Kp viemärin ympärys rempan jälkeen.

Yh3

Eli tehtiin remppa (Firma teki) elokuussa. En ollut valvomassa töiden takia kaakelointia ja kun homma oli selvä sekä kaakelit kuivaneet katsastin työn jäljen. Huomasin, että kaakelointi tehty täysillä laatoilla lattiaan niin, että se viemärin reikä ja kaulus ei kohtaa kuin 50 prossaa. Onko pitkässä juoksussa haittaa jos sieltä toiselta syrjältä vesi juoksee viemäriin aina "laastin" päältä? Voiko se laasti kulua ajan saatossa tai voiko jopa vesieristys sen alta kulua? Joka päivä suihku käytössä. Vesieristys tehty kunnolla, silloin olin kotona ja valvoin sen. Mutta millaisen haitan tuo voi aiheuttaa vai stressaanko liikaa?
Hankalasti selitetty ja toivottavasti joku edes ymmärsi mun murheen...

4

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duunari78

      MIkäli oikein ymmärsin niin kaivon neliökehys on siis puoliksi kaivon päällä eli kun sen ritilän ottaa pois niin varsinaista kaivoa näkyy vaan puolet?

      Jos se noin on niin aika huono ratkaisu, periaatteessa laasti ja vedeneriste kyllä varmaan kestänee, mutta varsinaista kaivoa ei kyllä pysty huoltamaan, kun sisäosa on irrotettava ja sitä ei ainakaan saa kaivosta ulos.

      Minä vaatisin ainakin korjaamaan kyseisen kohdan niin kuin se oikeasti pitäisi tehdä.

    • .--..-

      Tuo "siirtokansi " systeemin tekeminen laattojen jaon takia on kyllä tietääkseni kiellettyä.Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä.
      Taisivat tehdä urakka työnä?
      Tuota on huono enää korjata muuten kun tekemällä uusiksi.

    • kagelmaister008

      ei se kiellettyä ole mutta kaivon kita pitää mahtua irroittamaan ja putsaamaan.siirtovaraa on n-1-2cm. jolla pystytään pelaamaan myös ettei tule ihan ohutta laattasoiroa kaivonkannen reunalle,se kun on jo hankala leikata/sahatakin.

      • yh3

        Kiitos vastauksista... Taidan ottaa yhteyttä tekijäfirmaan ja neuvotella mitkä mahdollisuudet on korjata tuo. Kiitos kaikille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe