Sormet!

30v

Kertokaahan, lähteekö ne somet menemään missä ajassa virheellisiin asentoihin kun lasketaan siitä diagnoosin saamisesta eteenpäin? Ärsyttää kun lääkärit sanovat että nykylääkitys on niin hyvä ettei enää juuri virheasentoja juuri näe mutta onko se nyt kumminkaan totuus??? Minulla todettiin 2 kuukautta sitten seropos. nivelreuma. Minulla oli vain sormet kipeät ja lääkitys puree kyllä hyvin. Reuma ei ollut vielä missään muualla kuin sormissa. Olen aika nuori ja huolestuttaa että näinköhän tässä käy että rupeaa paikat vääntymään outoon asentoon jo tässä iässä...nyyh....

1

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä huolestu!

      Minulla menivät notkolle parissa kuukaudessa just alussa, lääkärin mielestä ylilikkuuvutta ja lapsesta asti ollut, no ei todellakaan ole ollut, olen aina ollut kankea kuin rautakanki ja soremt ok. Niissä on kai kuitenkin nivelrikkoa vaan, joka jostain syystä on roihahtanut yhtäaikaa kun reuma löytyi verestä, jota alettiin etsiä, kun polvi oli turvonut ja paska.Alun röntgenkuvissa sormissa ei ollut reumamuutoksia, vain nivelrikkoa.

      Lohdutan sinua, minulla ei ole sitten vuoteen mitään muuta tapahtunutkaan, paitsi polvi odotta tekoniveltä lähivuosina ellei jo aiemmin. Sormet toimii hyvin vaikka ovat keskeltä notkolla ja välillä kipeät. Mutta kyllä ne lääkkeet tosiaan taitaa auttaa, vaikka tuntuu hullult aettä syöpälääke ja malarialääke toimivat yhdessä reumalääkkeenä. Kortisonia söin myös yli vuoden mutta nyt lopetan, vaikka meidän saiaalassa on tapana syöttää 2 vuotta varmuuden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe