Mitä ihmettä? Mersulla japsien tauti!!

takaisinkutsu

UUdet C_sarjalaiset nopeasti korjaamolle ohjaus viallinen ääritilanteissa jopa hengenvaarallinen.
Tällä palstalla kyllä on kirjoiteltu nämä takaisinkutsut olevan lähinnä Toyotan ongelma.
Touotan ymmärtää onhan se kansan halpisauto, mutta Mersu joka on tehty sikaariportaalle alentuu tuomaan markkinoille segunta tuotteita.

22

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakastimeen

      Hirven metsästys on juuri alkanut tuolla saadaan valtiolle lihat.

    • vain ominaisuuksia
    • ei pitäisi ostaa mb

      Älkää ostako mersua,se ei ole laadukas,siinä maksaa korkeintaan tähti ja luulosairaus.

      • W203

        Arvaa oonko yrittäny olla ostamatta, mutkun kerra n on ajanu parhaalla, niin muut ei enää sytytä yhtään. Max. 3 kk oon pystyny jollain etuve toirvikuvalla ajelee ja sitten on ollu taas pakko hankkia MB.


    • 190D

      Ei Mersussa ole japsien "tauti", luotettavuus ei lähelläkään japsien tasoa.

    • Japanilaisella ajava

      Se on hienoa että mersu uskaltaa avoimesti kantaa vastuun viallisista tuotteista.

      • volkkarisubhuman

        Joo toisin kuin volkkarin paskat


    • vähän nopeampaa

      Tojolla menee aina se lähes 10 vuotta, ennenkuin suostuvat pakon edessä korjaamaan.

      • hikimuna

        Toyotalla myös ajaa sen 10v, ennenkuin on pakko korjata.


      • niin just
        hikimuna kirjoitti:

        Toyotalla myös ajaa sen 10v, ennenkuin on pakko korjata.

        kun tulee jo melkein 100 tkm mittariin.


    • suomalaisen voima

      Kateus on gauhia asia, se aiheuttaa röllille näppylöitä pakaroiden väliin ja painetta yläkotelossa.

    • Tähtiauto

      Sehän ei tarkoita, että kaikissa C- sarjalaisisa olis vikaa. Mercedeksellä kannetaan vastuu jos jostakin yksilöstä on löytynyt vikaa. Käytin tänään omaani tarkastuksessa eikä mitään löytynyt. Tähtiauto kaarsi korjaamon pihalta iloisesti pois.

    • kovia ruostumaan

      Mutta entäs ne ruotevauriot. Asiakas maksaa.

    • Hyi h--vetti.

      Provopelle aloittaja saa pikkusielut liikkeelle. Minun mersu ja minun toitsu. Siitähän et pahaa sano.

      Pienisieluisin on aloitusketjun tekijä. Ajatelkaa, jos hänellä sattuu olemaan jokin koulutus. Apukoulustakaan ei näin pölhöä astu ulos.

    • Etkä vielääkkän taju

      Toyota korjaa autonsa tehtan laskuun muut maksattavat asiakkaalla mokansa . Eikö mene asia jakeluun?

      • Paavo Pesusieni

        Ei pidä paikkaansa, eemelissä tehtiin 5 tunnin työt tehtaan laskuun ja auto oli 6,5 vuotta vanha. Avensiksessa hajosi katti, sähköikkunat sahasivat omat kiinnikkeet etc ja maksa itse vaikka kokoonpanolinjalla oli otettu pintti poikineen.


    • Ennen oli ennen

      Silloin Mersukin vielä kesti, moottoreilla ajettiin mahtavia kilometrimääriä. Silloin toki koneesta ei otettu tehoja kuten nykyisin.
      Kyllä Mersuissa nykyisin korjaamista riittääkin. Oulussakin merkkikorjaamon lisäksi on korjaamo joka korjaa vain yksinomaan Mersuja. Iso korjaamo, ja työtä näyttää riittävän, silloin olisin huolissani jos paikkakunnalle ilmestyisi korjaamo joka yksinomaan korjaisi vain Toyotaa.

      • 23321

        Mistä kohta nykymersujen koneet poikivat niin että sillä on jotain tekemistä litratehon kanssa?

        Onko laakerit hajonneet ?

        Käytä nyt hyvä mies vähän järkeä.
        Toki koneissa voi olla vikaa mutta yleensä vika on oheislaitteissa ja sillä ei ole mitään tekemistä tehojen kanssa.


    • Jurpå

      Moottori lehdestä voit lukea myös syyn mersun vähäiseen takaisinkutsujen historiaan, siis ennen vuotta 2008.

    • TAKUU TARPEEN

      Mersu on nykyisin Ladan tasolla laadussa. Mulla kaksi vuotta vanha cdi 220 Mersu ja jo viisi kertaa trailerilla korjaamolle. Ensimmäinen ja viimeinen Mercedes meillä, ei kestä ei.

      • Essolla kuultua

        Saksalaiset autonvalmistajat haluaisivat traileri kuljetuksille "huputuksen" koska asiakkaat saavat kielteisen kuvan kalliista laatuautoista kun niitä kuljetetaan korjaamoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2022
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      146
      1475
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      126
      997
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      111
      976
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      812
    Aihe