Veren vähyyttä

Sivullinen.

Olen huomannut, että viime aikoina täällä on ollut vain kolme mormonikirjoittelijaa; Nenada aika harvakseltaan, Tapani hiukan useammin ja Jokuveli aika aktiivisesti. Minne muut ovat hävinneet?

69

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ent. mormoni

      Täällä on hankala mormonin keskustella, kun tosiasiat ovat niin murskaavat.

      Mormonilla ei ole muuta kuin uskomisensa. Millään asiaperusteilla mormonismia ei pysty puolustamaan. Tärkeimmät kirkon tekstit ja sen historian tapahtumat ovat kaikkien saatavilla Internet-aikana. Faktat ovat mormonismia vastaan.

      Tapani1:n osallistumista haittaa myös se, että hänen englannin kielen taitonsa ei riitä. Nenadan ongelma on epäjohdonmukaisuus ja tunteiden ja faktojen sekoittaminen. Jokuveljellä ei yksinkertaisesti vain ole tietoa kirkostaaan eikä keskustelutaitoja.

      Mormonikirkko tekisi viisaasti, jos nakittaisi muutaman keskustelutaitoisen ja mormonismista riittävästi tietävän jäsenensä tekemään "lähetystyötä" tälle keskustelupalstalle.

      • Palstaa lukenut

        Meille ei-mormooneille myös kirkastuu kirkastumistaan, että ko. uskonto on tarkoitettu amerikkalaisille. Pitää osata englannin kieli, että ymmärtää uskonnon perusasiat. Jo se karkottaa monet isänmaalliset suomalaiset. Miksi palvoa englanninkielistä jumaluutta, ja vielä englanninkielisellä salanimellä! Jumala ei tunnista suomenkielisiä ihmisiä.

        Ei kukaan todella järkevä mormoniuskova tänne tule kumoamaan faktoja.
        Olen alkanut lukea Mormonien kirjaa, jonka sain kauan sitten bussimatkalla vieressäni istuneelta lähetiltä.

        Yritän löytää tietoa, milloin profeetta Nefi eli. Samoihin aikoihin Mooseksen vaellusajan kanssa, vai myöhemmin?


    • 1ohikulkija

      Olen kuullut useamman sanovan, että ei tänne viitti tulla, kun on huono keskustelupalsta (ei seriffiä), eikä ei-mormonit osaa käyttäytyä nettikeskusteluissa. Ei heitä kiinnosta tulla tänne morkattavaksi.

      • to..

        osataan kyllä käyttäytyä , te ilmeisesti pelkäätte avointa keskustelua.


      • Ent. mormoni

        Olen huomannut, että välillä minulla on liian rankkaa huumoria mormonismista. Aina en jaksa muistaa että jotkut tosiaan oikeasti uskovat mormonismin juttuihin ja pitävät niitä arvokkaina.

        Asia-argumenteilla kaikesta tällaisesta pääsee helposti yli - jos mormonismia puoltavia faktoja vain löytyisi. Pullonkaula on juuri tässä.

        Asiatonta keskustelua on ollut puolin ja toisin, mutta esimerkiksi nimimerkit to.., manivesti ja sivullinen eivät ole syyllistyneet minun mielestäni kertaaakaan asiattomuuksiin. Myös mormoninimimerkki Tapani1 / nyk. Selkeää ym. on useimmiten asiallinen, mikäli ei sorru menemään henkilöön, jota lähinnä on tapahtunut vain minun kohdallani.

        Paranoidiseksi, täyskahjoksi, hulluksi ja dorkaksi nimittelemiseen ovat syyllistyneet vain mormonit. M.E.L. on käyttänyt humoristisempia ilmaisuja, kuten pöljä. Pöljä on paljon kauniimmin sanottu kuin hulluksi nimitteleminen, jota ei-mormonit ovat saaneet osakseen mormonien taholta.


    • Ev.lut.

      Sanoa voi tietenkin mitä vaan mutta kyllä asia on suunnilleen niin kuinka Ent. mormoni yläpuolella kirjoittaa.

      • to..

        näin on. Nenada ei tiedä juuri mitään ja kiukuttelee, Tapani esittää samat litaniat jostain käsikirjasta, mormonismia on vaikea puolustaa ja perustella , joten tämä taitaa olla tässä.


    • M.E.L.

      Täällä ei ole tapana pysyä palstan aiheessa vaan aletaan välittömästi vinkumaan ties ihan mistä muusta kuin siitä mikä aihe on! :)

      • Ent. mormoni

        Juuri näin. Kesksutelu viedään mihin tahansa sivuraiteelle heti, kun mormoni ei löydä vastausta kiperään kysymykseen.

        Puheenaiheiksi kelpaavat muslimit, jotka joka tapauksessa ovat "vielä pahempia" kuin mormonit, horoskoopit, vapaamuurarit, muut kirkot, jotka myös olivat rasistisia, kuten MAP-kirkko.

        Maailman ainoaa oikeaa kirkkoa (!) ja sen vääriä tekoja puolustellaan sillä, että maalliset ihmiset ja perkkeleen kirkot ovat tehneet samaa pahuutta. Koko maailma odottaa Jeesuksen johtamalta kirkolta jotain parempaa, kuin mormonismin tähänastinen surkeaakin surkeampi näyttö kaiken muun, paitsi talouselämässä menestymisen kohdalla.


      • Keskustelusi
        Ent. mormoni kirjoitti:

        Juuri näin. Kesksutelu viedään mihin tahansa sivuraiteelle heti, kun mormoni ei löydä vastausta kiperään kysymykseen.

        Puheenaiheiksi kelpaavat muslimit, jotka joka tapauksessa ovat "vielä pahempia" kuin mormonit, horoskoopit, vapaamuurarit, muut kirkot, jotka myös olivat rasistisia, kuten MAP-kirkko.

        Maailman ainoaa oikeaa kirkkoa (!) ja sen vääriä tekoja puolustellaan sillä, että maalliset ihmiset ja perkkeleen kirkot ovat tehneet samaa pahuutta. Koko maailma odottaa Jeesuksen johtamalta kirkolta jotain parempaa, kuin mormonismin tähänastinen surkeaakin surkeampi näyttö kaiken muun, paitsi talouselämässä menestymisen kohdalla.

        mormonismista ylipäänsä menee koko ajan sivuraiteella.

        Tietämättömyyden tuomalla varmuudella julistelet mitä sattuu.

        Liikuttavaa, että tämän palstan saheltajänä kuvittelet löytäneesi jotakin , mitä muualla maailmassakaan ei ole pystytty todistamaan.


      • Sivullinen.
        Keskustelusi kirjoitti:

        mormonismista ylipäänsä menee koko ajan sivuraiteella.

        Tietämättömyyden tuomalla varmuudella julistelet mitä sattuu.

        Liikuttavaa, että tämän palstan saheltajänä kuvittelet löytäneesi jotakin , mitä muualla maailmassakaan ei ole pystytty todistamaan.

        No niin, yksi kolmesta aloituksessani mainitsemista on sentään taas kehissä, mutta häntä ei voi keskustelijaksi kutsua. Pelkkä argumentointivirheitä viljelevä huutelija.


      • näin on
        Sivullinen. kirjoitti:

        No niin, yksi kolmesta aloituksessani mainitsemista on sentään taas kehissä, mutta häntä ei voi keskustelijaksi kutsua. Pelkkä argumentointivirheitä viljelevä huutelija.

        Joo palstan perusteella on todettava, että mormonit ovat harvinaisen kärttyisiä ihmisiä.


      • hmm. .
        näin on kirjoitti:

        Joo palstan perusteella on todettava, että mormonit ovat harvinaisen kärttyisiä ihmisiä.

        Niin, kukapa päivästä toiseen jaksaisi haukuttavana olla, ihan sen perusteella mihin uskoo. Siihen kun on jo perustuslaillinen oikeus.


      • Sivullinen.
        hmm. . kirjoitti:

        Niin, kukapa päivästä toiseen jaksaisi haukuttavana olla, ihan sen perusteella mihin uskoo. Siihen kun on jo perustuslaillinen oikeus.

        No miksi sinä sitten kolmesta palstan nykyisestä mormonista, joka täällä eniten viihtyy?

        Smithin touhuille ja kirkon historialle meistä kukaan ei voi mitään.


      • hmm...
        Sivullinen. kirjoitti:

        No miksi sinä sitten kolmesta palstan nykyisestä mormonista, joka täällä eniten viihtyy?

        Smithin touhuille ja kirkon historialle meistä kukaan ei voi mitään.

        En ole paljon kirjoitellutkaan pitkään aikaan, mitä uutta sanottavaa täällä oikeasti kellään voi olla?


      • Sivullinen.
        hmm... kirjoitti:

        En ole paljon kirjoitellutkaan pitkään aikaan, mitä uutta sanottavaa täällä oikeasti kellään voi olla?

        Sinä olet viimeaikoina kirjoitellut eniten mormoneista. Eihän mormonismista sinänsä paljon uutta tule kun nykyprofeetata eivät oikein uskalla sanoa mitään. Historia puolestaan on historiaa, joka on ollut jo kauan tiedossa. Mutta kyllähän siinä riittää kirjoitettavaa melkein parin vuosisadan ajalta.


      • MIssä oli
        Sivullinen. kirjoitti:

        No niin, yksi kolmesta aloituksessani mainitsemista on sentään taas kehissä, mutta häntä ei voi keskustelijaksi kutsua. Pelkkä argumentointivirheitä viljelevä huutelija.

        argumentointivirhe(itä)?


      • hmm..
        Sivullinen. kirjoitti:

        Sinä olet viimeaikoina kirjoitellut eniten mormoneista. Eihän mormonismista sinänsä paljon uutta tule kun nykyprofeetata eivät oikein uskalla sanoa mitään. Historia puolestaan on historiaa, joka on ollut jo kauan tiedossa. Mutta kyllähän siinä riittää kirjoitettavaa melkein parin vuosisadan ajalta.

        No en kyllä ole, mutta tietenkin sinä senkin minua paremmin tiedät. Samat jankkaukset täällä päivästä toiseen kiertävät, ilman mitään uutta kiinnostavaa.
        Tämä forum on jotenkin elähtänyt, ja yksitoikkoinen, ei jaksa kiinostaa.


      • Sivullinen.
        hmm.. kirjoitti:

        No en kyllä ole, mutta tietenkin sinä senkin minua paremmin tiedät. Samat jankkaukset täällä päivästä toiseen kiertävät, ilman mitään uutta kiinnostavaa.
        Tämä forum on jotenkin elähtänyt, ja yksitoikkoinen, ei jaksa kiinostaa.

        Tietysti minä näen, että ketkä mormonit täällä kirjoittelevat. Mainitsin asian jo aloituksessa.

        Jos ei kiinnosta, miksi roikut täällä?


      • Sivullinen.
        MIssä oli kirjoitti:

        argumentointivirhe(itä)?

        Henkilöhyökkäystä ilman ainuttakaan perustelua.


      • Sivullinen.
        hmm.. kirjoitti:

        No en kyllä ole, mutta tietenkin sinä senkin minua paremmin tiedät. Samat jankkaukset täällä päivästä toiseen kiertävät, ilman mitään uutta kiinnostavaa.
        Tämä forum on jotenkin elähtänyt, ja yksitoikkoinen, ei jaksa kiinostaa.

        Ja jos haluat jotain hyvää keskustelua, tee ihmeessä hyviä aloituksia! Sinulta vain ei koskaan tule mitään, ei edes kunnon vastaväitteitä, vain pelkkää urputusta ja henkilöhyökkäyksiä.


      • Henkilöhyökkäyksiä
        Sivullinen. kirjoitti:

        Henkilöhyökkäystä ilman ainuttakaan perustelua.

        varustettuna perusteluilla.


      • Et muuten näe.
        Sivullinen. kirjoitti:

        Tietysti minä näen, että ketkä mormonit täällä kirjoittelevat. Mainitsin asian jo aloituksessa.

        Jos ei kiinnosta, miksi roikut täällä?

        Nimimerkki "hmm.." ei ole mikään minä, enkä minä ole mikään jokuveli.

        Olet sekoamassa, jos et jo seonnut.


      • Sivullinen.
        Et muuten näe. kirjoitti:

        Nimimerkki "hmm.." ei ole mikään minä, enkä minä ole mikään jokuveli.

        Olet sekoamassa, jos et jo seonnut.

        Kyllä sinä olet sinä.

        Et vastannut, että miksi roikut täällä vaikka et haluaisi.


      • Sivullinen.
        Henkilöhyökkäyksiä kirjoitti:

        varustettuna perusteluilla.

        Aivan. Jos haluat moittia jotakuta kirjoittajaa, perustele edes, miksi hän on mielestäsi väärässä.


      • Nyt kyllä
        Sivullinen. kirjoitti:

        Kyllä sinä olet sinä.

        Et vastannut, että miksi roikut täällä vaikka et haluaisi.

        sekoillen sekoitat.


        Miksi roikkuisin vastentahtoisesti. Typeryytenne on vain niin kiehtovaa seurattavaa ja sopivin kommentein sinusta kirpoaa aina lisää kummallisuuksia.


      • Kuin myös
        Sivullinen. kirjoitti:

        Aivan. Jos haluat moittia jotakuta kirjoittajaa, perustele edes, miksi hän on mielestäsi väärässä.

        sinä.


      • Sivullinen.
        Nyt kyllä kirjoitti:

        sekoillen sekoitat.


        Miksi roikkuisin vastentahtoisesti. Typeryytenne on vain niin kiehtovaa seurattavaa ja sopivin kommentein sinusta kirpoaa aina lisää kummallisuuksia.

        Typeryys on kyllä kokonaan sinun puolellasi. Tapani tekee mormonismille hallaa omalla tavallaan, Nenada omallaan ja sinä omallasi. Muodostatte jonkinlaisen epäpyhän kolminaisuuden...


      • Sivullinen.
        Kuin myös kirjoitti:

        sinä.

        Sinun kirjoitustyylisi on helppo perustella typeräksi, koska itse asioista et koskaan sano juuri mitään, vaan sorrut jatkuvasti argumentointivirheisiin.


      • Sinullehan
        Sivullinen. kirjoitti:

        Typeryys on kyllä kokonaan sinun puolellasi. Tapani tekee mormonismille hallaa omalla tavallaan, Nenada omallaan ja sinä omallasi. Muodostatte jonkinlaisen epäpyhän kolminaisuuden...

        ei ole mikään pyhää...


        Ja minäkin olen ainakin kolmiyhteinen polyveli.


      • En suinkaan
        Sivullinen. kirjoitti:

        Sinun kirjoitustyylisi on helppo perustella typeräksi, koska itse asioista et koskaan sano juuri mitään, vaan sorrut jatkuvasti argumentointivirheisiin.

        sorru, teen sen tarkoituksella, jotta korttisi ja korttinne eivät jää paljastumatta.


      • Sivullinen.
        Sinullehan kirjoitti:

        ei ole mikään pyhää...


        Ja minäkin olen ainakin kolmiyhteinen polyveli.

        Niin olet...


      • Sivullinen.
        En suinkaan kirjoitti:

        sorru, teen sen tarkoituksella, jotta korttisi ja korttinne eivät jää paljastumatta.

        Itsesi ja uskontosi vain nolaa kun jätät käsitelktävät aiheet sivuun ja sen sijaan vain hölmöilet.


      • hmm..
        Sivullinen. kirjoitti:

        Kyllä sinä olet sinä.

        Et vastannut, että miksi roikut täällä vaikka et haluaisi.

        En minä ole tuo edellinen "Et muuten näe.." minä olen minä, älä sotke asioita.


      • Sivullinen.
        hmm.. kirjoitti:

        En minä ole tuo edellinen "Et muuten näe.." minä olen minä, älä sotke asioita.

        Sinä olet sinä ja sillä sipuli.


      • Tuoko muka
        Sivullinen. kirjoitti:

        Itsesi ja uskontosi vain nolaa kun jätät käsitelktävät aiheet sivuun ja sen sijaan vain hölmöilet.

        uutta?


      • MIssä ovat
        Sivullinen. kirjoitti:

        Ja jos haluat jotain hyvää keskustelua, tee ihmeessä hyviä aloituksia! Sinulta vain ei koskaan tule mitään, ei edes kunnon vastaväitteitä, vain pelkkää urputusta ja henkilöhyökkäyksiä.

        sinun hyvät aloituksesi.

        Tule vain toistuvasti sivusta nokkimaan omilla pakkomielteilläsi.


      • Sivullinen.
        MIssä ovat kirjoitti:

        sinun hyvät aloituksesi.

        Tule vain toistuvasti sivusta nokkimaan omilla pakkomielteilläsi.

        SINÄ kaipaat hyvää keskustelua. Teepä kerrankin hyvä aloitus ja jatka keskustelua aiheesta ilman typeriä argumentointivirheitäsi.


      • Sivullinen.
        Tuoko muka kirjoitti:

        uutta?

        Ei uutta. Olet toiminut samalla tavalla jo vuosikaudet. Olet yksi aloituksessa mainitsemistani palstalaisista, se surkimus.


      • Et pysty
        Sivullinen. kirjoitti:

        SINÄ kaipaat hyvää keskustelua. Teepä kerrankin hyvä aloitus ja jatka keskustelua aiheesta ilman typeriä argumentointivirheitäsi.

        jatkamaan asiallisesti edes maailman parhaaseen aloitukseen...


      • Taas
        Sivullinen. kirjoitti:

        Ei uutta. Olet toiminut samalla tavalla jo vuosikaudet. Olet yksi aloituksessa mainitsemistani palstalaisista, se surkimus.

        väärin. Mutta sehän ei ole uutta.


      • Sivullinen.
        Et pysty kirjoitti:

        jatkamaan asiallisesti edes maailman parhaaseen aloitukseen...

        Niin, tämäman ketjun aloitushan oli omani ja varsin ansiokas.

        Mutta sinä et pysty edes aloituksiin, saatikka että pystyisit keskustelemaan yhdestäkään aloituksen aiheesta.


      • Sivullinen.
        Taas kirjoitti:

        väärin. Mutta sehän ei ole uutta.

        Kyllä sinä edelleenkin olet sinä.


      • Jatko olikin
        Sivullinen. kirjoitti:

        Niin, tämäman ketjun aloitushan oli omani ja varsin ansiokas.

        Mutta sinä et pysty edes aloituksiin, saatikka että pystyisit keskustelemaan yhdestäkään aloituksen aiheesta.

        sitten mitä sattuu, edelleen.


      • MInäpä hyvinkin.
        Sivullinen. kirjoitti:

        Kyllä sinä edelleenkin olet sinä.

        Ja sinä luulet olevasi sinä, mutta oletkin varjo vain.


      • Sivullinen.
        Jatko olikin kirjoitti:

        sitten mitä sattuu, edelleen.

        Niinhän se on, kun et pysty keskustelemaan mistään aiheesta, vaan jatkuvasti sorrut argumentointivirheisiin. Olet toki saanut hakittu palstan surkuhupaisimman kirjoittelijan maineen.


      • Sivullinen.
        MInäpä hyvinkin. kirjoitti:

        Ja sinä luulet olevasi sinä, mutta oletkin varjo vain.

        Todista väitteesi! Miten varjo voi kirjoitella tietokomńeella? Vai oliko taas kysymyksessä pelkkä suunsoitto? Varsinainen "Jeesuksen seuraaja". No, olet paljastanut todellisen minäsi jo vuosia sitten.


      • Mikä on
        Sivullinen. kirjoitti:

        Todista väitteesi! Miten varjo voi kirjoitella tietokomńeella? Vai oliko taas kysymyksessä pelkkä suunsoitto? Varsinainen "Jeesuksen seuraaja". No, olet paljastanut todellisen minäsi jo vuosia sitten.

        todellinen minäni?


      • Sivullinen.
        Mikä on kirjoitti:

        todellinen minäni?

        Yritpä löytää se! Muut ovat sen jo löytäneet...


      • MIllainen pitäisi
        Sivullinen. kirjoitti:

        Todista väitteesi! Miten varjo voi kirjoitella tietokomńeella? Vai oliko taas kysymyksessä pelkkä suunsoitto? Varsinainen "Jeesuksen seuraaja". No, olet paljastanut todellisen minäsi jo vuosia sitten.

        "Jeesuksen seuraanjan" mielestäsi olla?


      • Sivullinen.
        MIllainen pitäisi kirjoitti:

        "Jeesuksen seuraanjan" mielestäsi olla?

        Ei ainakaan meidän kaltaisemme suunsoittaja;-)


      • Miksi ei
        Sivullinen. kirjoitti:

        Ei ainakaan meidän kaltaisemme suunsoittaja;-)

        ???

        Mistä niin päättelet?


      • Sivullinen.
        Miksi ei kirjoitti:

        ???

        Mistä niin päättelet?

        Olemme vain eri mieltä. Jos sinusta Jeesuksen seuraaja voi olla tyhjänpäiväinen suunsoittaja, ok sitten.


    • Jällen tuli todistetuksi että kewskustelua ei ainakaan synny, koska eeräät antimormonit ovat kohottaneet itsensä kaikkitietäviksi jotka pystyvät arvostelemaan sekä tuomitsemaan muita kirjoittajia.
      Aivan sama mitä tänne kirjoittaa heiltä ainakin saa jatkuvasti samat vastaukset, eli ei yritystäkään keskustella. Miksi he oikeastaan ovat täällä kun mormonit on niiiiiiiiin tyhmiä että ei heilel tartte kun samaa omaa mielipidettä puskea vuosi tolkulla ilman todisteita. Mitä eh odottavat? Että mormonit yrittäisivät käännyttää heidät mormoneiksi ja ruveta kaivamaan kaikenkarvaisia vastauksia jotka heitä miellyttävät sen verran että eivät ihan patologisiksi rupea... turha toivo. Minä puolestani en aio enää korvaan lopsauttaa tietyn tyylisille kirjoittajille. Saavat rypeä omassaan.
      No kaikki järkevät ei mormoni kirjoittajat ovatkin siirtyneet tältä palstalta eteenpäin. Ei pahalla m utta rakastan teitä liikaa, enkä halua aiheuttaa enempiä kiviä kaulaanne. :)

      • Sivullinen.

        Minkäs me sille voimme, jos mormonit ovat tyhmiä?

        > No kaikki järkevät ei mormoni kirjoittajat ovatkin siirtyneet tältä palstalta eteenpäin.

        Jaa ketkä? Onko sellanen kukaan järkevä, joka uskoo Smithin satuihin ja antaa kymmenyksen tuloistaan höpölöpökirkolle.

        Me antit kyllä haluamme keskustella, mutta sinä et halua keskustella esim. kirkkosi todellisesta historiasta.


      • Todellinen historia
        Sivullinen. kirjoitti:

        Minkäs me sille voimme, jos mormonit ovat tyhmiä?

        > No kaikki järkevät ei mormoni kirjoittajat ovatkin siirtyneet tältä palstalta eteenpäin.

        Jaa ketkä? Onko sellanen kukaan järkevä, joka uskoo Smithin satuihin ja antaa kymmenyksen tuloistaan höpölöpökirkolle.

        Me antit kyllä haluamme keskustella, mutta sinä et halua keskustella esim. kirkkosi todellisesta historiasta.

        lienee mielestäsi vain sellainen, jollaisena sinä sen haluat nähdä ja esittää edelleen.


      • Sivullinen.
        Todellinen historia kirjoitti:

        lienee mielestäsi vain sellainen, jollaisena sinä sen haluat nähdä ja esittää edelleen.

        Kirkon todellinen historia kyllä tunnetaan. Ei 1800-luvusta ole niin paljon aikaa kulunut, että kaikki olisi jäänyt historia hämärään. On sinänsä huvittavaa, että monet mormonit kieltävät kirkkonsa dokumentoidun, jopa kirkon omissa senaikaisista kirjoituksista ilmenvän historian.


      • M.E.L.

        Se on pelkkää mormonismin ja mormonien heikkoutta ja huonoutta kun mormonit saavat selkäänsä 10-0 jokaisessa asiakysymyksessä!

        Se ei ole 'antien' ilkeyttä.

        Menkääpä urputtamisen sijaan itseenne!


      • hmm...
        Sivullinen. kirjoitti:

        Minkäs me sille voimme, jos mormonit ovat tyhmiä?

        > No kaikki järkevät ei mormoni kirjoittajat ovatkin siirtyneet tältä palstalta eteenpäin.

        Jaa ketkä? Onko sellanen kukaan järkevä, joka uskoo Smithin satuihin ja antaa kymmenyksen tuloistaan höpölöpökirkolle.

        Me antit kyllä haluamme keskustella, mutta sinä et halua keskustella esim. kirkkosi todellisesta historiasta.

        Keskustelkaa keskenänne, sitähän teette muutenkin, tai kuten MEL kysyy ja vastaa itse niin on mieluisat jutut koko ajan.


      • M.E.L.
        hmm... kirjoitti:

        Keskustelkaa keskenänne, sitähän teette muutenkin, tai kuten MEL kysyy ja vastaa itse niin on mieluisat jutut koko ajan.

        Katsos kun teillä mormoneilla ei kertakaikkiaan ole yhtään mitään kättäpidempää edes keskustelun pohjaksi!

        Ei se ole MEIDÄN vika.


      • Sivullinen.
        hmm... kirjoitti:

        Keskustelkaa keskenänne, sitähän teette muutenkin, tai kuten MEL kysyy ja vastaa itse niin on mieluisat jutut koko ajan.

        Mikis et halua keskustella vaikka pyörit tällä keskustelupalstalla?


      • Haluamme
        Sivullinen. kirjoitti:

        Mikis et halua keskustella vaikka pyörit tällä keskustelupalstalla?

        keskustella, mutta järkevien ihmisten kanssa

        Ette kavereinenne edusta järkevää joukkoa, ainoastaan omaa kuvitteluanne.


      • Sivullinen.
        Haluamme kirjoitti:

        keskustella, mutta järkevien ihmisten kanssa

        Ette kavereinenne edusta järkevää joukkoa, ainoastaan omaa kuvitteluanne.

        Et kai tarkoita järkevillä sellaisia, jotka pitävät taika-alusvaatteita 24/7, lähettävät kymmenykset tuloistaan Amerikkaan ja uskovat Smihin satuihin?

        Siinä tapauksessa voi häipyä Nenadan hymistelypalstalle keskustelemaan "järkeviä".


      • Kaikessa
        Sivullinen. kirjoitti:

        Et kai tarkoita järkevillä sellaisia, jotka pitävät taika-alusvaatteita 24/7, lähettävät kymmenykset tuloistaan Amerikkaan ja uskovat Smihin satuihin?

        Siinä tapauksessa voi häipyä Nenadan hymistelypalstalle keskustelemaan "järkeviä".

        hymistelevässä omahyväisyydessään se häviää typeryydessä tälle palstalle.


      • Sivullinen.
        Kaikessa kirjoitti:

        hymistelevässä omahyväisyydessään se häviää typeryydessä tälle palstalle.

        Ahaa. Se selittääkin sen, miksi et mene sinne uskonveljiesi joukkoon vaan yhtenä harvoista mormoneista roikut tällä plastalla. Nuo kaksi muuta aloituksessa mainittua edes keskustelevat täällä mormonismista, vaikka jäävätkin aina alakynteen. Sinä et uskalla keskustella, koska pelkäät samaa kohtaloa. Et vain huomaa, että hölmöilylläsi jäät vielä pahemmin alakynteen. Yksikään ei innostu mormonismista lukiessaan sinun viestejäsi...


      • Ei tarvitse
        Sivullinen. kirjoitti:

        Ahaa. Se selittääkin sen, miksi et mene sinne uskonveljiesi joukkoon vaan yhtenä harvoista mormoneista roikut tällä plastalla. Nuo kaksi muuta aloituksessa mainittua edes keskustelevat täällä mormonismista, vaikka jäävätkin aina alakynteen. Sinä et uskalla keskustella, koska pelkäät samaa kohtaloa. Et vain huomaa, että hölmöilylläsi jäät vielä pahemmin alakynteen. Yksikään ei innostu mormonismista lukiessaan sinun viestejäsi...

        innostuakaan. Sinä kun osaat selittää kaiken.


      • Sivullinen.
        Ei tarvitse kirjoitti:

        innostuakaan. Sinä kun osaat selittää kaiken.

        Näinhän se on.


      • M.E.L.
        M.E.L. kirjoitti:

        Se on pelkkää mormonismin ja mormonien heikkoutta ja huonoutta kun mormonit saavat selkäänsä 10-0 jokaisessa asiakysymyksessä!

        Se ei ole 'antien' ilkeyttä.

        Menkääpä urputtamisen sijaan itseenne!

        ...kyllä on Kolobin luulihasulttaani jaellut kuhnureilleen täysin olemattomat eväät(!)

        Mutta eihän se osannut tehdä mitään muutakaan oikein - sekunda'jumala'.


      • Itsekö
        M.E.L. kirjoitti:

        ...kyllä on Kolobin luulihasulttaani jaellut kuhnureilleen täysin olemattomat eväät(!)

        Mutta eihän se osannut tehdä mitään muutakaan oikein - sekunda'jumala'.

        peukuttelet jutuillesi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe