ööööh?!

vittuuntunut

Mä oon miettinyt tätä suomi24 palstaa niin kauan kuin vain muistan. Miten ihmeessä _AIKUISET_ ihmiset jaksavat trollata näin paljon? Voisko joku kiltti trolli tulla kertomaan mulle, että mikä pointti tossa on ja miks ihmeessä sitä pitää tehä koko ajan? :D Johtuuko se siitä, ettei sitä omaa elämää oikeesti ole ja täytyy vaan keksiä jotain ''viihdyttävää'' skeidaa kuluttaakseen päivänsä?

36

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Trollaaminen ja häiriköinti ovat kaksi TÄYSIN eri asiaa. Monella ne menee sekaisin. Itse en ole koskaan eläessäni häiriköinyt internet-sivustoilla. Kerran toki trollasin tiede.fi-sivustolla.

      Esitin uskovaista.

      • Toki trollaaminen ja häiriköinti on kaksi eri asiaa, tajuan sen kyllä! Mutta usein trollaaminen ajautuu häiriköintiin, myös tällä sivustolla pystyy häiriköimään, ahdistelemaan ja riivaamaan ihmisiä :D Toiset tosin osaa ottaa trollit välittämättä niistä, mutta toiset ei.


      • Kylmät kädet
        vittuuntunut kirjoitti:

        Toki trollaaminen ja häiriköinti on kaksi eri asiaa, tajuan sen kyllä! Mutta usein trollaaminen ajautuu häiriköintiin, myös tällä sivustolla pystyy häiriköimään, ahdistelemaan ja riivaamaan ihmisiä :D Toiset tosin osaa ottaa trollit välittämättä niistä, mutta toiset ei.

        Trollaus on taitolaji. Tosi trolli ei koskaan alennu häiriköintiin, kuten esim. floodaamiseen.


      • Kylmät kädet kirjoitti:

        Trollaus on taitolaji. Tosi trolli ei koskaan alennu häiriköintiin, kuten esim. floodaamiseen.

        No eipä juu :-D


    • kertoja.

      Vajankipuskan touhu on puhtaasti häiriköintiä. Sillä ei tosiaan ole muuta elämään. Vain oma sairas mieli seuranaan ikuisessa yksinäisyydessään.

      • Noh useinhan toi yksinäisyys johtaa siihen ,että internetissä harrastetaan tätä häiriköintiä ja trollausta. Livechatsivustolla ainakin on ihan puhtaasti myös häiriköintiä toisia ihmisiä kohtaan, haukkumista, mollaamista ja kaikkea muuta siltä väliltä. Olen minäkin aikamoinen trolli, mutta ne asiat ei kohdistu koskaan toisen ihmisen henk.kohtaisiin asioihin, en hauku, mollaa tai mitään tollasta muutenkaan.


      • Kylmät kädet
        vittuuntunut kirjoitti:

        Noh useinhan toi yksinäisyys johtaa siihen ,että internetissä harrastetaan tätä häiriköintiä ja trollausta. Livechatsivustolla ainakin on ihan puhtaasti myös häiriköintiä toisia ihmisiä kohtaan, haukkumista, mollaamista ja kaikkea muuta siltä väliltä. Olen minäkin aikamoinen trolli, mutta ne asiat ei kohdistu koskaan toisen ihmisen henk.kohtaisiin asioihin, en hauku, mollaa tai mitään tollasta muutenkaan.

        Meikä ei välitä, kohdistuuko kommenttini johonkin tiettyyn ihmiseen tai kuinka loukkaavasti. Luen vakiokäyttäjiä rivien välistä ja olen muun muassa Sepolle suositellut Mad Max 2 -elokuvaa, jossa pikkupojan pylly vilkkuu niin kiihottavasti, että heteromiehelläkin rupee seisomaan. I'm not kidding.


      •  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikä ei välitä, kohdistuuko kommenttini johonkin tiettyyn ihmiseen tai kuinka loukkaavasti. Luen vakiokäyttäjiä rivien välistä ja olen muun muassa Sepolle suositellut Mad Max 2 -elokuvaa, jossa pikkupojan pylly vilkkuu niin kiihottavasti, että heteromiehelläkin rupee seisomaan. I'm not kidding.

        http://www.youtube.com/watch?v=SYoJ4fhMlC0


      • Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikä ei välitä, kohdistuuko kommenttini johonkin tiettyyn ihmiseen tai kuinka loukkaavasti. Luen vakiokäyttäjiä rivien välistä ja olen muun muassa Sepolle suositellut Mad Max 2 -elokuvaa, jossa pikkupojan pylly vilkkuu niin kiihottavasti, että heteromiehelläkin rupee seisomaan. I'm not kidding.

        Noniin justiin, ei se välttämättä kiinnostakkaan jos on itse trolli :-D


      •  V 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikä ei välitä, kohdistuuko kommenttini johonkin tiettyyn ihmiseen tai kuinka loukkaavasti. Luen vakiokäyttäjiä rivien välistä ja olen muun muassa Sepolle suositellut Mad Max 2 -elokuvaa, jossa pikkupojan pylly vilkkuu niin kiihottavasti, että heteromiehelläkin rupee seisomaan. I'm not kidding.

        http://www.youtube.com/watch?v=EFuzGU1wXq8


      • Kylmät kädet

      • Kylmät kädet kirjoitti:

        Vítun siisti elokuva. Suosittelen myös muista syistä. Road Warrior, Asfalttisoturi, Mad Max 2. Kaikilla kolmella nimellä se tunnetaan.

        :--D


      • Mad.Max.2
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikä ei välitä, kohdistuuko kommenttini johonkin tiettyyn ihmiseen tai kuinka loukkaavasti. Luen vakiokäyttäjiä rivien välistä ja olen muun muassa Sepolle suositellut Mad Max 2 -elokuvaa, jossa pikkupojan pylly vilkkuu niin kiihottavasti, että heteromiehelläkin rupee seisomaan. I'm not kidding.

        Paljohan ne pienten poikien pyllyt vilkkuu. :D


    • Kylmät kädet

      Kolme elokuvaa räjäytti mun tajunnan penskana:

      -Mad Max 2
      -Terminator
      -Back to the Future

    • Kylmät kädet
      • Joo Jinx on vitun siisti!


    •  V 
    • Kylmät kädet

      MINUA vìtuttaa, kun hitti biisi tehdään yhdistämällä kaikkia muita hittejä menneisyydestä. Niin siisti kuin tämä onkin, se komppi on suoraan matkittu Badger-badger-badger-meemistä:

      http://www.youtube.com/watch?v=kdemFfbS5H0

      • Kylmät kädet

        Kun vihdoinkin saan hommattua käsiaseen (se on vain ajan kysymys) , pistän tämän musiikkivideon taustalle, että uskallan painaa liipaisinta. Itse kompissa ei ole mitään vikaa, se on matkittu niin monta kertaa.


      • Neuvo_Oiva
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Kun vihdoinkin saan hommattua käsiaseen (se on vain ajan kysymys) , pistän tämän musiikkivideon taustalle, että uskallan painaa liipaisinta. Itse kompissa ei ole mitään vikaa, se on matkittu niin monta kertaa.

        Älä perkeleessä hommaa käsiasetta. Olet liian epävakaa pitämään hallussa moista kapinetta.


    • semminkin kun

      Kaikki taisi alkaa siitä kun palstalla kirjoitteli tyyppi, joka oli täysin kykenemätön huomioimaan, saati hyväksymään, toisten kirjoittajien mielipiteitä. Mustasukkaisuuskin astui kuvioihin ja tietysti nettikiusaajat, jotka havaitsivat heti puolustuskyvyttömän uhrin ja saivat tämän kayttäytymään pellen lailla.
      Nähtävästi tämä koko em. porukka on menettänyt järjenrippeensä, koska meno näyttää aina vain jatkuvan,,, ja tästä on vuosia kun tuo alkoi.
      Tästähän seuraa tietysti kuraa palstalle, mutta eipä haittaa kun niin harvoin tulee kurkistettua.
      Toivotaan että joskus rauhoittuu tämäkin meno.

      • Mun mielestäni toi on vaan niin järjetöntä ettei mitään järkeä. En tajua :D Mutta ei mun ilmeisesti tarvitsekkaan!


      • Kylmät kädet

        Täysin kykenemätön huomioimaan muiden mielipiteitä? Saatan viettä 3 vuorokautta putkeen lukien toisten ihmisten mielipiteitä.

        Tosin, en Suomi24:lla. Lähinnä MuroBBS:ssä.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Täysin kykenemätön huomioimaan muiden mielipiteitä? Saatan viettä 3 vuorokautta putkeen lukien toisten ihmisten mielipiteitä.

        Tosin, en Suomi24:lla. Lähinnä MuroBBS:ssä.

        Kun nimimerkilläni ruvettiin pilailemaan, en suinkaan suuttunut, vaan S24 vaan aleni mun asteikolla pari pykälää alemmas.


      • nojohanonkumma
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Täysin kykenemätön huomioimaan muiden mielipiteitä? Saatan viettä 3 vuorokautta putkeen lukien toisten ihmisten mielipiteitä.

        Tosin, en Suomi24:lla. Lähinnä MuroBBS:ssä.

        Mistä sait päähäsi että tossa sinusta olisi ollut kyse? Et tainnut palstasta tietääkkään sillon kun toi kaikki alkoi.


      • se on fakta!!!!!!!

        Olet oikeassa. Pelkkä p.askaa kirjoitat ja valehtelet, kuten tyylisi sopii. Katso vain sinne peiliin. Sinä se haastoit riitaa ja sekoitit keskusteluja. Tiedät sen itsekin. Lopeta jo tuo pelkuruus ja valehtelu. Ei ole, eikä ole koskaan ollut huuhisten syy sun ahdinkosi.


      • Kylmät kädet
        nojohanonkumma kirjoitti:

        Mistä sait päähäsi että tossa sinusta olisi ollut kyse? Et tainnut palstasta tietääkkään sillon kun toi kaikki alkoi.

        Meikä aloitti internet-kirjoittelun vuonna 1997, kun asuin opiskelijaboxissa Rakentajantiellä. Joku hullu entinen solu-asukas oli vetänyt suoran yhteyden yliopistolta meidän poikamieskolhoosiin.

        Silloin ei palomuureja tunnettu, yhteys oli sairaan nopea ja käsiksi pääsi mihin vain.


      •  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikä aloitti internet-kirjoittelun vuonna 1997, kun asuin opiskelijaboxissa Rakentajantiellä. Joku hullu entinen solu-asukas oli vetänyt suoran yhteyden yliopistolta meidän poikamieskolhoosiin.

        Silloin ei palomuureja tunnettu, yhteys oli sairaan nopea ja käsiksi pääsi mihin vain.

        Armeijan jälkeen solukämppä tuntui paratiisilta. Vieläkin muistoissa, kuin taivaassa olisin elänyt.


    • ehdottaja.

      kannattaisi välillä miettiä jotain muutakin.

      • mieti äitiäs!

        Samat sulle!


    • Jere17

      Aikuisia? Ei toi ihmisiä vajakeiksi tituleeraava voi olla kahtatoista vuotta vanhempi. On niin kakaramaisia sen houreet.

      • Jare 20.

        eikä tuo kotkoharhainen voi olla henkisesti 5-vuotiasta vanhempi.


    • LaardiBee

      Kyllä monesta viestistä voisi myös päätellä, että kyseessä on niin nuori tyyppi, ettei äidinkielen opettaja ole ehtinyt vielä hätiin. Vaihtoehtoisesti ne ovat nk. tuksuaikuisia, jotka ovat kirjoittaneet ylioppilaaksi loistavin arvosanoin, sitä vaan ei mistään huomaa.

    • öööööööööööööööööh
    • Kylmät kädet

      Todellisia teorioitani Huuhaa-osiosta tai sen käyttäjistä tuskin tulen koskaan paljastamaan, koska tämä palsta on mulle tärkeä, viihteen kannalta.

      •  H 

        Samoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe