Visalus Suomi

Visalus ALE

94

1750

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisäpiiri

      Evira myös kiinnostunut tuosta mömmöstä,sain kuulla, sisäpiiritietoa.

      • saunalahti1

        Höpöhöpö


    • loitsumies

      Muakin kiinnostais tietää, onko epäilyksiä. Kuulostaa pyramidijutuilta. Voiko luottaa?

      • terveyslähetti

        Silloin kun on suoramyynnissä myytävä tuote, ei kauppatapa henkilökohtaisella neuvonnalla ole pyramiidi juttu, vaan jokaiselle terveyttä ja lisätuloja haluavalle tutustumisen arvoinen asia. Paavo Tampereelta


      • Puutunpa minäkin.
        terveyslähetti kirjoitti:

        Silloin kun on suoramyynnissä myytävä tuote, ei kauppatapa henkilökohtaisella neuvonnalla ole pyramiidi juttu, vaan jokaiselle terveyttä ja lisätuloja haluavalle tutustumisen arvoinen asia. Paavo Tampereelta

        Suoramyynti tarkoittaa samaa kuin verkostomarkkinointi. Verkostomarkkinoijat ovat alkaneet käyttää tätä suoramyynti -sanaa ihan vaan sen vuoksi että Verkostomarkkinoinnilla melkoisen ryvettynyt kaiku. Tämä kauppatapa henkilökohtaisella neuvonnalla ei toteutunut ainakaan minun kohdallani esittelytilaisuudessa. Esittelijä ei tiennyt edes laihtumisen/ painonpudotuksen perustematiikkaa, puhumattakaan siitä että hänellä olisi ollut antaa mitään selkeitä perusteluita sille, että tällaista tuotetta kannattaisi käyttää painonpudotuksessa ja painonhallinnassa. Kejussa on kommentoitu elämäntapamuutosta ja uusien ruokailutottumusten muutost pysyvään painonhallintaan. Olen samaa mieltä. 17 -vuotta kuntosaliyrittäjänä ja PT:nä toimiminen on antanut melkoiset eväät auttaa asiakkaita hyvien ruokailutottumusten löytämiseen. Henkilön ei tarvitse edes harrastaa liikuntaa. Järkevällä ruokailulla, joka on kaikkein halvin ja pysyvin keino painonhallintaan, saavuttaa lopulliset tulokset, vaikka ei koskaan avaisi kuntosalin ovea. Tämä on myös "ilmainen" keino, sillä ihminen syö jokatapauksessa, joka ikinen päivä.


      • Minä ite
        Puutunpa minäkin. kirjoitti:

        Suoramyynti tarkoittaa samaa kuin verkostomarkkinointi. Verkostomarkkinoijat ovat alkaneet käyttää tätä suoramyynti -sanaa ihan vaan sen vuoksi että Verkostomarkkinoinnilla melkoisen ryvettynyt kaiku. Tämä kauppatapa henkilökohtaisella neuvonnalla ei toteutunut ainakaan minun kohdallani esittelytilaisuudessa. Esittelijä ei tiennyt edes laihtumisen/ painonpudotuksen perustematiikkaa, puhumattakaan siitä että hänellä olisi ollut antaa mitään selkeitä perusteluita sille, että tällaista tuotetta kannattaisi käyttää painonpudotuksessa ja painonhallinnassa. Kejussa on kommentoitu elämäntapamuutosta ja uusien ruokailutottumusten muutost pysyvään painonhallintaan. Olen samaa mieltä. 17 -vuotta kuntosaliyrittäjänä ja PT:nä toimiminen on antanut melkoiset eväät auttaa asiakkaita hyvien ruokailutottumusten löytämiseen. Henkilön ei tarvitse edes harrastaa liikuntaa. Järkevällä ruokailulla, joka on kaikkein halvin ja pysyvin keino painonhallintaan, saavuttaa lopulliset tulokset, vaikka ei koskaan avaisi kuntosalin ovea. Tämä on myös "ilmainen" keino, sillä ihminen syö jokatapauksessa, joka ikinen päivä.

        Suoramyynti ei ole mitään hämärä hommaa eikä sillä ole mitään tekemistä näiden Pyramidi ja Verkosto juttujen kanssa. Verkosto jantterit vois lopettaa Suoramyynnistä puhumisen koska heidän toimintansa on hyvin kaukana Suoramyynnistä.


      • Jantterit ovat
        Minä ite kirjoitti:

        Suoramyynti ei ole mitään hämärä hommaa eikä sillä ole mitään tekemistä näiden Pyramidi ja Verkosto juttujen kanssa. Verkosto jantterit vois lopettaa Suoramyynnistä puhumisen koska heidän toimintansa on hyvin kaukana Suoramyynnistä.

        nimenomaan ruvenneet omimaan suoramyynti -sanaa! Tajusin asian kun vilkaisin tätä ketjua! ZinZinostakin on puhuttu, että se on Suoramyyntiä ja suoramarkkinointia. Verkostomarkkinointi kuullostaa pahalta, joten termit vaihtoon ja ollaankin heti parempia "yrittäjiä". :D Totuus paljastuu esittelystä, jossa piirrellään pallukoita niinkun muissakin harhautuksissa.


      • saunalahti1
        Puutunpa minäkin. kirjoitti:

        Suoramyynti tarkoittaa samaa kuin verkostomarkkinointi. Verkostomarkkinoijat ovat alkaneet käyttää tätä suoramyynti -sanaa ihan vaan sen vuoksi että Verkostomarkkinoinnilla melkoisen ryvettynyt kaiku. Tämä kauppatapa henkilökohtaisella neuvonnalla ei toteutunut ainakaan minun kohdallani esittelytilaisuudessa. Esittelijä ei tiennyt edes laihtumisen/ painonpudotuksen perustematiikkaa, puhumattakaan siitä että hänellä olisi ollut antaa mitään selkeitä perusteluita sille, että tällaista tuotetta kannattaisi käyttää painonpudotuksessa ja painonhallinnassa. Kejussa on kommentoitu elämäntapamuutosta ja uusien ruokailutottumusten muutost pysyvään painonhallintaan. Olen samaa mieltä. 17 -vuotta kuntosaliyrittäjänä ja PT:nä toimiminen on antanut melkoiset eväät auttaa asiakkaita hyvien ruokailutottumusten löytämiseen. Henkilön ei tarvitse edes harrastaa liikuntaa. Järkevällä ruokailulla, joka on kaikkein halvin ja pysyvin keino painonhallintaan, saavuttaa lopulliset tulokset, vaikka ei koskaan avaisi kuntosalin ovea. Tämä on myös "ilmainen" keino, sillä ihminen syö jokatapauksessa, joka ikinen päivä.

        Torimyyjät tekevät suoramyyntiä ja maatilat ym. onko ne siis verkostomarkkinointia?


      • Dr P LND
        Jantterit ovat kirjoitti:

        nimenomaan ruvenneet omimaan suoramyynti -sanaa! Tajusin asian kun vilkaisin tätä ketjua! ZinZinostakin on puhuttu, että se on Suoramyyntiä ja suoramarkkinointia. Verkostomarkkinointi kuullostaa pahalta, joten termit vaihtoon ja ollaankin heti parempia "yrittäjiä". :D Totuus paljastuu esittelystä, jossa piirrellään pallukoita niinkun muissakin harhautuksissa.

        http://visalus.com/fi/2015
        Oletkotaysin kouluttamaton MLN Busineksessa jos et ole tietoinen ettei Pyramidi ole laillista.
        Visalus on Pohj. Amerikan suurin painon pudotus ja tuotteet saa ensi tilauksen jalkeen ilmaiseksi jos vaivautuu tekeen sen eteen parit esittelyt.
        Tuotteet tulee saksasta ja saat palkinnon kun olet 90pv kunnon kohotus painon pudotus tms haasteen tehnyt. myos ylipainoin lapsi opetetaan terveellisille ruokatavoille ja saa tuotteet 90pv ajaksi kiitokseksi siita kun vaivauduit ottaan osaa ja on myos 90pv rahat takaisin takuu.
        On myos saksa UK Irlanti Austria Ranska Espanja Ruotsi Suomi Puola...


      • OnSeNyKummaKuinTyhmäOot
        Puutunpa minäkin. kirjoitti:

        Suoramyynti tarkoittaa samaa kuin verkostomarkkinointi. Verkostomarkkinoijat ovat alkaneet käyttää tätä suoramyynti -sanaa ihan vaan sen vuoksi että Verkostomarkkinoinnilla melkoisen ryvettynyt kaiku. Tämä kauppatapa henkilökohtaisella neuvonnalla ei toteutunut ainakaan minun kohdallani esittelytilaisuudessa. Esittelijä ei tiennyt edes laihtumisen/ painonpudotuksen perustematiikkaa, puhumattakaan siitä että hänellä olisi ollut antaa mitään selkeitä perusteluita sille, että tällaista tuotetta kannattaisi käyttää painonpudotuksessa ja painonhallinnassa. Kejussa on kommentoitu elämäntapamuutosta ja uusien ruokailutottumusten muutost pysyvään painonhallintaan. Olen samaa mieltä. 17 -vuotta kuntosaliyrittäjänä ja PT:nä toimiminen on antanut melkoiset eväät auttaa asiakkaita hyvien ruokailutottumusten löytämiseen. Henkilön ei tarvitse edes harrastaa liikuntaa. Järkevällä ruokailulla, joka on kaikkein halvin ja pysyvin keino painonhallintaan, saavuttaa lopulliset tulokset, vaikka ei koskaan avaisi kuntosalin ovea. Tämä on myös "ilmainen" keino, sillä ihminen syö jokatapauksessa, joka ikinen päivä.

        pälä pälä pälä, jne jne.... pyramiidi on kuitenkin jotain aivan muuta kuin verkostomarkkinointi! Jos noin paljon jaksat nähdä vaivaa kirjoittamiseen, niin voisit edes yrittää saada oleelliset termit kohdilleen....

        itse en kumpaakaan lähde puuhaamaan, mutta mielipiteeni on selvä, se joka tienaa on fiksu, ja se joka häviää rahansa. . . . . ei niinkään. . . .


      • Myyjä2014
        Puutunpa minäkin. kirjoitti:

        Suoramyynti tarkoittaa samaa kuin verkostomarkkinointi. Verkostomarkkinoijat ovat alkaneet käyttää tätä suoramyynti -sanaa ihan vaan sen vuoksi että Verkostomarkkinoinnilla melkoisen ryvettynyt kaiku. Tämä kauppatapa henkilökohtaisella neuvonnalla ei toteutunut ainakaan minun kohdallani esittelytilaisuudessa. Esittelijä ei tiennyt edes laihtumisen/ painonpudotuksen perustematiikkaa, puhumattakaan siitä että hänellä olisi ollut antaa mitään selkeitä perusteluita sille, että tällaista tuotetta kannattaisi käyttää painonpudotuksessa ja painonhallinnassa. Kejussa on kommentoitu elämäntapamuutosta ja uusien ruokailutottumusten muutost pysyvään painonhallintaan. Olen samaa mieltä. 17 -vuotta kuntosaliyrittäjänä ja PT:nä toimiminen on antanut melkoiset eväät auttaa asiakkaita hyvien ruokailutottumusten löytämiseen. Henkilön ei tarvitse edes harrastaa liikuntaa. Järkevällä ruokailulla, joka on kaikkein halvin ja pysyvin keino painonhallintaan, saavuttaa lopulliset tulokset, vaikka ei koskaan avaisi kuntosalin ovea. Tämä on myös "ilmainen" keino, sillä ihminen syö jokatapauksessa, joka ikinen päivä.

        Suoramyynti ei ole verkostomarkkinointia, on toinen sana joka tarkoittaa verkostomarkkinointia ja se on suosittelumarkkinointia.
        Toimin myyjänä yhdessä lahtelaisessa yrityksessä joka toimii suoramyynnin kautta ja se ei ole verkostomarkkinointi firma


      • MyyjäMyyjä

        Juurikin näin. MUTTA, Verkostomarkkinoijat ovat ottaneet suoramyynti -nimikkeen käyttöön sen vuoksi että "ratsastetaan" hyvämaineisen myyntitavan turvin, koska kukaan herran nimessä ei koskaan enää lähde VERKOSTOMARKKINOITNIIN, tai SUOSITTELUMARKKINOITNIIN mukaan.


    • Shake Mix

      Se ViSalus-pakkaus, jonka minä näin, ei täytä Suomessa myytäville tuotteille olevia määräyksiä.

      • saunalahti1

        Se ViSalus-pakkaus, jonka minä näin, ei täytä Suomessa myytäville tuotteille olevia määräyksiä.

        Hei, voisitko ASIANTUNTIJANA kertoa mikä siinä ei täyttänyt niitä määräyksiä?


      • Urpo142

        Mun paketti täytti eviran hyväksynnän


    • VI ja VI

      Evira on tutkinut tuotteen ja todennut se ok "mömmöksi".
      sisäpiiritietoa.
      itse käytän sitä mömmöä ja myyn myös.
      hyvin uskallan.

      • moraalia moraalia

        hullu


      • hamburger ja kaffe piis
        moraalia moraalia kirjoitti:

        hullu

        Tuote erinomainen, olen käyttänyt 7vko ja jatkan.
        Ei sivuoireita, paino lähti just sen verran minkä halusinkin.

        Liikeidea voi myös olla hyvä, katsotaan jatkoa.


    • ViSalus-man

      ViSalus aloitti Suomessa äskettäin ja vastaanotto ollut hyvä!

      Itse asiakkaana ja olen tyytyväinen!

      Veikkaan että monet on mukana sekä matkalla menestykseen!

      • saunalahti1

        Todella hyviä tuotteita. Painoni on jo 5ssä viikossa pudonnut 6,5kg.
        Aikaisemminen ole painoa saanut näin nopeasti putoamaan.


      • lussamies

        ettei kuiteski matkalla menetykseen...


      • terveyslähetti
        saunalahti1 kirjoitti:

        Todella hyviä tuotteita. Painoni on jo 5ssä viikossa pudonnut 6,5kg.
        Aikaisemminen ole painoa saanut näin nopeasti putoamaan.

        Niin se todellakin on, paino on yksinkertaisesti nornalisoitavissa, sekä pidettävissä tällä systeemillä normaalina.
        Meidän on helppo korvata 1 tai 2 ateriaa hyvänmakuisella ravintoaineet antavalla juomalla.
        Vettä lasiin ja mitallinen hyvin sekoittuvaa jauhoa mukaan. Juodaan pirtelö, nälkä ja mieliteko lähti. Aamiainen, päivällinen, illallinen tai yöpala korvataan helpolla ja nopealla tavalla.

        Haaste on 5 kg 90 päivässä. Se on hy vä vauhti. Ystävät kyselevät mitä? Vaatteet sopivat ja terveys ja jaksaminen lisääntyy. Olo kevenee ja myös ostoskassi. Paavo kipukoukku

        Miksi ei helpotettaisi


    • saunalahti1

      Tää on ihan höpöhöpö juttu. Yritys on loistava (tosin niin tämäkin sanoo) mutta kun tuotetta käyttää yli 3 000 000 rekisteröityä asiakasta niin aina löytyy joku joka saa mielestään siitä ne finnit ja yskänkohtaukset. Tämäkään mimmi ei tiedä mikä on vikana. Sanoo vaan että jotain on vikaa mutta ei tiedä. Asperiinistakin voi tulla vatsa kipeeksi joillekin ja hyvin sitä kuitenkin käytetään.

      • Terveyslähetti

        Kerrankin on tulossa jotain hyvää yksinkertaisen toiminnan kautta.
        Ihmisille tarjotaan konsti, millä on helppo pitää kilot kurissa.
        Yksi ateriaa korvataan päivässä pirtelöllä joka antaa oikeat ravintoaineet keholle. Helppoa hyvän makuista, eikä maksa enempää, kuin ruoka.
        Ei ole pahasta, jos tekijät saavat vähän lisätuloja elämäänsä.

        Kuka säästää eniten, me kaikki, kun ihmisistä tulee solakampia, sairastelemme vähemmän ja verorahat riittävät paremmin.
        Jos sinua kinnostaa 5 kiloa 90päivässä, niin ota yhteys Kipukoukku Paavoon.
        Lisärahaa kaipaavillekin ois lisätienesti.

        ps. Kipukouku hoitaa myös terveyttä.


      • TÄTI
        Terveyslähetti kirjoitti:

        Kerrankin on tulossa jotain hyvää yksinkertaisen toiminnan kautta.
        Ihmisille tarjotaan konsti, millä on helppo pitää kilot kurissa.
        Yksi ateriaa korvataan päivässä pirtelöllä joka antaa oikeat ravintoaineet keholle. Helppoa hyvän makuista, eikä maksa enempää, kuin ruoka.
        Ei ole pahasta, jos tekijät saavat vähän lisätuloja elämäänsä.

        Kuka säästää eniten, me kaikki, kun ihmisistä tulee solakampia, sairastelemme vähemmän ja verorahat riittävät paremmin.
        Jos sinua kinnostaa 5 kiloa 90päivässä, niin ota yhteys Kipukoukku Paavoon.
        Lisärahaa kaipaavillekin ois lisätienesti.

        ps. Kipukouku hoitaa myös terveyttä.

        KERROHAN STTEN,MIKÄ ERO VISALUKSELLA ON JOHONKIN TOISEEN,EDULLISEMPAAN,RAVINTOARVOLTAAN PAREMPAAN,KALORIMÄÄRÄLTÄÄN PIENEMPÄÄN PROTEIINIJUOMAAN, JONKA LISÄNÄ VOI OTTAA MONIVITAMIINITAPLETIN SAADEN SAMAN TULOKSEN, JOS EI PAREMMANKIN.


    • HyvinvointiSuomi2014

      Olen ollut Hyvinvointialalla vuodesta 2004 lähtien ja törmään aina ihmisiin jotka saa jonkunlaisia oireita ( ei iso määrä) mutta kuiten, kun aloittaa tuotteen käytön.
      Jotkut lopettaa koska pelkäävät että he on allergisia tai jotain muuta diibadaabaa, syy kuitenkin on se että ihmisellä on jonkun sortin puutos ravinnepuolella.
      Tämä käy myös ilmi hivenainetestistä ja sen korjaamiseen tarvitaan myös kunnon ravinteita.

      Mitä visalukseen tulee niin tuote näyttää toimivan ja olevan ravintosuosituksiltaan ihan ok!

      Suomalaiset on aina todella skeptisiä uusin asioihin, kumpi on parempi se että meidän veromarkoilla maksetaan niitä terveydenhuolto kustannuksia jotka johtuu ylipainosta ja vääristä elämän tottumuksista ja niiden tuomista sairauksista vai se että ihmiset saa avun todella loistavasta tuotteesta!

      Hyvä kun ihmiset saa avun ja alkaa voimaan hyvin, kun tää yhteiskunta ei kunnolla siihen pysty.

      Toinen juttu mikä pisti silmään tän ketjun alku päässä oli se että tää on joku pyramidi juttu?
      Tiesittekö että Isot yhtiöt, kaupungit, virastot, koulut, armeija ynnämuut on pyramideja, eli onko ne kaikki huijausta???????
      Ison yhtiön omistajakin kerää miljoonat kun taas työntekijät saa vain 10-18 € tunti ja tohon väliin mahtuu aika paljon eri ihmisiä jotka ottaa myös siivun välistä.

      Että näin meillä Suomessa!

      • Ääliö.

        --Tiesittekö että Isot yhtiöt, kaupungit, virastot, koulut, armeija ynnämuut on pyramideja--

        Tyhmähän sinä olet.


      • emppu3
        Ääliö. kirjoitti:

        --Tiesittekö että Isot yhtiöt, kaupungit, virastot, koulut, armeija ynnämuut on pyramideja--

        Tyhmähän sinä olet.

        Hei Ääliö! Taidat olla itse tyhmä kun et ymmärrä. Jos olet jossain yhtiössä töissä niin yhtiön omistajat rikastuvat sinun työlläsi. He keräävät voitot ja sinä saat vain tuntiliksasi. Maailma on todella täynnä pyramideja...! Laillisia sellaisia!


      • Aina jos...
        emppu3 kirjoitti:

        Hei Ääliö! Taidat olla itse tyhmä kun et ymmärrä. Jos olet jossain yhtiössä töissä niin yhtiön omistajat rikastuvat sinun työlläsi. He keräävät voitot ja sinä saat vain tuntiliksasi. Maailma on todella täynnä pyramideja...! Laillisia sellaisia!

        ...verkostoissa uusien jälleenmyyjien määrää ei rajoitea millään tavalla, kyse on pyramidista. Visaluksessa tarkoitus on värvätä, käytetään kiertoilmaisua "haastaa" painonpudotukseen, kolme henkilöä, jotka on pidettävä aktiivisina tilaajina. Ja toki, näille kolmelle kannattaa ehdottaa, että he alkaisivat myös itse haastaa vaikkapa lähipiiriä laihduttamaan ja samalla "tienata itse siinä sivussa". Myyjien määrää ei siis rajoiteta. Tuotteiden hinnat on ovat tyyppilliseen tapaan pyramidille ominaisesti törkeän hintaisia ja tuote itsessään lisäaineilla ja keinotekoisilla lisukkeilla ryyditetty jenkki-hypetys, eli OstosTV -kamaa. Laadukkaampaa tavaraa on esim. Nutrilet, tai muut vanhat, jo pitkään markkinoilla olleet, monta kertaa edullisemmat tuotteet.

        Toinen hyvin tärkeä asia on se, että painonpudotuksessa ja -hallinnassa vanha totuus vaan kerta kaikkiaan on se, että pysyviä tuloksia saadaan vain oikeanlaisten ruokailutottumusten opettelulla. Ei sillä, että oikea ravinto korvataan ateriankorvikkeilla. Tuolla kuukausittaisella Visalukseen upotettavalla rahalla kannattaa marssia paikalliselle kuntosalille, tilata ruoka-ja treeniohjelma. Samalla rahalla saa ammattilaisen tsemppaamaan painonpudotuksessa sekä uusien elämäntapojen opettelussa ja aina voi kysyä neuvoa. Kunnollisten ruokailutottumusten opettelu ei ole vaikeaa.

        Kolmanneksi, erittäin huono verrata töissä olemista, armeijaa, tms pyramidiin. Minun tehtäväni ei ole palkkatyöläisenä värvätä yritykseen lisää porukkaa, joitten työpanoksesta saan nimellisen korvauksen ja tuloni riippuvat heidän työstään. Minä saan palkkani jokatapauksessa, vaikka en uusia työntekijäitä värvääkkään.


      • FiTTneSS

        Jos oot oikeesti ollut hyvinvointialalla vuodesta 2004, et suosittele ateriankorvikkeita laihtumiseen.


      • höpöhöpöhöpö

        Kuuntelin pari päivää sitten hyvin kärsivällisesti Visalus -tuote-esittelyn ja uusien yrittäjien värväystilaisuuden bisnes-idoineen. Kotiin tullessa googletin yrityksen sekä tuotteen. Näyttää pahasti siltä että kyseessä on tyypillinen USA:lainen pyramidipeli. Joka vuosi tuntuu meren takaa putkahtavan näitä samalla kuviolla pyöriviä saippuakauppa tai ravintolisä-siivousaineyritelmiä. Termit voivat olla sävyiltään erilaisia, mutta viritelmä on sama ja aina näihin ihmisiä haksahtaa. Verkostopyramidin elinkaari on noin kaksi vuotta, sen jälkeen markkinat hiippuu, varsinkin kun tuotteet ovat ylihintaisia ja epäkäytännöllisiä.

        P.S. Ei ole yhteiskunnan vika, että yhä useampi suomalainen on ylipainoinen.


      • work helps
        höpöhöpöhöpö kirjoitti:

        Kuuntelin pari päivää sitten hyvin kärsivällisesti Visalus -tuote-esittelyn ja uusien yrittäjien värväystilaisuuden bisnes-idoineen. Kotiin tullessa googletin yrityksen sekä tuotteen. Näyttää pahasti siltä että kyseessä on tyypillinen USA:lainen pyramidipeli. Joka vuosi tuntuu meren takaa putkahtavan näitä samalla kuviolla pyöriviä saippuakauppa tai ravintolisä-siivousaineyritelmiä. Termit voivat olla sävyiltään erilaisia, mutta viritelmä on sama ja aina näihin ihmisiä haksahtaa. Verkostopyramidin elinkaari on noin kaksi vuotta, sen jälkeen markkinat hiippuu, varsinkin kun tuotteet ovat ylihintaisia ja epäkäytännöllisiä.

        P.S. Ei ole yhteiskunnan vika, että yhä useampi suomalainen on ylipainoinen.

        Hei, yks työtön sai tästä ainakin duunin ja avun.
        En usko sinun mielipiteeseesi koska tämä ei ole samanlainen liikeidea kuin edeltäjänsä.


      • samamieltä
        Aina jos... kirjoitti:

        ...verkostoissa uusien jälleenmyyjien määrää ei rajoitea millään tavalla, kyse on pyramidista. Visaluksessa tarkoitus on värvätä, käytetään kiertoilmaisua "haastaa" painonpudotukseen, kolme henkilöä, jotka on pidettävä aktiivisina tilaajina. Ja toki, näille kolmelle kannattaa ehdottaa, että he alkaisivat myös itse haastaa vaikkapa lähipiiriä laihduttamaan ja samalla "tienata itse siinä sivussa". Myyjien määrää ei siis rajoiteta. Tuotteiden hinnat on ovat tyyppilliseen tapaan pyramidille ominaisesti törkeän hintaisia ja tuote itsessään lisäaineilla ja keinotekoisilla lisukkeilla ryyditetty jenkki-hypetys, eli OstosTV -kamaa. Laadukkaampaa tavaraa on esim. Nutrilet, tai muut vanhat, jo pitkään markkinoilla olleet, monta kertaa edullisemmat tuotteet.

        Toinen hyvin tärkeä asia on se, että painonpudotuksessa ja -hallinnassa vanha totuus vaan kerta kaikkiaan on se, että pysyviä tuloksia saadaan vain oikeanlaisten ruokailutottumusten opettelulla. Ei sillä, että oikea ravinto korvataan ateriankorvikkeilla. Tuolla kuukausittaisella Visalukseen upotettavalla rahalla kannattaa marssia paikalliselle kuntosalille, tilata ruoka-ja treeniohjelma. Samalla rahalla saa ammattilaisen tsemppaamaan painonpudotuksessa sekä uusien elämäntapojen opettelussa ja aina voi kysyä neuvoa. Kunnollisten ruokailutottumusten opettelu ei ole vaikeaa.

        Kolmanneksi, erittäin huono verrata töissä olemista, armeijaa, tms pyramidiin. Minun tehtäväni ei ole palkkatyöläisenä värvätä yritykseen lisää porukkaa, joitten työpanoksesta saan nimellisen korvauksen ja tuloni riippuvat heidän työstään. Minä saan palkkani jokatapauksessa, vaikka en uusia työntekijäitä värvääkkään.

        Näin se on! Ihan hanurista nuo suoramyynti-pyramiidit. HerbaLife, ZinZino, Fitline, Oriflame, Amway, Visalus... ovat kaikki samaa sontaa. Uusien myyjien vervääminen on näissä aina se ydin ja verkoston ulkopuolisille myynti yleensä ei onnistu kun tuotteet ovat järkyttävän hintaisia...


      • Dr P London

        Hyvin Sanottu, Suomalaiset ovat outoa sakkia, valittavat ja vinkuvat mutteivat mitaan tee asian eteen, liian helpoa ja saadan kaikki edut..Tervetulo UK


      • Huippua
        samamieltä kirjoitti:

        Näin se on! Ihan hanurista nuo suoramyynti-pyramiidit. HerbaLife, ZinZino, Fitline, Oriflame, Amway, Visalus... ovat kaikki samaa sontaa. Uusien myyjien vervääminen on näissä aina se ydin ja verkoston ulkopuolisille myynti yleensä ei onnistu kun tuotteet ovat järkyttävän hintaisia...

        Tämä on niin huippu juttu, elämäni paras työ <3 Saan hyvä tuloa vielä lamankin keskellä sekä olen monta työtöntä pystynyt työllistämään :) Hyvin toimiva asiakaspainoitteinen pyramidi on loisvava malli! Kateelliset piipittävät, mutta antaa piipittää! :)
        Ihanaa keväänjatkoa kaikille!


    • tietoinen3

      No tämäpä ei kyllä ole ylihintainen. Annos on halvempi kuin esim. Easy Diet pussukka. :)

    • KOULUTTAUTUNUT!

      Täälläkin on taas perus tunkkeja eksynyt samalle palstalle :D...verkostomarkkinointi on suoramyynnin alalaji. Että kylläpä ne ihmiset voi sitä sanoa. tekevät suoramyyntiä koska periaatteessa he tekevät. Tradenomintutkinnon suorittaneen verkostomarkkinoinnista opinnäytetyön tehnyt henkilö puhuu tietämyksellä. Monet firmat ovat laillisia vaikka provisio perustuuki tähän "pyramiidiin" suurinosa teistäkään ei vaan teidä mistä puhutte. On myös firmo jotka eivät ole laillisia. Visalus ilmeisesti toimii laillisesti vaikka kohta se onkin taas mediaryöpytyksessä niinkuin kaikki muutkin yritykset. Amwayn arvo tällähetkellä 200miljardia euroa..sama kuin suomen BKT vuodessa. että terve, ja tästäkin firmasta jauhetaan, että se on laiton pyramiidi. :D herätys ihmiset koko maailma on täynnä pyramiideja eikä se tarkoita että se olisi laitonta! Eu sääti vuonna 2005 lain, 50% yrityksen liikevaihdosta tulee tulla ulkopuolisilta asiakkailta eikä yhtiön sisältä. Nämä firmat joilla ei ole ulkopuolisia asiakkaita ovat niitä pyramiidipelejä. :)! faktat kuntoon ihmisille kun keskustelette. Ja tämä kommentti ei ollut mikään verkostomarkkinoinnin puolestapuhumiselle. Itselleni ei kyseinen työ sovi mutta osa ahkerista sillä tuntuu hyvin tienaavankin.

      • Hyi helvetti

        Höpö höpö. Turhaan sä tänne noita hehkutuspuheita laitat. Ei se auta,et Amwayn nelikon liiketoiminta on suurta, kun yksittäiset ihmiset sen BKT:n maksaa. Kaikki USAsta tulevaverkosto on täyttä paskaa.Kokemusta neljästä.


      • VisvaPlus - mistä saa?
        Hyi helvetti kirjoitti:

        Höpö höpö. Turhaan sä tänne noita hehkutuspuheita laitat. Ei se auta,et Amwayn nelikon liiketoiminta on suurta, kun yksittäiset ihmiset sen BKT:n maksaa. Kaikki USAsta tulevaverkosto on täyttä paskaa.Kokemusta neljästä.

        tarsin tukkuerän, kon åån lihwa. Ja vissiin tåhmö. hianoo etton ihmsii kon wittii åuttaa kåyhäa.


      • saunalahti1
        Hyi helvetti kirjoitti:

        Höpö höpö. Turhaan sä tänne noita hehkutuspuheita laitat. Ei se auta,et Amwayn nelikon liiketoiminta on suurta, kun yksittäiset ihmiset sen BKT:n maksaa. Kaikki USAsta tulevaverkosto on täyttä paskaa.Kokemusta neljästä.

        Menestyminen ei ole kiinni yrityksestä vaan sinusta. Jos kokemusta on jo neljästä etkä ole pärjännyt ja osa ihmisistä on varmaan näissä neljässäkin menestynyt kunnolla niin olisko peiliin katsomisen paikka sulla?


      • fit and try
        saunalahti1 kirjoitti:

        Menestyminen ei ole kiinni yrityksestä vaan sinusta. Jos kokemusta on jo neljästä etkä ole pärjännyt ja osa ihmisistä on varmaan näissä neljässäkin menestynyt kunnolla niin olisko peiliin katsomisen paikka sulla?

        Juuri näin.
        Jos teet töitä, menestyt ainakin kohtuullisesti
        Jos et tee töitä, et saa palkkaa työstäsi

        Jos yrität tehdä töitä, saat useinmiten ainakin kohtuullisen korvauksen.
        Näin on itselläni ainakin ollut kun yrittää.
        Yrittää kannattaa, pää pysyy kunnossa ja harrastukset tukevat sitä.


    • PÄÄLLIKKÖ

      Jenkki verkostot eivät toimikkaan suomessa niin hyvin kuin suomalaiset tai pohjoismaalaiset yritykset. Thats true mister höpöhöpö

      • Mieti mitä suuhun laitat

        Hah, puhukaa nyt jotain siitä tuotteesta. Bisnesidea hyvä mutta tuote on esim tehty soijaproteiinista mikä on se halvin ja epäterveellisin proteiinin lähde. Sokeria näyttää löytyvän, vitamiineja alkaa nykypäivänä olemaan useissa tuotteissa joten ei siinäkäön suhteessa mikään spesiaali juoma. Nämä kaikki arvot näytti löytyvän suomenkielisenä ihan googlettamalla.


      • prode
        Mieti mitä suuhun laitat kirjoitti:

        Hah, puhukaa nyt jotain siitä tuotteesta. Bisnesidea hyvä mutta tuote on esim tehty soijaproteiinista mikä on se halvin ja epäterveellisin proteiinin lähde. Sokeria näyttää löytyvän, vitamiineja alkaa nykypäivänä olemaan useissa tuotteissa joten ei siinäkäön suhteessa mikään spesiaali juoma. Nämä kaikki arvot näytti löytyvän suomenkielisenä ihan googlettamalla.

        Luin, että tuotetteesa on käytetty hera - sekä soijaproteiinia. Hyvänlaatuinen (ei geenimalipuloitu) soijaproteiini on terveellistä. Itse olen sitä paljon tutkinut ja käytän nimenomaan vain soijaproteiinia.


    • Vi-Shakes

      Mitetin asiaa Vi pirtelöihin ja googlettamalla alkoi homma olla aika uskottavaa vaikka hieman epäilen kaikkea tälläistä alkuun...
      2kk mennyt ja -5kg painoa saanut tippumaan Vi pirtelöiden avulla, eli korvaan 2 ateriaa näin.
      Suosittelen kyllä kaikille ja samalla löysinkin itseni mm kävelylenkiltä sekä muutenkin alkoi elämäntapa muuttumaan, eli kiitos kuuluu Visalukselle.
      En ole promoottori, mutta ilmeisemmin jossainvaihessa kylläkin, koska tuote on ihan hyvä eikä ol ekovin monimutkaista olla mukana liiketoiminnassakaan. Käykää googlettamassa ja tutustukaa Visalus
      on ihan hyvä juttu.

      • mie40

        Kovin ei ole iso tulos jos -5kg, 2 kuukaudessa. Itse olen tiputtanut ruokavaliolla 7kg 6 viikossa. Ja ei ole tarvinnut aterioita korvata millään juomalla. Saanut syödä normaali ruokaa säännöllisin väliajoin.


      • Vi-Shakes

        Visaluksen lopetinkin ei vastannut omia tavoitteita, eli pettysin tuotteeseen. Pirtelöitä 2 päivässä jne ei auttanut. Oli aika tiukka kontrolli ja liikuntaa lisättiin jne.


    • Hetken hurmio

      Meinaako joku oikeasti, että vain pirtelöä juomalla laihtuu?? Juuri Vi-Shakes kerroit että olet löytänyt itsesi lenkkipolulta ym. Miten voit siis sanoa, että Visaluksen ansiota, olet sen tehnyt itse itsellesi että menet lenkille. Ei Visalus sinua sinne ole vienyt. Niin jos ylipainoinen ihminen korvaa jonkun ateriansa pussillisella pirtelöä ja muuten jatkaa elämistään normaalisti, ei laihtumista kyllä tapahdu. Oikeasti 90 päivän aikana 5kg? Tuon määrän tiputtaa ihan pienelläkin muutoksella, siinä on se ja sama juoko jotain litkua.

      • Niin minäkin

        On tämä uskomatonta ,tämä suomalaisten negatiivinen ajattelutapa,....ja siinä sivussa tietysti tulee kateellisuus!! Sen verran raotan tätä mystistä ViSaluksen verhoa,että kumma kyllä pirtelöllä laihtuu ja mikä kummallista vielä,saa ja pitää syödä pirtelön lisäksi ihan kunnollista ruokaakin ja silti laihtuu. Itsellä 11VK JA 16 KG.Kyllä siinä lenkkipolut pöllyää ja vauhti kiihtyy kun kiloja lähtee lisää. Sen sanon ,että samanmoisia proteiinpirtelöitä kyllä löytyy muiltakin firmoilta,mutta tämä on ainakin minulle toimiva ja erityisesti erittäin maistuva tuote...Ja korjataan nyt vielä sekin,..että haaste kestää 90 päivää ja siinä edetään 5kg kerrallaan,.eli pudotettuja kiloja voi olla vaikka 30 siinä 90 päivässä! .EI siis 5kg painonpudotus 90 päivässä! Pääasia on että paino tippuu,elämäntapa ja ruokailumaailma päässäsi muuttuu,se tuo iloa ja elämänlaatua,....eikä se ole ainoastaan itselle se muutos,..sillä on valtavat positiiviset vaikutukset ihan kaikkialle missä olet ja liikut!Ja kivut ja säryt jäävät sinne lenkkipolulle!=)
        mINULLA ON SIIS PELKKÄÄ HYVÄÄ SANOTTAVAA ViSaluksesta,tutustukaa ihmeessä. Niin minäkin tein!!


      • Tiedusten vaan
        Niin minäkin kirjoitti:

        On tämä uskomatonta ,tämä suomalaisten negatiivinen ajattelutapa,....ja siinä sivussa tietysti tulee kateellisuus!! Sen verran raotan tätä mystistä ViSaluksen verhoa,että kumma kyllä pirtelöllä laihtuu ja mikä kummallista vielä,saa ja pitää syödä pirtelön lisäksi ihan kunnollista ruokaakin ja silti laihtuu. Itsellä 11VK JA 16 KG.Kyllä siinä lenkkipolut pöllyää ja vauhti kiihtyy kun kiloja lähtee lisää. Sen sanon ,että samanmoisia proteiinpirtelöitä kyllä löytyy muiltakin firmoilta,mutta tämä on ainakin minulle toimiva ja erityisesti erittäin maistuva tuote...Ja korjataan nyt vielä sekin,..että haaste kestää 90 päivää ja siinä edetään 5kg kerrallaan,.eli pudotettuja kiloja voi olla vaikka 30 siinä 90 päivässä! .EI siis 5kg painonpudotus 90 päivässä! Pääasia on että paino tippuu,elämäntapa ja ruokailumaailma päässäsi muuttuu,se tuo iloa ja elämänlaatua,....eikä se ole ainoastaan itselle se muutos,..sillä on valtavat positiiviset vaikutukset ihan kaikkialle missä olet ja liikut!Ja kivut ja säryt jäävät sinne lenkkipolulle!=)
        mINULLA ON SIIS PELKKÄÄ HYVÄÄ SANOTTAVAA ViSaluksesta,tutustukaa ihmeessä. Niin minäkin tein!!

        Hei Personal Trainerit: Lopettakaa ammattinne ja kaupatkaa vain pirtelöä. :) Ihhan mielenkiinnosta jos kerran laihdut yli kilon viikossa. Vedät päivässä ilmeisesti 2 pussia pirtelöä naamaan eli pelkästään niistä tulee 600 kaloria. Montako kertaa syöt lämpimän aterian ja muita välipaloja näiden pirtelöiden lisäksi? Kuinka siis vedät kaloreita päivässä? Tiputuksesi on erittäin hieno saavutus tuossa ajassa.


      • niin minäkin
        Tiedusten vaan kirjoitti:

        Hei Personal Trainerit: Lopettakaa ammattinne ja kaupatkaa vain pirtelöä. :) Ihhan mielenkiinnosta jos kerran laihdut yli kilon viikossa. Vedät päivässä ilmeisesti 2 pussia pirtelöä naamaan eli pelkästään niistä tulee 600 kaloria. Montako kertaa syöt lämpimän aterian ja muita välipaloja näiden pirtelöiden lisäksi? Kuinka siis vedät kaloreita päivässä? Tiputuksesi on erittäin hieno saavutus tuossa ajassa.

        Siinä sitä positiivisuutta oikein roppakaupalla taas...hohhoijjaa. Kyllä ,korvaan 2 ateriaa pirtelöllä ja syön yhden kotiruoka annoksen päivässä.Syön kolmentunnin välein ja välipaloja tietysti myös. Raejuustoa ,kananmuna,hedelmä esimerkiksi!Ja huom tavallisen kotiruoan merkitys on huomattavan suuri,koska silloin syödään perheen kesken yhdessä sitä nor ruokaa. Ruokaa jota jatkossakin syödään. Kilot ovat todellakin lähteneet vauhdilla,valitettavasti nyt pitää kaikille kateellisille kertoa,että painon putoaminen hidastuu,mitä enenmmän niitä saa pois. Onko vielä muita teräviä kommentteja?


      • Tiedustelen vaan
        niin minäkin kirjoitti:

        Siinä sitä positiivisuutta oikein roppakaupalla taas...hohhoijjaa. Kyllä ,korvaan 2 ateriaa pirtelöllä ja syön yhden kotiruoka annoksen päivässä.Syön kolmentunnin välein ja välipaloja tietysti myös. Raejuustoa ,kananmuna,hedelmä esimerkiksi!Ja huom tavallisen kotiruoan merkitys on huomattavan suuri,koska silloin syödään perheen kesken yhdessä sitä nor ruokaa. Ruokaa jota jatkossakin syödään. Kilot ovat todellakin lähteneet vauhdilla,valitettavasti nyt pitää kaikille kateellisille kertoa,että painon putoaminen hidastuu,mitä enenmmän niitä saa pois. Onko vielä muita teräviä kommentteja?

        Minhän sanoin että saavutuksesi on upea. Mutta sinä otat nokkiisi, miksi? Tiedustelin vain syömääsi kalori määrää. Ihan mielenkiintoinen tuote, en itse muuten olisi ollut tilaisuudessa. Tarkoitin vain että kahdesta pussista saa jo sen n 600 kaloria ja noihin tuloksiin pääsemiseen, tarvii ruokavalion olla hyvin suunniteltu ettei tule liikaa kaloreita. Eihän se itse juoma laihduta koska nappaat kehoosi jokaisen pussin yhtydessä lähes 300 kaloria. Kevyt lämmin ateria hyvällä määrällä kasviksia ja olet samoissa kalorimäärissä. Opettiko visalus miten paljon kuuluu liikkua ja syödä. Sehän tässä on huvittavaa että kuka tahansa raksamies voi tulla puhumaan " mä tiedän miten laihdut" ja opettaa yhtäkkiä oleelliset asia liikkumisesta ja syömisestä. Kun kerran sanoit ettö maku toimii, niin miksiköhän. Kun kerran suosittelet niin kovasti niin kerro ihmeessä mikä tuotteesta tekee niin makean? Minun tilaisuudessa promoottorit eivät osanneet kertoa makeutusainetta tai juuri mitään muutakaan mitä aineita tuotteessa on. Tietysti perus vitamiinit ym.


      • Vi-Shakes

        Kyllä! ViSalus auttoi jo alkuun tiputtamana painoani ja näin koko elämäntapa alkoi samalla muuttua, eli kun paino laskee haluaa lähteä lenkille ja miettiä ruokavaliotakin. Tuo pirtelö on niin hyvää että sitä kannattaa ehdottomasti maistaa, joka korvaa kyllä makeiset ja jäätelöt maullaan. Pirtelöön lisään mm mustikkaa ja banaania sekä mocca pirtelöä saan pikakahvia sekoittamalla pirtelöön. (vanilijainen perusmaku)
        Kyllä monilla saada se startti -5kg alkuun on niin iso juttu et usein jää haaveeksi aloittaa ja motivaatio on huono.... ViSalus on ollut ehdottomasti kannustavasti hyvätuote jota käytän tänäpäivänäkin!

        Googlettakaa netistä lisää..


    • Viholisti

      Mistä sä tuon 300kcal repäisit? Yhden pirtelön ainesosista on 90kcal. Moni sitten lisää vähän maitoa tai marjoja tms. Mutta alle 150kcal on yksi pirtelö varmasti. ;)

      • Tiedustelen vaan

        Perhana kun muistin väärin.. Maidon kanssa nautittuna yksi annos 244 kaloria. Kyllä sun se pitäis pussista nähdä. :) Itse en vaivautunut katsomaan. Että mikä tuote sulla on jos yksi pussi 90 kaloria? Tosin on kohtuullisen outoa että netissä olevissa tuote selosteissa ja itse pussissa on eri g määrät aineissa. Mistäköhön se johtuu? Joko teillä käyttäjillä on suomea niissä pusseissa? Reilu kk sitten ei ollut vielä yhtään.


      • Tiedustelen vaan

        Niin vielä että kai sitä maitoa on pakko lisätä, vai voiko jauheen kaataa suoraan kurkkuun?! ;) Silloin lasketaan se yhden annoksen kalorimäärä :)


    • Vi-Shakes
      • Tiedustelen vaan

        Varmasti menee hyvin ja moni laihtuu ja moni rikastuu. En epäile sitä. Koska yksikään puolustajista ei pysty tiettyihin kysymyksiin vastaamaan niin jätetään tämä tähän. Hyviä myyntilukuja kauppaaville ja paljon laihdutettuja kiloja käyttäjille.


      • raukka parka laihtuu
        Tiedustelen vaan kirjoitti:

        Varmasti menee hyvin ja moni laihtuu ja moni rikastuu. En epäile sitä. Koska yksikään puolustajista ei pysty tiettyihin kysymyksiin vastaamaan niin jätetään tämä tähän. Hyviä myyntilukuja kauppaaville ja paljon laihdutettuja kiloja käyttäjille.

        2 kk kohta takana - 4 kg, ei mitään tiukkapipojen kellontarkkaa puuhaa, pussista löytynyt kokoajan suomenkieliset ohjeet kääntöpuolelta, 2 annosta eli 2 ateriaa yht. 484 kcal. Saahan sitä vielä mukavasti syödä yhdellä lautasmallinmukaisella koti tai duuniaterialla & muutamalla terveellisellä välipalalla. Silti jää kalorivajetta = laihtuu. Karkki ei maistu. Totta kai meidän käyttäjien tekee mieli myös lenkkeillä, kun olo kevenee & itsetunto nousee. Annos maksaa n. 2,30 €. Niin se maksaa ruoka & karkkikin. Musta tää nimenomaan tukee normaalia terveellistä ruokavalioa ja uuden opettelua. Voi mua huijattua raukkaa, vai?


      • LKP
        raukka parka laihtuu kirjoitti:

        2 kk kohta takana - 4 kg, ei mitään tiukkapipojen kellontarkkaa puuhaa, pussista löytynyt kokoajan suomenkieliset ohjeet kääntöpuolelta, 2 annosta eli 2 ateriaa yht. 484 kcal. Saahan sitä vielä mukavasti syödä yhdellä lautasmallinmukaisella koti tai duuniaterialla & muutamalla terveellisellä välipalalla. Silti jää kalorivajetta = laihtuu. Karkki ei maistu. Totta kai meidän käyttäjien tekee mieli myös lenkkeillä, kun olo kevenee & itsetunto nousee. Annos maksaa n. 2,30 €. Niin se maksaa ruoka & karkkikin. Musta tää nimenomaan tukee normaalia terveellistä ruokavalioa ja uuden opettelua. Voi mua huijattua raukkaa, vai?

        Ottaa vetellä ja sekaan marjoja esim. mustikka, niin ei oo niin paljon kiloreita :-)
        2 annosta n. 300 kiloria yhteensä. Eli maito tuo puolet lisää.


      • Voimailija
        LKP kirjoitti:

        Ottaa vetellä ja sekaan marjoja esim. mustikka, niin ei oo niin paljon kiloreita :-)
        2 annosta n. 300 kiloria yhteensä. Eli maito tuo puolet lisää.

        Laijduttajalle varmasti hyvä!! Mutta itselläni alkoi tökkimään koska samaa jauhetta kaupataan urheilijoille palautukseen. Jokainen hiukankin lisäravinteita syönyt osaa lukea että visaluksessa on 2-3 kertaa vähemmän proteiinia. Olisin lähtenyt kauppaamaan laihdutusta varten mutta koska firma väittää urheilijan saavan tarpeeksi ravinteita tuotteesta en halua henk koht olla mukana


      • ViSalus-man
        raukka parka laihtuu kirjoitti:

        2 kk kohta takana - 4 kg, ei mitään tiukkapipojen kellontarkkaa puuhaa, pussista löytynyt kokoajan suomenkieliset ohjeet kääntöpuolelta, 2 annosta eli 2 ateriaa yht. 484 kcal. Saahan sitä vielä mukavasti syödä yhdellä lautasmallinmukaisella koti tai duuniaterialla & muutamalla terveellisellä välipalalla. Silti jää kalorivajetta = laihtuu. Karkki ei maistu. Totta kai meidän käyttäjien tekee mieli myös lenkkeillä, kun olo kevenee & itsetunto nousee. Annos maksaa n. 2,30 €. Niin se maksaa ruoka & karkkikin. Musta tää nimenomaan tukee normaalia terveellistä ruokavalioa ja uuden opettelua. Voi mua huijattua raukkaa, vai?

        Sama vika Rahikaisella.. Paino laskee ja elämäntaparemppa menossa Vi-pirtelöiden kera. Yleisesti jo suositellaan ateriakorvikkeita eli juttuhan ei ole uusi. Lisäksi jos Vi pirtelö vielä maistuu taivaallisen hyvälle mikäs ettei kun karkit ja sipsit jää kauppojen hyllyihin vaikka joskus hieman hemmottelee niin kyllä tämä on ihan toimiva juttu. Jos joku sattuu vaurastumaan tästä samalla niin se ilo hänelle suokoon eli on itsellä kavereita mm. Amway ja LR hommissa ja en karehdi vaan ihan jokaisen oma valinta ja eipä ole mun kukkarosta pois nuo tienestit! Tsemppiä kaikille Vi pirtelön herkuttelijoille!


      • eiymmärrä
        raukka parka laihtuu kirjoitti:

        2 kk kohta takana - 4 kg, ei mitään tiukkapipojen kellontarkkaa puuhaa, pussista löytynyt kokoajan suomenkieliset ohjeet kääntöpuolelta, 2 annosta eli 2 ateriaa yht. 484 kcal. Saahan sitä vielä mukavasti syödä yhdellä lautasmallinmukaisella koti tai duuniaterialla & muutamalla terveellisellä välipalalla. Silti jää kalorivajetta = laihtuu. Karkki ei maistu. Totta kai meidän käyttäjien tekee mieli myös lenkkeillä, kun olo kevenee & itsetunto nousee. Annos maksaa n. 2,30 €. Niin se maksaa ruoka & karkkikin. Musta tää nimenomaan tukee normaalia terveellistä ruokavalioa ja uuden opettelua. Voi mua huijattua raukkaa, vai?

        No ei ole häävi tulos jos 4 kg, 2 kuukaudessa olet tiputtanut painoa ja sen vuoksi nuita litkuja juomaan. Siis ite 3 kk 11,5kg pelkällä ruokavaliolla. Ja saan syödä 5-6 ateriaa päivässä ja silti laihdu.


      • Vi-Sahke
        Tiedustelen vaan kirjoitti:

        Varmasti menee hyvin ja moni laihtuu ja moni rikastuu. En epäile sitä. Koska yksikään puolustajista ei pysty tiettyihin kysymyksiin vastaamaan niin jätetään tämä tähän. Hyviä myyntilukuja kauppaaville ja paljon laihdutettuja kiloja käyttäjille.

        Vi on bisnes se on täysin totta. Markkinoilla nyt jo monia vastaavia tuotteita joskin ei vm ominaisuuksia, eli vm tuotteilla hinta ainakin puolet ei vm tuotteesta.


    • Faktaa vai ei

      Jenkeissä 3milj käyttäjää???

    • Näinpä .. =)
      • Faktaa vai Ei

        Eli alle 1% koko väestöstä :) Sama luku Suomessa tarkoittaa alle 50000 käyttäjää Suomeen. Ei mikään wow muuten kun pyramidin yläpään kavereille.


    • Uutistoimittaja
    • Uutistoimittaja
    • hyvät taustat, no ei
    • Uutistoimittaja
      • EiHyvääPäivää

        Hah! Nyt vedotaan itse Spearsiin, taitaa paniikki olla melko suuri. Ihmeytelen ettei kaikki maailman tähdet hehkuta. Oletko kuullut kuinka paljon rahaa julkkikset saavat tuotteiden sponsoroinnista tai markkinoinnista. En ole säälittävämpää vetoa nähnut. Linkittäkää nyt joku mitä Beyonce käyttää.


    • verottajanystävä

      Hei olin palaverissa ja yksi asia jäi mietityttämään. En odota että miljoonia tienaisin mutta jos kävisi hyvä tuuri ja saisi muutaman tonnin kk niin miten verot maksetaan? Verottaja varmaan ihmettelee jos tilillä on muutama kymppitonni tupsahtanut vuodessa?!

      • verottajanystävä

        Eli kukaan ei oikeasti tiedä vastausta tähän verotukseen?? Kyllähän se nyt on selvä että niitä joudun maksamaan.


      • näinnäyttäisolevan

        Näin olen antanut itseni ymmärtää ( vaikka tätä ei kerrota noille "värvär.. oho eiku promoottoreillekkaan kuin viime tipassa) pitää itse laittaa Y tunnus, jolloin itse vastaat _kaikesta_ , siis ihan kaikesta, eli myös jos/kun tää paljastuu vedätykseksi niin nämä ketkä ovat näitä "palkkioita" ottanut vastaan ovat syyllistyneet myös rikokseen, ikävä kyllä, tiesi tai ei . Suomen laki ei erottele ootko ollut höynäytettynä vai tarkoituksella mukana pyörittämässä laittoman rahan pyöritystä, tuomio tulee, hyvällä tuurilla ehkä voi saada lievennystä jos pystyt todella hyvin todistamaan oman tietämättömyyden . Myöskin työttömille tää on suden kuoppa, työkkäri helposti lakkaa maksamasta päivärahoja jos oot yksityisyrittäjänä.


    • Äimistelijä

      Miksi lääkärit eivät määrää näitä tuotteita ylipainoisille ihmisille, jos ne kerran ovat niin äärettömän hyviä ja toimivia? Sanotaan, että ylipaino ja siitä johtuvat sairaudet tulevat yhteiskunnalle kalliiksi. Sitä mietin myös että miksi ihmeessä ylipainoisia ihmisiä on niin paljon ja etenkin Amerikassa, kun on tällainen "huipputuote"? Olen aina ajatellut, että sinä päivänä kun keksitään ihmepilleri ylipainoa vastaan, ei maailmasta löydy yhtään lihavaa ihmistä. Terveyspuolelta mietin myös, miten tuo soijaproteiinin jatkuva nauttiminen näkyy elimistössä?

      • Viisaitaihmisiätäällä

        lääkärit saa provikat resepteistä, lääkebisnes se vasta iso pyramidihuijjaus onkin!


      • Salaliitto-

        Juu, jokaisesta Burana reseptistä lääkäri saa kuulemma 50e käteistä, pullon jaloviinaa ja tallinnanmatkan, näin paikallinen homeopaatti minulle kertoi.


      • Lääkäriltä

        Lääkäri minulle tätä suositteli ylipainon selättämiseen. Moni on saanut ison avun tämän ja myöskin vastaavanlaisten ateriakorvikkeiden kautta. Yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen tapa laihduttaa. Kunhan paino tippuu terveellä tavalla, se on tarkoitus.


      • TeJaHölmötLaiskat

        KUKAAAAAN lääkäri ei koskaan suosittele tällaista hölynpölyä laihduttamiseen! Ei kukaan -ellei itse käytä asemaansa "tienaamiseen" typerillä, lihavilla ja laiskoilla "laihduttajilla myymällä tuotetta. Ja kokemuksesta tiedän varmasti kertoa, ettei kukaan LÄÄKÄRI myy tuotetta. Korkeintaan lääkärin tylsistynyt vaimo, joka haluaa olla sosiaalinen ja tehdä itsestään tärkeän.
        Tehkää hemmetti vieköön elämäntapamuutos, lopettakaa ruikuttaminen ja etenkin tälläisiin hölmöihin "lisäravinteisiin" hurahtaminen. Menkää kuntosalille, tehkää muutoksia ruokavalioon pikkhiljaa ja pääsette lopunikäiseen tavoitteeseen ennemmin kun uskotte lisäaineilla kyllästettyyn USA-sontaan. Halvemmaksikin tulee :D


    • joo_nähty_on

      Ja jantterit valehtelevat korvat hieluen milloin pirtelön makua, milloin muka itse laihtuneensa 4 kg. Nämä tänne kirjoittajat ovat trolleja kaikki. Uskokaa nyt näitä, jos haluatte. ;-)

    • luejamieti

      Kannattaa lukea tämä ja tutustua näihin sivustoihin,siis tässähän ei ole kyse itse tuotteesta tai tuotteen toimivuudesta, itse tuote on tässä sivuseikka, vaan kyse on toimintamallista miten/mihin/kenelle rahaa tehdään/kerätään, mikä, ikävä kyllä, tässä kyseisessä on ihan malliesimerkki ja helposti tunnistettavissa jos itse ei ole ahdingossa.
      http://www.kolumbus.fi/~w462389/verkostomarkkinointi/lait/ero.html .

      • hahaaa

        Ihan samaa tekevät suomessa isot ruokafirmat, kauppaketjut yms.... kyllä täyttyy sanoa että kirjoittaja on aika sinisilmäinen asialle että "kaikki Prismasta tms ostettu on priimaa, puhdasta, alihintaista ja vieläpä juuri sinun parhaaksi" ..
        oikein naurattaa tää keskustelu täällä idiootit...


      • hihiiiiii

        Jos sä meet prismaan töihin niin sun ei oo PAKKO ostaa sieltä ensin ylihintaista tuotetta ;) Eikä sun palkasta Prismassa anneta ensin sua ennen töihin itsensä ostaneelle/ostaneille osaa =D Eikä Prismassa myydä (ainakaan tarkoituksella) tuontimääräysten vastaisia tuotteita =D


    • Tappivanukas

      Miksiköhän kaikki tämänkin humpuukin puolustajat käyttävät niin huonoa suomea?

      • voijapunainenmaito

        Mistä sinä tiedät että se on humpuukia?? Itse ihan kokeillut tuotteita ja päässyt siihen tulokseen? TUSKIN!


    • Visaluskäyttäjä

      Verkostomarkkinointi on laillinen tapa myydä tuotteita. Tuotetta markkinoidaan tilaisuuksissa. Asiakkaat kutsutaan kuulemaan tuotteista, niiltä joilla on enemmän asiantuntemusta ja kokemusta. Aloitteleva myyjä on kuullut tuottesta, mutta ei ole heti valmis esittelemään tuotetta. Vertaa, jos menet kauppaan ja sinulle kerrotaan jonkun tuotteen ominaisuudet, oletko heti valmis esittelemään tuotetta jollekin toiselle.

      Visalus on toiminut USAssa jo 10 v ja tekee työtä ruokailutotumusten muuttamiseksi terveelisempään suuntaan.

      Kun taas pyramidihuijauksessa asiakaat eivät saa mitään tuotetta itselleen, vaan luvataan rahaa, kun houkuttelet ketjuun lisää porukkaa maksamaan. ja näistä varoista palautetan osa. Kunnes rahat ei riitäkään ´palautuksiin ja kupla puhkeaa.

      Aloitin viikko sitten visaluksen käytön, korvaan sillä aamiaisen ja lounaan, syön välipalan iltapäivällä, päivällinsen ja iltapalan nomaalisti. Visalksen myötä olen kiinnittänyt enemmän huomiota siihen mitä normaaliateriani sisltävät ja sehän on tarkoituskin , muuttaa ruokailutottumukset terveellisempään suntan. Paino on lähtenyt jo laskuun.

    • aatuasiakas

      No voi hyvänen aika. Nyt on 2015. Jos nyt tätä tuotetta ei uskalla suositella , niin on todellinen paskahousu.

    • dsvsfvsv

      Tuttavani käyttää kyseistä tuotetta ja on 90 päivässä pudottanut vaatekokoa. Ennen oli xxl ja nyt L. Huomaan ison eron hänessä. Olen tilannut itsellekkin ja tarkoitus olisi nyt painoa pudottaa ja voida paremmin.

    • Petteripainava

      Hei tänne kirjoittelijat, varokaa ettette joudu käräjille vääristä sanomisista ja harhaan johtamisesta!
      Aika avoimesti haukutte visalusta ja sen tekemisiä. Herja se on pienikin herja.

      • vaionko

        Käräjille aina, juu. Ei taida olla mikään vm-firma koskaan ketään haastanut yhtään mihinkään.???


    • uppiniskanen

      Minulle riittää se että tässäkin on mukana vanhoja alan ammattilais kusettajia.
      Jos mukana on esim. Wincapitan veikkoja niin , nou thanks.

      • hölynpölypöly

        nauroin itsekkin aiemin samaa. Mukana on on mm. Wincapitasta ja Movesta (seven, Zinzino) yms. tuttu veikko, jonka mukana olo riittää kaiken muun "faktatiedon" lisäksi sihen, etten lähde mukaan tällaiseen hölmöyteen. Mutta te kaikki Visaluksen nettomaksajat ja "tosilaihduttajat": Olkaatte uskossanne onnellisia. :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe