Jos ei ole Bemaria ajanut tai omistanut niin ei ole automies

Augsburg086

Muija (puoliksi saksalainen) ei suostu ajamaan kuin Bemarilla. Minä kävin Mersuakin kattomassa, mutta Bemariin päädyttiin (530i -06). Kyllä kyyti sillä on aivan uskomaton ja voimareservi on erittäin hyvä. Japskeja ei tähän talouteen muuten tule, sellainen itsekunnioitus ja ylpeys pitää säilyttää. Ja provoilijoille: leuka lonksuu täällä teillä tiheästi, mutta nakkikiskalla ette saa Sanaa suustanne kun porukalla parin kaverin kanssa haukuimme tuunattuja 90-luvun japaninihmeitä joiden omistajat siinä lippispäisinä imeskelivät makkaraperuntoita kuin pikkutytöt... Ja räkä lensi iloisesti kaaressa. Sivistystä ja esimerkkiä kansalle näiltä pelleiltä.

44

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on...

      Tule vaan rohkeasti kaapista,tunnustithan jo olevasi nakkikiskallakin poikien kanssa kovissa kähinöissä muutenkin,ei mitään hävettävää jos on kaappihomo...

      • Augsburg086

        Luiki koloosi pikku tojotero. Siellä odottaa sinua poikaystäväsi pikkunakki. Muijanikin nauraa tuollaisille kateuden valtasmille suomipässeille


      • jep jep...
        Augsburg086 kirjoitti:

        Luiki koloosi pikku tojotero. Siellä odottaa sinua poikaystäväsi pikkunakki. Muijanikin nauraa tuollaisille kateuden valtasmille suomipässeille

        Eipä ole muijallasi kovin korkealla taso auton eikä äijän suhteen... :D


    • 423423

      Minä olisin mieluusti tämän uuden 3-sarjalaisen jättänyt väliin.

    • Mercedes-B

      Ja taas joku velkainen bemarifägäri purkaa pahaa oloaan.

    • 19+17

      Itse vittuilin viime viikonloppuna kapakassa bemaripellelle BMWeestä, ja siitä miten paska auto se on. Eivätpä reppanat uskaltaneet sanoa mitään vastaan.

      • ei rahvaalle

        Siinä on sellainen ero vaan, että ne yökerhot missä todelliset Premium BMW kuljettajat ovat sellaisia joihin sinä et pääse sisälle koskaan.

        Oikeassa olet siinä, että jos omistaa 90-luvun bemarin, niin ei hirveästi kannata huudella.


      • 5+10
        ei rahvaalle kirjoitti:

        Siinä on sellainen ero vaan, että ne yökerhot missä todelliset Premium BMW kuljettajat ovat sellaisia joihin sinä et pääse sisälle koskaan.

        Oikeassa olet siinä, että jos omistaa 90-luvun bemarin, niin ei hirveästi kannata huudella.

        Ja taas bemaripelle pönkittämässä itsetuntoaan.


      • 330d ja hajis
        5+10 kirjoitti:

        Ja taas bemaripelle pönkittämässä itsetuntoaan.

        Haista perse !


      • Otan osaa
        330d ja hajis kirjoitti:

        Haista perse !

        Älä nyt, totta se vaan puhui. Kyllä sä tosta suosta vielä nouset, usko mua. Ensimmäinen askel on luopua bemarista niin alkaa elämä hymyillä, ymmärrät että on olemassa muutakin elämää kuin auto.


      • 330d ja hajis
        Otan osaa kirjoitti:

        Älä nyt, totta se vaan puhui. Kyllä sä tosta suosta vielä nouset, usko mua. Ensimmäinen askel on luopua bemarista niin alkaa elämä hymyillä, ymmärrät että on olemassa muutakin elämää kuin auto.

        Turhaan runnku sieltä perseestä huutelet homo !


      • 330d jo hajos
        330d ja hajis kirjoitti:

        Turhaan runnku sieltä perseestä huutelet homo !

        Runkataan yhdessä,poika


      • fiksuja kavereita

        "19 17" Jos noin tyhmä soittaa suutaan niin viisampi jättää urpon rauhaan.
        "


      • Sitä samaa
        fiksuja kavereita kirjoitti:

        "19 17" Jos noin tyhmä soittaa suutaan niin viisampi jättää urpon rauhaan.
        "

        voimme todeta myös aloittajasta(Augsburg086), eikö?


      • c-kortti
        ei rahvaalle kirjoitti:

        Siinä on sellainen ero vaan, että ne yökerhot missä todelliset Premium BMW kuljettajat ovat sellaisia joihin sinä et pääse sisälle koskaan.

        Oikeassa olet siinä, että jos omistaa 90-luvun bemarin, niin ei hirveästi kannata huudella.

        työlläansaittu
        kiva ajaa 2008


    • lallallaalala

      jos mulle pyllyäsi annat huh haa, jos mulle pyllyäsi annat huh haa, niin munaa myös sinä saat lallallaalala lallallaalala

    • autoliitonmies

      jos mulle pyllyäsi annat huh haa, jos mulle pyllyäsi annat huh haa, niin munaa myös sinä saat lallallaalala lallallaalala

      • exit only

        Hullu! mee lallattelemaan vaikka Tojerojen palstalle.


    • köyhät kyykkyyn

      Tosi on kulkee se komiasti!

    • himari pentti

      "Muija (puoliksi saksalainen) ei suostu ajamaan kuin Bemarilla."

      Multa taas ladyboy (thaimaalainen) läks läiskimään, kun en kuulemma välitä mistään muusta,kuin bemarista, ja olen hänen mukaansa tallilla sitä aina korjaamassa.........Tästä lähtien panostankin ihmissuhteissa Suomalaisiin poikiin..........

    • Augsburg086

      OIH!!!! Mä ja mun bemari ollaa tosi söde pari kun autotallissamme vietämme kiihkeitä hetkiä harva se ilta.OIH!!!! Ladyboy muijani on myös siinä mukana kolmantena pyöränä,oih,prinssinakkini työnnän bemuuni,oih, ja ladyboy muijani työntyy minuun,OIH!!!!!

      • Augsburg086

        Sulla ei kuule kopio-boy ole muijaa ikinä ollutkaan. Jutuista päätellen pojulla on väännetty peräsuoli mutkalle useissa perspanoissa siellä Corollan takapenkillä. Karvanopat vaan heiluu kun maistelette toistenne kullleja siellä tojotan romussa. Olen tyytyväinen kun muijakin tykkää autoista ja varsinkin luonnollisesti saksalaisista. Ei ole autonvalinta vaikeaa ja voimme jakaa kustannukset ja saada näin paremman auton alle. Seuraavaksi voisi olla 550i hyvä vaihtoehto kun pidän tästä Banglen korimallista. Samalla voin sujahtaa alinopeutta painelevan itämaan pas kasi ohi.


      • Säälittävää
        Augsburg086 kirjoitti:

        Sulla ei kuule kopio-boy ole muijaa ikinä ollutkaan. Jutuista päätellen pojulla on väännetty peräsuoli mutkalle useissa perspanoissa siellä Corollan takapenkillä. Karvanopat vaan heiluu kun maistelette toistenne kullleja siellä tojotan romussa. Olen tyytyväinen kun muijakin tykkää autoista ja varsinkin luonnollisesti saksalaisista. Ei ole autonvalinta vaikeaa ja voimme jakaa kustannukset ja saada näin paremman auton alle. Seuraavaksi voisi olla 550i hyvä vaihtoehto kun pidän tästä Banglen korimallista. Samalla voin sujahtaa alinopeutta painelevan itämaan pas kasi ohi.

        Jes, onpa taas bemaristilta aikuista tekstiä. Kylläpä olette viksuja poikia.


      • haahaa
        Säälittävää kirjoitti:

        Jes, onpa taas bemaristilta aikuista tekstiä. Kylläpä olette viksuja poikia.

        Eikös se ole jo monta kertaa todistettu, ettei bemaristit pysty järkevään keskusteluun, eikä liikennesääntöjen noudattamiseen.


      • hoh...
        haahaa kirjoitti:

        Eikös se ole jo monta kertaa todistettu, ettei bemaristit pysty järkevään keskusteluun, eikä liikennesääntöjen noudattamiseen.

        Tuo nimimerkki Augsburg086 ei taida todellisuudessa olla kun joku 15-kesäinen näppynaama jolla rippilahjaksi saatu aixamin mopoauto jossa hänen taidoilleen vaativat 4 kw tehoa ja huippunopeuttakin 40 km/h...


      • @jellaan
        Augsburg086 kirjoitti:

        Sulla ei kuule kopio-boy ole muijaa ikinä ollutkaan. Jutuista päätellen pojulla on väännetty peräsuoli mutkalle useissa perspanoissa siellä Corollan takapenkillä. Karvanopat vaan heiluu kun maistelette toistenne kullleja siellä tojotan romussa. Olen tyytyväinen kun muijakin tykkää autoista ja varsinkin luonnollisesti saksalaisista. Ei ole autonvalinta vaikeaa ja voimme jakaa kustannukset ja saada näin paremman auton alle. Seuraavaksi voisi olla 550i hyvä vaihtoehto kun pidän tästä Banglen korimallista. Samalla voin sujahtaa alinopeutta painelevan itämaan pas kasi ohi.

        Kysyn vaan kun huomasin Teidän huvittavan keskustelunne, että miksi tarvetta jakaa kustannukset jos on rahakas? Tuollaisia -06 mallisia Bemuja saa ihan kohtuu hintaisena, jopa alle 10 000 euron.
        Arveles huvikses jos muun merkin omaavat jakaisivat kustannukset, niin mikähän heillä olis hankittuna. Kaikilla ei ole tarvetta "elvistellä" rahaa kun voi sijoittaa hiukan tärkeämpiinkin kohteisiin, vaikkapa asuntoon, kesämökkiin, matkoihin tms.


    • köyhyys on sairaus.

      Köyhien katkeruuden purnaamiset ovat parasta musiikkia korville.

      • niinkö....

        Ja "rikkaiden" bemaristien "köyhyys ja katkeruus"-toteamus on aina yhtä humoristisen ja epätoivoisen kuuloinen.


      • Se on se imago
        niinkö.... kirjoitti:

        Ja "rikkaiden" bemaristien "köyhyys ja katkeruus"-toteamus on aina yhtä humoristisen ja epätoivoisen kuuloinen.

        Tällä palstalla bemaristit yökkäilee kuinka he ovat rikkaita, heillä on varaa korjata autoaan, heille ei raha merkkaa mitään, he ostavat autonsa käteisellä, velattomasti.
        Meillä päin bemaristit näkyvät käyvän lidlissä kaupassa, tankkaavat halppisasemilla ja tinkivät autojen hinnoista. Taitaa olla rahalla kuitenkin merkitystä, ja taitaa ne korjaamiset vähän kuitenki ottaa aivoon.. Mut hysss, siitähän ei saa bemarimies puhua. Pitää pitää imago yllä, ettei tässä mitään köyhiä olla.


    • no jo ois aikakin

      os mulle pyllyäsi annat huh haa, jos mulle pyllyäsi annat huh haa, niin munaa myös sinä saat lallallaalala lallallaalala

    • @jellaan

      "Muija (puoliksi saksalainen) ei suostu ajamaan kuin Bemarilla". Jaa, ajelkoon puolestani millä tykkää, mutta sanotaan vaan, että Toyotalla loput vuoden ympäri.
      BMW.n maine hiipumassa, jos edes korkea ollutkaan. Kesäautona leikkisä, talvella....No, Kieli keskellä suuta.

      • Näin.

        ....puolet vuodesta makaa mällättynä ojan pohjalla.


    • Faxisti

      Ostit 8 vuotta vanhan auton romun? Kilometrejä taitaa olla paljon? Eli remonttia edessä ja vaatimaton varustelu autossa? Samalla rahalla olisi saanut uuden luotettavan ja hienon auton, eikä vanhaa hieltä haisevaa riskiromua.

      • köyhyys on sairaus.

        Siis samalla rahalla uusi kulkupeli, ei auto. Kyllä muutaman vuoden vanha bmw pieksee kevyesti laadulla kaikki uudet halpikset. Kansanautot ovat köyhille ja katkerille.


      • 33+66
        köyhyys on sairaus. kirjoitti:

        Siis samalla rahalla uusi kulkupeli, ei auto. Kyllä muutaman vuoden vanha bmw pieksee kevyesti laadulla kaikki uudet halpikset. Kansanautot ovat köyhille ja katkerille.

        ^^ ylläoleva tyyppi on hauskan helppo provosoida vastaamaan. Aina se tulee oksentamaan ettei vaan luultaisi köyhäksi. Voi pientä raukkaa.


      • joo... :)
        33+66 kirjoitti:

        ^^ ylläoleva tyyppi on hauskan helppo provosoida vastaamaan. Aina se tulee oksentamaan ettei vaan luultaisi köyhäksi. Voi pientä raukkaa.

        Toi nimimerkki Köyhyys on sairaus taitaa olla todellisuudessa joku 15-v mopoautopoika joka kirjoittelee täällä bmw-lippis päässä noita hupaisia juttujaan.


      • 33+66
        joo... :) kirjoitti:

        Toi nimimerkki Köyhyys on sairaus taitaa olla todellisuudessa joku 15-v mopoautopoika joka kirjoittelee täällä bmw-lippis päässä noita hupaisia juttujaan.

        Mitä luultavimmin. Pahinta olisi kyllä jos olisi 5kymppinen bemaristi, siinä tapauksessa antaa kyllä lisää aihetta nauruille


      • kateus = säälittävää
        33+66 kirjoitti:

        Mitä luultavimmin. Pahinta olisi kyllä jos olisi 5kymppinen bemaristi, siinä tapauksessa antaa kyllä lisää aihetta nauruille

        No voi hellanlettas kun pojat ja aikuiset miehetkin täällä unelmoi Bemarista, mutta vaikka varaa olisikin käytettyyn ette uskalla semmoista ostaa. Mitä jos naapuri ei tykkää? Entäs jos töissä joku nälvii? Voi vitttu sanon minä


      • 33+66
        kateus = säälittävää kirjoitti:

        No voi hellanlettas kun pojat ja aikuiset miehetkin täällä unelmoi Bemarista, mutta vaikka varaa olisikin käytettyyn ette uskalla semmoista ostaa. Mitä jos naapuri ei tykkää? Entäs jos töissä joku nälvii? Voi vitttu sanon minä

        No ei vitun vertaa voi kiinnostaa mitä muut ajattelee, bemaristille merkkaa aivan selvästi. Typerää trollausta taas, mene pikkukikkeli nukkumaan äitin viekkuun.


    • Kapitaalistiriistäjä

      Kai vaihdoit lakanat kun aamulla heräsit?

    • voivoivoi.....

      Augsburg086 tainnut vetää liikaa poikaystävänsä siemennestettä kitusiinsa ja on siksi niin kiihkeä kundi aloituksessaan(kin)

    • @jellaan

      Kysyn vaan kun huomasin Teidän huvittavan keskustelunne, että miksi tarvetta jakaa kustannukset jos on rahakas? Tuollaisia -06 mallisia Bemuja saa ihan kohtuu hintaisena, jopa alle 10 000 euron.
      Arveles huvikses jos muun merkin omaavat jakaisivat kustannukset, niin mikähän heillä olis hankittuna. Kaikilla ei ole tarvetta "elvistellä" rahaa kun voi sijoittaa hiukan tärkeämpiinkin kohteisiin, vaikkapa asuntoon, kesämökkiin, matkoihin tms.

    • Augsburg086

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe