Ketään lähdössä Gambiaan

kerstinhangosta

tämän vuoden puolella, tai ensi vuoden alkupuolella?

6

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terveisin Tupu

      Hei! Ei kannata mennä - siellä vaanii Ebola niin lähellä.

    • Nainen 54 v

      Minä olen ollut Gambiassa pari kertaa ja voisin lähteä sinne uudestaan. Vaikka heti :) Onkohan siellä vielä sadekausi, kun en yhtäkkiseltään löytänyt matkoja sinne.
      Nainen 54 v Vaasasta
      [email protected]

      • kerstinhangosta

        Tjäreborg tekee matkoja, joissa voi itse valita lentojen ajankohdan, myös hotellin, mutta ovat törkeän kalliita. Aikaisemman systeemin mukaiset suora lento plus hotelli on peruttu ensi talven osalta, kun ei ollut tarpeeksi matkustajia, pelko ebolan vuoksi.
        Ehdottomasti paras ja edullisin tapa on varata itse netistä lennot ja yrittää hankkia myös hotelli tai guesthouse.
        Sadekausi jo ohi, erittäin kuuma ja kostea ilma vielä tällä hetkellä.
        Minun aikataulussani muutos, en pääse ennen maaliskuun loppua lähtemään. Suunnitelmissa ainakin kolmen viikon loma siellä.
        Suoria lentoja ei ole, yksi tai kaksi koneenvaihtoa, riippuu siitä, mitä kautta lennot valitsee.


      • tippeti
        kerstinhangosta kirjoitti:

        Tjäreborg tekee matkoja, joissa voi itse valita lentojen ajankohdan, myös hotellin, mutta ovat törkeän kalliita. Aikaisemman systeemin mukaiset suora lento plus hotelli on peruttu ensi talven osalta, kun ei ollut tarpeeksi matkustajia, pelko ebolan vuoksi.
        Ehdottomasti paras ja edullisin tapa on varata itse netistä lennot ja yrittää hankkia myös hotelli tai guesthouse.
        Sadekausi jo ohi, erittäin kuuma ja kostea ilma vielä tällä hetkellä.
        Minun aikataulussani muutos, en pääse ennen maaliskuun loppua lähtemään. Suunnitelmissa ainakin kolmen viikon loma siellä.
        Suoria lentoja ei ole, yksi tai kaksi koneenvaihtoa, riippuu siitä, mitä kautta lennot valitsee.

        Minä olen lähdössä Gambiaan huhtikuun loppupuolella. Lennoille matkaseura olisi mukavaa, perillä on sitten omat kuviot. Aion olla matkalla kolmisen viikkoa.


      • Masa Wesdent
        kerstinhangosta kirjoitti:

        Tjäreborg tekee matkoja, joissa voi itse valita lentojen ajankohdan, myös hotellin, mutta ovat törkeän kalliita. Aikaisemman systeemin mukaiset suora lento plus hotelli on peruttu ensi talven osalta, kun ei ollut tarpeeksi matkustajia, pelko ebolan vuoksi.
        Ehdottomasti paras ja edullisin tapa on varata itse netistä lennot ja yrittää hankkia myös hotelli tai guesthouse.
        Sadekausi jo ohi, erittäin kuuma ja kostea ilma vielä tällä hetkellä.
        Minun aikataulussani muutos, en pääse ennen maaliskuun loppua lähtemään. Suunnitelmissa ainakin kolmen viikon loma siellä.
        Suoria lentoja ei ole, yksi tai kaksi koneenvaihtoa, riippuu siitä, mitä kautta lennot valitsee.

        Saman asian voisi hoitaa meidän rantasaunalla eri lauteilla on lämpöä ja kosteutta sekä pätevä selänpesijä.

        Täysi ylöspito jne,


      • tytti31
        Masa Wesdent kirjoitti:

        Saman asian voisi hoitaa meidän rantasaunalla eri lauteilla on lämpöä ja kosteutta sekä pätevä selänpesijä.

        Täysi ylöspito jne,

        Olisihan sinun rantasaunasi varmasti lähempänä kuin Gambia, siis missä päin sinun paikkasi sijaitsee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe