Ei töitä!

Kerro minulle

Miksi ei tavallinen ihminen saa töitä siivoojana?

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopihopiti

      Työnantajat ottaa mieluimmin ulkomaalaisia, kun saavat ne halvalla. Eivätkä he tiedä oikeuksistaan mitään, heitä on helppo jymäyttää palkanmaksussa. He ovat onnellisia kun saavat jotain työtä.

    • huiskus

      Toiset työnantajat vaativat koulutuksen etenkin,kun sellaisiakin on tarjolla.Eihän tänä päivänä pääse oikein kassallekkaan ilman merkonomin koulutusta.

    • yrittäjä..........

      Koska suomalaiset aina vaan valittaa ja tekee työt huonosti. Lisäksi suomalaiset alalla vähän jälkeenjääneitä! Siksi!

    • kohta mitta täysi

      "Jälkeenjääneitä", mitähän arvoisa nimimerkki "yrittäjä" mahtaa tarkoittaa ?
      Siivousala on ihan sairas, työntekijöitten selkänahasta revitään irti kaikki mikä sieltä vain lähtee.
      Pienellä palkalla saa repiä ja kun eläkkeelle pääse, näkyy alan kuormittavuus kaikenlaisia vaivoina kropassa.
      Tässä arvoisalle nomimerkille "yrittäjä" taas siis yksi valittaja, tosin minä teen työni hyvin. Nykyään vaan joutuu siitäkin tinkimään, koska esimies on vähentänyt työaikaa työmäärän pysyessä samana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe