Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi erosin ja miksi olen nyt yh?

vaahteranlehti2

Kerronpa tässä:
Elimme perheenä.Mieheni eli lasten isä käytti omat rahansa omiin turhuuksiinsa.Ei mitään käsitystä talousasioista.Kotiin ei panostanut yhtään euroa.
Erosin sen ja monen muun syyn takia.
Nyt rahatkin riittää paremmin!!
Yksinhuoltajuus lankesi minulle lastenvalvojan tuumattua: Olet mielestäni ollut yksinhuoltaja käytännössä AINA.
Näinhän se meni,vaikka se toinen oli siinä,ei hän vastuuta kantanut millään tavalla.
Uutta puolisoa en halua jakamaan arkea.On kyllä kaveri,joka täyttää seksi/hellyystarpeeni viikonloppuisin ja huom ei alkoholin voimalla.
Jos joku lukee tätä,ja elää epätyydyttävässä avo/avioliitossa,niin kehotan harkitsemaan,haluatko tuhlata elämäsi huonossa liitossa?

30

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivänpiristys

      Löytyipä ihminen, jossa ei ole mitään vikaa. Sattui vaan ottamaan ikävän ihmisen puolisokseen. No, nyt on päässyt siitä eroon ja kaikki on iihaanaa. Ja vielä vakituinen seksikaveri...

    • Kerro omat vikasi

      Eikö ollut parempia ehdokkaita perheen perustamiseen? Tuliko niin kiire? Vauvakuume yllätti eikä ollut parempia tarjolla ja piti ottaa minkä ensi hätään saa.

      Itse heivasin vastuuttomat ja holtittomat jo seurusteluaikana enkä alkanut sellaisten kanssa perhettä perustamaan sillä kyllä sellaiset piirteet näkyy heti tai vähän ajan päästä niin ettei kukaan jaksa kauaa esittää toista mitä on. Näky ne hulttiot aina heti jollekkin muulle kelpaavan. Eipä tullut ikävä.

    • Mimmi

      Hei! Olen kans naimisissa miehen kanssa, silti toimin yksinhuoltajan tavoin. Mies yleensä vain käy kotona, omat harrastukset vie miestä paikasta toiseen. Kaikki aika menee muuhun kuin perheeseen. Ei ole omien sanojensa mukaan muussa elatusvastuussa kolmesta lapsestaan, maksaa vain omissa nimissä olevaa asuntolainaa ja sähkön. Minä huolehdin seitsemän lapseni tarpeista, terveydenhuollosta, vaatteista, ruoasta jne. Tietenkin myös omat laskut mukaanlukien! Meillä ei ole mitään yhteistä, koska en ole kiinnostunut mieheni harrastuksesta. Perheessä on myös 2 pitkäaikaissairasta lasta, edellisestä avioliitostani, hoidan heidät yksin.

      • Monesko äijä?

        Miehen ominaisuudet tietäen lisäännytte kuitenkin kuin kanit niin miksi valitatte.

        Olisin hiljaa jos tarvitsisin miestä vain saattaakseni itseni paksuksi koko ajan. Jos nykyinen ei ole kuin kolmesta vastuussa niin neljä tuli jo jollekkin muulle edes vastuuttomalle tehtyä.

        Sellainen jolla on seitsemän kakaraa ei varmasti ole ollut työelämässä päivääkään vaan tienaa elantonsa uutta kakaraa pukkaamalla koko ajan ja vanhimmat sisarukset saavat alkaa heti harrastamaan vauvan hoitoa, kodinhoitoa ja olla apukäsinä, lapsenvahteina.

        Ihmisellä joka ei ole opiskellut mitään ammattia eikä ole ollut päivääkään työelämässä vaan kotona pyörittänyt kakka pyykkiä ja kakaralaumaa niin, on järkyttävän suppea elämänkatsomus ja kokemus eikä se varmaa lisäänny niistä samoista harrastuksista. Ei varmasti ole yhteistä monenkaan ihmisen kanssa, uskon ihan täydellisesti. Olet jostain toiselta aikakaudelta kuin nyky ihmiset. Ei ihme että miehet kyllästyvät heikkolahjaiseen naiseen jolla ei ole muita kykyjä kuin se yksi vain. Joka miehellekkö vain teet lapsia liudan ja hoidat ne itse?


      • 4976
        Monesko äijä? kirjoitti:

        Miehen ominaisuudet tietäen lisäännytte kuitenkin kuin kanit niin miksi valitatte.

        Olisin hiljaa jos tarvitsisin miestä vain saattaakseni itseni paksuksi koko ajan. Jos nykyinen ei ole kuin kolmesta vastuussa niin neljä tuli jo jollekkin muulle edes vastuuttomalle tehtyä.

        Sellainen jolla on seitsemän kakaraa ei varmasti ole ollut työelämässä päivääkään vaan tienaa elantonsa uutta kakaraa pukkaamalla koko ajan ja vanhimmat sisarukset saavat alkaa heti harrastamaan vauvan hoitoa, kodinhoitoa ja olla apukäsinä, lapsenvahteina.

        Ihmisellä joka ei ole opiskellut mitään ammattia eikä ole ollut päivääkään työelämässä vaan kotona pyörittänyt kakka pyykkiä ja kakaralaumaa niin, on järkyttävän suppea elämänkatsomus ja kokemus eikä se varmaa lisäänny niistä samoista harrastuksista. Ei varmasti ole yhteistä monenkaan ihmisen kanssa, uskon ihan täydellisesti. Olet jostain toiselta aikakaudelta kuin nyky ihmiset. Ei ihme että miehet kyllästyvät heikkolahjaiseen naiseen jolla ei ole muita kykyjä kuin se yksi vain. Joka miehellekkö vain teet lapsia liudan ja hoidat ne itse?

        Parempi olla tyhmä, kuin besserwisseri. Sellaisista kun ei kukaan pidä.


      • Mimmi
        Monesko äijä? kirjoitti:

        Miehen ominaisuudet tietäen lisäännytte kuitenkin kuin kanit niin miksi valitatte.

        Olisin hiljaa jos tarvitsisin miestä vain saattaakseni itseni paksuksi koko ajan. Jos nykyinen ei ole kuin kolmesta vastuussa niin neljä tuli jo jollekkin muulle edes vastuuttomalle tehtyä.

        Sellainen jolla on seitsemän kakaraa ei varmasti ole ollut työelämässä päivääkään vaan tienaa elantonsa uutta kakaraa pukkaamalla koko ajan ja vanhimmat sisarukset saavat alkaa heti harrastamaan vauvan hoitoa, kodinhoitoa ja olla apukäsinä, lapsenvahteina.

        Ihmisellä joka ei ole opiskellut mitään ammattia eikä ole ollut päivääkään työelämässä vaan kotona pyörittänyt kakka pyykkiä ja kakaralaumaa niin, on järkyttävän suppea elämänkatsomus ja kokemus eikä se varmaa lisäänny niistä samoista harrastuksista. Ei varmasti ole yhteistä monenkaan ihmisen kanssa, uskon ihan täydellisesti. Olet jostain toiselta aikakaudelta kuin nyky ihmiset. Ei ihme että miehet kyllästyvät heikkolahjaiseen naiseen jolla ei ole muita kykyjä kuin se yksi vain. Joka miehellekkö vain teet lapsia liudan ja hoidat ne itse?

        Mikähän rallukka sielläkin piipittää! Sellainen joka ei itse nää muuta kun oman napansa! On se säälittävää, miten joku luulee tietävänsä kaiken toisten ihmisten elämästä, voi teitä! Hanki oma elämä, äläkä vaan anna kenenkään hyväkskäyttää itteäs! Vai onko " vahinko" jo päässyt tapahtumaan, kun oot niin katkera ja kateellinen toisten elämästä!?


      • Itsessänne vika
        4976 kirjoitti:

        Parempi olla tyhmä, kuin besserwisseri. Sellaisista kun ei kukaan pidä.

        Jaa että seitsemän kakaran tehtailijoista yhteiskunnan elätettäviksi pidetään oikein urakalla? Ja näistä vastuuttomista siittäjistä varmasti naiset pitävät oikein urakalla.

        Saa muita syyttää omasta tyhmyydestä niin ettei vaan ole vika itsessä vaan sen voi huoletta vierittää jonkun muun tyhmän kontille.

        Totuutta ei kukaan halua kuulla eikä tietää.

        Itsensä pettäminen ja muiden pettäminen on ihan hyväksyttävää kunhan se on puolin ja toisin mutta ruikuttaa saa jos ei ole se "pettäminen" ihan onnistunutkaan. Näissä stooreissa toistuu ihan sama että toinen koittaa kusettaa enemmän ja toinen on jäänyt kusettamisessa vähemmälle.

        Kukaan ei pidä ihan totuuden kertomisesta ja siinä olet ihan oikeassa. Itseään ylistävä on bessew....ja se hiljaisempi on enemmän osaansa tyytväinen.

        Minä olen synnyttänyt ja yksinhuoltajana....aloittavat yleensä ne joilla on vähiten meriittejä eikä mitään muita kuin on synnyttänyt.

        Itse en ole synnyttänyt eikä ole kusi noussut päähän koskaan niin paljon kuin synnyttäneillä. Miehet eivät ole synnyttäneitä ja tulen heidän kanssa paljon paremmin toimeen kuin kusi päähän nousseiden synnyttäjien kanssa. Mikä ihme se että naisella nousee pissi päähän vain sen takia että saa jalkovälistä jonkun ulos? Pakko saada kenen kanssa tahansa ja sitten ruikuttaa yh köyhyyttään tai muuta.


      • kasva aikuiseksi
        Itsessänne vika kirjoitti:

        Jaa että seitsemän kakaran tehtailijoista yhteiskunnan elätettäviksi pidetään oikein urakalla? Ja näistä vastuuttomista siittäjistä varmasti naiset pitävät oikein urakalla.

        Saa muita syyttää omasta tyhmyydestä niin ettei vaan ole vika itsessä vaan sen voi huoletta vierittää jonkun muun tyhmän kontille.

        Totuutta ei kukaan halua kuulla eikä tietää.

        Itsensä pettäminen ja muiden pettäminen on ihan hyväksyttävää kunhan se on puolin ja toisin mutta ruikuttaa saa jos ei ole se "pettäminen" ihan onnistunutkaan. Näissä stooreissa toistuu ihan sama että toinen koittaa kusettaa enemmän ja toinen on jäänyt kusettamisessa vähemmälle.

        Kukaan ei pidä ihan totuuden kertomisesta ja siinä olet ihan oikeassa. Itseään ylistävä on bessew....ja se hiljaisempi on enemmän osaansa tyytväinen.

        Minä olen synnyttänyt ja yksinhuoltajana....aloittavat yleensä ne joilla on vähiten meriittejä eikä mitään muita kuin on synnyttänyt.

        Itse en ole synnyttänyt eikä ole kusi noussut päähän koskaan niin paljon kuin synnyttäneillä. Miehet eivät ole synnyttäneitä ja tulen heidän kanssa paljon paremmin toimeen kuin kusi päähän nousseiden synnyttäjien kanssa. Mikä ihme se että naisella nousee pissi päähän vain sen takia että saa jalkovälistä jonkun ulos? Pakko saada kenen kanssa tahansa ja sitten ruikuttaa yh köyhyyttään tai muuta.

        Pidetään taatusti enemmän kuin sellaisista jotka eivät itsessään näe vikaa, mutta valittavat innokkaasti muista.

        Kirjoituksesi osoittaa typeryyden ja lapsellisuuden lisäksi sitä, että olet vielä kehittymätön. Ihmiset eivät toimi niinkuin sinä haluat, eikä sinun "kritiikkisi" vaikuta keneenkään mitenkään.

        Miksi olet niin kiinnostunut toisten elämästä. Tulet palstalle joka ei koske sinua lainkaan, ja haukut ihmisiä. Miten lapsellinen sinä oikein olet?

        Lue tekstisi uudestaan ja kerro sitten kuka ruikutti....


      • kiitos jaksamisesta

        paljon voimia sinulle.. hyvin monessa suhteessa on omat vaikeutensa. sinulle silti iso kiitos kun jaksat niin monesta lapsesta huolehtia.


      • hiljaakiitos
        Monesko äijä? kirjoitti:

        Miehen ominaisuudet tietäen lisäännytte kuitenkin kuin kanit niin miksi valitatte.

        Olisin hiljaa jos tarvitsisin miestä vain saattaakseni itseni paksuksi koko ajan. Jos nykyinen ei ole kuin kolmesta vastuussa niin neljä tuli jo jollekkin muulle edes vastuuttomalle tehtyä.

        Sellainen jolla on seitsemän kakaraa ei varmasti ole ollut työelämässä päivääkään vaan tienaa elantonsa uutta kakaraa pukkaamalla koko ajan ja vanhimmat sisarukset saavat alkaa heti harrastamaan vauvan hoitoa, kodinhoitoa ja olla apukäsinä, lapsenvahteina.

        Ihmisellä joka ei ole opiskellut mitään ammattia eikä ole ollut päivääkään työelämässä vaan kotona pyörittänyt kakka pyykkiä ja kakaralaumaa niin, on järkyttävän suppea elämänkatsomus ja kokemus eikä se varmaa lisäänny niistä samoista harrastuksista. Ei varmasti ole yhteistä monenkaan ihmisen kanssa, uskon ihan täydellisesti. Olet jostain toiselta aikakaudelta kuin nyky ihmiset. Ei ihme että miehet kyllästyvät heikkolahjaiseen naiseen jolla ei ole muita kykyjä kuin se yksi vain. Joka miehellekkö vain teet lapsia liudan ja hoidat ne itse?

        "Monesko äijä?" ole hiljaa!


    • Sopikaa etukäteen

      Minusta perhettä perustaessa pitäisi velvoittaa pariskunnat sopimaan SITOVASTI näistä asioista. Että jos liittoon lapsia syntyy, MOLEMMAT vanhemmat ovat velvollisia heitä elättämään (suhteessa tuloihinsa) ja hoitamaan (sen mukaan, mikä on käytännöllistä, ei niin että toinen saa harrastaa ja toinen ei). Tästä ne eroperheet tulloo, kun ei ole osattu sopia mistään etukäteen, vaan tilanteet ajautuvat sitten päin p--settä. Sopimukseen voidaan myös lisätä pykälä, että lasten hankkimisesta ei päätä yksin nainen. Jos nainen esim. huijaa ehkäisyn suhteen, miehen elatusvelvollisuus raukeaa.

      • Mimmi

        En ole valittanut tilanteestani! Minusta on vain hyvä että mies ei ole juuri koskaan kotona, eipä tarvi äijää kyllä ruokkiakaan! Syö kaurahiutaleita, silloin ku viittii käydä kotona. Niin ja juo kaljaa! Mulla ja lapsilla menee yhdessä hyvin! Mies vois vielä entisestään lisätä harrastus-tunteja!


      • Mimmi
        Mimmi kirjoitti:

        En ole valittanut tilanteestani! Minusta on vain hyvä että mies ei ole juuri koskaan kotona, eipä tarvi äijää kyllä ruokkiakaan! Syö kaurahiutaleita, silloin ku viittii käydä kotona. Niin ja juo kaljaa! Mulla ja lapsilla menee yhdessä hyvin! Mies vois vielä entisestään lisätä harrastus-tunteja!

        Niin ja tuli vaan mieleen mitä tarkoittaa " sitovasti sopiminen" ? Kun lakipykälätkään ei auta miehiä tajuamaan , että mihin siittimensä työntää, niin seurauksista myös huolehtii! Miehen tehtävä on myös huolehtia ehkäisystä., ai niin mutta miehen mielestä paljaalla on parempi " tunne"!!!!!!!
        No mut jonkun katkeran mielestä vain naiset tekee lapsia, kertomatta miehelle aikeistaan? No on varmaan niitäkin jokunen, mutta ei kaikki.
        Avioliiton myötä voitas myös asettaa sitten laki, joka määrää jokaisen vastuuttoman vanhemman ostamaan 10 metriä köyttä, jos ei vanhemmuuteen opi edes viidessä vuodessa! Varsinkin ne jotka eivät omista/ pysty määrittämään omaa arvomaailmaansa!!!!!!!!!!!


      • Tääon fakta
        Mimmi kirjoitti:

        Niin ja tuli vaan mieleen mitä tarkoittaa " sitovasti sopiminen" ? Kun lakipykälätkään ei auta miehiä tajuamaan , että mihin siittimensä työntää, niin seurauksista myös huolehtii! Miehen tehtävä on myös huolehtia ehkäisystä., ai niin mutta miehen mielestä paljaalla on parempi " tunne"!!!!!!!
        No mut jonkun katkeran mielestä vain naiset tekee lapsia, kertomatta miehelle aikeistaan? No on varmaan niitäkin jokunen, mutta ei kaikki.
        Avioliiton myötä voitas myös asettaa sitten laki, joka määrää jokaisen vastuuttoman vanhemman ostamaan 10 metriä köyttä, jos ei vanhemmuuteen opi edes viidessä vuodessa! Varsinkin ne jotka eivät omista/ pysty määrittämään omaa arvomaailmaansa!!!!!!!!!!!

        Nainen päättää lapsen lapsenteosta eikä jätä ehkäisyä pois ja vaatii mieheltäkin ehkäisyn jos ei halua lapsia.

        Olen se jokunen jonka mielestä naiselle tulee kamala vauvakuume ja antaa palaa vain jos mies paljaalla nai. Näitä tyhmiä miehiähän siihen hommaan riittää. Niiden lasten tuloilla syö se luuseri äijäkin samasta pöydästä ja tyhmä ämmä hoitaa kakarat jotka on ihan itse halunnut.

        Kuinka moni antaa ehkäisy valistusta poikalapsilleen ettei se ole vain ja ainoastaan naisen kontolla? Ei ennen vanhaan ainakaan kukaan vanhemmista antanut valistusta. En meinaan saanut itsekkään 60- luvulla syntyneenä eikä niistä puhuttu kotona ikinä. Ei edes annettu rahaa ehkäisyvälineisiin niin että abortti oli sitten ainoa keino päästä eroon ei toivotuista raskauksista.

        Naisilla kun tulee valtava vauvakuume niin käytetään hyväksi näitä kumeja käyttämättömiä miehiä katsomatta ollenkaan ovatko he perheenperustamiseen valmiita tai edes halukkaita. Toiset naiset eivät edes anna ilman kumia jotta saa sen kakaran ja laskuttaa jotain pölvästiä. Ei vain jokunen vain suurin osa ämmistä ei vaadi ehkäisyä eikä itse käytä mitään. Pakkoperhettä koitetaan perustaa kenen kanssa tahansa joka vain loveen lankeaa. Sitten se on hulttio äijässä syy kun ei kiinnostakkaan kakaraperheen arki pahantuulisen ämmän ja kiljuvien kakaroiden kanssa asuminen.

        Ennen kaikkea vastuuttomin osa on naiset jotka haluavat nukkeleikkejään kokeilla aidon ihmisnuken kanssa. Avioliittolaki on vanhanaikainen joka pitäisi uudistaa nyky tasolle pikinmiten. Ei mitään myötä ja vastoinkäymisissä vaan toistaiseksi niin kuin työsopimukset. Kumpi siinä on vastuuton se joka hyväksikäyttää vai se joka antaa hyväksikäyttää? Hyväksikäyttäjä haluaa itselleen jotain ja se on ehäisyä käyttämätön mies. Ei vanhemmuuteen opi jos yhteiskunta maksaa ihan kaiken ...Tekee vain mitä omat vanhemmatkin ovat tehneet tai tekemättä jättäneet.

        Mikä on "arvomaailma" jos ei ole nähnyt muuta kuin sen yksinkertaisten lastensa tuki rahoilla tienaavien vanhempien "arvomaailman" joilla ei ole ollut mitään muuta antaa kun heittää pihalle 18v täytettyään kun tukia ja hyötyjä ei enään tule veronmaksajilta .Samaa kierrettähän ne jälkeläiset jatkavat perhemallin mukaisesti.


      • Mimmi
        Tääon fakta kirjoitti:

        Nainen päättää lapsen lapsenteosta eikä jätä ehkäisyä pois ja vaatii mieheltäkin ehkäisyn jos ei halua lapsia.

        Olen se jokunen jonka mielestä naiselle tulee kamala vauvakuume ja antaa palaa vain jos mies paljaalla nai. Näitä tyhmiä miehiähän siihen hommaan riittää. Niiden lasten tuloilla syö se luuseri äijäkin samasta pöydästä ja tyhmä ämmä hoitaa kakarat jotka on ihan itse halunnut.

        Kuinka moni antaa ehkäisy valistusta poikalapsilleen ettei se ole vain ja ainoastaan naisen kontolla? Ei ennen vanhaan ainakaan kukaan vanhemmista antanut valistusta. En meinaan saanut itsekkään 60- luvulla syntyneenä eikä niistä puhuttu kotona ikinä. Ei edes annettu rahaa ehkäisyvälineisiin niin että abortti oli sitten ainoa keino päästä eroon ei toivotuista raskauksista.

        Naisilla kun tulee valtava vauvakuume niin käytetään hyväksi näitä kumeja käyttämättömiä miehiä katsomatta ollenkaan ovatko he perheenperustamiseen valmiita tai edes halukkaita. Toiset naiset eivät edes anna ilman kumia jotta saa sen kakaran ja laskuttaa jotain pölvästiä. Ei vain jokunen vain suurin osa ämmistä ei vaadi ehkäisyä eikä itse käytä mitään. Pakkoperhettä koitetaan perustaa kenen kanssa tahansa joka vain loveen lankeaa. Sitten se on hulttio äijässä syy kun ei kiinnostakkaan kakaraperheen arki pahantuulisen ämmän ja kiljuvien kakaroiden kanssa asuminen.

        Ennen kaikkea vastuuttomin osa on naiset jotka haluavat nukkeleikkejään kokeilla aidon ihmisnuken kanssa. Avioliittolaki on vanhanaikainen joka pitäisi uudistaa nyky tasolle pikinmiten. Ei mitään myötä ja vastoinkäymisissä vaan toistaiseksi niin kuin työsopimukset. Kumpi siinä on vastuuton se joka hyväksikäyttää vai se joka antaa hyväksikäyttää? Hyväksikäyttäjä haluaa itselleen jotain ja se on ehäisyä käyttämätön mies. Ei vanhemmuuteen opi jos yhteiskunta maksaa ihan kaiken ...Tekee vain mitä omat vanhemmatkin ovat tehneet tai tekemättä jättäneet.

        Mikä on "arvomaailma" jos ei ole nähnyt muuta kuin sen yksinkertaisten lastensa tuki rahoilla tienaavien vanhempien "arvomaailman" joilla ei ole ollut mitään muuta antaa kun heittää pihalle 18v täytettyään kun tukia ja hyötyjä ei enään tule veronmaksajilta .Samaa kierrettähän ne jälkeläiset jatkavat perhemallin mukaisesti.

        Voi että kun täällä on näitä viisaita! Ihmisiä jotka on kateellisia sitä kun jollakin on niitä lapsia, kun eivät oo ite saaneet! Se on faktaa myös, ettei lämpimiin tunteisiin ja rakkauteen kykenevä, kirjoita tuollaista katkeraa potaskaa! Sääliks käy!


      • just jooo
        Tääon fakta kirjoitti:

        Nainen päättää lapsen lapsenteosta eikä jätä ehkäisyä pois ja vaatii mieheltäkin ehkäisyn jos ei halua lapsia.

        Olen se jokunen jonka mielestä naiselle tulee kamala vauvakuume ja antaa palaa vain jos mies paljaalla nai. Näitä tyhmiä miehiähän siihen hommaan riittää. Niiden lasten tuloilla syö se luuseri äijäkin samasta pöydästä ja tyhmä ämmä hoitaa kakarat jotka on ihan itse halunnut.

        Kuinka moni antaa ehkäisy valistusta poikalapsilleen ettei se ole vain ja ainoastaan naisen kontolla? Ei ennen vanhaan ainakaan kukaan vanhemmista antanut valistusta. En meinaan saanut itsekkään 60- luvulla syntyneenä eikä niistä puhuttu kotona ikinä. Ei edes annettu rahaa ehkäisyvälineisiin niin että abortti oli sitten ainoa keino päästä eroon ei toivotuista raskauksista.

        Naisilla kun tulee valtava vauvakuume niin käytetään hyväksi näitä kumeja käyttämättömiä miehiä katsomatta ollenkaan ovatko he perheenperustamiseen valmiita tai edes halukkaita. Toiset naiset eivät edes anna ilman kumia jotta saa sen kakaran ja laskuttaa jotain pölvästiä. Ei vain jokunen vain suurin osa ämmistä ei vaadi ehkäisyä eikä itse käytä mitään. Pakkoperhettä koitetaan perustaa kenen kanssa tahansa joka vain loveen lankeaa. Sitten se on hulttio äijässä syy kun ei kiinnostakkaan kakaraperheen arki pahantuulisen ämmän ja kiljuvien kakaroiden kanssa asuminen.

        Ennen kaikkea vastuuttomin osa on naiset jotka haluavat nukkeleikkejään kokeilla aidon ihmisnuken kanssa. Avioliittolaki on vanhanaikainen joka pitäisi uudistaa nyky tasolle pikinmiten. Ei mitään myötä ja vastoinkäymisissä vaan toistaiseksi niin kuin työsopimukset. Kumpi siinä on vastuuton se joka hyväksikäyttää vai se joka antaa hyväksikäyttää? Hyväksikäyttäjä haluaa itselleen jotain ja se on ehäisyä käyttämätön mies. Ei vanhemmuuteen opi jos yhteiskunta maksaa ihan kaiken ...Tekee vain mitä omat vanhemmatkin ovat tehneet tai tekemättä jättäneet.

        Mikä on "arvomaailma" jos ei ole nähnyt muuta kuin sen yksinkertaisten lastensa tuki rahoilla tienaavien vanhempien "arvomaailman" joilla ei ole ollut mitään muuta antaa kun heittää pihalle 18v täytettyään kun tukia ja hyötyjä ei enään tule veronmaksajilta .Samaa kierrettähän ne jälkeläiset jatkavat perhemallin mukaisesti.

        Eli

        Miehet ovat tyhmiä.

        Mies ei osaa kieltäytyä seksistä.

        Nainen haluaa lapsia, vain taloudellisen hyödyn (?) vuoksi.

        Nainen haluaa lapsilleen huonot geenit (kun se mies on kerta pölvästi)

        Lapsilla on tuloja ja niillä elätetään perhe.

        Avioliitto on hyväksikäyttöä.

        Lapsi heitetään ulos aina koska ei saada rahaa. (ei siis lapsen käytöksen vuoksi, tai koska ei ole tilaa)

        Ihmiset tekevät aina kuten vanhempansa.


      • Nähnyt
        Mimmi kirjoitti:

        Voi että kun täällä on näitä viisaita! Ihmisiä jotka on kateellisia sitä kun jollakin on niitä lapsia, kun eivät oo ite saaneet! Se on faktaa myös, ettei lämpimiin tunteisiin ja rakkauteen kykenevä, kirjoita tuollaista katkeraa potaskaa! Sääliks käy!

        Ketä käy kateeksi nämä nykyajan kamalat kakarat jotka ovat siis järkyttäviä.

        Näitä ihan päästään pimeitä kakaroita kiusaa jo koko yhteisöjä ja hyvä esimerkki kun huudellaan ja päästellään räkänauruja.

        Näitä jos tulee tulevaisuuden toivoja niin on maailma menetetty.

        Suurin osa vanhemmista vain elää omassa maailmassaaan välittämättä kakaroistaan sen kummempaa.


      • Katso peiliin
        Mimmi kirjoitti:

        Voi että kun täällä on näitä viisaita! Ihmisiä jotka on kateellisia sitä kun jollakin on niitä lapsia, kun eivät oo ite saaneet! Se on faktaa myös, ettei lämpimiin tunteisiin ja rakkauteen kykenevä, kirjoita tuollaista katkeraa potaskaa! Sääliks käy!

        Totuuden kuuleminen on monille vaikeaa.

        Kaikki arvostelijat ovat muka katkeria kun eivät ole samaan kyenneet.


      • Ettei kolahtanut
        just jooo kirjoitti:

        Eli

        Miehet ovat tyhmiä.

        Mies ei osaa kieltäytyä seksistä.

        Nainen haluaa lapsia, vain taloudellisen hyödyn (?) vuoksi.

        Nainen haluaa lapsilleen huonot geenit (kun se mies on kerta pölvästi)

        Lapsilla on tuloja ja niillä elätetään perhe.

        Avioliitto on hyväksikäyttöä.

        Lapsi heitetään ulos aina koska ei saada rahaa. (ei siis lapsen käytöksen vuoksi, tai koska ei ole tilaa)

        Ihmiset tekevät aina kuten vanhempansa.

        Kerro nyt sitten parempi versio niin ettei pidä paikkaansa.


      • Järkyttäviä....
        Mimmi kirjoitti:

        Voi että kun täällä on näitä viisaita! Ihmisiä jotka on kateellisia sitä kun jollakin on niitä lapsia, kun eivät oo ite saaneet! Se on faktaa myös, ettei lämpimiin tunteisiin ja rakkauteen kykenevä, kirjoita tuollaista katkeraa potaskaa! Sääliks käy!

        Jokainen saa lapsia jotka haluaa yleensä. Olisin saanut vaikka liukuhihnalta jos olisin halunnut mutta kun en halunnut. Kuinka voin olla katkera jos kerran olisin saanut mutta en halunnut? Parisuhteeni on kestänyt 30 vuotta niin että tiedän mistä puhun. Katsokaa te joilla ei "lämpimiin ja rakkauden" tunteisiin kestä edes vuotta tai paria kun taas haette uutta? Vaihtelu virkistää , eikö niin.

        Yksinkertaisesti sääliksi käy teitä jotka elätte vaihtokauppaa koko ikänne niin ette mitään pysyvää koidu koskaan.

        Ei kannata sääliksi käydä sellaista joka on ollut samassa suhteessa kolmekymmentä vuotta. Kyllä siinä ajassa kumppanin tuntee ihan kuin omat taskunsa. Elämänkokemuksesta ja pitkästä parisuhteesta se vasta viisaus tuleekin ja harva siihen kykenee. Ihminen kun koko ajan vaihtaa elämän kumppaniaan niin on tyhmimmästä päästä mitä ihminen vain voi olla. Koitetaan vaan helpoimmalla päästä kun ei yläpäässä ole yhtään mitään. Alapää toimii muttei yläpää.

        Nykyajan kakarat ovat aivan karmeita ja inhoan niitä yli kaiken. Ei ole kateutta kun näen mitä niistä mahdollisesti tulee.


      • Vain elämää
        Ettei kolahtanut kirjoitti:

        Kerro nyt sitten parempi versio niin ettei pidä paikkaansa.

        Mies sairastui psyykkisesti, ei hakeutunut hoitoon. Jäin yksin kahden tosi pienen lapsen kanssa! Molemmat ollaan akateemisesti koulutettuja! En saa ex-mieheltä enää mitään taloudellisia apuja, kun sai kenkää! miehen vanhemmat häpeävät niin, etteivät ota mitään yhteyttä. itse en ole kovapalkkainen, joten mitään apuja en mistään saa! eletään vaatimattomasti, mutta hyvää elämää! Meidän kolmen perhe!


      • kasva aikuiseksi
        Katso peiliin kirjoitti:

        Totuuden kuuleminen on monille vaikeaa.

        Kaikki arvostelijat ovat muka katkeria kun eivät ole samaan kyenneet.

        Katso sinäkin. Kaikki eivät tee yhtä huonoa työtä kuin vanhempasi :)


      • voi sua reppanaa
        Ettei kolahtanut kirjoitti:

        Kerro nyt sitten parempi versio niin ettei pidä paikkaansa.

        Kolahti varmaan sulla tuo oma tekstisi. Säälittää..Nähtävästi jopa mulla on paljon parempi elämä ;)


      • .....
        Katso peiliin kirjoitti:

        Totuuden kuuleminen on monille vaikeaa.

        Kaikki arvostelijat ovat muka katkeria kun eivät ole samaan kyenneet.

        Miksi kirjoitit kaksi viestiä peräkkäin?


    • Mimmi

      Voi teitä lastenvihaajia! Te varmaan rakastatte itteänne niin paljon, ettei elämään mahdu muita jolle osoittaa rakkauttaan! Ootte te sitten viisasta porukkaa! Naurut päästän teidän takia, että tähän maahan mahtuu oikeesti kieroon kasvanutta porukkaa! Oliskohan syy siinä sota-ajan vapaassa kasvatuksessa? Silloin teidän kanssa ei vanhemmat olleet, lavatanssit ja juominen oli perhettä tärkeämpää. Lapset pukattiin vain mummolan hoitoon. Sielä sitte syötitte sikoja, sillä välin ku isänne ja äitinne humputteli vastuuttomana! Antaa olla! Tiedetään jo minkälaisia katkeria ihmisiä, tietäjiä, tällä palstalla on! Onneks mulla on ihana perhe, jollaista te ette koskaan tuu saamaan! Onneks ette tiedä enempää, kateus vain nousis entisestään!

    • 12346

      Se on joilekkin näköjään elämänkatsomus. Pienestä erotaan, euron kiilto silmissä. Nyt pärjätää valtion tulonsiirtoja hyväksi käyttäen. Voi meitä syyttömiä veronmaksajien kukkaroa. Taas on yksinkertainen onnellinen.

    • yh..

      ei pakollista; anna lapsi isälle..

      • tuskin ymmärrät

        Lapsi ei ole mikään tavara, joka annetaan noin vain haaskuuseen.

        Vanhemmuuteen pitää olla valmiuksia. Sellaiselle, jolla ei ole, ei tule sitten sitä vanhemmuuttakaan. Pelkästään, se että on isä, ei niitä valmiuksia tee.


      • samaa mieltä
        tuskin ymmärrät kirjoitti:

        Lapsi ei ole mikään tavara, joka annetaan noin vain haaskuuseen.

        Vanhemmuuteen pitää olla valmiuksia. Sellaiselle, jolla ei ole, ei tule sitten sitä vanhemmuuttakaan. Pelkästään, se että on isä, ei niitä valmiuksia tee.

        Sanoit hyvin.


      • tuskin ymmärrät
        tuskin ymmärrät kirjoitti:

        Lapsi ei ole mikään tavara, joka annetaan noin vain haaskuuseen.

        Vanhemmuuteen pitää olla valmiuksia. Sellaiselle, jolla ei ole, ei tule sitten sitä vanhemmuuttakaan. Pelkästään, se että on isä, ei niitä valmiuksia tee.

        Ymmärrätkö sinä?

        Lapsi ei ole mikään tavara, joka annetaan noin vain haaskuuseen.

        Vanhemmuuteen pitää olla valmiuksia. Sellaiselle, jolla ei ole, ei tule sitten sitä vanhemmuuttakaan. Pelkästään, se että on äiti, ei niitä valmiuksia tee.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe