apua!!!

huolestunut nuori tyttö!

Mä 13v tyttö ja mul ei oo mitään murrosikään. Ainuut asiat mitä mul on nii se et mun hiukset ja naama on rasvottunu. Pitäskö huolestuu?!?!?!?

8

170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

      Ei tartte huolestuu. Kaikki kehittyy omaa tahtiaan. Empä ole itsekkään kaihean kehittynyt, vaikka täytän kohta 14v. Menkat eivät ole alkaneet ja tissitkin ovat kasvaneet vain AA luokkaan, vaikka käytänkin 75A paksusti topattuja rintsikoita.
      Onko sulla tissit kasvanu yhtään ja käytätkö rintsikoita? Onko sun kaverit kehittyneet? Onko sulla isosiskoja? Kuika on niitten kehityksen kanssa? Oletko jutellus äitisi kanssa, missä iässä hänellä alko murrosikä?
      Ainahan voi käydä terkan luona juttelemassa murrosiästä ja kysellä kaikkee mikä mieltä painaa.

      • huolestunut nuori tyttö!

        En käytä rintsikoit ku en tarvii. Mutsil alku menkat joskus mun ikäsen ja siskoi ei oo,mut mul on kyl serkku joka on mua paljo kehittyneempi ku mä vaik se on mua nuorempi


      • rintsikkatyttö 13v
        huolestunut nuori tyttö! kirjoitti:

        En käytä rintsikoit ku en tarvii. Mutsil alku menkat joskus mun ikäsen ja siskoi ei oo,mut mul on kyl serkku joka on mua paljo kehittyneempi ku mä vaik se on mua nuorempi

        Mitäpä noitä rintsikoita käyttämään, jos ei ole tarvetta. Monet kyllä käyttää, vaikka tissit ei juuri olekkaan kasvaneet. Varmaan sunkin luokalla on sellaisia tyttöjä. Oletko ajatellut itse ruveta käyttämään, kun kaikilla muilla jo on rintaliivit?
        Meidän luokalla on kalsi tyttöö joilla ei ole yhtään tissejä, mutta molemmat käyttävät paksusti topattuja suippoja rintsikoita.
        Ne väittää, että vaatteet ei istu päällä, jos ei käutä rintsikoita. Niinhän se varmaan on.


      • huolestunut nuori tyttö!
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Mitäpä noitä rintsikoita käyttämään, jos ei ole tarvetta. Monet kyllä käyttää, vaikka tissit ei juuri olekkaan kasvaneet. Varmaan sunkin luokalla on sellaisia tyttöjä. Oletko ajatellut itse ruveta käyttämään, kun kaikilla muilla jo on rintaliivit?
        Meidän luokalla on kalsi tyttöö joilla ei ole yhtään tissejä, mutta molemmat käyttävät paksusti topattuja suippoja rintsikoita.
        Ne väittää, että vaatteet ei istu päällä, jos ei käutä rintsikoita. Niinhän se varmaan on.

        Ei minun luokallani ainakaan tietääkseni ole ketään sellaista joka käyttäisi turhaan rintsikoita.


      • rintsikkatyttö 13v
        huolestunut nuori tyttö! kirjoitti:

        Ei minun luokallani ainakaan tietääkseni ole ketään sellaista joka käyttäisi turhaan rintsikoita.

        Onks teidänluokkalaisilla kaikilla muilla tytöillä rintsikat, paitsi sulla?


      • huolestunut nuori tyttö!
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Onks teidänluokkalaisilla kaikilla muilla tytöillä rintsikat, paitsi sulla?

        Ikävä kyllä ja siks mä tunnen itteni erinlaiseks ja siks tein tän homman.


      • rintsikkatyttö 13v
        huolestunut nuori tyttö! kirjoitti:

        Ikävä kyllä ja siks mä tunnen itteni erinlaiseks ja siks tein tän homman.

        Mä ymmärrän sua tosi hyvin. On nin kurjaa olla luokan ainoo, jolla ei oo rintsikoita.
        Meidän luokalla on kaksi tyttöö, joilla ei oo yjtään rintoja, mutta pitävät silti topattuja rintsikoita.
        Mitä mieltä oot ap, jos säkin hankkisit rintsikat ja alkaisit vaan pitään niitä?
        Musta tuntuu, että sä tykkäisit pitää rintsikoita, vaikka ei tissejä olisikaan.
        Se ei kuulu kenellekkään, eikä oo keneltäkään pois.
        Mitä mieltä oot, haluisitko nyt jo pitää topattuja rintsikoita hieman etuajassa, sillä kohtahan sun tissit kuitenkin kasvaa niin, että tarttet rintaliivit?


      • ope1234

        Lopeta jo trollailu! Kukaan 13-vuotias ei jaksa olla noin kiinnostunut rintaliiveistä.

        Jos on ihan pakko, avaudu rintsikoista aikuisten palstoilla. Houkutellessasi nuoria näihin keskusteluihin, teet rikoksen.

        Valitettavasti olet jo paljastunut aikuisten alusvaatepalstalla, mutta ehkä keksit uuden paikan ja nimimerkin. Valitettavasti tulet varmaan olemaan sittenkin helposti tunnistettavissa, koska tarinasi kulkevat aina samaa latua. Ensin aloitat toisella nimimerkillä rintaliivien ostamisen vaikeudesta tai murrosiästä ja sitten tulee hätiin rintsikkatyttö, joka haluaa niin kiihkeästi tietää kaiken tilanteesta ja avautua erimallisista rintaliiveistä...

        Kyllä, naiset käyttävät liivejä ja niitä on eri kokoja ja malleja. OMG! Yritä päästä asian yli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe