usein pois päältä tällä ja viimeviikolla Tallinmäellä,miksiköhän?
Soneran kaapeli tv
11
225
Vastaukset
- jepajee1
Tallinmäellä täälläkin, ei pelaa tälläkään hetkellä. Kerran viikossa ainakin tainnut olla tässä lähiaikoina poikki. Nyt kyllä pisin katko, kestänyt ainakin jo 1,5 tuntia.
- koo o
Joo illasta aamuun ollut nyt pimeenä..
- Ansionne mukaan
Sieltä tulee teille liian vaikeaa ohjelmaa. Suojelevat yksinkertaisia, ettette saa päänsärkyä liiasta pohtimisesta.
- alakaupunki
Pätkiny jo monta päivää.Koko viime yön poikki ja on vieläkin.
Hyvä kun tuli esille,että ei olekaan telkkarin vika - päpäp-kiipoikki
Ilmoitin asiasta soneralle klo 8.45 ja lupasivat tutkia asian
Heippa!
Täällä päässä näkyykin, että vikaa on Haminen keskusta-alueella ollut aamulla ja aamupäivällä vika on saatu korjattua.
Miltä siellä päässä tilanne nyt vaikuttaa? Kanavien uudelleen haku saattaapi olla ihan hyvä tehdä, jos jotain takkuilua on.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- toimii lopultakin
sonerapartio kirjoitti:
Heippa!
Täällä päässä näkyykin, että vikaa on Haminen keskusta-alueella ollut aamulla ja aamupäivällä vika on saatu korjattua.
Miltä siellä päässä tilanne nyt vaikuttaa? Kanavien uudelleen haku saattaapi olla ihan hyvä tehdä, jos jotain takkuilua on.
Selene@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartioNyt toimii alakaupungissa.Yhteys on pätkinyt jo päiviä .
- ei toimi
TAAS POIKKI?
- haarukoidaan
Missäpäin nyt on poikki?
Alakaupungissa toimii.
- taas näkyy
Tallinmäellä aamusta,nyt näkyy toimivan.
- Ramppanen
Muukka teke ns sähkötöitä Tallinmäellä,,siitä varmaan katkokset johtuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287