Onko metsälintuja minkä verran?

Metsämies.

Metsät tyhjää täynnä?

12

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiralla

      Onhan niitä,mutta haukkua eivät anna.Soitimessa ja lentoon en ammu,kun on
      opetettava pystykorva.

      • Rauhoitus

        1-2 poikalintua aina poikueessa. Metsästys keskeytettävä heti.


    • 12.cal

      Aika mukavasti oli Haverisessa lintuja. Pari sainkin ammuttua istualtaan sivuamkunasta. Viimenen laukaus tosin paulahti vahingossa Vitarn katosta läpi. Teki haulisuihku aikamoisen reijän. Kattoon.

      • kapinen kettu

        Vähän on lintuja.....


    • Tarkkanen

      Mökkimme pihapiiristä, vanhan kuusen ja kelomännyn oksilta lähti lentoon usvaisena varhaisaamuna (MA 15.9.2014) 6 teeren porukka.Voi sitä siipien säpinää. Samoin teeret kuuluu pulputtavan lähimetsän kelohonkien oksilla. Tällaista Kiantajärven rannalla. Perheessämme ei harrasteta lintujen eikä muiden elukoiden ampumista,joten siksiköhän ne pakkautuu meidän tontille.

      Parhaimmillaan olemme nähneet 48 teertä hakkuualueella olevien kelohonkien oksille. Olihan se upea näky ! Eivät välittäneet mitään,vaikka ajoimme autolla metsäautotiellä,valokuvasimme niitä ja tietty ihailimme.

      Luonto on fantastinen kaikkine ilmenemismuotoineen! Wau !

      • mehtopaisti

        Luonto on tosiaan ihmeellinen antimineen.Kalaa,sieniä,marjoja ja riistaa.
        Itse olisin tyytyväinen jos pääsisi edes yhdelle lintupaistille.Meton jos saisin säästäsin JOULUKSI ja kinkku saisi jäädä ostamatta.


    • ohivaan100

      Lintuja on vähän. Nyt kannattaa ampua ohi tai jättää ampumatta.

    • pyssykkä

      Oletteko väärässä paikassa metsällä kun näky Ylä- Kainuussa Pitämällä metsot melkein olevan sisälle tulossa? Onko ne niin urbanisoituneet ettei ne enää korvessa viihdy? Ei muuta kuin terassille ja pyssy käteen niin ei tarvitse autolla mihinkään ajella ja on lähes ilmaista paistia..

      • Munat pataan

        Metsäkanalintuja niukanlaisesti,soitimessa kymmenen teertä pellossa.Parin aamu kävelylenkin saldona nolla ei mitään havaintoa.Muina syksyinä samoilta seuduilta on lähtenyt lintuja marjansyönnistä vaan eipä nyt.


    • mr hunter

      Tältä syksyltä lintujahti kannattaa lopettaa ja keskittyä hirvi- ja petojahteihin.

      • Kuin töihin meno

        Ei ne malta eläkeläiset ja työttömät. Tiedän montakin jotka lähtee kotipihasta puoli kuuelta metsästys kamppeissa joka aamu kuin olisivat töihin menossa. Kahta kolmea teertä joka aamu soitimesta kenttään.


    • Matti_Kukkarosta

      Kerran olen käynyt metsällä pojan kanssa. Poika aloitti metsästysharrastuksen.
      Poika ampui yhden ja minä kaksi lintua.
      Jätimme metsään vielä lintuja, joten ainoita nuo ei olleet.
      Poika sai ensi kokemuksia uudesta harrastuksesta.
      Ehkäpä seuraavan kerran käymme kokeilemassa miten jäniksen löytää ensi lumilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3340
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2730
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1843
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1650
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe