kaikki armeijan suorittaneet SOTAHARJOITUKSIIN !

kansa ASEISIIN !

Suomeen YLEINEN LIIKEKANNELLEPANO ! Katsotaan paljonko Suomesta saadaan ihmisiä aseisiin.

Näin aluksi kaikki alle 60 vuotiaat armeijans suorittaneet ja upseereista kaikki 70 ja sitä nuoremmat

Jatkossa kaikille armeijan käyneille rynnäkkökivääri säilytettäväksi kotiin

30

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siviilipalv

      Siinähän menette. Taidan jäädä tänne "kodinturvajoukkoihin".

    • D7qqBL

      Lastentarhoihin ja peruskouluun pitää saada heti sotilaskasvatusta.

    • ATSM

      Miksi? En halua sotia sen takia jos Stubb ja Häglund uhittelee Venäjälle.

      • -o-

        Mutta sodit kuitenkin, kun käsketään >:)


      • painu vttuu !
        -o- kirjoitti:

        Mutta sodit kuitenkin, kun käsketään >:)

        Natokiimaisen hullun vittuilua.


      • -o-
        painu vttuu ! kirjoitti:

        Natokiimaisen hullun vittuilua.

        Te kommarit ette olisi hengissäkään jos muut eivät ottaisi vastuuta ja elättäisi teitä.


    • SOTATILA !

      Olin 11 kk armeijassa ja siirryin siviilipalveluksen puolelle. Nyt olen valmis tarttumaan aseisiin.

      Siviilipalvelus koskee vain rauhan aikaa - Hallitus voi koska tahansa määrätä Suomeen sotatilan ja sitten kaikki on ASEVELVOLLISIA

      Sivarit koulutetaan pika pikaa tarkka ampujiksi ja ilmatorjuntaohjusten käyttäjiksi.

      • leima passissa

        Jos olet sivariksi kerran siirtynyt niin paluuta ei ole. Semmoset on merkinnät papereissa. Uskollista tykinruokaa armeija tarvitsee joten kriisitilanteessa paikkasi on jossain muussa yhteiskuntaa hyödyttävässä tehtävässä.


      • russakat HAUTAAN !
        leima passissa kirjoitti:

        Jos olet sivariksi kerran siirtynyt niin paluuta ei ole. Semmoset on merkinnät papereissa. Uskollista tykinruokaa armeija tarvitsee joten kriisitilanteessa paikkasi on jossain muussa yhteiskuntaa hyödyttävässä tehtävässä.

        Ei ole mitään sivari leimaa PASISSA ! vain koulutukset ja kertausharjoitukset

        Minulle on määrätty sodan aikainen passipaikka , mutta pistän sinne nuorimman poikani ja itse lähden rintamalle.

        Nuorin poika on juuri armeijassa ja voin sanoa, että olen paremassa kunnossa kuin hän.

        Viime kesänä ½ maraton aikaan 1 h 57 ,min ja ikää 54 - saa tulla moni russakka viivalle kokeilemaan miten jaksaa.


      • joku ei täsmää
        russakat HAUTAAN ! kirjoitti:

        Ei ole mitään sivari leimaa PASISSA ! vain koulutukset ja kertausharjoitukset

        Minulle on määrätty sodan aikainen passipaikka , mutta pistän sinne nuorimman poikani ja itse lähden rintamalle.

        Nuorin poika on juuri armeijassa ja voin sanoa, että olen paremassa kunnossa kuin hän.

        Viime kesänä ½ maraton aikaan 1 h 57 ,min ja ikää 54 - saa tulla moni russakka viivalle kokeilemaan miten jaksaa.

        Vai ei ole sivarileimaa vaikka olet siirtynyt siviilipalveluksen puolelle?


      • russakoita listin
        joku ei täsmää kirjoitti:

        Vai ei ole sivarileimaa vaikka olet siirtynyt siviilipalveluksen puolelle?

        Ei ole mitään muuta kuin armeijan ajan kertausharjoitukset

        Tuskin ne sieltä joukkojen kokoamispaikalta pois ajaa, jos sanon, että tulen tappelemaan ja pois en lähde , ennen kuin minut otetaan mukaan.


      • fdnjdshf

        Eipä ole kaikki asevelvollisia. Maanpuolustusvelvollisia korkeintaan. Käytännössä vain valkoihoinen suomalainen miespuolinen henkilö on velvoitettu antamaan henkensä hallituksen puolesta tässä tasa-arvon mallimaassa.

        Eli toisin sanoen naiset, jehovat, mamut, ahvenanmaalaiset ym. saavat jäädä hommailemaan keskenään kotirintamalle sillä aikaa kun tavallinen suomalainen mies silpoutuu riekaleiksi tykistökeskityksessä.


      • Sissus92
        russakat HAUTAAN ! kirjoitti:

        Ei ole mitään sivari leimaa PASISSA ! vain koulutukset ja kertausharjoitukset

        Minulle on määrätty sodan aikainen passipaikka , mutta pistän sinne nuorimman poikani ja itse lähden rintamalle.

        Nuorin poika on juuri armeijassa ja voin sanoa, että olen paremassa kunnossa kuin hän.

        Viime kesänä ½ maraton aikaan 1 h 57 ,min ja ikää 54 - saa tulla moni russakka viivalle kokeilemaan miten jaksaa.

        Ketä kiinnostaa kusisissa sukkahousuissa jolkottava
        vanha käppyrä!


    • LOTAT TAKAISIN !

      Saako Suomi enemmän kuin 2 miljoonaa henkilöä aseisiin ?

      Varmasti moni yli 60 vuotiaskin on mielellään tulossa, puolustamaan Suomen rajoja.

    • Itepäine

      Sotimalla irti eeuusta jos tarve vaatii niinkö!

    • RUSSAKAT SURMATAAN

      1980 luvulla Suomen sota-ajan armeijan vahvuudeksi laskettiin 750 000 henkilöä - tuon ajan jälkeen on tosi moni suorittanut armeijan - niin miehiä, kuin naisia

      Elikkä tosipaikan tullen saadaan aseisiin yli 1,5 miljoonaa ihmistä.

      Suomessa on monella metsästysaseet ja nekin käy kun russakoita ammutaan !

      • Veter tyttö

        Ja natohuorille käy myös.


    • Yasmire

      Mulle riitti 9 ja puolikuukautta. Hiukkavaarassa oli silloin muutama homo kapparina / 4 ) ainakin, kertoo armeijan tilasta siihen aikaan ja myös nykyaikana siellä, nimenomaan kappareina. Joku sanoi, että jopa eräs suurimmista kenraaleista on sellainen, joten on siinä Venäjän pojilla nauramista kun suomen jotku homo luutnantit, everstit antaa käskyjä. Uskottavuus täys nolla?

      • BofffFf

        Homo ja homo, ei kai se sotimista estä.


      • 14+13
        BofffFf kirjoitti:

        Homo ja homo, ei kai se sotimista estä.

        Venäjän armeijassahan se vasta yleistä onkin, kun ei sieltä lomille noin vain päästäkään.
        Taitaa vain poikien läheisempi tuttavuus sotaintoa lisätä.


    • MELAA MEKKOON !

      siinä onkin RUSSAKKA ihmeessään, kun saa MELAA MEKKOON !

      sota aikaan muutenkin se homostelu oli yleistä - joten ei mitään uutta ja 1 SUOMALAINEN vastasi 8 russakkaa !

    • LTD russakoille

      katotaan, miten russakan käy -kun Virossa on NATO vastassa ja täällä me Suomalaiset ja Ruotsi tukee meitä voimakkaasti vapaaehtoisilla joukoilla kalustotukea saadaan valtavasti.

      Turkki iskee russakan kimppuun NATO maana omalta suunnaltaan - niin tulee russakoille tukalat oltavat.

      YDINASEISSA SUOMI HÄVIÄÄ - mutta isketään russakoiden ydinvoimaloihin, niin saavat hekin ydin saastaa niskaansa

      NATO voi muutenkin hoitaa tämä YDINASE puolen

    • hhdhsjjsjs

      Hieno suunnitelma yllätetään Venäläiset housut kintuissa.

    • TAIVAS ODOTTAA !

      Mitähän russakat kuolinkorinoissaan nyt huutavat ? viimeksi huusivat Stalinia ! HEKO

      Suomalaiset sentään huusivat avuksi Jeesusta Kristusta ja TAIVAS PAIKKA ODOTTI KUN HENKI LÄHTI !

      Minulla TUNNUSTAVANA KRISTITTYNÄ on oikeus pulustaa Isänmaatani ja tiedän, että kun kuolen TAIVAS OTTAA MINUT VASTAAN !

      pääsen TAIVAASEEN JEESUKSEN KRISTUKSEN SOVITUSTYÖN TÄHDEN !

    • Käden ulottuvilla

      Rynkkyä on sitten pidettävä vessassa käydessä ja nukkuessakin käden ulottuvilla ja sitä ei saa jättää kotiin, vaan sitä on kuljetettava mukana töissä ja muillakin asioilla käden ulottuvilla pitäen.

    • EDRTYUIOPOIUGTFR

      Jotenkin alkaa tuntuu, että taas ollaan tekemässä SuurSuomea.
      Viimeksi meni homma vähän reisille…

      Sit puolustetaan isänmaata, kun on tarvis. Mutta pienempikin intoilu riittäisi.

    • sotahullut menköön

      Pitäisi antaa oikeus niille Kiovan natsihallituksen puolesta intoileville mennä omalla vastuullaan sotimaan sinne. Kuinkahan moni lähtisi puolustamaan "arvoyhteisöä"?

    • Tyhjät tynnyrit ...

      Venäjä on maailmantaloudessa niin pieni tekijä, että sen saa näännytettyä. Esimerkiksi olimme pohjoisessa ja matkalla olisi ollut kaksi tankkausta ja yksi ruokailu, jonka olisimme tehneet venäläisomisteisellla huoltoasemalla. Nyt jätimme nämä väliin.

      Samalla mietimme vaimoni kanssa, mitä venäläistä meillä on. Emme keksineet mitään, emmekä tule keksimään. Nokian renkaita Venäjälta ei ainakaan tule tähän talouteen jne.

      Kaikkialla näin toimimalla Venäjä kuihtuu mahdottumuuteensa. Venäjän talous ja kansan lukumäärä on kuin hyttynen parvessa. Katsokaa tätä Wikipediasta ja tulette hämmästymään pienen rakkikoiran haukuntaa.

      • ATSM

        Heh. Pitäiskö miettiä ensin mitä Suomi on? Venäjä on väkiluvultaan 30 kertainen ja alueeltaan maailman suurin. Luonnonvaroiltaan suurin ja ehkä ainoa maa joka pystyy tuottamaan kaiken tarvitsemansa itse. Kansa tottunut pärjäämään vähällä. Käypäs ensin vaikka junalla Pietarissa tekemässä tiedusteluretki ja mieti sen jälkeen uudestaan kannattaako lähteä Suursuomea valtaamaan vai annetaanko ison karhun olla rauhassa.


    • halvaantunut natsi

      Volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !! volk sturm !!

      Huudetaan kaikki kurkku suorana....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe