BEMARI KULJETTAJALLA ON ASIAA!

Bemari

Omistan tuliterä bemarin. Ajan aina liikennesääntöjen mukaisesti, enkä ymmärrä miksi meitä bemarikuljettajia haukutaan jatkuvasti kaahaajiksi ym.
Itseasiassa uskon tietäväni mistä se johtuu.
Olen törmännyt liikenteessä ongelmaan. Lähes aina kun liikun autolla, minun takapuskurissa riippuu kiinni toinen auto. Uskokaa tai älkää koskaan siellä ei riipu toinen tuliterä bemari tai muu laadukkaampi auto.
Onko toiset bemarin omistajat törmänneet samaan ongelmaan?
Takapuskurissa roikkuu hieman vanhempi, ei niin laadukas auto.
Tänä päivänä auto kertoo ihmisen varallisuudesta.
Se tuntuu aihettavan toisissa katkeruutta, kateutta ja bemarikuljettajien mustamaalaamista.
Ei minulla muuta.

17

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bemari laatuauto?

      Kerrotko millä perusteella Bemari on laadukkaampi kuin joku muu merkki? Ainakaan katsastuksessa ekalla yrityksellä läpi päässeiden merkkien listalla Bemari ei todellakaa loistanut. Paras saksalainen merkki oli Audi ja sekin oli kolmannella sijalla. Japsit ja korealaiset olivat kärkikymmenikössä valtamerkkeinä.

      Bemarilla ajaminen taas ei kerro mitään kuöjettajansa varallisuudesta. Santanderilta mm. saat haluamasi suuruisen autolainan koska vaan. Bemari kyllä herättää muissa aivan muunlaisia mielikuvia. Onko Bemarin lempinimi kyrvänjatke tullut aiheetta?

      • ToyotaTeroko?

        kateus ja katkeruus paistaa kirjoituksestasi läpi oikein hienosti, mutta et sitä huomaa kun päässä on liikaa painetta ja se estää terveen ajattelun.


      • Bemari laatuauto?
        ToyotaTeroko? kirjoitti:

        kateus ja katkeruus paistaa kirjoituksestasi läpi oikein hienosti, mutta et sitä huomaa kun päässä on liikaa painetta ja se estää terveen ajattelun.

        Sinä taas suljet silmäsi todellisuudelta. Luepa katsastustilastoja vuosien varrelta äläkä usko sokeasti mitä Bemari-ja/tai Mersumiehet huoltoasemanbaarissa höpöttää.


      • Bemarin laatua tässä!!!

      • Bemari

        Nyt ei ollut tarkoitus keskustella mikä on laatuauto ja mikä ei. Keskustelun aiheena on autoilijat, jotka eivät noudata turvavälejä.
        Minä en ainakaan riisikuppeja laatuautoina pidä, ei aivan niitä varakkaimpien ihmisten autoja. Ota sinä santanderilta laina ja osta itsellesi riisikuppi. Varmasti riittävästi laatua sinulle!
        Mutta pysytän asiassa.


      • AudiMies933
        Bemarin laatua tässä!!! kirjoitti:

        http://m.iltalehti.fi/autot/2014071818500944_au.shtml

        Jos kateus ja katkeruus näkyy jo keskustelu palstalla niin miten se näkyy sitten liikenteessä.
        Ajetaan bemarin perässä kiinni,keskisormi pystssä ja savu vaan nousee korvista.
        Näinä kovina aikoina vaan oikeasti pätevät ihmiset pärjäävät ja yksi merkki siitä pärjäämisestä voi näkyä autona.
        Tuskin toyotana tai kiana kuitenkaan: )
        Asiaa puhuu aloittaja.


      • 20+20
        Bemari kirjoitti:

        Nyt ei ollut tarkoitus keskustella mikä on laatuauto ja mikä ei. Keskustelun aiheena on autoilijat, jotka eivät noudata turvavälejä.
        Minä en ainakaan riisikuppeja laatuautoina pidä, ei aivan niitä varakkaimpien ihmisten autoja. Ota sinä santanderilta laina ja osta itsellesi riisikuppi. Varmasti riittävästi laatua sinulle!
        Mutta pysytän asiassa.

        Montakos osamaksuerää olet jo bemaristasi maksanut?


      • Bemari
        20+20 kirjoitti:

        Montakos osamaksuerää olet jo bemaristasi maksanut?

        Sanotaanko näin että älä sinä sillä asialla päätäsi vaivaa.
        Mutta uskallan väittää että jokainen erä on suurempi kuin sinun auton arvo.


      • 20+20
        Bemari kirjoitti:

        Sanotaanko näin että älä sinä sillä asialla päätäsi vaivaa.
        Mutta uskallan väittää että jokainen erä on suurempi kuin sinun auton arvo.

        Ajan mieluumin OMALLA parintonnin autonraadolla, kuin pankin omistamalla bemarilla.


    • 330d ja hajis

      Kaikellaisia idiooteja näkee liikenteessä päivittäin mutta en minä niiden merkkejä katsele tai muuenkaan jaksa stressaa kun se olisi ihan loputon suo eikä siitä mitään hyötyä olisi mulle itselleni mutta se jää kyllä mieleen jos joku vaarantaa terveyden tai henkeni niinkuin se yksi rekka kuski teki kun tuli kiinni perseeseen talvi rajotus alueella mutta sekin kyllä oli enemmän pyrokraattien vika kun laittavat typeriä talvi nopeuksia kyykytys tarkotuksessa vaikka nopeanmin voisi ajaa ihan turvallisesti hyvällä autolla.

    • laatuautoko

      Ehkäpä jutun kielellinen taso kertoo totuuden kirjoittajan henkisestä kapasiteetista sekä varallisuudesta.

      Eniten hymähdyttää tuo "tuliterä bemari tai muu laadukkaampi auto". Nähtävästi on sitä mieltä, että tuliterä bemari ei ole laadukas.

    • Redneck Baboons

      "Tänä päivänä auto kertoo ihmisen varallisuudesta."

      Ehkä se suurin ongelma on juuri tuossa. Itse en välitä tippaakaan muiden varallisuusasioista, kunhan muuten tavat pysyvät kurissa. Ikävä kyllä tässä maassa on tyyppejä jotka luulevat olevansa ns. parempaa porukkaa lompakkonsa perusteella. Näin asia EI kuitenkaan ole.

      Monet näistä tyypeistä ovat valinneet ajokikseen mm. premiummerkki BMW:n ja pska-asenne näkyy esimerkiksi ajotavoissa. Ja näkyy se muutenkin, I can tell you. Syynä lienee se, että bemarin agressiivinen imago edesauttaa tällaista käytösmallia. Muut premiumit ja valtamerkit ovat astetta paria miedompia ärjyimmilläänkin. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö niillä ajaisi samanlaisia fitun fateja.

      Oman asenteen kylväminen ympäristöön on ilmiö, jota ei itse oikein tahdo huomata. Siksi en usko kovinkaan helpolla tyyppeihin, jotka esimerkiksi täällä kehuvat olevansa sitä tai tätä.

    • 11+14

      Rikkaat ajaa ihan muilla merkeillä, eivät bemareilla.

      • Redneck Baboons

        Niin, oikeat rikkaat joita ei Suomessa edes ole.


      • 11+6

        Ehkä ne bemari kuljettajat eivät rikkaita ole mutta ei niitä tyhjätaskuiksikaan pysty haukkumaan.
        Toki se kertoo että auton omistaja on saanut jotain elämässään aikaan.


      • Redneck Baboons
        11+6 kirjoitti:

        Ehkä ne bemari kuljettajat eivät rikkaita ole mutta ei niitä tyhjätaskuiksikaan pysty haukkumaan.
        Toki se kertoo että auton omistaja on saanut jotain elämässään aikaan.

        Hahhah! Kuten esimerkiksi tämän vai:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12545678

        No, aikaansaannos taitaa tuokin olla, mutta en lähtisi silti kehumaan.


      • lolz
        Redneck Baboons kirjoitti:

        Hahhah! Kuten esimerkiksi tämän vai:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12545678

        No, aikaansaannos taitaa tuokin olla, mutta en lähtisi silti kehumaan.

        "Ehkä ne bemari kuljettajat eivät rikkaita ole mutta ei niitä tyhjätaskuiksikaan pysty haukkumaan.
        Toki se kertoo että auton omistaja on saanut jotain elämässään aikaan. "

        Kyll pystyy tyhjätaskuiksi haukkumaan. Tuhannenkin euron kuukausituloilla saa ostettua bemarin velaksi, kuten aloittajakin on varmaan tehnyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe