helppoja ja terveellisiä ruokareseptejä opiskelijalle

muuttovalmis38

Hei!

Olen siis juuri muuttamassa Ouluun aivan yksin asumaan, ja olen keittiössä suorastaan katastrofi eikä minulla ole mitään hajua mitä ruoka-ainetta käyttää missäkin. Ainoa mikä onnistuu on italianpata yms. helpot. Haluaisin kuitenkin että ruoka olisi myös terveellistä että helppoa, mutta en oikein tiedä mistä hakea! Vinkkejä kiitos :)

6

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vaikeeta

      Googlettamalla löydät joka ikisen ohjeen ja eri variaatioita niistä.
      Eli siis googleta vaikka munakas resepti, hernekeitto resepti, nakkikastike resepti...

    • arki alkaa
    • jaaminäkatkera?

      no kuule mun ex tyttöystävä teki silleen että se hommas vähän vanhemman ja varakkaan ruuanlaittoon intohimoisesti suhtautuvan poikaystävän joka kustansi sen opiskelut ja väänsi aina sapuskat sille. viikonloppuisin 3:n ruokalajin menut ja ainakin kerran kuussa vähän parempaan paikkaan syömään.

      kas, sitten kun opiskelut oli saatu päätökseen se päättikin jättää sen ukon, helppoa ja hygieenistä eikä tartte ite osata mitään.

      • jaaminäkatkera?

        ainiin, minä muuten olen sinkku tällähetkellä jos kiinnostaa, eikä senniin väliä enää tässä konkurssissa että mitä sukupuolta se aloittaja on.


    • Panhandle (alkup.)

      Hienoa, että olet kiinnostunut laittamaan ruokasi itse! Tekemällä oppii, ja mokia tulee kokeneemmillekin kokeille, joten sitä ei tarvitse pelätä.

      Katsopa vaikka Marttojen ohjeita, ne ovat helppoja, edullisia ja järkeviä. Ei herkullinen ja terveellinen ruoka edellytä monimutkaisia valmistustapoja ja kalliita muotiraaka-aineita, kaalista, juureksista ja vaikka jauhelihasta syntyy monenlaisia patoja, keittoja ja kastikkeita.

      Voit myös hankkia jonkin peruskeittokirjan, esimerkiksi Aura Liimataisen "Parasta kotiruokaa ja makuja maailmalta" (tai jotain sinne päin, en muista tarkasti enkä viitsi tarkistaa) on hyvä ja monipuolinen. Onnea opetteluihin!

    • BLOOD IS LIFE

      Lue ruokaohjeita myös naistenlehdistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe