Mies pelaa - minä tissuttelen

orpo6

Olemme olleen vuosia mieheni kanssa yhdessä. Muutimme aika mielijohteesta yhteen, ja se on nyt huomattu.

Itse naisena en ole koskaan sylkenyt kuppiin ja sinkkuna ollessa maistui ne parit kolmet tai vaikka koko viinipullo arki-iltana.

Nykyisessä suhteessa miehen äiti on ollut ja on kova ottamaan viinaa. Mies haukkuu äitinsä tasaisin väliajoin pystyyn. Hän itse ennen seurustelua joi TODELLA paljon, aamusta alkaen vaikka ja sama oli suhteen alussakin.

Nykypäivä: Mies ja minä ollaan päivätöissä. Minä hoidan yleensä ruokaostokset ja kaikki muut tarvittavat. Mies tulee töistä kotiin -> tietokoneelle -> 1-2 aikaan nukkumaan kun minä olen koko illan ollut yksin ja mennyt yksin nukkumaan.

Välillä tulee otettua parikin olutta tai lasia viiniä. Huomattavasti vähemmän kuin aiemmin, ennen se oli päivittäistä. Nykyään ei, koska mies on kertonut ettei tykkää siitä. Ok. No mies silti joka ikinen ilta viettää vapaa-aikansa noiden mättöpelien kanssa ja minä olen yksin. Mitäpä siinä, "jos nyt yhden lasillisen viiniä ottaisin vaikka..?" Siitä sitten helvetti irtoaa, mies raivoaa ja uhkaa et suhde päättyy parin viikon sisällä.

Oon kertonut, että olisi kiva tehdä jotain yhdessä ja mitä mä tässä kun joka ilta oon yksin. Oonko nyt oikeesti jotenkin vitun paska ja väärässä? Jotenkin välillä tuntuu et mies peilaa omaa paskaa oloa äitiinsä muhun - oon sanonutkin siitä mutta kuuroille korville meni. Koska minä olen se paska.

En ymmärrä ja en tiiä. Koko elämääni en halua elää niin, että musta tulee kyyninen paska ilman syytä.

3

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankala arki

      eihän sun mies vaan vahingossa ole kaappi juoppo. ? Mun ystävätär seurusteli miehen kanssa jolla oli asiaa hyvin usein vessaan. Joi siellä salaa olutta pitkin iltaa. Kaikki ei ole siltä miltä se näyttää. aina .

      Mitä sinä teet suhteessa jossa olet aina yksin.??

      Tuota menoa ajaudut itse alkoholiriippuvaiseksi ja masentuneeksi. Mieti.

    • Jussijussijussijussi

      Edellinen vastaaja esitti oikean kysymyksen: Mitä teet suhteessa jos olet aina yksin?

      Sinun kannattaa muuttaa elämäsi kertaheitolla. Ottaa uusi suunta. Etsi harrastuksia. Kiinnostu jostakin. Ei kannata ottaa elämään huonoa miestä, paljon parempi asustella itsekseen.

    • ykä

      Älä alistu tollaseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe