Kaarlo&Kaikkimuu

prokaarlo

Tänne Kaarlo voi kirjoittaa kyseisestä aiheesta.

12

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhhhööö

      up

    • hhdhd

      Ahaa

    • taas-yksi-ketju

      Täälläkin on tällainen älytön ketju! Ei varmasti ole Nurmikumpu tätäkään avannut. Voiko joku puuttua, että hänen nimeään käytettäisi väärissä yhteyksissä?

      • mikämulkku

        "voiko joku puuttua" Mikäs satraappi sinä luulet olevasi, puutu kuule ihan itse kun aina tuota ruikutat, muita ei asia tämän enempää kiinnosta.


      • hyvä-sopu

        miksi puhuttelemme toisia noin ikävin sanoin? tehdään tästä palstasta Suomi 24 "hyvän mielen palsta"! iloisella hyvällä sopu-mielellä kommentit, kiitos :) ystävällisesti


    • harmajapääkaarlo

      Avaajalla liene ollut hyvä tarkoitus, avata palsta. -En kuitenkaan tähänkään palstaan tämän enempää. jääköö toisille jutuille, -kunhan muistavat, -etten ole tätä avannut, -ja en tähän tämän enempää ajatuksiani klikkaile.

      k. n. -Kemijärvi

    • nousevaSuomu

      Kaikki muu on laaja aihepiiri. Saako tänne muut kirjoittaa kuin Kaarlo?

      Heitän heti kovan avaukset: Väitän, että Suomulle on rakennettava "Kemijärven Keskus". Sinne tulisi paitsi Harjulan aloite, niin myös monta muuta asiaa. Suomu on Kemijärven tulevaisuuden tärkeä tekijä! Mennään kaikki matkailemaan Suomulle!

      • SUOMU-nouse

        No ei taida aloite edetä, kun kaupunginvaltuusto siirsi sen yrittäjille ja yrittäjät eivät ole kai käsitelleet. Ovatko ottaneet yhteyttä aloitteen tekijään? Turhaa täällä huudella asiasta, jos ei asia etene oikeasti.


    • PÄÄPIRU

      KAARLO ON KADONNU PALSTOILTA TOIVOTTAVASTI LOPULISESTI.

      • suomustapuhe

        Miten tämä liittyy Suomun aloitteeseen?


      • ei-turpaatukkoon

        Ei ihme, jos on kyllästynyt tyhmiin kirjoituksiin. Täällä on ollut ihan epäasiallista solvaamista. Kaarlon toiminta on asiallista, hän on hyväkäytöksinen, OK - tyyppi! Puolustamme hänen ja kaikkien ihmisten sananvapautta, paitsi ei epäasiallisten "trollien", turpa tukkoon huutelijoiden eikä sellaisten.


    • ystävä.Suomulle

      Suomulle!
      Se on nyt Kemijärven tunnussana.
      Kun tapaamme vieraspaikkakuntien ihmisiä, sanotaan näkemiin sijaan Suomulle. Kaikkien tekstien loppuun - Suomulle! Tule Suomulle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4167
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3134
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3092
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2917
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2844
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2583
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2560
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      232
      2233
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2096
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2037
    Aihe