Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Korjaustyökalu Vistalle

Ykserkkivaan

http://www.tuneuppro.com/lp5/?utm_source=adcm&utm_campaign=55249

Onkohan tämä oikeata asiaa, vai yritys "urkkia" tietoja?

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on haittaohjelma. Noita "korjaustyökaluja" on varmaan miljoona plus sata. Parhaimmassa tapauksessa ovat vain huijauksia, huonoimmassa kunnon kiristysohjelmia, jotka kryptaavat koko levyn.

      http://www.tune-up.com/

      Tuo on se oikea ohjelma ja tuon nimellä sun linkin huijarit yrittää ratsastaa.

    • Ja tuokaan ei ole luoettava ohjelma.

      • Kyllä se on. Ollut sitä jo vuosia. Onko se kovin tarpeellinen on sitten asia erikseen. XP:n aikana toki, mutta nykyään ei niinkään.


    • Saman hoitaa Ccleaner ja vieläpä ilmaiseksi. Missään nimessä tuollaista ei ainakaan pidä alkaa maksamaan mitään.

      • No itse en maksa mistään softasta tai digitaalisesta sisällöstä mitään.


      • sdfghfth

        Mulla on ollut useamman vuoden tune-up. Siivoaa ja putsaa automaattisesti.
        Koneen käynnistyminen nopeutui huomattavasti kun disabloin ohjelmia, jotka ei siis edes käynnisty windowsin käynnistyksen yhteydessä.

        Kätevästi myös muistuttaa pitkään käyttämättömänä olleista ohjelmista ja joskus niitä myös poistelen. Suosittelee myös jotain asetusten muutoksia selaimiin yms turvallisuuteen vedoten.

        Eikä maksaminen kirpaise yhtään. Sivulta kattoo hintaa niin onhan se kallis mutta usein on ale ja vanha asiakas saa kaljakeissin hinnalla seuraavan vuoden version.


      • sdfghfth kirjoitti:

        Mulla on ollut useamman vuoden tune-up. Siivoaa ja putsaa automaattisesti.
        Koneen käynnistyminen nopeutui huomattavasti kun disabloin ohjelmia, jotka ei siis edes käynnisty windowsin käynnistyksen yhteydessä.

        Kätevästi myös muistuttaa pitkään käyttämättömänä olleista ohjelmista ja joskus niitä myös poistelen. Suosittelee myös jotain asetusten muutoksia selaimiin yms turvallisuuteen vedoten.

        Eikä maksaminen kirpaise yhtään. Sivulta kattoo hintaa niin onhan se kallis mutta usein on ale ja vanha asiakas saa kaljakeissin hinnalla seuraavan vuoden version.

        Maksaa ei kannata koska ilmaisella ohjelmalla hoituu samat hommat. Sama homma on virustorjunta ohjelmissa.


      • 3Timo
        sdfghfth kirjoitti:

        Mulla on ollut useamman vuoden tune-up. Siivoaa ja putsaa automaattisesti.
        Koneen käynnistyminen nopeutui huomattavasti kun disabloin ohjelmia, jotka ei siis edes käynnisty windowsin käynnistyksen yhteydessä.

        Kätevästi myös muistuttaa pitkään käyttämättömänä olleista ohjelmista ja joskus niitä myös poistelen. Suosittelee myös jotain asetusten muutoksia selaimiin yms turvallisuuteen vedoten.

        Eikä maksaminen kirpaise yhtään. Sivulta kattoo hintaa niin onhan se kallis mutta usein on ale ja vanha asiakas saa kaljakeissin hinnalla seuraavan vuoden version.

        Winkun omalla msconfigilla disabloit ohjelmia autokäynnistymästä ihan yhtä näppärästi! :/


      • 3Timo kirjoitti:

        Winkun omalla msconfigilla disabloit ohjelmia autokäynnistymästä ihan yhtä näppärästi! :/

        Mutta hankalammin.


    • kaikelle kansalle
    • en enää jaksanut

      Paras Vistan korjaustyökalu on linuxdistron asennuslevyke. Eli se Vista kannattaa poistaa aivan kokonaan. Tämä on ainoa järkevä neuvo jos tahtoo pitää itsellä tietokoneen. Windows Vista ja sen seuraajat ovat pelkkiä sietokoneen järjestelmiä jotka koettelevat käyttäjänsä sietokykyä aivan äärimmilleen.
      Näin minä tein ja nyt edessä on toimiva tietokone ILMAN Windowseja. Miksi tyytyisin pelkkään stressiä aiheuttavaan sietokoneeseen?
      Lyhyesti: tietokoneella ja sietokoneella on ERO.

      • Kyl_Vista_pelaa

        .

        Tätäkin naputellaan menestyksellisesti Vista kannettavalla

        .


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe