Mikä mättää?

kokematonnn

Olen 20 vuotias 190cm pitkä mies. Kuulemma ihan hyvän näköinenkin, mutta kaikki maailman naiset onnistun kyllä karkoittamaan tavalla tai toisella. Olen tässä viikon aikana tapaillut yhtä minua vuotta nuorempaa naista. Noh eilen menimme leffaan ja siellä sujui kaikki ihan hyvin.
Myöhemmin illalla päätimme sitten naisen aloitteesta lähteä baariin. Noh baarissa oli myös kivaa siihen asti, kun neiti ottaa puheeksi seksuaalisen kanssa käymisen. Olin siihen vain että no mennään vaan tekemään :D mutta nainempa vastasi että mä en kelpaa koska olen kokematon ja perusteli tämän sillä että ei haluaisi joutua pettymään. Samalla hän myös kertoi, että oli käynyt eräänä päivänä tapaamistemme välissä jossai yliopistobileissä panemassa jotain 30 v opiskelijaa. Voinen siis kysyä että mitä vittua? Ja että mitä ihmettä tämmöisen päässä liikkuu? Ja miten tästä nyt muka kannattaa jatkaa? Tänään kovasti väitti ettei ollut tarkoitus loukata....

5

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jättäisin

      Kyseinen narttu on kehittymätön, ei sinussa ole vika, jos toinen on ääliömäinen.

    • SekaSikiö

      Olet tekemisissä täysin tunteettoman, itsekkään, lapsellisen, miesten mulkkujen perässä juoksevan nartun kanssa, jos tuo pitää paikkansa.
      Sen päässä liikkuu "olen nuori, vapaa ja rakastan kokenutta munaa!"
      Älä mene enää sen lähellekään!
      Noin ei sanota toiselle, jos ei ole tarkoituksena loukata. Pöljempikin tajuaa että se loukkaa. Ja turha sen on kännin piikkiin pistää!

    • kokematonnn

      Niin, noh kyseisen lausahduksen jälkeen olenkin vain keskittynyt vittuilemaan hänelle kyseisestä asiasta.

      • täti

        Ei näin! Anna olla, älä tapaa enää ja jos jossain satut tapaamaan, ohita aihe muilla jutuilla. Ole sinä edes aikuinen!!


    • -N-

      Ei kannata jatkaa. Kyseinen nainen on ilmaissut toiminnallaan olevansa hyvin epäkypsä ja itsekäs, mitä tulee parisuhteeseen. Hän ei taida myöskään ymmärtää mitä toisen kunnioittaminen tarkoittaa.

      Sinuna siis antaisin naisen olla ja etsisin muuta seuraa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe