Saako tai edes voiko kakkosta pettää?

Filosofinen kysymys

Seksi vaimon kanssa nyt ei ainakaan ole pettämistä mutta entä jos on kolmonen tai muitakin vakipanoja, onko se kakkosen pettämistä?

55

330

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa saa

      Ei oo ja viisas kakkonenkin ymmärtää olla tyytyväinen siihen mitä saa.

      • Eipä voi

        Pettämisvälinettä ei voi pettää.


    • 5+13

      Seksi vaimon kanssa voi olla pettämistä, jos rakastunut ihminen itse niin kokee.
      Vai miksi muuten ottaisi asian itse oma-aloitteisesti puheeksi ja pyytäisi sitä anteeksi rakastamaltaan ihmiseltä?

      • Miksi ei saisi?

        Kakkosia saa pettää aivan vapaasti.


      • Sitä saa mitä tilaa

        Olisipa aika tekopyhää, jos kakkonen muhinoi petturin kanssa, eikä sallisikaan sitä toisille.


      • Nyt naurattaa

        "Seksi vaimon kanssa voi olla pettämistä, jos rakastunut ihminen itse niin kokee.
        Vai miksi muuten ottaisi asian itse oma-aloitteisesti puheeksi ja pyytäisi sitä anteeksi rakastamaltaan ihmiseltä?"

        Tämä oli kyllä hyvä. Miehen pitää sanoa vaimolleen: "En voi rakastella kanssasi koska se on toisen naisen mielestä pettämistä..."


      • No tosiaan
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        "Seksi vaimon kanssa voi olla pettämistä, jos rakastunut ihminen itse niin kokee.
        Vai miksi muuten ottaisi asian itse oma-aloitteisesti puheeksi ja pyytäisi sitä anteeksi rakastamaltaan ihmiseltä?"

        Tämä oli kyllä hyvä. Miehen pitää sanoa vaimolleen: "En voi rakastella kanssasi koska se on toisen naisen mielestä pettämistä..."

        Siinä rakastunut kakkonen uskottelee itselleen... On tämä tosiaan välillä aika huvittavaa luettavaa.


      • ero edessä
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        "Seksi vaimon kanssa voi olla pettämistä, jos rakastunut ihminen itse niin kokee.
        Vai miksi muuten ottaisi asian itse oma-aloitteisesti puheeksi ja pyytäisi sitä anteeksi rakastamaltaan ihmiseltä?"

        Tämä oli kyllä hyvä. Miehen pitää sanoa vaimolleen: "En voi rakastella kanssasi koska se on toisen naisen mielestä pettämistä..."

        Ei tarvitse sanoa aiheesta mitään vaimolle,eikä siten myös pettää rakkkaintani.
        Olen kotona vaan samalla tasolla halujen suhteen vaimon kanssa.
        Eli täysin haluton.


      • ahaa no
        Miksi ei saisi? kirjoitti:

        Kakkosia saa pettää aivan vapaasti.

        No sitten saa naisetkin sitä miestä pettää, joka pettää naisia. Ok.


      • höpöpöpö pööö
        ero edessä kirjoitti:

        Ei tarvitse sanoa aiheesta mitään vaimolle,eikä siten myös pettää rakkkaintani.
        Olen kotona vaan samalla tasolla halujen suhteen vaimon kanssa.
        Eli täysin haluton.

        Ja miksihän kotona on seksitöntä, taitaapa syy löytyä, kun pettäjä katsoo kuvaansa peilistä.


      • ero edessä
        höpöpöpö pööö kirjoitti:

        Ja miksihän kotona on seksitöntä, taitaapa syy löytyä, kun pettäjä katsoo kuvaansa peilistä.

        Hyvä kysymys seksittömyydestä, oletus vaan erittäin väärä. Olen aikanani kovastikin yrittänyt selvittää vaimon pysyvää haluttomuutta ja saanut lukuisat kerrat kylmät pakit. Enää en alistu siihen ja etsi vikaa itsestäni. Tiedän, että saan rakkautta muualta, ja olen siitä hyvin onnellinen.


    • 4y5ther

      Mutta se vain on "vekkuli juttu", miten mustasukkaisesti ukkomies käyttäytyy, kun ilmenee, että "kakkosella" on kysyntää esim vapaiden miesten taholta...

      Ystäväni oli tovin kakkonen ja kun ukkomies pääsi jyvälle siitä, että ystäväni tapasi harrastusjutuissaan muitakin miehiä - tosiaan kyse oli harrastamisesta eikä sängyssä piehtaroinnista - alkoi armoton tekstareilla pommitus ym, kun tiesi ystäväni olevan harrastamassa. Kun ystäväni meni harrastusporukan pikkujouluun, ukko oli vallan huolissaan ja hankkiutui jatkoille saman paikkaan kuin missä salarakas oli... Aika säälittävää..!!!

      No mutta vastauksena aloittajalle: ei voi, ei puolin eikä toisin. Vapaalla salarakkaallakin voi olla panoja vaikka joka sormelle eikä se kuulu hänen kanssaan vehtaavalle varatulle yhtikäs mitään.

      • Huhuhuh

        Samalla tavalla tuo hullu mies kyttäsi omaa vaimoaankin ja häen iltamenojaan. Kyllä se töistä kävi.


    • julkisivu

      Jos on kolmosia tai nelosia, se on silloin täysverinen peluri. Sellainen ei koe pettävänsä ketään.

      Kakkossuhteitakin on niin monenlaisia. Joissakin kolmosta pidetään pettämisenä, toisissa sillä ei ole mitään merkitystä kummallekaan.

      Virallisestihan aviopuolisoa petetään, mutta jos on tunteita kakkossuhteessa, silloin kolmosen pitäminen on pettämistä.

      • mikä laskukaava?

        Mistä sitten voidaan tietää kuka on kakkonen, kolmonen, nelonen ja vitonen? Ja millä perusteella? Määrittääkö mies sen?


    • Varmaa dataa

      vaikea sanoa, mutta kokemus kertoo, että vaimoa voi pettää myös kakkoseen.

      • Muista myös

        Säännölliset sukupuolitautitestit. Ei itsesi takia, mutta vaimosi.


    • kghkh

      Riippuu täysin liitosta ja suhteesta. Jos on rakastunut ja sanoo ettei sekstaile vaimon/miehen kanssa, niin pettää tietenkin, jos kuitenkin sekstailee.

      • höpöpö pöö

        Kuka tollaista lupaa? Se on varmaa kyytiä avioeron tielle. Joka avioliitossa puolison huomiotta jättää, raivaa avioerollensa tietä....


      • ero edessä

        Täysin samaa mieltä. Kymmenet tai sadat kerrat torjutuksi tulleena, en enää suostuisikaan seksiin vaimoni kanssa. En voisi pettää rakastamaani naista hänen kanssaan.


      • ero edessä
        höpöpö pöö kirjoitti:

        Kuka tollaista lupaa? Se on varmaa kyytiä avioeron tielle. Joka avioliitossa puolison huomiotta jättää, raivaa avioerollensa tietä....

        Minä.
        Ja sinä puolestasi taidat olla jäätynyt ja katkera nainen.
        Olet täysin oikeassa siinä, ettei puolisoa saisi liitossa jättää. Näin minulle teki vaimoni,
        joka nyt niittää kylvämäänsä satoa.


      • Sinulle"ero edessä"
        ero edessä kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Kymmenet tai sadat kerrat torjutuksi tulleena, en enää suostuisikaan seksiin vaimoni kanssa. En voisi pettää rakastamaani naista hänen kanssaan.

        Sinäkään saamaton lökköpöksy et voinut sanoa vaimolle suoraan: ota tai jätä! Olisit antanut hänelle vaihtoehdot ja ilmoittanut toisen vaihtoehdon olevan salasuhde.
        Et kuitenkaan uskaltanut, kun olet raukka miehenkuvatus joka tiesi vaimon heittävän ulos!! Miksi et eronnut vapaaehtoisesti ja kunniallisena miehenä ilman salasuhdetta?

        Voi halvattu, että ottaa päähän nämä onnellisuuden ylistäjät jotka menevät aina elämässään siitä missä aita on matalin!
        Onko sinulla nyt voittajaolo ollessasi vain ja ainoastaan limanen pettäjä?
        Naisena en voisi arvostaa noin kieroa miestä, enkä missään tapauksessa aloittaisi suhdetta, enkä myöskään menisi sänkyyn noin tekevän ja ajattelevan luuserin kanssa!!


      • ero edessä
        Sinulle"ero edessä" kirjoitti:

        Sinäkään saamaton lökköpöksy et voinut sanoa vaimolle suoraan: ota tai jätä! Olisit antanut hänelle vaihtoehdot ja ilmoittanut toisen vaihtoehdon olevan salasuhde.
        Et kuitenkaan uskaltanut, kun olet raukka miehenkuvatus joka tiesi vaimon heittävän ulos!! Miksi et eronnut vapaaehtoisesti ja kunniallisena miehenä ilman salasuhdetta?

        Voi halvattu, että ottaa päähän nämä onnellisuuden ylistäjät jotka menevät aina elämässään siitä missä aita on matalin!
        Onko sinulla nyt voittajaolo ollessasi vain ja ainoastaan limanen pettäjä?
        Naisena en voisi arvostaa noin kieroa miestä, enkä missään tapauksessa aloittaisi suhdetta, enkä myöskään menisi sänkyyn noin tekevän ja ajattelevan luuserin kanssa!!

        No jopas kirjoitukseni sai sinut hermostumaan ja tolaltasi, mihin sinulla on varmasti syysi.

        Olen uskaltanut ottaa vaikeita asioita puheeksi ja keskusteluut vaimoni kanssa hyvinkin paljon, vaikka dialogiin ei useinkaan olla päästy. Olen kysynyt, ymmärtänyt ja odottanut, mutta rajansa kaikella. Eroan täysin vapaaehtoisesti ja omasta halustani.

        En pidä itseäni ollenkaan saamattomana, vaan hyvinkin aikaansaavana ja määrtietoisena miehenä: muuttopäivä on kalenterissa, muutto on organisoitu, uusi asunto hyvällä mallilla sekä avioerohakemus täytetty ja tulostettu allekirjoittevaksi. Enää ei ole mitään sanottavaa, kaikki on jo sanottu.

        Muuttoa odotellessani, aikani kuluksi olen lukenut tätä palstaa, mutta voi tätä katkeruuden määrää, joten jätänpä tähän!

        Sen vaan sanon, että miestäkin kannattaa kuunnella!


      • Mieti nyt
        ero edessä kirjoitti:

        No jopas kirjoitukseni sai sinut hermostumaan ja tolaltasi, mihin sinulla on varmasti syysi.

        Olen uskaltanut ottaa vaikeita asioita puheeksi ja keskusteluut vaimoni kanssa hyvinkin paljon, vaikka dialogiin ei useinkaan olla päästy. Olen kysynyt, ymmärtänyt ja odottanut, mutta rajansa kaikella. Eroan täysin vapaaehtoisesti ja omasta halustani.

        En pidä itseäni ollenkaan saamattomana, vaan hyvinkin aikaansaavana ja määrtietoisena miehenä: muuttopäivä on kalenterissa, muutto on organisoitu, uusi asunto hyvällä mallilla sekä avioerohakemus täytetty ja tulostettu allekirjoittevaksi. Enää ei ole mitään sanottavaa, kaikki on jo sanottu.

        Muuttoa odotellessani, aikani kuluksi olen lukenut tätä palstaa, mutta voi tätä katkeruuden määrää, joten jätänpä tähän!

        Sen vaan sanon, että miestäkin kannattaa kuunnella!

        Nyt kannattaa viimeistään miettiä mikä teki vaimostasi kylmän ettei sama toistu toisenkin kanssa...Tuskin aikoinasi kuitenkaan kymän naisen ihan vapaaehtoisesti valitsit? Katsos jos ei pysähdy miettimään omaa osuuttaan siihen mikä meni käteen niin viet sen puolen itsestäsi sinne uuteenkin suhteeseen ja jokusen vuoden päästä saat taas kylmää kyytiä..


      • hppöpö pöö
        ero edessä kirjoitti:

        Minä.
        Ja sinä puolestasi taidat olla jäätynyt ja katkera nainen.
        Olet täysin oikeassa siinä, ettei puolisoa saisi liitossa jättää. Näin minulle teki vaimoni,
        joka nyt niittää kylvämäänsä satoa.

        Meillä ukko pihtas muka työstressin vuoksi, salasuhdetta oikeasti kuitenkin piti. Jäi kiinni. Olen jäätynyt vasta huijauksen jälkeen en suhteen aikana. Mies kyllä muuttui kylmäksi ja etäiseksi. Mitä enemmän lämpimästi lähestyin sitä jäätävämpi mies oli. Olipa tietenkin, kun elämäänsä halusi elää mahdollisimman vähän lapsiaan ja vaimoaan nähden. Kodinhoito kyllä kelpasi. Ymmärsin ja tuin, kun ukko samaan aikaan työmatkoillaan muiden kanssa vehtaus. Yäk mitä kaksinaamaisuutta. En oo koskaan pihdannut, mutta ukko on sitäkin enämmän niin tehnyt! On jo ex. Niin ja tietty omat menot edelleen omien lastensa näkemistä tärkeämpää.


      • höpö pöö
        ero edessä kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Kymmenet tai sadat kerrat torjutuksi tulleena, en enää suostuisikaan seksiin vaimoni kanssa. En voisi pettää rakastamaani naista hänen kanssaan.

        Unemiisi oot rakastunut. Ihastumisen tunne huumaa. Jos et oo jo vuosikausia salasuhteesi kanssa yötäpäivää samassa asunnossa elänyt, on suhteenne viellä haave asteella arkielämän toimivuuden suhteen. Rakastunut ott unelmiisi!


    • kun huvittaa

      Huvittava aloitus. Ei vieraalle ukkomiehellekään tarvitse olla uskollinen.

    • näinkin voi olla

      Entäs sitten kun mies vakuuttelee kaikille olevansa sinkku. Ykkönen ei tiedä kakkosesta joka kuvittelee seurustelevansa ja kaiken lisäksi on vielä kolmonen, joka kuvittelee olevansa ykkönen. Tosi tarina!

      • Selvä peli

        Vain ykköstä voi pettää. Kakkosella ei ole mitään oikeuttaa edellyttää petturilta uskollisuutta, koska ei ole virallinen kumppani vaan sivullinen.


      • höpö pööö

        No pelimies siinä silloin koukuttaa. Kyseessä lipevä ihminen, jolla ei omatunto koskaan kolkuta. Ihmiset on välineitä hällä onneen.


    • selvä vastaus

      Seksi muiden kuin kakkosen kanssa on pettämistä. Mies pettää vaimon kanssa kakkosta. Kakkoselle on kerrottava vaimosta jo aluksi, eikä vasta monen vuoden jälkeen. Kakkonen haluaa tulla rakastetuksi ja ihailluksi siinä missä muutkin ihmiset, olla tärkeä. Eikä olla koskaan kakkonen, vaan ykkönen, ettei kukaan laita kakkoseksi. Myös kolmonen tai ykkönen eivät ansaitse tulla petetyiksi.

      • Nyt naurattaa

        Eiköhän suurin osa kakkosista tiedä vaimosta. Ei kai he kuvittele ettei avioliitossa ole seksiä? Jos näin niin todella hyväuskoisia kakkosia. Vai että oikein pettää kakkosta jos harrastaa seksiä vaimonsa kanssa?!


      • niin naurattaa
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        Eiköhän suurin osa kakkosista tiedä vaimosta. Ei kai he kuvittele ettei avioliitossa ole seksiä? Jos näin niin todella hyväuskoisia kakkosia. Vai että oikein pettää kakkosta jos harrastaa seksiä vaimonsa kanssa?!

        Vielä naurettavampaa on kun mies on mustasukkainen kakkoselle. Kuvittelee että vapaa kakkonen on vain häntä varten.


      • todellisuus
        Nyt naurattaa kirjoitti:

        Eiköhän suurin osa kakkosista tiedä vaimosta. Ei kai he kuvittele ettei avioliitossa ole seksiä? Jos näin niin todella hyväuskoisia kakkosia. Vai että oikein pettää kakkosta jos harrastaa seksiä vaimonsa kanssa?!

        "Nyt naurattaa" eihän kakkosta kiinnosta koko vaimo, eihän muuten edes ottais ykkösmiestään kakkoseksi. Ne, joita kiinnosta ylipäätänsä vaimo eivät lähde tähän leikkiin mukaan. Kakkoset eivät todellakaan vaivaa päätään vaimosta. Nauttivat ukon hekumasta sen hetken kuin se heille sopii. Ei vaimo ole mikään kuninkaallinen, että se olisi jotenkin "koskematon". Joku pelkkä ruksiruudussa, että naimisissa. Vaimot kuvittelee täällä, että yhtään sen enempää ukko kuin kakkonenkaan ajattele/välitä pätkääkään vaimostaan, ei välitä.


      • pa..ka puhetta
        todellisuus kirjoitti:

        "Nyt naurattaa" eihän kakkosta kiinnosta koko vaimo, eihän muuten edes ottais ykkösmiestään kakkoseksi. Ne, joita kiinnosta ylipäätänsä vaimo eivät lähde tähän leikkiin mukaan. Kakkoset eivät todellakaan vaivaa päätään vaimosta. Nauttivat ukon hekumasta sen hetken kuin se heille sopii. Ei vaimo ole mikään kuninkaallinen, että se olisi jotenkin "koskematon". Joku pelkkä ruksiruudussa, että naimisissa. Vaimot kuvittelee täällä, että yhtään sen enempää ukko kuin kakkonenkaan ajattele/välitä pätkääkään vaimostaan, ei välitä.

        Todellisuus on, että olet mustasukkainen ja katkera. Vaimo onkin kuninkaallinen sinuun verrattuna. Mihin perustuu oletuksesi avioliiton olevan ruksi ruudussa tai oletuksesi, että mies ei välitä pätkääkään vaimosta. Älä puhu omia houreitasi toisen suulla. Jos miehen merkitys sinulle on paneminen ja hekuma, miksi mitätöit vaimoa?


      • selvä vastaus
        pa..ka puhetta kirjoitti:

        Todellisuus on, että olet mustasukkainen ja katkera. Vaimo onkin kuninkaallinen sinuun verrattuna. Mihin perustuu oletuksesi avioliiton olevan ruksi ruudussa tai oletuksesi, että mies ei välitä pätkääkään vaimosta. Älä puhu omia houreitasi toisen suulla. Jos miehen merkitys sinulle on paneminen ja hekuma, miksi mitätöit vaimoa?

        En ole osallistunut riitelyketjuun. Sanoin vaan aiemmalla viestilläni (tuolla ylempänä), ettei kenenkään pidä pettää ketään. Vähiten miehen. Olisi kiva että mies on uskollinen, kenen kanssa sitten onkin.


      • En ole vaimo
        todellisuus kirjoitti:

        "Nyt naurattaa" eihän kakkosta kiinnosta koko vaimo, eihän muuten edes ottais ykkösmiestään kakkoseksi. Ne, joita kiinnosta ylipäätänsä vaimo eivät lähde tähän leikkiin mukaan. Kakkoset eivät todellakaan vaivaa päätään vaimosta. Nauttivat ukon hekumasta sen hetken kuin se heille sopii. Ei vaimo ole mikään kuninkaallinen, että se olisi jotenkin "koskematon". Joku pelkkä ruksiruudussa, että naimisissa. Vaimot kuvittelee täällä, että yhtään sen enempää ukko kuin kakkonenkaan ajattele/välitä pätkääkään vaimostaan, ei välitä.

        Minun mielestä on hiton surullista ettei tuo vaimojen kuvittelu ole totta. Mielestäni olisi sata kertaa hienompi asia se että naiset kunnioittaisivat toisiaan aina ja jopa ajattelisivat että ihan kuka tahansa vaimo ja usein myös perheen äiti on "kuninkaallinen" ja koskematon. Se osoittaisi juurikin lojaalisuutta ja arvostusta naista kuin naista kohtaan. Se myös kunnioittaisi äitiyttä ja naisen seksuaalisuutta. Kirjoittamaton sääntö pitäisi olla siitä että kukaan nainen ei tietoisesti toisen naisen aviomieheen koske vaikka mies kuinka sitä vinkuisi. Ikävää on se että naiset itse näyttävät toiminnallaan noin selkeästi vaimona olemisen olevan vain ruksi ruudussa? Vain naiset itse voivat muuttaa sen ajatuksen vaimona olemisesta ja äityidestä ja sen kunnioitetaanko naisen kuin naisen seksuaalisuutta? Se koskee sinkkuja ja ihan kaikkia naisia ei vain vaimoja ja äiti-ihmisiä.


      • meedio
        En ole vaimo kirjoitti:

        Minun mielestä on hiton surullista ettei tuo vaimojen kuvittelu ole totta. Mielestäni olisi sata kertaa hienompi asia se että naiset kunnioittaisivat toisiaan aina ja jopa ajattelisivat että ihan kuka tahansa vaimo ja usein myös perheen äiti on "kuninkaallinen" ja koskematon. Se osoittaisi juurikin lojaalisuutta ja arvostusta naista kuin naista kohtaan. Se myös kunnioittaisi äitiyttä ja naisen seksuaalisuutta. Kirjoittamaton sääntö pitäisi olla siitä että kukaan nainen ei tietoisesti toisen naisen aviomieheen koske vaikka mies kuinka sitä vinkuisi. Ikävää on se että naiset itse näyttävät toiminnallaan noin selkeästi vaimona olemisen olevan vain ruksi ruudussa? Vain naiset itse voivat muuttaa sen ajatuksen vaimona olemisesta ja äityidestä ja sen kunnioitetaanko naisen kuin naisen seksuaalisuutta? Se koskee sinkkuja ja ihan kaikkia naisia ei vain vaimoja ja äiti-ihmisiä.

        Aloita itsestäsi ja omista teoistasi vaimo. Olet selvä vaimo ja kahden lapsen äiti.


      • Hei meedio
        meedio kirjoitti:

        Aloita itsestäsi ja omista teoistasi vaimo. Olet selvä vaimo ja kahden lapsen äiti.

        Olen ollut vaimo ja kolmen lapsen äiti olen edelleen. Eronnut jo 10 vuotta sitten =) Eiköhän jokainen voi vain aloittaa itsestään ja vain tehdä itse ne omat valinnat. Eihän sitä sinun valintaasdikaan voi kukaan muu tehdä? Niin moni mielellään kyllä lähtiessään ukkomiehen matkaan kääntävät sen omankin valintansa miehen valinnaksi.
        T: En ole vaimo


    • eräsex

      Kun kysytään onko väärin pettää kakkosta, niin olen sitämieltä että niinkauan kuin kakkonen on kakkonen niin hällä ei oikeuksia petturiin. Ihmettelen valtavasti kakkosta joka haluaa ykkösen paikalle kun on itse nähnyt ja tuominnutkin petturin teot vaimoaan ja itseäänkin kohtaan aikasemmin.

      Kakkosen ykköstyttyä on hän vaimo ekäi häntäkään saa pettää. Ymmärrän kyllä ykköstyneen pelon.

      • selvä vastaus

        Ketä tahansa toinen ihminen pettää, se on väärin. Ei ole olemassa mitään sijoja, että sitten saa pettää ja puukottaa selkään. Kakkosuus syntyy vain miehen mielessä tai kolmosuus.


    • Tätä mieltä

      Ei kakkosta voi pettää, totta kai voi olla muitakin panoja.

    • eräs ex

      En ymmärrä miten kakkosta voisi pettää.
      Tietenkin pettämiseksi voi luokitella tyhjät lupaukset ja valheet huonoista kotioloista.

      Ykköstyttyään kakkonen on puoliso johon pitää suhtautua kuin puolisoon yleensä, Pettäminen ei ole millään alueella rehtiä, vaikka suhde onkin alkanut entistä puolisoa pettämällä.
      Ykköstyneen kakkosen pettäminen on väärin

      Ymmärrän täällä riehuvien kakkosten ja ykköstyneiden halua parjata jätettyä ja oman egonsa ylistämistä koska sehän johtuu yksin ja ainoastaan mustasukkaisuudesta jätettyä kohtaan ja pelosta että heille käy samalla tavalla.Kenenkään ei pitäisi ottaa petturia jos pelkää kohtalon toistavan itseään. J

      • what the f?

        mustasukkaisuudesta jätettyä kohtaan, what?

        voisitko avata mielipidettäsi? jätetylle mustasukkainen hmmm
        miksi? jätetty on jätetty, hänellähän se täytyy olla valtava ego jos kuvittelee ykköstyneen olevan hänelle mustasukkainen, onko jätetyllä tarve nostaa egoaan kuvittelemalla mustasukkaisuuden? mutta miksi? miksi jätetty haluaa valehdella itselleen? vai kenelle?

        en ymmärrä ketään joka "riehuu" täällä, eikö tämä ole keskustelua ei riehumista?
        mikäli riehuu ja ylilyö täällä...suosittelen ammattiapua


      • Tunteet on
        what the f? kirjoitti:

        mustasukkaisuudesta jätettyä kohtaan, what?

        voisitko avata mielipidettäsi? jätetylle mustasukkainen hmmm
        miksi? jätetty on jätetty, hänellähän se täytyy olla valtava ego jos kuvittelee ykköstyneen olevan hänelle mustasukkainen, onko jätetyllä tarve nostaa egoaan kuvittelemalla mustasukkaisuuden? mutta miksi? miksi jätetty haluaa valehdella itselleen? vai kenelle?

        en ymmärrä ketään joka "riehuu" täällä, eikö tämä ole keskustelua ei riehumista?
        mikäli riehuu ja ylilyö täällä...suosittelen ammattiapua

        Tiedän ja olen nähnyt kuinka kakkonen on ex-vaimolle mustasukkainen!
        Pitkä avioliitto ja sen historia ja kokemukset! Kakkonen ei saa kokea niitä ainutkertaisia asioita joita ovat rakastuminen nuorena, kauniit häät, perheen perustaminen sinkkuina ilman aikaisempia lapsia, yhteiset lapset ja heidän kasvamisensa seuraaminen, yhdessä perheen kesken tehdyt nautinnolliset matkat, lasten kasvamisen ja menestymisen seuraaminen, suloiset lapsenlapset ja yhteinen isovanhemmuus yms. kodin rakentaminen, yhteiset harrastukset, joitakin mainitakseni.

        Salasuhteen päättyessä eroon tulee sivurasituksena molempien lapset, edelliset suvut sekä myös se entinen historia...
        Uusioperheen perustaminen erojen savuaville raunioille ei ole se helpoin tie elämässä! Jokainen sen tietää ja näkee omassa lähipiirissään...


      • juu what the f
        Tunteet on kirjoitti:

        Tiedän ja olen nähnyt kuinka kakkonen on ex-vaimolle mustasukkainen!
        Pitkä avioliitto ja sen historia ja kokemukset! Kakkonen ei saa kokea niitä ainutkertaisia asioita joita ovat rakastuminen nuorena, kauniit häät, perheen perustaminen sinkkuina ilman aikaisempia lapsia, yhteiset lapset ja heidän kasvamisensa seuraaminen, yhdessä perheen kesken tehdyt nautinnolliset matkat, lasten kasvamisen ja menestymisen seuraaminen, suloiset lapsenlapset ja yhteinen isovanhemmuus yms. kodin rakentaminen, yhteiset harrastukset, joitakin mainitakseni.

        Salasuhteen päättyessä eroon tulee sivurasituksena molempien lapset, edelliset suvut sekä myös se entinen historia...
        Uusioperheen perustaminen erojen savuaville raunioille ei ole se helpoin tie elämässä! Jokainen sen tietää ja näkee omassa lähipiirissään...

        Minun mielestäni exvaimolle ollaan mustasukkaisia vain niissä tapauksissa joissa vaimo on se jättäjä. Itse peilaan tätä eropariin jolla ei ollut lapsia eikä heidän liittonsa ollut kestänyt kuin muutaman vuoden. Eli se ei sisällä noita tunteet on kertomia elämänkokemuksia. Ei siis nuoruuden huumaa eikä yhteen hiotumista :)


      • Tunteet onille
        Tunteet on kirjoitti:

        Tiedän ja olen nähnyt kuinka kakkonen on ex-vaimolle mustasukkainen!
        Pitkä avioliitto ja sen historia ja kokemukset! Kakkonen ei saa kokea niitä ainutkertaisia asioita joita ovat rakastuminen nuorena, kauniit häät, perheen perustaminen sinkkuina ilman aikaisempia lapsia, yhteiset lapset ja heidän kasvamisensa seuraaminen, yhdessä perheen kesken tehdyt nautinnolliset matkat, lasten kasvamisen ja menestymisen seuraaminen, suloiset lapsenlapset ja yhteinen isovanhemmuus yms. kodin rakentaminen, yhteiset harrastukset, joitakin mainitakseni.

        Salasuhteen päättyessä eroon tulee sivurasituksena molempien lapset, edelliset suvut sekä myös se entinen historia...
        Uusioperheen perustaminen erojen savuaville raunioille ei ole se helpoin tie elämässä! Jokainen sen tietää ja näkee omassa lähipiirissään...

        ja ennen kaikkea tämän kaiken tuhoutumisen seuraaminen tekee niin mustasukkaiseksi ja katkeraksi, että pahaa tekee!


      • huomioin
        juu what the f kirjoitti:

        Minun mielestäni exvaimolle ollaan mustasukkaisia vain niissä tapauksissa joissa vaimo on se jättäjä. Itse peilaan tätä eropariin jolla ei ollut lapsia eikä heidän liittonsa ollut kestänyt kuin muutaman vuoden. Eli se ei sisällä noita tunteet on kertomia elämänkokemuksia. Ei siis nuoruuden huumaa eikä yhteen hiotumista :)

        juu what the f."Itse peilaan tätä eropariin jolla ei ollut lapsia eikä heidän liittonsa ollut kestänyt kuin muutaman vuoden".
        Siinähän se tuli julki, vain muutama vuosi ja petturi petti.
        Eikö yhtään pelota, että uusikaan liitto ei kestä kuin muutaman vuoden?


      • eräsex
        juu what the f kirjoitti:

        Minun mielestäni exvaimolle ollaan mustasukkaisia vain niissä tapauksissa joissa vaimo on se jättäjä. Itse peilaan tätä eropariin jolla ei ollut lapsia eikä heidän liittonsa ollut kestänyt kuin muutaman vuoden. Eli se ei sisällä noita tunteet on kertomia elämänkokemuksia. Ei siis nuoruuden huumaa eikä yhteen hiotumista :)

        juu what the f: Jokainen suhde on erikoinen, Jokaisessa suhteessa on rakkautta, intohimoa ja lämpimiä yhteenkuuluvuuden tunteita, kiihkeitäkin Ei kai kukaan muuten menisi naimisiin.

        Jokainen suhde oli pitkä tai lyhyt sisältää yhteisiä kokemuksia, kaikki ei välttämättä niin kauniita mutta kaikista jää muistot. Niitä ei kukaan voi kieltää tai ottaa pois.


      • eräsex
        eräsex kirjoitti:

        juu what the f: Jokainen suhde on erikoinen, Jokaisessa suhteessa on rakkautta, intohimoa ja lämpimiä yhteenkuuluvuuden tunteita, kiihkeitäkin Ei kai kukaan muuten menisi naimisiin.

        Jokainen suhde oli pitkä tai lyhyt sisältää yhteisiä kokemuksia, kaikki ei välttämättä niin kauniita mutta kaikista jää muistot. Niitä ei kukaan voi kieltää tai ottaa pois.

        juu what the f ja toisetkin. Tarkoitin edellisellä sitä että kukaan ei voi arvostella kenekään avioliittoa vähempiarvoiseksi kuin jonkun toisen. (ikäväkseni huomannut että kakkoset ja ykköstyneet syyllistyvät juuri tuohon arvosteluun)

        Olen myös mieltä että kenekään ei pidä jäädä elämään muistoihin vaan pitää ottaa jokainen päivä kuin kirjana jossa aukeaa uusi puhdas lehti. Sen voi täyttää itse omilla uusilla tunteilla ja kokemuksilla.

        Itse olen jo kauan sitten kääntänyt lehden uuteen elämään ja olen siitä iloinen. Exän kanssa eletyt vuodet kuuluvat menneisyyteen niistä on vain muistot. En kuitenkaan ole rakentanut uutta elämää muistoille. En halua elää muistoissa, vaan talletan ne kokemuksina menneisyydessä. Elän uuden ihmisen rinnalle saaden uusia kokemuksia ja uusia syviä ja lämpimiä tunteita joista myös jää muistot.Toivottavasti saamme niitä yhdessä muistella vanhana. Elämässä kun ei voi koskaan sanoa että tilanne olisi pysyvä. Eletään päivä kerrallaan.

        Siksipä edelleen mieltä että puolisoa ei saa pettää. Ei edes ykköstynyttä kakkosta.


    • ....................

      ymmärrän hyvin pointin, että ei kakkosta voi pettää eikä hänellä ole oikeutta niin olettaa jne. mutta harvoin meidän ihmisten tunteet ovat järkiperäisiä.

      Itse toki hyväksyisin puolison, enkä hänestä osaisi olla mustasukkainen. Mutta en hyväksyisi säätöjä muualle ja mustasukkaisuutta vois aiheuttaa kovinkin muut mahdolliset salarakkaat. Ei mitään järkeä, mutta näin se vaan on.

    • ninnukkka

      No tosiasiahan on, että usein näillä kakkosia harrastavilla on virityksiä moneen suuntaan. Että ei kannata kakkosen liian mustasukkaiseksi ryhtyä. Harvoin mies yhteen sivupanoon tyytyy, kun sille tielle lähtee.

      Ja suuret luulot on kakkosella, jos luulee miehen olevan hänestä mustasukkainen. Eiköhän kakkonen jo suhteiluun ryhtyessään anna itsestään tietynlaisen, anteliaan kuvan ;) Sen se mieskin sitten hyväksyy eikä ihmeempiä odota.

      • Miehen abc

        Tää ninnukan teksti on niin mielikuvitusta tuottavaa tekstiä että. Huomaa, että et tunne miehiä sitten alkuunkaan. Olen paljon nähnyt miesten maailmaa ja täytyy kyllä sanoa, että ei miehillä paljon "raksuta". Niille kelpaa mikä vaan kunhan on kaunis ja seksikäs, kaiken muun ne on valmiita unohtamaan. Ei naiselle mene läpi vaikka olisi kuinka komea ja seksikäs, mutta historia osoittaisi miehen menneisyyttä "tuhansien järvien" maana. Miehet ei paljon spekuloi menneisyydellä. miehille merkkaa kauneus, seksikkyys, iloisuus jne. Vastavoimana toimii homssuisuus, ilottomuus, vihanpito muita naisia kohtaan (yllättävän herkkä vainu miehillä tähän). jne.


      • Jotain rajaa
        Miehen abc kirjoitti:

        Tää ninnukan teksti on niin mielikuvitusta tuottavaa tekstiä että. Huomaa, että et tunne miehiä sitten alkuunkaan. Olen paljon nähnyt miesten maailmaa ja täytyy kyllä sanoa, että ei miehillä paljon "raksuta". Niille kelpaa mikä vaan kunhan on kaunis ja seksikäs, kaiken muun ne on valmiita unohtamaan. Ei naiselle mene läpi vaikka olisi kuinka komea ja seksikäs, mutta historia osoittaisi miehen menneisyyttä "tuhansien järvien" maana. Miehet ei paljon spekuloi menneisyydellä. miehille merkkaa kauneus, seksikkyys, iloisuus jne. Vastavoimana toimii homssuisuus, ilottomuus, vihanpito muita naisia kohtaan (yllättävän herkkä vainu miehillä tähän). jne.

        " Ei naiselle mene läpi vaikka olisi kuinka komea ja seksikäs, mutta historia osoittaisi miehen menneisyyttä "tuhansien järvien" maana...."

        Tuo nyt on täyttä roskaa. Kun mies on tarpeeksi komea niin naiset sietää ihan mitä tahansa, roikkuvat miehessä vaikka tämä tekisi millaisia kupruja. Ei naiset ole yhtään miehiä fiksumpia.


    • onlylovecanbreak<3

      Olin muutama vuosi sitten suhteessa varattuun mieheen, ja minä ainakin "petin" häntä useamman kerran. Olinhan kuitenkin täysin vapaa nainen. Hänellä oli niin suuret luulot itsestään että en tohtinut kertoa totuutta. En siis juossut ympäri kyliä jakamassa itseäni holtittomasti, mutta pari kertaa tuli päädyttyä läheisiin väleihin exän kanssa ja pari erään toisen ihanan miehen kanssa vielä silloin kun suhde varattuun oli meneillään. Varattu puhui minulle aina siihen sävyyn kuin olisi itsestäänselvää että olisin ollut rakastunut häneen. Enpä ollut, mukavaa, elämäntilanteeseeni sopivaa seuraa hän oli, mutta ei rakkauteni arvoista. Toisin sanoen hän ei olisi särkenyt sydäntäni jos hänellä olisi ollut myös joku "kolmonen". Ikinä en hänen lirkutuksiinsa luottanut, joten myöskään luottamuksen pettämistä ei olisi voinut tapahtua. Niin, voiko muuten toisen omaa pettää? Hänellä ainakin tulisi iso särö isoon egoonsa jos tietäisi totuuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe