NYT OIS JEES KU AUTTASITTE

helppppme

Eli, tietäiskö joku mitää perus hyvää läppärii joka maksais (mieluiten) alle 500? Ei tarvii olla mikää super tietokone, kunha vois pelaa lolii ja selaa nettii ja ois iha semisti muistii. PLIIS APUJA

5

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i7 läppäri

      Tässä ihan ok sutjakka ja perusnopea kone peruskäyttöön, 449€ ja postikuluineenkin alle 500.

      http://www.amazon.de/Lenovo-G50-70-Notebook-Betriebssystem-schwarz/dp/B00KCJACNY/ref=sr_1_5?s=computers

      Käyttiksenä taitaa olla FreeDOS. Vastaava kone Windowsilla olisi satasen kalliimpi. Siihen voi asentaa haluamansa käyttiksen, esim. siirtää seiska-lisenssin vanhasta koneesta tai asentaa linuxin tai/ja Win9 preview version, ei kuitenkaan tarvitse satasta maksaa kasista jos ei ko. käyttiksestä tykkää.

    • tietää.

      Lenovo G505s.

    • lenovosucksass

      Ei lenovoa! Osta iha mikä muu vaa, paitsi lenovo! Se on paskaakin paskempi ja siitäki huonompi!
      T. Toimi mulla huikeet 2kk eikä suostuttu korjaa ja lagi kokoaja ja ei ottanu internet yhteyttä vastaan.......

      • käyttäjävirhe

        Siitä ei löytynyt rautavikoja, joten ei voi korjatakaan kun ei ole vikaa.

        Windows kyllä alkaa aika herkästi reistailla, jos siihen asentelee kaikenlaisia epämääräisiä ilmaisohjelmia joita netissä tulee vastaan. Kannattaa palauttaa kone tehdasasetuksiin recovery osiolta.


    • Hyvä merkki on kyseessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3756
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2724
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2475
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2263
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      215
      1956
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe