Ei edes ystäviä

surkea totuus

Miten edes ystäviä kun yhteydenpidostakn tulisi "valtataistelu" näillä luonteilla...

24

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjfnag

      Sanoppas muuta ;)

    • sivusta tuli mieleen

      Voisin sanoa, että jos teillä on voimakkaat tunteet, jotka eivät pääse purkaantumaan niin se kyllä tuo painetta ja varmaan sellaista taistelumeininkiäkin. Samoin, jos teillä on voimakas lataus keskenänne niin ei siinä kyllä pelkästään ystävä pysty olemaan. Onnea toivotan teille ja kipinää suhteeseenne.

      • K Orti-Soli

        Silloin kun ihmisillä on samanlaiset tunteet ja tilanne niin yhteenhän he päätyvät. Ilmeisesti näin ei siis ole. Kaikkien mielestä riitelykään ei ole latautunutta saati seksikästä, vaan turhaa ja tarpeetonta mielenhuononnusta.


      • luulenpa
        K Orti-Soli kirjoitti:

        Silloin kun ihmisillä on samanlaiset tunteet ja tilanne niin yhteenhän he päätyvät. Ilmeisesti näin ei siis ole. Kaikkien mielestä riitelykään ei ole latautunutta saati seksikästä, vaan turhaa ja tarpeetonta mielenhuononnusta.

        tavat ei ainakaan varmaan ole, tai käytös, luulenpa että toinen tuossa koettaa sorsimalla toista päästä epäreilusti tasoihin, ei ole samanalaiset kyseessä, ettei tarvitsisi loukata ja taistella


      • K Orti-Soli
        luulenpa kirjoitti:

        tavat ei ainakaan varmaan ole, tai käytös, luulenpa että toinen tuossa koettaa sorsimalla toista päästä epäreilusti tasoihin, ei ole samanalaiset kyseessä, ettei tarvitsisi loukata ja taistella

        Näillä palstoilla näkee paljon tuota, "olemme molemmat niin... (ja kirjoittaja käytännössä luettelee OMAT huonot puolensa, tässä tapauksessa ilmeisesti sairaalloisen vallanhalun, jonka haluaa vierittää puoliksi sen toisen syyksi... sellaista se olisi tietysti parisuhteessakin)"


    • Totuuksia

      Mä en taistele, eikä sovi mun luonteeseen

      • kaikki muu

        sitten taitaakin sopia sun luonteeseen !!


    • < vai >

      Mistä lähtökohdista tuo ystävyys on saanut alkunsa? Onko takana jotain suurempaa tai keskeneräistä. Puhukaa, puhuka, puhukaa niin kauan että siitä ei ole enää mitään puhuttavaa.

    • Ei valtataistelua

      Mutta ei edes ystäviä enää, jossain pitää mennä raja mitä toiselle tekee.

    • Perjantaita ;)

      AI siis sellainen valtataistelu että kumpiko on ennemmän toiseen yhteydessä.;)

      Voisitte pitää sellaisen skapan ja katsoa kumpi voittaa?

    • Oikeaa ystävyyttä

      Ei kannata särkeä ihan pienellä. on elämän yksi arvokkaimmista asioista.

      • ei niin

        jotain niin hyvää ei saa heittää menemään.


      • näitäkin on.
        ei niin kirjoitti:

        jotain niin hyvää ei saa heittää menemään.

        jospa se ei sitä ollutkaan vaan vain yksi pahanlaatuinen pakkoihmissuhde muiden tuttavien kautta.


      • en jaksaisi
        näitäkin on. kirjoitti:

        jospa se ei sitä ollutkaan vaan vain yksi pahanlaatuinen pakkoihmissuhde muiden tuttavien kautta.

        näin on, hyvä kuvaus tuo pakkoihmissuhde itse en moisia jaksa enkä jaksaisi


    • noin ollen

      ei mahkuja.

    • hush

      suksi suolle

    • Nuuskiss

      Minun puolestani voin olla sinulle vaikka henkisellä tasolla "kuollut."

      Lakkaa ajattelemasta minua ja asioitani, elä sitä elämää, johon minä en mahtunut.

      HYVÄSTI! Olet valintasi JO tehnyt!

      • uusi ilkeily palsta

        Tämä se on sitten mukava paikka riidellä ja viettää iltaansa. Itselläni muuten välittäminen ja rakastaminen on positiivinen tunne. Ilkeily ja toisen tylyttäminen ei kerro muutakuin heikon itsetunnon omaavasta, lapseksi jääneestä ihmisestä. Jos toiselle on ilkeä ja alistava jo ennen suhteen alkua niin mitä se sitten olisikaan suhteen aikana. Itse en toista tahallisesti halua loukata, ajattelen että aikuisen ihmisen elämässä on tarpeeksi haasteita ilman ylimääräistä ilkeilyä.
        Mukavaa ja leppoisaa loppuiltaa vaan.


      • omia?

        Alotuksen luettua mietin että jollakin muullakin samanlaista, suhtautua emmä voi kuin mulle kirjotetettu kuiteskaan, miten näitä voi


    • yx yrmy

      Jos olisit hän, niin sanoisin, että kyllä olet aivan saatanan jääräpäinen ja luulet aina olevasi oikeassa ja välillä tuntuu että huomaamattasi ajattelet myös olevasi muiden yläpuolella. Tai jos joku sanoo sinulle neuvon, jonka uskot, niin sitten otat itseesi ja rupeat murjottamaan, kun olet ollut väärässä jossain. Totta kai voidaan olla ystäviä, mutta se vaatisi sulta sun ylpeyden nielemistä, mihin et taida pystyä. Niin tai näin, kyllä elämä varmaan opettaa ja jos et opi, niin sitten olet yksin, vaikka sulla taitaa olla jo uusi, koska veikkaisin, että alitajuisesti rupesit tinkimään heti kaikesta ja jokainen rupesi tuntumaan heti oikealta kun vaihtoehtona olisi ollut yksinäisyyden katkera kalkki. Tavallaan kaikki meni niin kuin pitikin mennä sinun kannalta ja sinulla on kaikki nyt erinomaisen hyvin. Osaatkohan olla kiitollinen? Et vaan vaikutat olevan minulle vihainen. Niinpä niin.

      • tosijäärä

        Olen jääräpää,ja ei ole uutta,mutta taisi olla
        jollekin toiselle jääräpäälle.


      • tosijäärä
        tosijäärä kirjoitti:

        Olen jääräpää,ja ei ole uutta,mutta taisi olla
        jollekin toiselle jääräpäälle.

        Niin jäärä olen etten enää anele.Ei halunnut selvittää asioita se on sitten
        siinä.


    • mitä vastaan väittäm

      Jos tuo on hänen kantansa vallantarpeisena ihmisenä ...niin olkoon. Mitäpä tuosta väittelemään.

      • gjjkkb

        Niin ihan sama.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe