Valehtelin

Valehtelisinjosväitt

Vaikka laitoin, että en alkaisi kanssasi mihinkään salaiseen. Tekisin sen varmasti, vaikka se on vastoin kaikkea sitä mitä arvostan. Sinun kohdallasi se olisi poikkeus.
En voi sille mitään, että haluan sinua niin paljon. Sinä et vain ole valmis siihen, koska et rakasta minua niin kuin minä sinua. En haluaisi menettää sinua, vaikka et koskaan omani ole ollut. Ja kun sinun touhuja katselee, osaat tehdä naisen kuin naisen halukkaaksi. Pyörität meitä kuin hyrrää ympärillä, olemalla niin ystävällinen ja ihana. Mikähän on oikea luonteesi?

8

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanatonihania

      Ei kai sitä miehelle viaksi voi lukea jos on ihana ja ystävälinen? Kusipäisiä taukkeja on ihan riittävästi. Eli tossa pitäisi varmaan lukea: "Pyörimme kuin hyrrä ympärilläsi, kun olet niin ystävällinen ja ihana." :)

      • ap.

        En tarkoittanutkaan tuota viaksi:) Hän on aivan ihana, ihmettelen vain miten....no joo, ehkä sitä ei tänne kuitenkaan.


    • maahan sieltä

      siinähän se ongelma onki...kaikki naikkoset pyörii ympäri ku herhiläiset, niin et oo silloin sinäkään mitenkään erikoisen erityinen..jos eivät ne muutkaan naiset olleet.

      • Hehahahha

        Sulla on hyvä mielikuvitus!


      • maahan sieltä
        Hehahahha kirjoitti:

        Sulla on hyvä mielikuvitus!

        niin minustakin


    • kulta2

      tuo ei pidän paikassa kyllä minä vielä rakastan sinua
      niin paljon.Minä odota vielä sinua. Olen vapaa

    • Kokeile vaikka

      Kannattaisiko ottaa yhteyttä ja olla kahden jossain,missä ei ole muita,niin selvii se oikea luonne paremmin.
      Oikea voi olla jotain vieläkin ihanampaa ja ystävällisempää ;)

      • k8n

        miksi purkaa vihan sinä olet huonno ihminen mitä olen koska tavatanut.Miten voi minä rakastanu tälläinen ihmisen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe