Kannabista Raumalta?

69696969

Mistä saisi? Muukin aine kelpaa.

6

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typerä kysymys

      Voi v ittu miten typerä kysymys taas, vuodesta toiseen.

      AINA, tulee näitä kysymyksiä tänne.

      Aina joku typerä idiootti luulee löytävänsä täältä vastauksen idioottimaiseen idioottikysymykseen.

      LOL.

    • 69696969

      Haista sinä helvetti jos et muuta osaa kun aukoa päätä.

      Perkele ihmiset kasvakaa ja eläkää omaa elämää.

      • Haista ite

        Joo joo. Kasva itse ja elä sinäkin omaa elämää.

        Mieti asenteitasi päihteisiin. "Muukin aine kelpaa"

        Yksi ainut kokonainen lause paljastaa kaiken.

        Pää on saatava sekaisin hinnalla millä hyvänsä. Jos pään haluaa sekaisin, kannattaa mennä alkoon ja ostaa jotain halpaa viinaa.

        Tämä ei ole pään aukomista eikä vittuilua, mieti ihan oikeasti mitkä on motiivit elämään, jos pitää vaan saada pää sekaisin.

        Todellisuutta ei voi paeta, enkä minä sinua mitenkään moralisoi, mutta sinä itse voit halutessasi tehdä elämästäsi sen ihan omasi.


    • 696969

      Kyllä, olet oikeassa. En välitä miten, mutta jotenkin se pää on saatava sekaisin ja rankasti. Viina ei enää riitä. Jos en pääse edes hetkeksi pakoon tätä todellisuutta luultavasti tapan itseni.

      Siinä sinulle motiivia.

      • ei lisättävää

        No kannabiksella sitä päätä ei mitenkään "rankasti" saa sekaisin.

        Taitaa olla elämä aika sekaisin, jos itsemurhaa mietit. Mä en voi sua mitenkään auttaa, mutta sinä voit auttaa itseäsi ja hakea apua ongelmiisi, jos vain sinä itse sitä haluat.

        Koita löytää motiivi ELÄÄ mielummin kuin lopettaa eläminen. Päihteet ei kuitenkaan taida olla se paras ratkaisu..


    • rafaelaZ

      haluaisin osta myös, olen 18 tyttö ruotsista, I live here in rauma. if you sell cannabis contact me at [email protected] !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe