Naiseni kauheat hiukset

takkutukkamörkö

Naiseni on perinyt isänsä rautalankamaisen ja ohuen hiuskuontalon. Nyttemmin hän on alkanut käyttämään jostain ekokaupasta saatavaa luomushampoota minkä johdosta entuudestaan surkeat hiukset ovat muuttuneet harakanpesää muistuttavaksi tikkukasaksi. EN pysty kunnolla nukkumaan hänen vieressään, koska herään mikäli kasvoni osuvat hänen hiuksiinsa.

Olen yrittänyt hienovaraiseti kyseenalaistaa näiden tuotteiden toimivuuden tyyliin "peseekö tuo hiukset kunnolla?", saaden aikaan raivokkaita purkauksia ja saarnaa teollisten tuotteiden vaarallisuudesta. Hippi.

Miten saan naiseni käyttämään kunnon hiustuotteita? Apua!

65

2577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsotaanpa

      Mitä ne kunnon hiustuotteet mielestäsi ovat?

      • takkutukkarakki

        Ihan sama mitä on kunhan toi pikkilanka muuttuis pehmeämmäks ja parempikuntoseks.


      • apteekistasaa
        takkutukkarakki kirjoitti:

        Ihan sama mitä on kunhan toi pikkilanka muuttuis pehmeämmäks ja parempikuntoseks.

        Ruvetkaa syömään Biotiinia sekä D-että C-vitamiinia. Muuten hiukset voi pestä vaikka mäntysuovalla tai sappisaippualla. Hyvälle ne ei kyllä tuoksu.


      • Tasan ei käy
        takkutukkarakki kirjoitti:

        Ihan sama mitä on kunhan toi pikkilanka muuttuis pehmeämmäks ja parempikuntoseks.

        Mä taas haluaisin, että mun hiukset muuttuisivat karkeammiksi, kankeammiksi tms., kun nyt ovat aivan liian pehmeät ja silkkiset. Mitä tuotteita se sun naisesi käyttää. Voisin kokeilla...


      • Ön hiyksiä
        apteekistasaa kirjoitti:

        Ruvetkaa syömään Biotiinia sekä D-että C-vitamiinia. Muuten hiukset voi pestä vaikka mäntysuovalla tai sappisaippualla. Hyvälle ne ei kyllä tuoksu.

        Kyl hiykset vöi pestä jös jäksää


      • Ei omia ongelmia

        Nykyisin joka toinen keskustelu alkaa "miten saisin hänet" sitä ja tätä. Ennen oli henkilökohtaisia ongelmia, joihin haettiin vastauksia. Nykyisin kysytään, miten auttaisin jotakuta toista ymmärtämään ongelmansa.


      • Tasan ei käy kirjoitti:

        Mä taas haluaisin, että mun hiukset muuttuisivat karkeammiksi, kankeammiksi tms., kun nyt ovat aivan liian pehmeät ja silkkiset. Mitä tuotteita se sun naisesi käyttää. Voisin kokeilla...

        Paas kokeillen Eliah Sahil :n kuivashampoojauhetta... kallista, mutta ainakin eräs ihminen valittaa MULLE sen pesutehosta ja kuinka hiukset ovat kankeahkot, niinkuin ei ois pestykään... :D


      • VastaavaTukka
        Tasan ei käy kirjoitti:

        Mä taas haluaisin, että mun hiukset muuttuisivat karkeammiksi, kankeammiksi tms., kun nyt ovat aivan liian pehmeät ja silkkiset. Mitä tuotteita se sun naisesi käyttää. Voisin kokeilla...

        Saat hiukset karheammiksi vaikkapa käyttämällä suolasuihketta


      • tapukkapatukka
        Ön hiyksiä kirjoitti:

        Kyl hiykset vöi pestä jös jäksää

        Ekotamppoonia suosittelen!


      • 46565464
        Ön hiyksiä kirjoitti:

        Kyl hiykset vöi pestä jös jäksää

        Neuvoisiko öökkönen miten tuon sivun vasemmassa reunassa vilkkuvan ikean mainoksen saa pois? Haittaa teksteihin keskittymistä.


      • ........
        46565464 kirjoitti:

        Neuvoisiko öökkönen miten tuon sivun vasemmassa reunassa vilkkuvan ikean mainoksen saa pois? Haittaa teksteihin keskittymistä.

        adblock plus firefoxiin niin lähtee vilkkuvat mainokset pois.

        toisaalta kannattaa muistaa, että mainoksilla se tämäkin palvelu kustannetaan!


      • kukkuuihmiset
        apteekistasaa kirjoitti:

        Ruvetkaa syömään Biotiinia sekä D-että C-vitamiinia. Muuten hiukset voi pestä vaikka mäntysuovalla tai sappisaippualla. Hyvälle ne ei kyllä tuoksu.

        Miten vitamiinit vaikuttavat hiuslaattuun? Ja kukaan päästään terve nainen ei pese hiuksensa saippualla.


      • 85498
        ........ kirjoitti:

        adblock plus firefoxiin niin lähtee vilkkuvat mainokset pois.

        toisaalta kannattaa muistaa, että mainoksilla se tämäkin palvelu kustannetaan!

        Ok, kiitos. Toimii :-)


      • grer
        kukkuuihmiset kirjoitti:

        Miten vitamiinit vaikuttavat hiuslaattuun? Ja kukaan päästään terve nainen ei pese hiuksensa saippualla.

        Vitamiinien ja hiuslaadus välistä yhteyttä en lähde kommentoimaan sen enempää (en tiedä asiasta tarpeeksi jotta voisi jotain siihen sanoa) mutta tuon kyllä allekirjoitan että shampoo on turhin keksintö mitä on keksitty. Hiuksista saa kyllä puhtaat paljon helleävaraisemminkin, monellakin eri konstilla.


      • grer
        Tasan ei käy kirjoitti:

        Mä taas haluaisin, että mun hiukset muuttuisivat karkeammiksi, kankeammiksi tms., kun nyt ovat aivan liian pehmeät ja silkkiset. Mitä tuotteita se sun naisesi käyttää. Voisin kokeilla...

        "Mä taas haluaisin, että mun hiukset muuttuisivat karkeammiksi, kankeammiksi"

        Kokeilehan jotain rakennepaikkaavaa tuotetta, proteiinit tapaa tehdä hiuksista "jämäkämmät".

        Jos ei halua rahojaan laittaa sellaisen, kannattaa kokeilla esim. kananmunaa. Tee kotikutoinen hiusnaamio kananmunasta ja hauduttele pitkään vaikkapa kelmun tai muovipussin alla ja huuhtele kylmällä vedellä (lämpimällä vedellä kananmunasta tulee kokkelia... hankala putsata pois tukasta)

        Suolasuihke kannattaa ottaa myös kokeiluun.


    • hohhoijjaa

      Mulla taas hiukset voivat huomattavasti aiempaa paremmin kun siirryin luonnonkosmetiikkaan - myös iho on moninkertaisesti terveemmän näköinen. Vaimosi ei selkeästi ole löytänyt juuri hänen hiuksilleen sopivaa tuotetta: kaikki tuotteet eivät sovi kaikille riippumatta siitä, onko kyseessä luonnonkosmetiikka vai ei.

      • ,,,,

        Arvaa naurattaako?


    • HHUHUH

      Hehheehee, olet sinä sitten varsinainen epeli. Paas ny mennen johonkin kampaamoon ja osta mammalle hiustenhoitotuotteita lahjaksi, mutta käy ostamassa lisukkeeksi vaikka timanttisormus, niin et ainakaan heti turpiis saa.

      • hyväidea

        tämähän ei oikeasti ollutkaan huono neuvo! pistähän vaimoke LUOMUKAMPAAJALLE, niitäkin nykyisin on. sieltä saa varmasti paremmat kemikaalittomat shampoot. osta lahjakortti esim. synttärilahjaksi niin ei tule epäilyksiä ;)


    • :///

      Voi Ristus, kirjoitatko ihan tosissasi.

      Astu oikeitten ongelmien ympyrään, taivaanrannanmaalari.

      • Ön shämppöitä

        Kyl hiyksiä vöi pestä millä pesyäineellä vään.


    • tukka hyvin

      Mun hiukset myös paremmassa kunnossa,kuin koskaan aijemmin,kun siirryin luomushampooseen ja hoitoainetta en tarvitse kuin satunnaisesti. Huom! Menee jonkun aikaa,että hiukset tottuvat luomushampooseen ja tosiaan kokeilemalla löytyy varmaan se omille hiuksille sopiva shampoo.

    • linnunpesä

      Mun muijalla on harakan pesä haarojen välissä.

      • Au naturel~

        Toisin sanoen täysin luonnollinen ja normaali karvan kasu alapäässä. :)


      • A-lien

        Onko liian iso pesä? Tarviiko pensanleikkurin lainaan?


    • luomu-lasse

      Oo tyytyväinen, sulla on LUOMU-nainen. Hanki hänelle muutakin luomua, ekoloogistakin. Säkkikangasta, mummo-malliset ISOT alusasut ja kerro, että kaikki kuuluu samaan sarjaan. Muuten katu-uskottavuus katoaa.

      • En nyt älyy sua...

        Miksi mummo-malliset isot alushousut kun voi saada ekologisesti puuvillasta tehdyt istuvat housut ja vielä miellyttävään hintaan (näitä melkein joka kaupassa, tuli tänään shopatessa kiinnitettyä huomiota asiaan)? Mikä katu-uskottavuus? Ei ne pikkuhousut muutenkaan muille näy ihmisten ilmoilla kun kerta ovat vaatteiden alla piilossa.


      • A-lien
        En nyt älyy sua... kirjoitti:

        Miksi mummo-malliset isot alushousut kun voi saada ekologisesti puuvillasta tehdyt istuvat housut ja vielä miellyttävään hintaan (näitä melkein joka kaupassa, tuli tänään shopatessa kiinnitettyä huomiota asiaan)? Mikä katu-uskottavuus? Ei ne pikkuhousut muutenkaan muille näy ihmisten ilmoilla kun kerta ovat vaatteiden alla piilossa.

        Entä jos ihan vain paljaana?


    • nankka

      En oikein ymmärtäny et miten tää asia koskettaa sua yhtään millään lailla? "En pysty nukkumaan kunnolla yhyy", ihme neiti oot.

      • PeraP

        Neidit saa lyödä neitejä, täten neiteily ei mielestäni ole yhtään huonompi homma.


      • PeraPaska
        PeraP kirjoitti:

        Neidit saa lyödä neitejä, täten neiteily ei mielestäni ole yhtään huonompi homma.

        Miten lyöminen nyt liittyy mihinkään? :o


    • Tässä tulee

      Jätä se sika !

    • Luomu sucks

      Tavallista halpaa shampoota vaan niin kyllä paranee.

    • Hiukset

      Se vaan niin yksiölistä. Muistan kun olin nuori tuolla 1970 luvulla meidän koulua kävi tyttö joka pesi hiukset sunolla se oli sen aikainen pyykinpesu aine. Pitää myöntää että
      oli aika moisen kuntoiset hänen hiuksensa melkein vielä kauheammat kun kuvan hiukset =))

    • 1122334455667788

      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA-A! l Laita Glid-lubricanttia (silikooniliukua) niin johan on kunnossa harakalla pesä. :-D)))

      Näin eilisessä iltiksessä kerrottiin.

    • rqrgyeg

      kaikki luomut on silkkaa tuubaa ( paitsi luomurinnat ).. silkkaa kusetusta kaikki missä käytetnnä vähänkin sanoja , eko, eco, luomu, ympäristöystävällinen jne...

      • Mee muualle kusee

        Miten niin silkkaa kusetusta? Ihan todistettu juttu että parempi ympäristölle ja eläimille (jos luomoruoka).


      • Avaa silmäsi
        Mee muualle kusee kirjoitti:

        Miten niin silkkaa kusetusta? Ihan todistettu juttu että parempi ympäristölle ja eläimille (jos luomoruoka).

        Päinvastoin, luomu vaatii tolkuttomasti raivattua peltopinta-alaa, jotta päästään lähellekään normaalin viljelyn satoja. Se on luonnon kannalta erittäin epäekologinen ja tuhoisa viljelymenetelmä. En osta koskaan mitään luomuhömppää, korkeintaan lihaa tai kananmunia.


    • Neilikka tulessa

      Kuulostaa sille että on alkanut käyttämään palashappoota, se saa tukan hirveään kuntoon jos sitä ei käytä oikein ja meille suomalaisille se harvemmin sopii kun niin ohut hiuslaatu. "Ole hyvä"-shamppoot (ovat ekologiasia) ovat hyviä ja tekevät tukasta silkkisen. Hanki jokin niistä hänelle. Älä hanki mitään missä on nokkosta tai tervaa, ne saavat tukan tuuheammaksi mutta tytöystäväsi kohdalla saattaa tulla piikikkääksi. Kysy liikkeestä mikä sopisi hänelle, ruohonjuuri on yksi paikka mistä voi käydä ostamassa tai tilata netin kautta. Muista hankkia hoitoaine! Ilman sitä tulee helposti takkuja ja sen seurauksena hiuksia alkaa katkeilemaan ja pian onkin räjähtänyt tukka.

      Hemmottele ja tue häntä! Tehkää uudesta ekologisesta hoitoaineesta vaikka hänelle hiusnaamio (hiusöljykin olisi kiva lisä päänahkaan silloin, hiusten tulee olla aika kosteat levitysvaiheessa) ja levitä hoitoainetta hänen tukkaansa ja etenkin päänahkaan, hiero päänahkaa hellästi 10-15min ajan sormenpäilläsi, varmasti alkaa kehräämään. Kampaajallakin paras hetki on se kun kampaaja antaa päähierontaa samalla kun laittaa hoitoainetta.

      • metriletti -77

        No ei sentään kaikki palashampoot. Minulla on luonnostaan karkeahkot (ja runsaat, takapuoleen asti ylettyvät) hiukset, jotka tulivat paremmiksi, kun siirryin palashampooseen. Tällä Chagrin Valleyn shampoopalalla ainakin tulee itselleni hyvä tulos:

        http://www.chagrinvalleysoapandsalve.com/products/details/for-the-hair/shampoo-bars/lavender-spice-shampoo

        Jos ap:n emäntä tykkää luomujutuista, niin todella silottava hoitoaine löytyy täältä, eikä ole hirmu kalliskaan:

        http://www.iherb.com/Giovanni-Smooth-As-Silk-Deeper-Moisture-Conditioner-8-5-fl-oz-250-ml/6403#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=giovanni smooth as silk deep moisture shampoo&rc=4&sr=null&ic=2


      • Enhaise

        Neilikka, olipa kiva lukea oivaltava vastauksesi. Varmaan parempaan tulokseen johtaa, jos määräilyn sijaan tukee ja siinä hiukka vaivihkaa ohjailee. Saattaa olla, että uudet aineet vaativat jonkun aikaa, että ne toimivat.

        Minä lopetin ensin hoitoaineiden ja sitten shampoon käyttämisen. Alussa piti pestä joka toinen päivä milloin pelkällä vedellä, milloin hunajalla (tulee ihana kiilto, jos huuhteluvedessä hiukka hunajaa), milloin ruokasoodalla. Huuhteluveteen yksi tippa etikkaa n. kolmeen litraan kylmää vettä. Kaunis kiilto siitäkin. Nyt pesua tarvitsee n. 5 kertaa kahdessa viikossa. Hiustyyppi paksu ja karhea luonnostaan. Hiukset tuntuvat runsailta ja ovat taipuisat. Ainut miinus, että hiukka luonnonkiharat hiukset harottavat helposti, koska en ole vielä keksinyt ainetta, joka pitää ne kuosissa, koska en käytä muotoilutuotteita. Aikaa tosiaan meni puolisen vuotta, että tilanne tasoittui. Ehkä erilaiset aineet vaativat yleensäkin tottumista. Ai juu, jätin pari vuotta sitten kaupan sävytysaineiden käytön ja värjään hiukseni hennalla, teellä, kahvilla, neilikalla ym. Tänä syksynä kampaaja ei löytänyt kovin paljon kaksihaaraisia hiuksia, vaikka kesällä en aina muistanut suojata hiuksia. Uskoisin, että syy on luomupesu.


      • kiinnostaaa
        Enhaise kirjoitti:

        Neilikka, olipa kiva lukea oivaltava vastauksesi. Varmaan parempaan tulokseen johtaa, jos määräilyn sijaan tukee ja siinä hiukka vaivihkaa ohjailee. Saattaa olla, että uudet aineet vaativat jonkun aikaa, että ne toimivat.

        Minä lopetin ensin hoitoaineiden ja sitten shampoon käyttämisen. Alussa piti pestä joka toinen päivä milloin pelkällä vedellä, milloin hunajalla (tulee ihana kiilto, jos huuhteluvedessä hiukka hunajaa), milloin ruokasoodalla. Huuhteluveteen yksi tippa etikkaa n. kolmeen litraan kylmää vettä. Kaunis kiilto siitäkin. Nyt pesua tarvitsee n. 5 kertaa kahdessa viikossa. Hiustyyppi paksu ja karhea luonnostaan. Hiukset tuntuvat runsailta ja ovat taipuisat. Ainut miinus, että hiukka luonnonkiharat hiukset harottavat helposti, koska en ole vielä keksinyt ainetta, joka pitää ne kuosissa, koska en käytä muotoilutuotteita. Aikaa tosiaan meni puolisen vuotta, että tilanne tasoittui. Ehkä erilaiset aineet vaativat yleensäkin tottumista. Ai juu, jätin pari vuotta sitten kaupan sävytysaineiden käytön ja värjään hiukseni hennalla, teellä, kahvilla, neilikalla ym. Tänä syksynä kampaaja ei löytänyt kovin paljon kaksihaaraisia hiuksia, vaikka kesällä en aina muistanut suojata hiuksia. Uskoisin, että syy on luomupesu.

        Mistä saat hennaa? Itsekin nuorena värjäsin aina sillä. Nyt on olut pitkään värjäämättä. En ole tavallisista kaupoista löytänyt. Entä miten värjätään kahvilla? Ja miten käytät soodaa?


    • dappaduida

      Ekotuotteet pilaavat jopa minun muuten niin upeat hiukset. Joko jättävät elottomaksi luiruksi tai tekevtä piikkilankaa. Ekotuotteet myös kertyvät viemäreihin öljyiseksi töljäksi, mikä tukkii viemäreitä. Ja tuo töljä ei löhde pois muilla kuin järeillä myrykyillä. Eli se siitä luonnon säästämisestä.

      • pöh!

        No jopas kehtaat valehdella. Urtekram, Frantsila, Lavera, Logona ja John Masters, hyviä sarjoja kaikki. Hiukset voivat paremmin kuin täynnä kemikaaleja, jotka päätyvät vesistöihin ja kerääntyvät kehoon sekä muuttavat hormoonitoimintaa. vain sivistymätön moukka myrkyttää jääräpääisesti itseään ja ympäristöään.


    • xvm ckl k

      Naisesi käyttää hiuslaadulleen vääränlaista shampoota. Todennäköisesti liian pesevä ja kaipaa pehmentäviä aineita, joita varmaan löytyy myös näistä luomushampoista.

    • Hoitoainetta
    • pese millä peset

      Kaikki, toistan kaikki shampoot on suunniteltu tuhoamaan hiukset. Ne on suunniteltu pakottamaan sinut ostamaan yhä enemmän hiustenhoitotuotteita.

      Kaikkein parhaana hiukset pysyvät kun ei käytä yhtään mitään shampoota eikä etenkään mitään hoitoaineita.

    • peikko34

      Ei kannata pestä lainkaan

    • jupas

      Karkeammaksi hiukset saa suihkuttamalla suolavettä sitä kuulemma myydään ihan jossakin tuotesarjassakin !!!

      • ihmettelenn

        Tyttärelle oli kampaamossa suositeltu jotain suolasuihketta. Hänellä kuitenkin on karheahkot luonnonkiharat hiukset. Sopiikohan suola?


    • juuuuurikasvu.org

      Miksi jotkut täällä väittävät että palashamppoot eivät sovi suomalaiselle hiuslaadulle??? Itse olen kuullut positiivisia kokemuksia palashamppoista sellaisilta ihmisiltä joilla on suomalainen hiuslaatu. Eli tyypillisesti sellainen ohut ja helposti päätä myöten menevä letti. Nämä ihmiset ovat kehuneet, että palashamppoo on tehnyt hiuksista tuuheammat ja ovat tuoneet paljon rakennetta lättämäisiin hiuksiin.
      Lukekaa juurikasvu.org sivustoa, sieltä löytyy asiallisempia vastauksia ja kokemuksia kuin täältä.

      Itse kun aikoinaan kokeilin palashamppoota enkä ollut koskaan edes värjännyt hiuksiani, niin minulle tuli aivan järkyttävä takkupehko niistä. Ei siis mikään harakan pesä, vaan takkuja tuli ja hiukset tuntuivat liian karheilta. Se EI siis sovi epäsuomalaiselle karhealle hiuslaadulle, koska se tekee hiuksista entistä karheammat ja karheus aiheuttaa takkuja helposti.

      • ei tietoa vaan luulo

        Minulla on suomalainen hiuslaatu, niin kuin siskoillani ja äidilläni. Teki meidän kaikkien hiuksista kamalan takkupesän myöskin! Voi sitä kiroilun määrää parin kokeilikerran jälkeen :D Ei tuota oikein voi yleistää, joillekkin vain sopii ja joillekkin ei.


    • The Spider

      448.32.455.22.94.2

    • kultakutri-

      Heh, tämän täytyy olla provo tai jonkun parturiliikkeen mustamaalauskampanja. Olen käyttänyt ekoshampoita vuosien ajan, ja hiukseni eivät ole koskaan voineet paremmin. Toimivat kuten muutkin shampoot, vain kemikaalit puuttuu...

    • Soodaa_ja_etikkaa

      Vaihda naista. Jos ei pieniä puutteita siedä, niin yhteiselämällä ei ole tulevaisuutta.

      Ekohiustenpesussakin on erilaisia vaihtoehtoja vaihdellen sampootyyppisistä ratkaisuista ja keittiötuotteista pelkkään vesipesuun. Yleensä normituotteesta ekopesuun siirtymisessä tottumisvaihe on kohtuullisen pitkä, koska päänahka ja hiukset ovat kyllästettyjä silikoneilla ja muilla kemikaaleilla. Eli siirtymävaihe vaatii kärsivällisyyttä, ja aluksi hiukset ja päänahka voivat olla alkuun entistä huonomman näköisiä.

      Itse olen atoopikko, ja pääni on hilseillyt koko elämäni, ainakin talvikaudet. Allergioiden vuoksi lopetin sampoon käytön. Aaiemmat ekoyritykseni ovat päätyneet niin, että päänahkani on ollut sen verran karstassa, että olen päätynyt ajamaan hiukset parin millin siiliksi. Eli olen tavoitellut pelkkää vesipesua, mikä ei minulle riitä.

      Viimeisin yritys on itselläni ollut toimivin. Pesen hiukset soodavedellä (1 rkl ruokasoodaa ja puoli litraa lämmintä vettä), huuhdon, ja sen jälkeen huuhdon ne etikkavedellä (1 rkl etikkaa ja puoli litraa lämmintä vettä) ja huuhdon huolella. Vaatii vähän tottumista, etenkin ettei saa silmiinsä pesuvettä. Mutta itse olen saanut pidettyä päänahkani hyvässä kunnossa ja hiukset puhtaina. Eikä ole sen työläämpää kuin sampoon ja hoitoaineen käyttö, kun pitää välineet kylppärissä saatavilla keittiön sijaan. Ainakaan lyhyetköt hiukset eivät ole erityisemmin sähköiset pesun jälkeen. Sooda pesee, etikka hoitaa (mm. sulkee soodan avaamat hiussuomut).

      Ajoittain teen pesupähkinäliuoksen hiusten pesuun, silloin pesen hiukset pesuvadissa. Ja satunnaisesti käytän ekokaupan hilsehoitoainetta, joka on lähinnä sekoitus eteerisiä öljyjä. Tuoksuu taivaalliselle!

      Itse en siirtyisi kemialliseen sampooseen takaisin mistään hinnasta. Ne tuhoavat ihon normaalin kosteustasapainon ja ärsyttävät ihoa. Nyt olen saanut pidettyä taukoa myös kalliista ja haitallisesta kemiallisesta ihotautilääkityksestä, eli olen tyytyväinen.

    • tikkutukka

      Hiero yöllä varkain hoitoainetta niihin piikkeihin :D

    • Turhia aineita kaikk

      Minä olen pessyt jo neljä vuosikymmentä pelkällä vedellä eikä kukaan ole hiuksistani valittanut.

    • ,,,,,

      Värjääminen tai permanentti se hiukset pilaa. Jos haluat paksut hiukset mahdollisimman vähillä kaksihaaraisilla, anna kasvaa naturellisti.

    • Kalju laulajatar

      On kuitenkin hyvä pestä hiukset.

    • Jos muu eu auta?

      En suosittele mutta voithan vaikka salaa kaataa hänen luomushampoo pulloonsa
      "Erittäin Hienoa Suomalaista" eli vaihtaa shampoomerkkiä hänen tietämättään,

      • Iiman kyyneleitä

        Juu ovat sit kui sadeveellä pestyt?


    • tuolviissii
    • takkutukkamörkö

      OP tässä!

      Ehkä mä muotoilin ton ekan postauksen vähän huonosti. Nyt eukolla siis käytössä jotai ruohonjuuresta ostettua kuivashampoota ja muuta ekokamaa.

      Tuskailee myös itse kuontalonsa kanssa, heitin "huumorilla" jo väliin tuossa pari päivää sitten että MINÄ voin kyllä ostaa jotain KUNNON aineita OIKEASTA kaupasta/kampaajalta (tietää epäluuloisuuteni kaikkea luomukemiaa kohtaan), mutta vastauksena oli sähähdys "haluat ostaa minulle siis pääsyövän" ...

      Mitä vit?

    • Tupsuttaja

      Pääasia olisi, että hiukset pestäisiin säännöllisesti. On turhauttavaa huomata kun on tehnyt hyvän leikkauksen hiuksiin ja ne ovat hoitamatta. Miten kyseisen ihmisen saisi asian tajuamaan? Jos vaikka joku sattuisi kysymään missä käytkään hiuksesi leikkauttamassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe