Cityklinikka?

trol

Onko kenelläkään kokemuksia Cityklinikasta rintojen suurentamisen osalta? Tai Riikka Veltheimista leikkaavana lääkärinä?

Menisittekö ennemmin johonkin muuhun firmaan ks. toimenpiteeseen, miksi? Itsellä harkinnassa lisäksi KC Clinic ja Fin-Est..

Moraaliset saarnat voitte jättää toisiin ketjuihin, kiitos. Kaikki me ollaan jo kuultu se, että luonnolliset tissit ovat paremmat, mutta kun niitä jeesuksen luomia ei nyt satu vaan olemaan.

43

4749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23456

      En leikkauksista tiedä, mutta tatuoinninpoistossa (laser) olen käynyt, enkä suosittele. Vaihdoin itse (kuten monet muutkin) Eiran sairaalaan. En uskaltaisi mitään mennä teetättämään enää itselleni tuolle klinikalle.

      • Ketäsuosittelet

        Terosen tulokseen olin tyytymätön. Ketä suosittelen Eriassa?


      • SuosittelenEiraa

        Eirassa on asiantunteva väki.


    • sutta&sekunda

      Kävin pienessä ravaimutoimenpiteessä ja tulos todella huono. Rinnoista ei ole kokemusta.

    • ei viroon

      Cityklinikalla on Riikka Veltheim plastiikkakirurgina - huippuhyvä lääkäri.

      • ????

        Ihan outo nimi. Ensimmäisen kerran tullut esiin näissä muutamassa (mainos?) viestissä. Millä perusteella huippuhyvä?


      • Oli mm. Ruotsin tv:n ohjelmassa kirurgina. Oma kokemus on että tuli erinomainen lopputulos alakasvojen kohotuksessa 2017


    • huijivgtyfchj

      itse käynyt yläluomi plastiassa siellä, tyytyväinen lopputulokseen :) voisin käyttää jatkossakin city klinikan palveluita

    • plastis

      Mä kävin Piotrilla, vitsi vieköön miten kiva ja hyvä tyyppi. Haukkukoot muut, mä tykkään.

      • Pörri

        Kaikki on ihan pusi pusi niin kauan kun kaikki menee hyvin, annas olla jos et itse ole toimenpiteeseen tyytyväinen ja haluat valittaa niin jäätä radiohiljaisuus laskeutuu sietä suunnasta.


    • Riikka on paras

      Riikka Veltheim on arvostetun pohjoismaiden johtavan Akademikliniken sairaalaan plastiikkakirurgi jolla on todella hieno suhtautuminen potilaisiin ja mahtavat tulokset. Hän on myös nähtävissä kaikissa Ruotsin Plastiikkakirurgit ohjelman jaksoissa, ne löytyy netti.tv palvelusta.. kannatta tutustua!

      • Pörri

        Jaa mitäs noin kyvykäs plastiikkakirurgi sitten cityklinikkassa tekee?


      • ensuosittele

        Aivan


    • Korkeat korot

      Onpa täällä monta haukkumisketjua! Olen menossa hamsteripussien rasvaimuun Cityklinikalle ja tulin etsimään vertaistukea Suomi24:lta mut joo, heh heh, täällä ilmeisesti riehuu kilpailijat tai muut elämäänsä työlääntyneet ihmiset.

      Mua ei ole toi Riikka Veltham leikannut, ainakaan vielä...
      Mut sen verran olen tohon yritykseen tykästynyt, että jos joskus hurahdan ottamaan silikonit tai leikkauttamaan naamani, niin varmaan teen sen Cityklinikalla kyllä.

      Itse asiassa kävinkin jo guuglaamassa ton Riikka-nimisen lekurin. Vaikuttaa kyl hyvältä ja asialliselta tyypiltä. Ja kun on vielä nainen, niin kyl mä ainakin luottaisin tissini ja pärstäni hänelle ennemmin kuin mieskirurgille. Sori vain, miehet :)

    • bisnes kuralla?

      Cityklinikka on ryhtynyt kirjoittelemaan palstalle. Tarvitsee vain katsoa otsikot ja näkee mainostamisen. Epätoivoista.

    • mirjammmmi

      Hirveä paikka ja täysin ammattitaidon henkilökunta.

    • 112990

      On tää tosi outoo, kun on tyytyväinen niin muut dissaa. Olen tyytyväinen ja aion mennä jatkossakin cityklinikalle!

      • Adressinaurattaa

        Juu, mua naurattaa tää ketju kans. Otin tällä viikolla Botoxia ja täyteainetta. Kaikki ok, tulos hyvä ja normaalit systeemit. Mut jokaisella on sananvapaus.

        Repesin kuitenkin tolle adressille. Kelle se luovutetaan? Sauli Niinistöllekö vai Valviralle vai itse Cityklinikan omistajalle?


      • sekäettä
        Adressinaurattaa kirjoitti:

        Juu, mua naurattaa tää ketju kans. Otin tällä viikolla Botoxia ja täyteainetta. Kaikki ok, tulos hyvä ja normaalit systeemit. Mut jokaisella on sananvapaus.

        Repesin kuitenkin tolle adressille. Kelle se luovutetaan? Sauli Niinistöllekö vai Valviralle vai itse Cityklinikan omistajalle?

        Aloituksessa kysyttiin rintojen suurentamisesta. Jatkokeskustelu on luistanut kaikkeen muuhun, niin haukkumisen kuin kehujenkin osalta. Kunnon vastausta ei ole tullut aloitukseen, mutta taitaa kysyjällä olla tilanne jo ohi.


      • valittakaavalviraan
        Adressinaurattaa kirjoitti:

        Juu, mua naurattaa tää ketju kans. Otin tällä viikolla Botoxia ja täyteainetta. Kaikki ok, tulos hyvä ja normaalit systeemit. Mut jokaisella on sananvapaus.

        Repesin kuitenkin tolle adressille. Kelle se luovutetaan? Sauli Niinistöllekö vai Valviralle vai itse Cityklinikan omistajalle?

        Valviraan valitukset.


    • juuuulia

      Mua ei naurata kyseinen paikka sitten yhtään. Mikä adressi?

    • piikilläkäynyt

      Kaikki on hyvin niin kauan kun on tyytyväinen pistoksen jälkeen.

    • klinikallakäynyt

      Paikan mieslääkäri Sikorski osaa myidä palveluita ja höynäyttää hyväuskoisia naisia.

      • Muistutukseksi

        Kuten sanottua, tämän ketjun aloituksessa kyseltiin rintojen suurennuksesta ja Veltheimistä.


    • hermannish

      Jotka paikassa työntekijöinä(hoitsut) tuskin seuraavaan työhaastatteluun mennessä kannata mainita ja esittää työtodistusta että on ollu cityklinikalla töissä,luulis parempiaki työpaikkoja olevan tarjolla, vai onko ne niin huonoja ettei muualta töitä ole saanu.Hyville hoitajille löytyy aina töitä.

    • Turhaketju

      Syntyipä sekava viestiketju. Aloituksessa kysyttiin rintojen suurennoksesta mutta keskustelu luisti heti muihin asioihin.

    • Silikonitinfo

      Menkää silikonit.infoon. Siellä on keskustelua Veltheimista ja hänen tekemistään rinnoista kuvien kera. Muutenkin parempi palsta.

      Minulle Veltheim on laittanut implantit.

    • rigonda

      oletko ollut tyytyväinen Veltheimin laittamiin implantteihin?

      • Silikonitinfo

        Olen. Ei tästä sen enempää täällä. Edelleen kehotan teitä silikoneista kiinnostuneita rekisteröitymään silikonit.infoon. Siellä kuvia esim. Veltheimin tekemistä rinnoista.

        Tämä palsta on vitsi.


    • omaoperaatioonnistui

      Riikka Veltheim on todella asiantunteva ja ammattilainen plastiikkakirurgi.

    • Saamaton69

      Kävin cityklinikalla kyrvän pidennyksessä, mutta tulos oli kammottava. Ensin näytti hyvältä, mutta sitten lyheni 7 cm..Tein valituksen ja saan kuukauden kuluttua norsun kärsästä muotoillun jatkokappaleen..Saas ny nähä..

    • Jausa

      Velthiemin ansioluettelo kyllä löytyy netistä ja siitä voi todeta hänen olevan huippuammattilainen.

    • Facesurg

      En pidä yhtään paikan mieslääkäristä mutta Veltheim on oikeasti taitava. Minulle Veltheim teki kasvojen kohotusleikkauksen hiukan yli vuosi sitten ja rasvansiirron. Tosi tyytyväinen olen tuloksiin.

      Olen ihmetellyt miten ovat saaneet Veltheimin tuonne työhön. Mutta suosittelen häntä kyllä.

    • Potilasturvallisuus

      Täällä yksi entinen työntekijä (sh). Eipä ollut minullakaan vielä iv lupia mutta iv hoitoa tein silti täysin itsenäisesti. Aika avoimesti olen jälkeenpäin tästä kertonut kaikille joita kiinnostaa.

      Onneksi minun aikana ei sattunut mitään. Ja lopulta ne iv luvat sainkin mutta olin jo silloin muualla töissä.

      Eipä tuolle touhulle voi näin jälkeenpäin kuin päätä pyöritellä...

    • ValvovaLää

      Kuka tahansa lääkäri saa leikata jos leikkaustoimintaa valvoo kirurgi. Tällä klinikalla siis tk-lääkärit leikkaa plastiikkakirurgin valvonnassa. Käsittääkseni yksikön leikkaustoiminnasta vastaa nimenomaan plastiikkakirurgi. Hänelle viestiä ja kysymykset!

      • onoutoa

        Kuka valvoo häntä ja paikan toimaria (joka ei myöskään ole plastiikka kirurgi).
        Kuvat ja videot eivät kyllä näyttää siltä, että paikalla on ollut valvovaa plastiikka kirurgia.

        Muutenkin se, että Valvira myönsi hänelle vuonna 2011 laillistetun lääkärin luvan niin miten hän on sitten yli 12 vuotta toiminut tällä kauneus alalla?!?

        Uskon, että hänen edellisessä työpaikassa valvottiin, mutta en usko tässä nykyisessä!!! Ja tämänkin paikan entiset työntekijät varmasti tulevat kertomaan (tai ovat jo tehneet) viranomaisille, että miten nämä tk-lääkärit leikkasivat siellä. Kyllä se totuus paljastuu!! :))


      • sekapäinentouhu

        Miten tuolla Virossa voi leikata hammaslääkäri ja yleiskirurgi? Kuuluisat hemmot jotka tekee rintojen suurennuksia.


      • saanähdä

        Ja sinä (ValvovaLää) olet ollut joka kerta paikalla todistamassa, että on ollut valvovaa plastiikka kirurgia?!
        Tässä palstassa aiemmin itse paikan entiset sairaanhoitajat toistensa perään ovat kertoneet miten välinpitämättösti on tehty siellä isompia operaatiota.
        Kuten sanoin, selviä varmaan pian kun tutkivat asian.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe