Hän parantaa !!!!!!!!

savonarola

Päivän Sana


Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän, ja sitoo heidän haavansa.

Ps. 147:3 (KR33/38)

23

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

      Niin että mitä tahdot sanoa?

      luuletko tuon jakeen olevan jokin buranan korvike, ei hyvä mies sentään.

      olen kuule haudannut monta uskovaista jolla oli särjetty sydän ja vähän muutakin, mutta hautaan menivät.

      AJ sinne menee sarolakin kunhan syöpä iskee pahaan paikkaan hyvin suurella todennäköisyydellä!
      sanommeko sitten, että ei ollut särjettyä sydäntä sarolalla, vai?

      ja mitäkö haluan sanoa ?

      Sitä, että jos ei ymmärrä mitä Sana on sanomassa, on parempi olla sanomatta mitään.

      • ohohoooo

        Totta! Täytyy kertoa ymmärrettävästi se mitä aikoo sanoa. eikä Raamatun jakeita sovi irroittaa asiayhteyksistään kuten savonarola tekee. Vaan eihän hän saisi muuten harhaoppiaan levitetyksi, jos pitäytyisi Jumalan Sanan pohjalle terveellä tavalla!


      • 70-luvun olutpullo

        pohjanmaalla asia on jämpti. HALKI poikki JA pinoon!


      • savonarolа

        LÖRIVIOT! JEOPW! JEESUX PAPRA TUKUTA PÄSSIT NAI!!!!!!!savonarolа


      • Anonyymi
        savonarolа kirjoitti:

        LÖRIVIOT! JEOPW! JEESUX PAPRA TUKUTA PÄSSIT NAI!!!!!!!savonarolа

        nuqneH.


    • Kyllä

      Kiitos savonarola. Jumalan Sana on Tosi.

      • savonarolа

        TOSI KUZETUS, KOSKA JEESUX NOT ROX KIITOS TÄSTÄ JEESUX ON EVIL


    • ohohoooo

      Kerropas savonarola tuonkin jakeen asiayhteys! Ei kannata ottaa vain jaetta sieltä ja toista täältä, kun siitä ei monet ymmärrä mitä se tarkoittaa. Et sinäkään, koska tulkintasi on sitä ja tätä jokaisessa kerrassa. Kun kirjoitat Raamatun sanaa kokonaisuudessaan, niin asiayhteyskin selviää! . On todella pellenmäistä touhua kun katkot jakeita ja revit niitä irti asiayhteyksistään, vaan ethän sinä muuten asis aikaseksi omaa omituista harhaoppiasi!

    • sitä varten tuli

      Kyllä parantaa, se on varma.

      • savonarolа

        KYLLÄ-SANA MARANTAA, MUTTA EI JEESUX FAGGOT JEESUS U SUCX SUCK ME JEESUX


    • Tottakai Jumala Parantaa niiden kautta joilla on USKO ANNETTU !! : )

      Eihän Jumala voi pysäittää jotkut vastarantakiiskit jotka yski Sana vastaan niin paljon kun pystyvät..

      • ohohoooo

        Jumala parantaa myöskin aivan suoraan ilman mitään nk. välikäsiä! Mitään Usko nimisiä heppuja ei tarvita. Vaikka savonarolalle tuo Usko merkkaakin paljon. Niin usein hän tuota ukkelin nimeä kirjoittaa: Kerropa onko se sun petikumppanisi, vai mikä? Jumalaa ei pysäytä yskijät eikä savonarolakaan! Herra toimii oman tahtonsa mukaan aina. Siihen ei savonarolalla eikä kellään ole mitään sanomista! Parempi siis olla hiljaa kun ei asioista mitään ymmärrä. Eikö niin! Säästyt naurunalaiseksi tulemasta pellekirjoituksinesi!


    • putkua ikkaa

      Anna olla nuo joutavat fraasisi jotka jokainen lapsikin tietää paremmin kuin sarola !

      Ja ei tietenkään Jumala voi mitään jos jollain on epäilys, eihän voi !?

      vuoren kyllä siirtää ja luon mailman mutta ei voi mitään parille ihmiselle jotka ei satasella usko, voi sinua ja sinun juttujasi !

    • savonarolа

      JEESUX ei paranna, kosja Jeesus sucks === on sotia!!!!!! laxia ilman kotia !!!!!!

      jeesus sucks ja NIEL KAIKE!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Kauan olit hilja Rakas feikkisavis . Oletko se sama ohoo nimimerkki takana oleva henkilö, joka täällä riehu ??

        Mutta kiva kun olet vielä elossa ja mahdollisuus parantua ja saada kunnollinen Elämä Herralta !!!


      • savonarola kirjoitti:

        Kauan olit hilja Rakas feikkisavis . Oletko se sama ohoo nimimerkki takana oleva henkilö, joka täällä riehu ??

        Mutta kiva kun olet vielä elossa ja mahdollisuus parantua ja saada kunnollinen Elämä Herralta !!!

        Kiitos Herralle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Kauan olit hilja Rakas feikkisavis . Oletko se sama ohoo nimimerkki takana oleva henkilö, joka täällä riehu ??

        Mutta kiva kun olet vielä elossa ja mahdollisuus parantua ja saada kunnollinen Elämä Herralta !!!

        En ole koskaan riehunut palstalla kuten sinä savonarola teet niin jatkuvasti! Valheet taas paljastuvat savonarolalta. Minä en koskaan ole rienaamassa uskonasioita, joka jo pitäisi ymmärtää siitäkin, että varoitan synnissä elämisestä sinuakin savonarola! Sinä teet jälleen syntiä, kun valehtelet perättömiä! Ja Jeesuksen pilkkaamisesta sinä et näy luopuvan koskaan! Minä olen Jeesuksen vastaan ottanut elämääni jo kauan sitten! Ja minulla on todella kunnollinen elämä Herralta! Toisin kuin sinulla, joka olet uskonnollinen huuhaa pelle!


      • Ketä kiität
        savonarola kirjoitti:

        Kiitos Herralle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kiittelet varmaankin omaa herraasi sielunvihollista savonarola!


      • ohohoooo kirjoitti:

        En ole koskaan riehunut palstalla kuten sinä savonarola teet niin jatkuvasti! Valheet taas paljastuvat savonarolalta. Minä en koskaan ole rienaamassa uskonasioita, joka jo pitäisi ymmärtää siitäkin, että varoitan synnissä elämisestä sinuakin savonarola! Sinä teet jälleen syntiä, kun valehtelet perättömiä! Ja Jeesuksen pilkkaamisesta sinä et näy luopuvan koskaan! Minä olen Jeesuksen vastaan ottanut elämääni jo kauan sitten! Ja minulla on todella kunnollinen elämä Herralta! Toisin kuin sinulla, joka olet uskonnollinen huuhaa pelle!

        Missä olen valehdellut kun kysyin että oletko sinä se ohoo ?? Huomasitko kenelle mä osoitin kysymyxn kuka täällä riehuu ?? Ei sinulle vaan sille savisfeikkille.. Jäit kii .. Harmittaako ????

        Mutta saat anteexi !!! : )


      • ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

        Missä olen valehdellut kun kysyin että oletko sinä se ohoo ?? Huomasitko kenelle mä osoitin kysymyxn kuka täällä riehuu ?? Ei sinulle vaan sille savisfeikkille.. Jäit kii .. Harmittaako ????

        Mutta saat anteexi !!! : )

        Etkö edes ymmärrä mitä valehtelu on? Oletko jo niin paatunut? Minä en ole ohoo vaan ohohoooo. Siinä on suuri ero! En ole myöskään se savisfeikkari, joksi minua valheellisesti luulet! En koskaan mene pilkkaamaan Jeesuksen nimeä. Sinä sitä vastoin pilkkaat Jeesusta jatkuvasti! Se on syntiä ja este taivaaseen pääsylle, kuten kaikki muutkin synnit, mm. valehtelu. En ole riehunut ikinä palstalla, mutta kyllä minä oion sun vääristelyjäsi ja harhojasi! En siis jäänyt kiinni, vaan sinä itse jäit kiinni taas valehtelustasi ja syyttelystäsi! Minua ei harmita koskaan se, että oion sinun väriä valheitasi ja harhaoppista oppiasi! Ja sitä ihmettelen mitä sinä anteeksi annat! Sinunhan täällä pitää tehdä parannusta ja pyytää julkisesti kaikilta anteeksi joita vastaan olet rikkonut valhein, nimittelyin ja muulla tavoin! Alapa siis tehdä niin!


    • Ois se kiva parantua,kun niin monta sairausta ja jos nekin jotka ovat mieleltään finksahtaneet täällä,kokis jonkun ihmeparannuksen!

      • Pepsi on parempaa!
        "kokis jonkun ihmeparannuksen!"


    • Anonyymi

      suck U u

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3797
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      176
      1388
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe