Joka yö kaipaan sinua

rakkaalleni...

Päivälläkin olet ajatuksissani taukoamatta. Joskus vielä tilanteemme on erilainen ja unelmani toteutuu, meidän unelmamme. Siihen asti olen heikko. Saatan hajota välillä, kuten nyt. Tämä on vaikeaa, tämä kaipaus on murentavaa. Onneksi siihen on keksitty lääke. Joka kerta kun kuulen sinusta saan voimaa. Uutta tahtoa selviytyä vielä hetken eteenpäin. Uskoa siihen että olet todella olemassa, siinä ihan minua varten. Joskus olen yksinäinen, en ehkä ole kuullut sinusta mitään. Silloin vajoan pohjalle. Yritän nieleskellä kyyneleet ja rauhoittua. En yleensä onnistu, mutta onneksi sinä olet minut sieltä pohjalta nostamassa. Tietäisitpä kuinka paljon minulle merkitset, olen rakastunut silmittömästi. Entä ne hetket yhdessä... Muistan katseesi jostain meidän alkuajoilta, taisit silloin rakastua. Katseesi kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Ne ihanat hetket, pienet kiusaukset. Pilke silmäkulmassa ja kuinka puhut pääni pyörryksiin. Olen sanaton kun olet edessäni, silloin en mieti liikaa. Siinä on hyvä olla, painautua sinua vasten ja tuntea olevansa onnellinen. Olen onnellinen kanssasi, joskus vielä saan olla sitä joka päivä ja mikä parasta joka yö. Joskus katselen nukkumistasi. Tuntuu niin hyvälle, kun on oma rakas vieressä kuorsaamassa:) Niin... se ei haittaa, minusta se tuntuu kodikkaalta. Et varmaan huomaa kun nukut, suukottelen hellästi selkääsi... Voisin jatkaa loputtomiin, niin uskomattoman ihanaa on meidän rakkautemme. Melkein toivon että näkisit tämän. Tietäisit että todella rakastan sinua niin paljon, kuin annan ymmärtää. Tiedät varmaan muutenkin.

32

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollaisen...

      rakastavan naisen olisin halunnut...ja pitää siitä kiinni. Pysy aina tuollaisena, niin miehes rakastaa sinuakin. Kaikki eivät kestä kuorsausta, sitä hiljaisintakaan lajia, vaan heräävät yläkerran naapurinkin kävelyyn kesken unien.

      • tfgthyuhju

        Sä et varmaan huomannu mutta mä valvoin ja itkin kaikki ne yöt seinään päin, sun suukotellessas. Välillä torkahtelin ja päästin sut kuulemaan kuorsaustani. Mut kuules sä kuorsaat ja pieret kahta kauheemmin. Ja mä rakastan sua.


      • En...
        tfgthyuhju kirjoitti:

        Sä et varmaan huomannu mutta mä valvoin ja itkin kaikki ne yöt seinään päin, sun suukotellessas. Välillä torkahtelin ja päästin sut kuulemaan kuorsaustani. Mut kuules sä kuorsaat ja pieret kahta kauheemmin. Ja mä rakastan sua.

        ole aloittaja, vaan mies, ja miehelle tää varmaankin meni?


    • 20+14

      Aloittaja, kumpi olet? m vai n? Ihanaa tekstiä. Samaa ajattelen kaipaamasani miehestä jota ikävöin ja rakastan edelleen :)

    • kaunisT

      Onko rakkaaksi jossain vai toisen oma? Kaunista tekstiä kaunista!

    • juuri sinulle

      Juuri noin kaunis kuin kirjoituksesi, sinä olet, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Kuinka voikaan kaivata näin paljon.

      • -ap-

        Et ole hän? Ethän, vai voisiko?? Miten se olisi mahdollista...


      • juuri sinulle
        -ap- kirjoitti:

        Et ole hän? Ethän, vai voisiko?? Miten se olisi mahdollista...

        On se mahdollista jos molemmat kaipaavat toisiaan paljon niin voi löytää jopa täältä itsensä.


      • -ap-
        juuri sinulle kirjoitti:

        On se mahdollista jos molemmat kaipaavat toisiaan paljon niin voi löytää jopa täältä itsensä.

        Ei ole mahdollista, en usko. Todista, kerro jotain meistä? ..Äääks! Nolostuttaisi jos...


      • juuri sinulle
        -ap- kirjoitti:

        Ei ole mahdollista, en usko. Todista, kerro jotain meistä? ..Äääks! Nolostuttaisi jos...

        Sinä olet meistä parempi todistelemaan.


      • -sivusta-
        juuri sinulle kirjoitti:

        Sinä olet meistä parempi todistelemaan.

        Ja sä olet hitonmoinen pelkuri, kun jätät kaiken toisen varaan etkä uskalla itse antaa mitään tunnistettavaa.


      • -ap-
        juuri sinulle kirjoitti:

        Sinä olet meistä parempi todistelemaan.

        No enpä tiedä... Mistä puhuttiin saunassa tai mitä sinä sanoit? Se tuli myös mainittua eilen? Tämän jos tiedät, taidan punastua hetkiseksi:)


    • aloittaja on mies

      Toi on mies.

    • vaikka sit niin

      Rakkaus on voimaa
      www.youtube.com/watch?v=NV3qnoRulko

      • -ap-

        Kaija Koo? Mielenkiintoinen valinta, miksi juuri hän?


    • hgfhtgjykjh

      Meneekö naiselle pohjoseen?

    • -ap-

      Nainen olen ja miestäni täällä ikävöin. Olen välillä todella pohjalla, mutta joskus täytyy paljastaa ne todellisetkin ajatukset. Hän on nähnyt turhan monesti minusta sen synkkyyden.. Näin hänestä ajattelen. Minulla on niin ikävä häntä...

      • Mitä...

        On tapahtunut, missä miehes nyt on?


    • -ap-

      Etärakkautta:) Aika raastavaa:,( Joku oli laittanut että muka kaunis, en ole mikään kukkanen. Olen erittäin tunteellinen persoona, rakkautta olisi paljon annettavana. Toivottavasti en tukehduta häntä tunteillani...

      • ed.

        Olin kanssa etäsuhteessa, ja kirjoituksesi koskettikin juuri siksi. Kun alussa hän ajatteli minusta kuin sinä, mutta vuosi ja kolme kuukautta käänsi kelkan nurin, kuukaus sitten kippas. Hänkin oli kaunis omallaa tavallaan ja silmissäni. Edelleen rakastan häntä. Parempaa sinulle toivon


      • -ap-
        ed. kirjoitti:

        Olin kanssa etäsuhteessa, ja kirjoituksesi koskettikin juuri siksi. Kun alussa hän ajatteli minusta kuin sinä, mutta vuosi ja kolme kuukautta käänsi kelkan nurin, kuukaus sitten kippas. Hänkin oli kaunis omallaa tavallaan ja silmissäni. Edelleen rakastan häntä. Parempaa sinulle toivon

        Kamalaa:( Toivottavasti löydät jonkun joka ei unohda rakastaa. Ei pelkkää alkuhuumaa, vaan se jatkuisi myös myöhemmäksi. Mikäli mieheni on täysillä mukana, saa hän huomata kuinka muistan rakastaa häntä joka päivä. Ne pienet tärkeät asiat... Halaus kun saapuu töistä ja suukko ennenkuin lähtee töihin. Se että odotan häntä päivittäin, ruoka tietenkin valmiina pöydässä häntä varten. Pienet huomionosoitukset, ne ovat tärkeitä. Toista ei saa unohtaa...


    • Stupidoa

      Voi voi että osaat vietellä sanoin, apuaaaa. Totta tai tarua, mutta joka tapauksessa. Runot ovat myös ihania. See youuuuuu......

      • -ap-

        Minut on siis tunnistettu. Kyllä, kirjoitan paljon ja monenlaista.


    • tämä viesti oli kuin minulle kirjoitettu,en tiedä tarkoititko minua,mutta tekstissä on paljon sellaista jonka vain sinä ja minä tiedämme.jos olet keneksi luulen,voin vaan sanoa ,rakastan sinua.

      • -ap-

        Säpsähdin jo, mutta oli tosiaan miehelle tarkoitettu...


      • mitämissämilloin
        -ap- kirjoitti:

        Säpsähdin jo, mutta oli tosiaan miehelle tarkoitettu...

        Minne? Mistä?


      • -ap-
        mitämissämilloin kirjoitti:

        Minne? Mistä?

        Sinne kauas:) Hän kyllä tunnistaa...


      • mitä jos ei
        -ap- kirjoitti:

        Sinne kauas:) Hän kyllä tunnistaa...

        Tänne kauas?..Vähän nyt urpoilet.


      • El hombre
        -ap- kirjoitti:

        Sinne kauas:) Hän kyllä tunnistaa...

        Missä kaupungissa ollaan asuttu?


      • -ap-
        El hombre kirjoitti:

        Missä kaupungissa ollaan asuttu?

        Miksi mennyt aikamuoto? Jos hän on täällä, viimeinen viesti löytyy ikävä palstalta. Sitten vain IRL, selitin miksi... Siis siksi viimeinen, koska jatkossa ne kirjoitukset päätyvät paperille ja ainoa joka ne saa nähdä, on hän. Koko loppuelämä siis aikaa kirjoitella vain hänelle. Aiheena rakkaus jolle ei tule loppua.


    • aloittajalle
      • -ap-

        Kiva:) En tosin ole ikinä tykännyt tuosta Suvi Teräsniskasta:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe