Tulevaisuuden eläkeläiset kokoomuslaisia akateemisia johtajia

vanhanajankommunisti

Työväestö ei pääse edes eläkkeelle, tulavaisuudessa kuljetaan rollaattoreilla työpaikoille, sieltä on silta suoraan hautapaikalle, joka peritään eläkkeestä, jos eläkettä ei ole kertynyt menee hautapaikkakin ulosottoon.

14

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro nyt

      no kuten kommunistit ois tän hoitaneet?

      • molemmat yhtä pahoja

        Vanhanajan kommunisti ja Kokoomus on äärilaitoja, jotka hyödyntävät vain omia tarpeitaan.
        Suomessa ei ole enää sellaista politiikan suuntaa, mitä minä enää koskaan äänestän, tämä eläkeratkaisu meni perseelleen, ensin olisi pitänyt parantaa työpaikkojen oloja, hyvinvointia, työskentelytapoja.
        Tämä Eläkeratkaisu räjähtää käsiin, työttömiä on entistä enemmän, ihmiset hakevat toimeentulotukea, koska eivät pääse eläkkeelle ja koska ei töitä ole, mennään sitten ruokajonoon ja kuollaan pois, ilman nimiä, varaa ei ole hakea edes nimikylttiä hautakiveen.


    • Njet komunisti

      Jokaiselle tarpeen mukaan ja toisille vähän enemmän, niinhän se meni?

    • Ei hyvältä näytä.

      Tätä soppaa ei pysty hoitamaan kukaan. Pari vuotta niin tilanne on sellainen, että toimeentulotukia joudutaan leikkaamaan rankasti ja erilaiset ruoka-avut yms. korvamerkitty apu yleistyy, eikä ihmisillä ole enää omaa taloutta jossa vaikuttaa valintoihinsa. Verotusta ei voi kiristää enää joten rahan jakaminen ilman vastiketta loppuu.
      Työllisen ja työttömän sosiaalisen aseman ero kasvaa sellaiseksi, että rikollisuus räjähtää käsiin. Kenenkään omaisuus tai terveys ei ole turvassa, kun ihmisoikeutensa menettänyt kansanosa alkaa hakea oikeutta oman käden kautta.
      100v. edellisestä sisällissodasta ei ehkä kerkeä kulua?

      • hyvätuloiset

        kokoomuslaiseläkeläiset täyttää maan, työväestö poistuu luonnollisen poistuman kautta suoraan hautaan :(


      • perseestäperseestäpe
        hyvätuloiset kirjoitti:

        kokoomuslaiseläkeläiset täyttää maan, työväestö poistuu luonnollisen poistuman kautta suoraan hautaan :(

        PERSEESTÄPERSEESTÄPERSEESTÄ.....HYVÄ STUB...HYVÄ HYVÄTULOISET, ALLE 2100€ / kk TAPETAAN SUKUPUUTTOON !


      • perseestäperseestäpe
        perseestäperseestäpe kirjoitti:

        PERSEESTÄPERSEESTÄPERSEESTÄ.....HYVÄ STUB...HYVÄ HYVÄTULOISET, ALLE 2100€ / kk TAPETAAN SUKUPUUTTOON !

        Ministeriksikin tuli Laura Rädyn kavereita, jotka tienaa yli 2100 € / kk, eli he voivat työskennellä paperipinojensa takana 100 vuotiaaksi, saavat supereläkettä, minä jään heti putkeen, vaikka eläke olisi kuinka pieni tahansa, en tee tälle maalle enää mitään, olen 12 vuotta asunut täällä Kainuussa tällä erää, 12 vuodesta olen ollut työttömänä varmaan 10 vuotta, perustutkintoja, muita jonniin joutavia koulutuksia olen käynyt useammankin, mikään ei ole työllistänyt.
        Kainuussa pysyn, enkä lähde minnekkään, katsotaan miten käy, viinaa en juo, tupakan polton lopetin, eli alkoholistiakaan ei minusta enää tule.
        Ajattelen jos olisin työttömänä 38 vuotta, saisinkohan supereläkkeen HAHAHAHAH.
        Vetäkää EK itsenne kiikkuun, hirttäkää itsenne, SAK, olen pettynyt SAK:n, no liittoihin olin pettynyt jo vuosia sitten, laittomia työsopimuksia jne.....joten littoihin en enää liity.


    • huomattu on

      Persaukinen köyhäporvari äänestää sekoomusta.

      • SEKOOMUS

        Ei ole käynyt mielessä koskaan, Venäjällä haikaillaan kommunismia, Suomessa haikaillaan entisiä siirtomaa aikoja, jossa aateliset keräsi veroja ja lunasti maat, jos oravannahat ei riittäneet.
        Nyt yrittää Orpo piru kerätä veroja eläkeläisiltä, kalastuslupien muodossa.
        Vapaavuori taas on niin täynnä itseään, ottaa yhteen jopa puolueensa sisäpuolella.
        EK on liittynyt tähän sortomafiaan, eikö olisi helpompi erota EU:sta, kun toteuttaa sitä mistä ei mitään tule.
        Katainen karkasi sinne Brysseliin, toivottavasti ei pääse minnekkään, vaan joutaisi roviolle täällä Suomessa KIITOS !
        Noitia poltettiin aikoinaan roviolla, nyt olisi SEKOOMUSPUOLUEEN aika !


    • Njet kommunista

      Jos on tämäkin systeemi mätä, niin eipä toiminut kommunismikaan ,vaikka
      sen piti pelastaa maailma ja olla kaikille tasavertainen. Kissanpaskat, ihminen
      on tyystin erilainen eläin ja ihmiset yksilöitä, halusivatpa poliitikot ja diktaattorit tai ei.

    • kansalainen

      On muitakin vaihtoehtoja kuin kommunismi tai kovien arvojen kapitalismi.

      • SEKOOMUS

        Nykyään SEKOOMUS on työväenpuolue, mikä on porvaripuolue SDP...EI ???......VAS.....EI.???....Kaikki samaa paskaa, en äänestä enää koskaan ketään.
        Nykyinen hallitus on ministerien arvonta tilaisuus ollut siitä asti, kun se pääsi valtaan, hankalien päätöksien jälkeen Katainen lähti karkuun ja nämä muutkin.
        Kuka korjaa nuo vääryydet, jonka nämä karkurit on tehneet.
        Tämä uskovainen ministerikään ei ymmärtänyt erota, sotkee poliisiasiat lopullisesti. HYVÄSTI POLITIIKKA !!!!!!!


    • Börje

      Minusta ruotsissa on hyvä system, jokainen ruotsalainen on pikku sosialisti ja hyvinpä näkyy toimivan, näkemiin.

    • SEKOOMUS

      Haluaa armeijalle lisää rahaa......VOI SAATANA SENTÄÄN........ottakaa se työttömän kukkarosta, tämä RKP:n Börje sais mennä Ruotsiin sen Nato mielipiteensä takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1643
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1145
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      927
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      811
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      793
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      741
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe