hifiä autoon

ei basso soi

Ostin subin pohjanmaalta. Oli virallinen putiikki nettisivujen mukaan. Mutta paikka oli jossain maatalossa 3-tien varrella. Ei voinut maksaa kortilla, piti ajaa 8km hakeen käteistä. Yritin maksaa kännykällä mutta ei sopinut myyjälle. Myy vain käteisellä ja paras oli että ei antanut kuittia. Kun subi meni rikki ei oo takuuta. Onko muilla kokemuksia tällaisesta palvelusta.

5

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäi subi saamatta

      Vissii sama firma. Tilasin mutta se käski käymään ja tuomaa käteistä vaikka laskua pyysin. Sitten ajoin 150km ja ei ollut paikalla. Oteltiin tovi. Sitten hinta olikin muuttunut. Ei enää ikinä sinne. Ihme touhua.

    • xcvtrybtu

      Miksei voi mainita ko. puljun nimeä????

    • hinta muuttu

      Minä ajoin sinne 250 kilometriä USB muistia hakemaan, hinta piti olla 7,90€, mutta hinta olikin 8,40€. Ja saman olisi saanut lähi Tarjoustalosta 6,90 eurolla. En mene enää sinne.

      • OH-kolmonen

        Kaikki viisi tähteä sarkasmista: *****

        :)


      • yks pettyny

        Möi mulle uutena midit, mutta puolet pakkausfylleist puuttu. Soitin et tää on käytetty ku liittimet naarmuilla. Uhkaa kunnianloukkaus jutulla jos valittaa. Rikko kaveri autoo. Ei korvannu mitää. Uhkaali vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe