Mistä löytää ekat liivit?

Anonyymi

Oon 12 v. Oon nyt käyttäny enimmiksee urheilutoppeja mistä löytää ekat?

24

899

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

      Seppälä, Lindex, Kappahal, Tokmanni ja monet muut likkeet, jotka myyvät liivejä.
      Liivejä kannattaa aina sovittaa, sillä muuten eivät rintsikat tunnu hyvältä päällä.

      • Mitä rintsikat maksaa?

        Paljonko topatut rintsikat maksaa? Ekat rintsikat jotain 75A luulisin. Äitiltä ei voi rahaa pyytää liiveihin, kun en oo puhunu rintaliiveistä sen kanssa.


      • 13v tyttö
        Mitä rintsikat maksaa? kirjoitti:

        Paljonko topatut rintsikat maksaa? Ekat rintsikat jotain 75A luulisin. Äitiltä ei voi rahaa pyytää liiveihin, kun en oo puhunu rintaliiveistä sen kanssa.

        10-20€ useimmiten. Sovitus kannattaa aloittaa aina 65AA: sta asti. 75A on luultavasti aivan liian iso. Mulla itelläni oli 12 vuotiiana kokoa 65A.


      • Miten rintsikat soviteta
        13v tyttö kirjoitti:

        10-20€ useimmiten. Sovitus kannattaa aloittaa aina 65AA: sta asti. 75A on luultavasti aivan liian iso. Mulla itelläni oli 12 vuotiiana kokoa 65A.

        Kiitos vastauksesta 13v tyttö.
        Voisitko vielä kertoa, onko topatut rintsikat parhaat niinko ekoina liiveinä? Onko topattuja noloo käyttää koulussa ku edellisenä päivänä ei oo yhtään tissejä ja sit onkin topatut isot?
        Kuinka rintaliivejä sovitetaan kun en ookoskasn ollu? Pitääkö myyjältä kysyy, vai voiks vaan ottaa rintsikoita ja menee sovituskoppiin?
        Uskaltaaks myyjiltä kysyy kaikkee?
        Tietääks myyjä mun koon heti kun se näkee mut?


      • 11+16
        Miten rintsikat soviteta kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta 13v tyttö.
        Voisitko vielä kertoa, onko topatut rintsikat parhaat niinko ekoina liiveinä? Onko topattuja noloo käyttää koulussa ku edellisenä päivänä ei oo yhtään tissejä ja sit onkin topatut isot?
        Kuinka rintaliivejä sovitetaan kun en ookoskasn ollu? Pitääkö myyjältä kysyy, vai voiks vaan ottaa rintsikoita ja menee sovituskoppiin?
        Uskaltaaks myyjiltä kysyy kaikkee?
        Tietääks myyjä mun koon heti kun se näkee mut?

        En välttämättä menisi ottamaan ekoiksi liiveiksi topattuja. Toppaukset nimittäin ovat liiveissä siinä kupin alaosassa, ja jos sulla ei ole vielä rasvaa tarpeeksi omissa rinnoissa, niin liivin yläosan ja sun rintojen väliin saattaa jäädä tyhjä aukko, joka näyttää hieman hömelöltä paidan alla. Tosin toppauksiakin on eri kokoja.

        Jos et ole koskaan liivejä sovittanut niin kannattaa ottaa vain niitä kaikista pienimpiä liivejä (65 A) ja lähtee siitä testaamaan ylöspäin. Aika usein vaateliikeessä on niiden sovituskoppien sisällä rintaliiveille kokotaulukot, että on helpompaa seurata mikä numero-kirjainyhdistelmä on seuraavaksi suurin. Liivejä voi vain ottaa itse liikkeestä ja mennä koppiin sovittamaan. Myyjät kyllä osaa neuvoa liivien hankinnassa, he tekevät sitä siellä työkseen. Itsekin olen monesti kysynyt myyjältä mielipidettä koosta ja mallista.

        Myyjä ei heti välttämättä tiedä juuri sitä kokoa mikä sinulle sopii, mutta hän mittaa rinnanympäryksesi siellä kopissa mittanauhalla ja käy sitten hakemassa sinulle liikkeen puolelta erilaisia liivejä sovitettavaksi, kunnes sopivat löytyvät.


      • Miten rintsikat ...
        11+16 kirjoitti:

        En välttämättä menisi ottamaan ekoiksi liiveiksi topattuja. Toppaukset nimittäin ovat liiveissä siinä kupin alaosassa, ja jos sulla ei ole vielä rasvaa tarpeeksi omissa rinnoissa, niin liivin yläosan ja sun rintojen väliin saattaa jäädä tyhjä aukko, joka näyttää hieman hömelöltä paidan alla. Tosin toppauksiakin on eri kokoja.

        Jos et ole koskaan liivejä sovittanut niin kannattaa ottaa vain niitä kaikista pienimpiä liivejä (65 A) ja lähtee siitä testaamaan ylöspäin. Aika usein vaateliikeessä on niiden sovituskoppien sisällä rintaliiveille kokotaulukot, että on helpompaa seurata mikä numero-kirjainyhdistelmä on seuraavaksi suurin. Liivejä voi vain ottaa itse liikkeestä ja mennä koppiin sovittamaan. Myyjät kyllä osaa neuvoa liivien hankinnassa, he tekevät sitä siellä työkseen. Itsekin olen monesti kysynyt myyjältä mielipidettä koosta ja mallista.

        Myyjä ei heti välttämättä tiedä juuri sitä kokoa mikä sinulle sopii, mutta hän mittaa rinnanympäryksesi siellä kopissa mittanauhalla ja käy sitten hakemassa sinulle liikkeen puolelta erilaisia liivejä sovitettavaksi, kunnes sopivat löytyvät.

        Suuret kiirokset 11 16 aivan erinomaisen hienoista vastauksista.
        Mun niilä kavereilla, joilla on rintsikat on aika paksut toppaukset liiveissä ja ne näyttää niin hyviltä, että mäkin ajattelin ostaa samanlaiset. Voikohan siitä sanoo myyjälle, että haluun topatut?
        Ne sais olla semmoset kokokuppiset, joista ei pienet tissit näy.
        Kuinka kireeltä uudet liivit pitää tuntua, että ne on oikean kokoiset?


      • 13v tyttö
        Miten rintsikat soviteta kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta 13v tyttö.
        Voisitko vielä kertoa, onko topatut rintsikat parhaat niinko ekoina liiveinä? Onko topattuja noloo käyttää koulussa ku edellisenä päivänä ei oo yhtään tissejä ja sit onkin topatut isot?
        Kuinka rintaliivejä sovitetaan kun en ookoskasn ollu? Pitääkö myyjältä kysyy, vai voiks vaan ottaa rintsikoita ja menee sovituskoppiin?
        Uskaltaaks myyjiltä kysyy kaikkee?
        Tietääks myyjä mun koon heti kun se näkee mut?

        Hei taas!
        Kaikki varmasti ymmärtää jos laitat topatut rintaliivit kouluun. Voit ostaa topatut jos siltä tuntuu.
        Myyjiltä kannattaa kysyä neuvoa, he osaavat asiansa yleensä todella hyvin. He yleensä mittailevat tai katsovat silmämääräisesti. Myös äitisi tietää varmasti minkä kokoiset liivit ovat sinulle parhaat. Voit tietenkin myös mennä sovituskoppiin ja sovittaa erikokoisia rintaliivejä.
        Hyviä hankintoja!


    • vinkkivitonen

      Siis ihan vinkkinä, esim. 70A, se 70 on ihan sun rintojen alapuolelta mitattu niiku rintakehän ympärys. Ja se A on rintojen koko. Yleensä naisilla/tytöillä tulee tossa kohtaa virhe ja sitten istetaan väärän kokoiset rintsikat, mutta toivottavasti osasin selittää.
      Parhaiten hyvän koon löytää sovittamalla!

      • Miten rintsikat ...

        Siis kun sovittaa rintsikoita, niin pitääks ne olla tosikireet, vai vähän kireet, vai niin, että ei tunnu yhtään?
        Miten otetaan liivien venymisvara?


      • 2458
        Miten rintsikat ... kirjoitti:

        Siis kun sovittaa rintsikoita, niin pitääks ne olla tosikireet, vai vähän kireet, vai niin, että ei tunnu yhtään?
        Miten otetaan liivien venymisvara?

        Liivien pitää olla napakat. Kireät ne eivät saa olla, mutta eivät myöskään niin löysät, ettei niitä tunne ollenkaan. Kun ottaa ensin mittanauhan käteen ja mittaa, niin ei tarvitse arvailla, mikä voi olla oikea ympäryysmitta.


      • Miten rintsikat ...
        2458 kirjoitti:

        Liivien pitää olla napakat. Kireät ne eivät saa olla, mutta eivät myöskään niin löysät, ettei niitä tunne ollenkaan. Kun ottaa ensin mittanauhan käteen ja mittaa, niin ei tarvitse arvailla, mikä voi olla oikea ympäryysmitta.

        Mun paras kaveri osti äitinsä kanssa toissapäivänä ekat oikeat kuppirintsikat 70A. Sen äiti oli sanonu, että ekat rintsikat pitää olla paksusti topatut ja valkoiset, koska valkonen on kuulemma kaikkein kaunein väri rintsikoissa.
        Mun kaveri oli eka nitten luokalla, jolla on kuppirintsikat. Kaikki oli heti huomannu ne ja ruvennu kysyyn miksi käytät. Pojat oli innoissaan kourinu sitä liiveistä.
        Onks muillaki luokilla niin, että pojat kourii niitä jotka saa rintsikat?


      • jokurandomiiiiiii
        Miten rintsikat ... kirjoitti:

        Siis kun sovittaa rintsikoita, niin pitääks ne olla tosikireet, vai vähän kireet, vai niin, että ei tunnu yhtään?
        Miten otetaan liivien venymisvara?

        Jos sun rintakehänympärys rintoje alta on vaik 70, ni sit ostat 65 alkuset rintsikat.


      • Miten rintsikat ...
        jokurandomiiiiiii kirjoitti:

        Jos sun rintakehänympärys rintoje alta on vaik 70, ni sit ostat 65 alkuset rintsikat.

        Kiitos 13v tyttö hyvistä vastauksista.
        Mä oon menossa huomenna äidin kanssa ostaan mulle ekat rintsikat. Ollaan puhuttu ädin kanssa, että halun valkoset ja paksusti topatut, koska mun tissit on aika pienet, mut halun, et rintsikat tekee mulle vähän muotoja.
        13v tyttö mnkälaiset liivit sulla on? Onks sulla topatut ja kuinka kauan sä oot pitäny rintsikoita?
        Kerron sitten minkälaiset ostin.


      • Miten rintsikat ...
        Miten rintsikat ... kirjoitti:

        Kiitos 13v tyttö hyvistä vastauksista.
        Mä oon menossa huomenna äidin kanssa ostaan mulle ekat rintsikat. Ollaan puhuttu ädin kanssa, että halun valkoset ja paksusti topatut, koska mun tissit on aika pienet, mut halun, et rintsikat tekee mulle vähän muotoja.
        13v tyttö mnkälaiset liivit sulla on? Onks sulla topatut ja kuinka kauan sä oot pitäny rintsikoita?
        Kerron sitten minkälaiset ostin.

        Oltiin eilen äidin kanssa ostamassa rintsikoita. Sovitin monia, äiti valitsi mulle paksuilla toppaulsilla olevat tosi ihanat semmoset terhakat muotoja antavat rintaliivit.
        Mä tykkään näistä tosi paljon 70B ja tekee mulle hyvät tissit.
        Nyt mua on ruvennu pelottaan, jos kaikki koulus nauraa näille, ku nää tuntuu niin isoilta.
        Rohkaskaa mua, että uskallan pistää nää maanantaina kouluun!


      • the viisain
        Miten rintsikat ... kirjoitti:

        Oltiin eilen äidin kanssa ostamassa rintsikoita. Sovitin monia, äiti valitsi mulle paksuilla toppaulsilla olevat tosi ihanat semmoset terhakat muotoja antavat rintaliivit.
        Mä tykkään näistä tosi paljon 70B ja tekee mulle hyvät tissit.
        Nyt mua on ruvennu pelottaan, jos kaikki koulus nauraa näille, ku nää tuntuu niin isoilta.
        Rohkaskaa mua, että uskallan pistää nää maanantaina kouluun!

        Itselleen valehtelu on pahinta, miksi esittää että ois isot tissit vaikka ei ole. Siinä pettyy itse sekä kaikki muutkin.


    • nushu

      KAUPASTA

      • topatut mullakin

        Rohkeesti vaan rintsikat päälle ja kouluun. Varmasti ainakin tytöt huomaa sun uudet rintsikat. Kulje vaan pää ja rinta pystyssä uusilla liveillä, äläkä ainakaan rupee peitteleen niitä kumaralla asennolla, tai jollain hupparilla.
        Topatut liivit on kivat ja antaa muotoja niin kaikki vaatteet istuu paremmin päällä.
        Hyvin se eka rintsikkapäivä koulussa menee.


      • Miten rintsikat ...
        topatut mullakin kirjoitti:

        Rohkeesti vaan rintsikat päälle ja kouluun. Varmasti ainakin tytöt huomaa sun uudet rintsikat. Kulje vaan pää ja rinta pystyssä uusilla liveillä, äläkä ainakaan rupee peitteleen niitä kumaralla asennolla, tai jollain hupparilla.
        Topatut liivit on kivat ja antaa muotoja niin kaikki vaatteet istuu paremmin päällä.
        Hyvin se eka rintsikkapäivä koulussa menee.

        Eka päivä kuppirintsikoilla koulussa. Kaikki huomas heti, että mulla on uudet rintsikat. Monet tytöt kehu ja sano, et haluu samanlaiset, koska noi antaa muotoja.
        Pojat vahtas mun tissejä koko ajan ja kysy, et ooks saanu liivit, mut onneks kukaan ei tullu kouriin.
        Ilosella mieleellä mä pidän näitä rintsikoita.
        Ois kiva kuulla teidän muidenkin ekasta päivästä uusilla rintsikoilla koulussa.


      • täytin just 14
        Miten rintsikat ... kirjoitti:

        Eka päivä kuppirintsikoilla koulussa. Kaikki huomas heti, että mulla on uudet rintsikat. Monet tytöt kehu ja sano, et haluu samanlaiset, koska noi antaa muotoja.
        Pojat vahtas mun tissejä koko ajan ja kysy, et ooks saanu liivit, mut onneks kukaan ei tullu kouriin.
        Ilosella mieleellä mä pidän näitä rintsikoita.
        Ois kiva kuulla teidän muidenkin ekasta päivästä uusilla rintsikoilla koulussa.

        Mä oon käyttäny rintsikoita jo aika kauan ja nykyään löydän ne ihan ite. Mun kuppikoko on joskus ollut 65A mut nyt Se on 75B tai c riippuu kaupasta. Lindex on hyvä kauppa. Onnee sulle ku uskalsit mennä kouluun!:)


      • ensiliivit
        täytin just 14 kirjoitti:

        Mä oon käyttäny rintsikoita jo aika kauan ja nykyään löydän ne ihan ite. Mun kuppikoko on joskus ollut 65A mut nyt Se on 75B tai c riippuu kaupasta. Lindex on hyvä kauppa. Onnee sulle ku uskalsit mennä kouluun!:)

        Mä olin viime viikolla ekaa päivää rintaliiveillä. Oli aika jännä tunne kun rintsikat tuntu niin oudolta päällä kun en ollut kotonakaan kehdannu pitää veljien takia ku ne ois heti ruvennu nauraan pikkulikan pikkutisseistä.
        Koulussa meni kaikki hyvin vaikka jouduin asetteleen liivejä monta kertaa ku ne tuntu niin kummallisilta.


      • ensiliivit
        ensiliivit kirjoitti:

        Mä olin viime viikolla ekaa päivää rintaliiveillä. Oli aika jännä tunne kun rintsikat tuntu niin oudolta päällä kun en ollut kotonakaan kehdannu pitää veljien takia ku ne ois heti ruvennu nauraan pikkulikan pikkutisseistä.
        Koulussa meni kaikki hyvin vaikka jouduin asetteleen liivejä monta kertaa ku ne tuntu niin kummallisilta.

        Kuinka kauan rintsikoita pitää pitää ennenkö nihin tottuu? Mä joudun kokoajan nyplään niitä ja nosteleen ja veteleen eri kohdista. Velikin kysy, että onks sulla muurahaisia liiveissä, kun sä nypellät niitä koko ajan.
        Nypeltääks kukaan miu rintsikoitaan?


      • 2+5
        ensiliivit kirjoitti:

        Kuinka kauan rintsikoita pitää pitää ennenkö nihin tottuu? Mä joudun kokoajan nyplään niitä ja nosteleen ja veteleen eri kohdista. Velikin kysy, että onks sulla muurahaisia liiveissä, kun sä nypellät niitä koko ajan.
        Nypeltääks kukaan miu rintsikoitaan?

        Ootteko mitä mieltä ku oon 12 ja mun kuppikoko on 80A mut ite pidän itteeni iha ok rintasena ja (en valehtele!!)


      • 2+17
        2+5 kirjoitti:

        Ootteko mitä mieltä ku oon 12 ja mun kuppikoko on 80A mut ite pidän itteeni iha ok rintasena ja (en valehtele!!)

        2 5, miksi uskoisimme sinun valehtelevan? A on se kuppikoko, joten ei mitenkään huima, mutta sopiva :))


      • 2+5
        2+17 kirjoitti:

        2 5, miksi uskoisimme sinun valehtelevan? A on se kuppikoko, joten ei mitenkään huima, mutta sopiva :))

        No joo mut kuitenki jotkut on vaa nii vittumaisii :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe