Sperman luovuttaja etsinnässä!

SuuriToive

Hei!
Olemme kolmikymppinen naispari Oulun seudulta ja etsimme tervettä ja luotettavaa sperman luovuttajaa toteuttamaan pitkäaikaisen haaveemme perheenlisäksestä. Raskautuminen olisi tarkoitus hoitaa ns. muumimukimenetelmällä eli koti-inseminaatiolla. Toivomme, että olet käytettävissämme toivottuun tulokseen pääsyyn saakka, jonka jälkeen emme sitouta tai velvoita sinua mihinkään. Olemme olleet yhdessä jo vuosia ja olemme rekisteröineet parisuhteemme. Elämämme on myös muutenkin vakaalla pohjalla esim. töiden suhteen ja meillä on ennestään jo kouluikäinen lapsi. Jos olet valmis ja halukas auttamaan meitä ota rohkeasti yhteyttä!

[email protected]

14

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihihiii

      Hahahahah...hohohooaaaaahiiiiiiiiiiih...aaaahaha

    • VoinTullaPanee

      Kannataisko ottaa yhteyttä tuon asian suhteen johonki muuhun ku tähän helkkari suomi24:seen..... kas kun ette facebookkiin pistäny ilmotusta.... =)

    • Suuri kirves

      Kaikki lesbot pitäisi ajaa suomesta pois. Törkeää ja vielä julkisesti. Hyi helvetti.

    • 1+7=8

      Ajatuksena ajatus auttamisesta olisi ok, mutta kun ei tiedä koskaan, mitä n. 20 vuoden kuluttua kuuluisi oven takaa. Vaimo ja lapset olisivat varmaan myös vastaan, jos kuulisivat. Kannattaa varmaan kysellä irl-kavereilta, etenkin homokavereilta.

    • Ettäs tiedät

      Minähän en verisukuani jaa muuta kuin elämäni naisen kanssa.

    • kalevi22

      minä voin tulla mahti penikselläni siittämään sinut anaaliin ja miehesi poikapilluun. tae varma. 30millilitraa spermaa per sykäys.

    • pian isä

      Hei naispari! Tulen mielelläni teille luovuttamaan spermaani, jos annatte panna teitä molempia joka reikään. Minulla on tummat hiukset ja silmät. Sukujuureni tulevat Saksasta ja venjältä. Panemisiin! Tutiluu mothafukers!

    • ygfhfghfg

      Aivan kuin mies haluaisi lapsen, jota ei tule koskaan näkemään tai ainakaan kasvattamaan ja vielä minkä tahansa naisen kanssa. Lupauksesi ei myöskään poista keneltäkään velvollisuutta elatusmaksuihin.

      Jos olette hyvännäköinen pariskunta niin tarjotkaa ryhmäseksiä tai edes kunnon tukku rahaa niin saattaa alkaa joitain lyhytnäköisiä miehiä kiinnostamaan.

    • quokkasokka80

      Juurikin noista mahdollisista elatusmaksuista johtuen laskuttaisin 100000€ Jos sen maksatte niin voin tuon tehdä. Hieman tietoja musta - 190 cm/ 80kg suht atleettinen, äo joskus vuosia sitten lähellä 140, hyvin toimeentuleva, voisi jopa sanoa että varakas. 4 tervettä upeaa lasta jo tehtynä. Ja ihan komeakin olen jos katsotaan kuinka paljon nuorena oli naisia. Ikää löytyy 34 vuotta.

      s-posti - >
      quokkasokka(ät)suomi24.fi

      • Siittäjä29

        Älykkyytesi tuntuu liioiteltujakJK koska naiset ovat jo sähköpostinsa antaneet. Sinun postisi on turha, he odottavat tosimiehiltä vastauksis eivätkä varmaankaan lue palstan runkkareiden lässytyksiä. Voin omasta puolestani kertoa että olen siittänyt paljon ja kukaan ei ole koskaan maksujen perään kysellyt. Asian voi hoitaa anonyymisti.

        Jatkakaa lässytyksiä, itse siitän mahdollisimman paljon. HUOM: mahdollisimman paljon! Mutta ei koskaan suoraan vakoon (taudit). Itse olen testattu, myös kondomit. Spermani on haluttua.


    • ghkl

      naisilta perseet pystyyn ja päästetään sisään... ei tarvita välikäsiä... :)

    • aakim
    • laatu sperma

      Tsaako heittää naamalle?

    • Babymaker87

      Täältä saisi afrikkalasita laatu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe