Uni sai minut sekaisin?!

Järjenääni_vs_SEääni

Uni sai minut ajattelemaan erästä ihmistä jota en oikeastaan edes tunne enkä ole häntä livenä koskaan nähnyt. Uni oli kaunein koskaan näkemäni uni. Unessa olin siis minä ja tämä kyseinen mies. Koskaan aikasemmin en ole nähnyt mitään tällaista unta.. olen toki nähnyt unta ihastuksistani ja rakkaudesta, mutta tähän mieheen minä en ollut ihastunut, sitten näin tämän unen. Otin vähän selvää kyseisestä henkilöstä ja mitä enemmän häntä mietin sitä oudommalta tämä tuntuu. Löysin hänet facebookista ja olen aina välillä häntä käynyt sieltä katsomassa. Mutta ikäänkuin uni olisi jättänyt minulle jonkinlaisen viestin, kun se jäi hieman outosti kesken.. tuli jotenki ajatus että pitäisikö minun ottaa häneen kontaktia? Siksi uteliaisuuttani otin selvää tästä miehestä, ja tunne jotenki oudosti vahvistui, ilman tätä unta en osaisi ajatella tätä miestä näin saati ollenkaan. Minä toisaalta uskon unien voimaan, koska suvussani on käynyt monia uniin liittyviä asioita. Olisiko täysin typerä ajatus ottaa häneen yhteyttä, vaikka facebookin kautta? Itse toisaalta pidän itseäni hieman hulluna toisaalta en, on kuitenkin kyse nyt ihmisestä jota en tunne ja meidän välimatkamme on noin 600km. Mitä minä voisin siinä menettää.. ja jokin minussa sanoo että pitäisi. Olen parikymppinen ja huomannut suhteiden myötä että omaa onneani en löydä täältä missä olen nyt, hassua on myös että ihan kuin uni olisi antanut viestin minulle tästäkin. Enkä toisaalta odota mitää ihmettä, mutta halu ottaa selvää on kova. Onko tämä aivan hullun hommaa?

20

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järjenääni_vs_SEääni

      Tulipa pitkä viesti, enkä muistanu kappalejakoa. Pahoittelen. Toivottavasti joku teistä viettää tylsää perjantai iltaa ja kertos vähän omaa mielipidettä tai vaikka kuvittelisi hieman millaista olisi olla ihminen jolle joku random alkaisi juttelemaan. Ja kuinka kannattaisi aloittaa? Neuvokaa hieman hämmentynyttä :/

      • Auroraa

        Itse uskon unien voimaan, ne voivat hienovaraisesti ohjata meitä elämässä oikeaan suuntaan ja auttaa valinnoissamme. Sinun tilanteessa neuvoisin kyllä rohkeasti ottamaan yhteyttä, ei sulla ole mitään menetettävää :)


    • En tiedä sitä

      Hei!
      Minulla on ihan samanlainen tilanne. Tai no ei ihan samanlainen koska unessa en ole tätä miestä nähnyt. :D Mutta kuitenkin. Tuntematon hän on minulle ja löysin netistä miehen numeron. Olen pelännyt myös sitä että mitä mies ajattelee jos tuntematon ottaa yhteyttä. Haaveenani olisi tavata se mies. Jännittää vain niin kamalasti.

      • Laittaisin

        Me mahdollisesti eletään tämä elämä kerran, joten muistakaa ihmiset hyvät, ottakaa siitä kaiken irti. Voithan aina sanoa vaikka että miellytät minua ja näin ollen ajattelin tutusta sinuun, mikäli sinulla olisi intressejä. Todennäköisesti tälläinen puree mikäli ko. Eli jos ette ota yhteyttä, niin viisikymppisinä harmittelette, että miksi ei ollut sitä rohkeutta tehdä sitä siirtoa.


      • Laittaisin
        Laittaisin kirjoitti:

        Me mahdollisesti eletään tämä elämä kerran, joten muistakaa ihmiset hyvät, ottakaa siitä kaiken irti. Voithan aina sanoa vaikka että miellytät minua ja näin ollen ajattelin tutusta sinuun, mikäli sinulla olisi intressejä. Todennäköisesti tälläinen puree mikäli ko. Eli jos ette ota yhteyttä, niin viisikymppisinä harmittelette, että miksi ei ollut sitä rohkeutta tehdä sitä siirtoa.

        Kännyllä kirjoittaminen on ajoittain hankalaa kun kursori hyppii ja lauseet jää kesken tai kirjaimia puuttuu, tosin on myös käyttäjässäkin ongelma


      • uskoako unia
        Laittaisin kirjoitti:

        Kännyllä kirjoittaminen on ajoittain hankalaa kun kursori hyppii ja lauseet jää kesken tai kirjaimia puuttuu, tosin on myös käyttäjässäkin ongelma

        Mulla vähän sama, mutta olin nähnyt tyypin ja muutaman sanan jutellut. Pidin kivana tyyppinä, hänestä tuli jotenkin hyvä tunne. Näin hänestä unta neljänä yönä peräkkäin ja sen jälkeen olin ihan sekaisin. Kun näin hänet sydän löi tuhatta ja sataa, ilman että edes oikeasti jännitin. Kuin tunteet ja pää olisi elänny eri elämää. Sitten puhuin hänelle niitä ja näitä ja rauhoituin. Sen jälkeen en puhunut mitään, vilkuilin vain ja nyt ei enää nähdä. No pyysin hänet facebook kaveriksi ja mietin kahville pyytämistä. Mietin vain pitääkö hän minua kummajaisena, kun aina tuijotin, mutta en jutellut...


    • Hanna J.

      Hei, tehdäänkö sopimus? Otetaan kaikki yhteyttä häneen joka on meidän sydämemme sulattanut. Itse olen todella kova jännittämään ja olen koko pienen elämäni ollut ujo. Tsempatkaamme toisiamme ja yritetään ylittää jännitys ;) eikö vaan?

    • Järjenääni_vs_SEääni

      Kiitos teille! Helpottaa tietää että teitä on muitakin :) mutta kertokaa minulle miten aloitan keskustelun ihmisen kanssa joka ei ole nähnyt minua koskaa ja ei tiedä edes minun olemassa olostani? Henkilö tosiaan asuu 600km päässä ja on minua parivuotta vanhempi. Jos ajattelisin itseni hänen tilalleen olisin erittäin häkeltyny jos joku ottaisi minuun yhteyttä semmoisen matkan päästä ja aivan tuntemattomana. Kieltämättä varmaan pitäsin vähän "hulluna" häntä. Mutta tosiaan en lähtisi häneen tutustumaan niin että "hei sinä olet se minun tuleva mies!" Vaan sillä mielin että tahtoisin tutustua sinuun ja että jos tämä uni ei nyt erityimemmin merkinnytkään mitään niin saisin uuden kaverin jostain aivan muualta.

    • Catha

      Jos olisin sinä niin varmaan tekisin niin että pyytäisin miehen Facebookissa kaveriksi. Jos hän hyväksyy niin kai hänkin jotain hyvää sinusta ajattelee. Sitten voisit kysellä kuulumisia tai vaikka sanoa että vaikutat mielenkiintoiselta henkilöltä ja haluaisit tutustua.

      Minulla itselläni ei ole oikeastaan mitään kokemusta suhteista ja en tiedä itsekään kovin hyvin miten toimia, mutta tuli tuollainen mieleen.

      En usko että kukaan pahastuu siitä jos joku näyttää kiinnostustaan. :-) Teillä on sen verran välimatkaakin niin ette varmaankaan heti ole törmäämässä toisiinne. Joten sen takia mitä voisit menettää? Et paljoakaan mitään. Päinvastoin, voitat itsesi kunhan otat yhteyttä ja ties vaikka saisit kaverin. ;-)

      Itsestäni tuntuu että jos saisin pakit niin tekisi melko tukalaa nähdä mies, mutta tuo välimatka on siinä mielessä ihan hyvä.

      Mene vain rohkeasti lähestymään miestä. Tsemppaan sinua täältä ruudun toiselta puolen! :-)

      • Järjenääni_vs_SEääni

        Kertokaa vähän että millalailla minun kannattaisi ilmaista asiani hänelle, koska ensivaikutelma on tärkeä. Ajattelin että en lisää häntä ensimmäisenä kaveriksi koska hänelle voi laittaa viestiä.


    • mieskuu

      Pyydä ihmeessä, ties mitä siitä tulee. :)
      Itsekin uskon uniin jonkin verran ja vastaavia näen aina silloin tällöin. Todellisuudessa ei ole tosin onnistanut, mutta kaukana ei olla käyty. Ainakin monia hyviä ystäviä on saatu lievistä sydänsuruista huolimatta! Tsemppiä siihen mitä päätätkään tehdä.

      • Järjenääni_vs_SEääni

        Minä haluaisin kuulla myös miesten mielipiteitä. Jos vain millään viitsisitte nähdä vaivaa, kysyisittekö mies puoleisilta ystäviltä/puolisolta/veljeltä joka kertoisi oman mielipiteensä, kuin kuvittelisi olevansa tämä uniini tullut mies. Miten haluisivat naisen ottavan yhteyttä ja millä tavoin hänen mielenkiintonsa saisi? Jotta minä vain välttyisin turhilta virheiltä.


    • Järjenääni_vs_SEääni

      Minä nostan vähän ylemmäs tätä jos joku viel kiinnostus keskustelemaan :)

      • Unipupunen

        Minä oon myös aika ihmeissäni. Mistä unet oikein tulee.. näen melkein joka yö unta peruskouluaikaisesta luokkakaverista, johon en mielestäni ole kyllä koskaan ollu edes varsinaisesti ihastunut, kavereita oltiin ja oli tosi mukava ja hauska ja hyvännäköinenkin, mut en koskaan ole edes ajatellut hänestä enempää. Nyt näen hänestä jatkuvasti unia, välillä ihan jotain kouluaikaisia juttuja ja jotain viattomia seikkailuja, mut välillä aivan tosi romanttisia ja suorastaan seksiunia! Tuntuu ihan pettämiseltä, kun herää aamulla sydän hakaten ja muistaa miten kuumia unia on nähnyt.. en ole nähnyt häntä edes noin kymmeneen vuoteen, tiedän vain että opiskelee Helsingissä, itse asun kaukana sieltä.. mistä tämmöinen uni voi johtua? Ja kun näen oikeesti lähes joka yö hänestä jotain unta, monen kuukauden ajan jo.. häiritsevää!!!!! Onko vastaavia kokemuksia?


    • Unipupunen

      Sinulle aloittaja, neuvoisin kyllä ottamaan yhteyttä unesi mieheen, et voi menettää mitään :)

      • Unipupunen

        Niin ja siis olen mm. exästäni nähnyt vastaavia jatkuvia jokaöisiä unia, mutta sen nyt vielä ymmärtää, kun hän oli kerran mulle se kaikkein rakkain. Ei ne niin häiritse. Mut tämä???


    • Järjenääni_vs_SEääni

      Unipupunen! oletko parisuhteessa tällähetkellä? Jos et mikset ottaisi yhteyttä häneen?

      Mutta kertokaa vähän hyvät ihmiset kuinka lähestyn tätä minun unissa juoksiaa ensimmäistä kertaa facebook viestin kautta? Kuinka ilmaisen asiani hänelle?

    • ei kaikki säiky pienestä yhteydenotosta kokeile ihmeessä onnea hänen suhteen!
      Älä missään nimessä jätä sitä unohduksiin.

    • Järjenääni_vs_SEääni

      Kiitos teille! Te olette todella saaneet minut ajattelemaan että en menetä mitään ottaessa häneen yhteyttä, suuri kiitos siis rohkaisusta.

      MUTTA, kertokaa kuinka olisi hyvä aloittaa? Miten saisin hyvän ensivaikutelman. Omana itsenäni tietty, mutta kuinka kerron esim. sen miksi otin häneen yhteyttä?

    • Järjenääni_vs_SEään

      Huomasin että tänä iltana on useampi mies rohkennut kysyä apua keskustelu palstalta. Nyt yritän saada teidän huomiota hieman tänne! Lukekaan tätä keskustelua ja ottakaa kantaa, miehet. Se olisi tärkeää. Varsinkin saada ehdotuksia tuohon minun aijempaan kommenttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe