On tämä tietysti ihan viihdyttävä ketju tämäkin lukea. Joko Nina - niin kuin itse tyylistä päätellen otaksun - tahi joku hänen poikkeuksellisen lojaali faninsa jaksaa kirjoitella kirjoittamistaan. Mikäs siinä :-)


      • hölkynkölkyn!!!
        Kukas tässäarpa kirjoitti:

        On tämä tietysti ihan viihdyttävä ketju tämäkin lukea. Joko Nina - niin kuin itse tyylistä päätellen otaksun - tahi joku hänen poikkeuksellisen lojaali faninsa jaksaa kirjoitella kirjoittamistaan. Mikäs siinä :-)

        noh mutta voih...kovin sinäkin sillä asialla jaksat päätäsi vaivata..hubaisaa ;)


    • liinutin

      Kivahn se on tätä seurata miksi tää kehittyy.. Nina katsotko minulle viellä? Kyseessä olisi ihan työsiat ja tulot?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe