Israelin jakamattomuuden puolesta

Bougainville

Siitäkin huolimatta, että Suomen media , etenkin YLE sekä tietyt puolueet ja entinen presidentti keulassa kovasti haluavat jakaa Israelin, niin minä olen Israelin jakamattomuuden kannalla. Ja uskon, että Israel saa vielä takasin ne muutkin alueet, jotka sille kuuluukin. Sille asialle kun ei muut maat voi mitään. Israel pysyy. Muiden maiden ja kansojen pysyminen taas riippuu siitä, miten Israeliin suhtaudumme. Jos suhtaudumme hyvin, niin meille käy kansana hyvin. Minusta Median ja Palestiinan puolestapuhujien kannattaisi miettiä uudelleen, mihin uskovat ja kenen asiaa vievät eteenpäin. Eivät kaikki muslimit, arabikristityt kannata palestiinalaisvaltiota, joten miksi sitten Suomessa jotkut niin kovasti sitä haluavat...

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • davidinlinko

      Kahden valtion ajatuksen arkkitehdit olivat Amin al - Hussein ja Adolf Hitler. Brittien Jerusalemin suurmuftiksi nimittämä al-hussein värväsi sotilaita ss-joukkoihin ja pyrki estämään juutalaisten pääsyn palestiinaan. Kahden valtion malli oli väline saattaa kesken jäänyt "ratkaisu" päätökseen. Hän halusi estää arabiasutuksen liittämisen egyptiin ja jordaniaan, sillä kun juutalaiset olisi tuhottu, olisi koko alue uutta arabivaltiota.

      Al-husein halusi 1948 pakottaa arabit pois perustetun Israelin alueelta, jotta juutalaisten hävittäminen olisi helpompaa.

      Saksan Työväen Puolue (kansallis-sosialistinen) halusi ratkaista "juutalais-kysymyksen" lopullisella ratkaisulla. Norjan työväenpuolue halusi jatkaa samaa Oslon sopimuksella.

      Sama aate yhdistää kahden valtion mallin kannattajia.

    • huuhaata

      Israelille ei kuulu oikeastaan yhtään mitään. Juutalaislobbarit ovat onnistuneet uskonnon voimalla ja sen pelotevaikutuksilla sotkemaan läntisen maailman heikomman aineksen päät.

      • Bougainville

        Väärin. Jumalalle kuuluu kaikki, ja hän on määrännyt ja määrää edelleen kansojen rajat ja kohtalot. Vaikka ihmiset kuinka pullikoivat. Parempi on olla heikko ja turvata Jumalaan , kuin olla itseviisas, omiin voimiinsa turvaava. Sillä loppujen lopuksi kukaan ihminen, ei väkevinkään, pysy täällä iäti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3865
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3032
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2960
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2808
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2754
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2325
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2025
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1957
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1917
    Aihe