kakkosen kirje exälleni :)

juna meni jo

Tässä tämä kirje nyt on. Kirjoitan tähän ajatuksiani ja tunteitani meidän suhteesta. Niin kuin tiedät olen viime aikoina miettinyt tätä meidän suhdetta tosi paljon. Olen sinulle jo liian itsestäänselvyys. Olen yrittänyt löytää tästä suhteesta niitä hyviä puolia mutta löytänyt enemmän huonoja puolia. Meillä ei ole tarpeeksi aikaa puhua kunnolla tästä asiasta. Aina on kiire, sinulla kiire kotiin. Sinulla on elämä perheesi kanssa ja se on aina meidän välissä. Tiedän ettet jätä Xxxää etkä lapsiasi. Olen sitä niin monta kertaa kysynyt etkä ole koskaa luvannut minulle mitään. En ymmärrä sitä, että tykkäät minusta, jos et ole valmis viettämään enemmän aikaa kanssani. Niin kuin jo sanoin sinulle silloin alussa.
Sain sen käsityksen ettäavioliittosi on loppumassa. Nyt se onkin vaihtunut siihen, että näin ei olekaan. Tunnen itseni teidän avioliiton korjaajaksi. Kun sinulla on hyvä olo, on liittosikin kunnossa. Olet varmaan huomannut sen, että perheesi ja vaimosi merkitsevät sinulle kaikkea, koska nyt ymmärrän sen, mistä et voi luopua. Sinulla on paljon pelissä siksi sinun ei pitäisi pettää Xxää, ei missään tilanteessa. Vaikka tätä on vaikea sanoa, sun pitää nyt lopettaa tämä pettäminen ja "palata takaisin Xxän luo. Tee teidän liitosta onnellinen, tiedän että sen osaat. Olet minullekin näyttänyt ja osoittanut kuinka hieno mies olet ja osaat olla naiselle tosi hyvä ja ihana.

42

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä niin...

      Just joo... Huh huh... Vai että on hieno mies!

    • Taidot kasvavat hei

      Oletpa taitava! Etsi uusi varattu mies niin saat yhä paremmat taidot pelastaa toisten liitot, kuten eräs monen varatun kanssa seurustellut kakkonen kehaisi joskus aiemmin "autan miehiä pelastamaan liittonsa".

    • johan on ihana

      "Osaat olla naiselle tosi hyvä ja ihana." Niinkö säkin ajattelet miehestäsi? Ihana mies muuten, mutta ei kestä omalla kotipesällään. Mielenkiintoista olisi tietää, miten teidän avioliiton kävi. Jatkoitko yhdessä miehen kanssa, joka ei kunnioita eikä arvosta ketään naista vaan käyttää heitä hyväkseen?

      • Kirje exälleni

        Johan sen otsikko kertoo!


    • eräsex

      Älkää ihmeessä mollatko tuota kakkosta. Hän tekee omaa surutyötään.

      Pettäminen on tietysti ollut väärin, mutta kun kakkonen itsekin sen myöntää ja hän näkee minkälainen ihminen kyseessä niin hän ei kuitenkaan halua olla ilkeä vaan kannustaa miestä panostaan avioliittonsa kohentamiseen.

      Hyvä kirje, toivottavasti tarkoitat myös mitä kirjoitat.
      Sinulle löytyy kyllä vapaita ottajia. Vaikutat empaattiselta ihmiseltä. KAikkea hyvää sinulle.

    • voi onnetonta

      Tiedättekö mitä lukijat?
      Tämä on .....exän provo!

      • eräsex

        No hitsi, nyt putosin kärryiltä. Kirje on siis kakkosen kkäsialaa ja lähtetty AP:n expuolisolle?
        No kuinka vain. Turha mollata ihmistä joka; toivottavasti, pysyy sanojensa takana.


    • juna meni jo

      Jatkoa kirjeeseen...
      Tämä on yksi vaikeimmista asioista, joita olen elämässäni tehnyt mutta harkitsen vakavasti tämän suhteen lopettamista. En voi jatkaa elämääni näin. Haluan olla vahva nainen (ja olenhan sitä) ja kulkea pää pystyssä. Nyt olen allapäin suurimman osan ajasta, koska en voi olla miehen kanssa, josta tykkään ja välitän. Olen nauttinut ja iloinnut niistä hetkistä, joita meillä on yhdessä ollut mutta aina takaraivossa ajatus että kohta tämä loppuu ja lähdet perheesi luo. Olen itkenyt niiden hetkien jälkeen ja ajatellut hetkeä kun taas nähdään. Olen pettynyt monesti näiden kuukausien aikana tapaamisten peruunnuttua sinun menojesi vuoksi. Olen aina hyväksynyt tilanteen(paitsi sen yhden kerran) ja ajatellut sen olevan "toisen naisen" tehtävä. Nyt olen kuitenkin ymmärtänyt ettei näin voi olla. Minun ei tarvitse niitä hyväksyä, koska meidän pitäisi olla tasavertaisia tässä suhteessa.

      • pysähty asemalle

        "juna meni jo" on petetyn vaimon käsialaa, jossa kirjoittaa haaveistaan, että kakkonen tajuaisi ja pelastaisi HÄNEN ja MIEHENSÄ liiton. Epätoivoista, ehkä. Ei kukaan kakkonen kirjoita tuollaisia ex-seksipartnerille. Ja mistä tämä ne. ex-vaimo olisi saanut kirjeet käsiinsä! Nykyään ei kukaan edes lähetä kirjeitä. Kirjeeseen tulee juuri niin kauan jatkoa, kun petetyn vaimon mielikuvitusta riittää.


      • Minä tuomitsen
        pysähty asemalle kirjoitti:

        "juna meni jo" on petetyn vaimon käsialaa, jossa kirjoittaa haaveistaan, että kakkonen tajuaisi ja pelastaisi HÄNEN ja MIEHENSÄ liiton. Epätoivoista, ehkä. Ei kukaan kakkonen kirjoita tuollaisia ex-seksipartnerille. Ja mistä tämä ne. ex-vaimo olisi saanut kirjeet käsiinsä! Nykyään ei kukaan edes lähetä kirjeitä. Kirjeeseen tulee juuri niin kauan jatkoa, kun petetyn vaimon mielikuvitusta riittää.

        Hei haloo! Se kirje on tässä ketjussa! Ymmärsin, että ei sitä muualle ole lähetettykään...ja varmasti aloittaja myös ymmärtää/ tietää ettei ukkomies täällä käy sitä lukemassa. Eikö tuo ollut vain hänen oman päänsä tyhjennys!?

        Ihan kauniisti hän kirjoittaa, mutta minun silmiini iski kuinka hän jäävää itsensä!
        Nyt anoo meiltä lukijoilta myötätuntoa ja syytteistä vapauttamista, mutta ainakin minun mielestäni hän osasyyllinen tuohon suhteeseen. Hän on aloittanut ukkomiehen heilana ja jatkanut sitä tietoisena perheestä.

        Se on tuomittavaa!!


      • Väärällä otsikolla
        Minä tuomitsen kirjoitti:

        Hei haloo! Se kirje on tässä ketjussa! Ymmärsin, että ei sitä muualle ole lähetettykään...ja varmasti aloittaja myös ymmärtää/ tietää ettei ukkomies täällä käy sitä lukemassa. Eikö tuo ollut vain hänen oman päänsä tyhjennys!?

        Ihan kauniisti hän kirjoittaa, mutta minun silmiini iski kuinka hän jäävää itsensä!
        Nyt anoo meiltä lukijoilta myötätuntoa ja syytteistä vapauttamista, mutta ainakin minun mielestäni hän osasyyllinen tuohon suhteeseen. Hän on aloittanut ukkomiehen heilana ja jatkanut sitä tietoisena perheestä.

        Se on tuomittavaa!!

        Oikea otsikko on: Kakkosen kirje UKKOMIEHELLE!


      • jeeess
        pysähty asemalle kirjoitti:

        "juna meni jo" on petetyn vaimon käsialaa, jossa kirjoittaa haaveistaan, että kakkonen tajuaisi ja pelastaisi HÄNEN ja MIEHENSÄ liiton. Epätoivoista, ehkä. Ei kukaan kakkonen kirjoita tuollaisia ex-seksipartnerille. Ja mistä tämä ne. ex-vaimo olisi saanut kirjeet käsiinsä! Nykyään ei kukaan edes lähetä kirjeitä. Kirjeeseen tulee juuri niin kauan jatkoa, kun petetyn vaimon mielikuvitusta riittää.

        petetyn käsialaa ja "kirje" jonka hän olisi halunnut exmiehensä saaneen
        luultavasti on itse kirjoittanut toiselle naiselle kerjuuviestin jossa pyysi naista jättämään miehen hänelle, hän kun ei muita saa ja tuo exän nainen on nuorempi,kauniimpi,koulutettu,hyvä työpaikka ja kaikkea muuta mitä hän itse ei ole


      • mieti sitä.
        jeeess kirjoitti:

        petetyn käsialaa ja "kirje" jonka hän olisi halunnut exmiehensä saaneen
        luultavasti on itse kirjoittanut toiselle naiselle kerjuuviestin jossa pyysi naista jättämään miehen hänelle, hän kun ei muita saa ja tuo exän nainen on nuorempi,kauniimpi,koulutettu,hyvä työpaikka ja kaikkea muuta mitä hän itse ei ole

        Ja kenenköhän haaveita kirjoituksesi peilaa. Mietipä, miksi mies on siihen vaimoonsa rakastunut ja perustanut perheen hänen kanssaan. Ja ei kerta laakista lähde noin paljon paremman naisen völjyyseen.


      • tiedetään tiedetään
        mieti sitä. kirjoitti:

        Ja kenenköhän haaveita kirjoituksesi peilaa. Mietipä, miksi mies on siihen vaimoonsa rakastunut ja perustanut perheen hänen kanssaan. Ja ei kerta laakista lähde noin paljon paremman naisen völjyyseen.

        miksi mietin kun tiedän?
        rakastanut ei rakastaa
        ei kerta laakista koska nainen ei halunnut miestä saman katon alle


      • juna meni jo
        tiedetään tiedetään kirjoitti:

        miksi mietin kun tiedän?
        rakastanut ei rakastaa
        ei kerta laakista koska nainen ei halunnut miestä saman katon alle

        Kyllä olisi halunnut, ihan rukoili muuttamaan.
        Vaihtoi asuntoakin isommaksi että mies tulisi lastensa isäpuoleksi.
        Mutta eihän lentojätkä enää kiinni jää.


    • eräsex

      En todellakaan ymmärrä mikä tarve pilkata. Jos kakkonen on kirjoittanut niin on kirjoittanut. Ymmärrän että pari on
      kuitenkin eronnut. Ihmettelen vain että kuinka puoliso on saanut ne käsiinsä?

      Eikä kakkosten kirjeet ole tavatonta kyllä niitä tuli meillekin, minä sain useita ihan nimellä laitettuja postauksia kakkosen omalta työkoneelta.

    • seksin perässä?

      Kuulostaa että mies on valehdellut kakkoselle että liitossa on vikaa, saadakseen seksiä ja sitten voi häipyä. Käytti hyväksi kakkosen hyväuskoisuutta? Kakkonen oli rakastunut. Mies pakoili, eikä kakkonen saa miestä kiinni. Se vanha tarina. Kyllä sellaisiin miehiin voi törmätä, hurmaavat ja ovatkin varattuja. Pelimies? Niin, puhumattakaan siitä että voi olla usea nainen, eivätkä jää kiinni! Ja jos jäävät, ottavat uuden nuoren kauniin vaimon, joka ei usko että se kultapoju voi pettää ja särkeä muiden sydämiä seksin vuoksi. Seksi on pääosassa myös parisuhteessa, kuka haluaa olla sellaisen miehen seksiakrobaattina makuuhuoneessa. En minä ainakaan. Seksivietti vie ja taksi tuo.

    • eräsex

      Minua kiinnostaisi tietää miksi ex julkaisee nuo kirjeet jos hän on eronnut petturi puolisostaan?

      • niin minuakin

        Samaa minäkin mietin. Ja edelleenkin on olemassa kirjesalaisuus. Hienostihan kakkonen on toiminut, kun on lopettanut suhteen mieheen. Eli mihin ap pyrkii aloituksellaan? Siihenkö, että kaikki mollaisivat kakkosta? Vai siihen (mikä lienee mahdotonta tällä palstalla), että joku huomaisi, ettei kaikki kakkoset ole päästään sekaisin?


    • juna meni jo

      Ja näin se kirje loppuu...
      Kaikki tapahtuu ehdoillasi, kaikki. Enhän voi soittaa kun on paha olla tai jotain iloista asiaa. En voi lähettää viestiä, jos siltä tuntuu. Siellä risteilylläkin Xx oli välissämme. Tiedän että rakastat Xxää ja välität paljon. Sen olen huomannut puheistasi ja teoistasi. Pidä niistä kiinni. Älä meistä, koska meitä ei ole. Me olemme vain jotain, mikä ei ole olemassa oikeasti, me olemme olemassa vain haaveissa ja unelmissa. Tiedän että jollain tasolla tykkäät minusta, mutta et oikeasti. Risteilyllä kysyttäessä sanoit että olet rakastunut meihin, niinpä niin! Me olemme unelmia toinen toisillemme, mutta todellisuus on jotain muuta. Todellisuus on sinä ja Xx ja heidän lapsensa, kotinsa ja elämänsä. Kohtaa todellisuus hyvillä mielin, sillä se on sinun elämäsi, ja elä sitä. Meidät muista hyvinä ja kauniina hetkinä, josta oli todellisuus kaukana. Tykkään sinusta ja muistan sinut aina. Säilytän hyvät hetkemme sydämessäni. Love you.

      Tämän tarinan loppu oli kaikkea muuta kuin nämä kakkosen kliseiset sanat tässä kirjeessä.

      • seksin perässä?

        Tuossa kai kakkonen luulee että positiivinen lässytys auttaa. Minä omasta kokemuksesta tiedän, että kylmiä miehiä ei vähempää kiinnosta "toisten naisten sanat", vaikka sanoisi mitä pelimiehelle. Hyvällä, pahalla tai neutraalisti. Tai kepillä tökkäämällä. Kuuroille korville kaikuu. Se voi olla kiusallista miehelle, hivelee egoa tai ärsyttää, ihan mitä vaan. Harva varmaan ajattelee että ihanaa kun nainen sanoo noin. Seksi mielessä vaan ollut. :/


    • eräsex

      juna meni jo. Kerro haluan ymmärtää.
      Nuo kakkosen sanat saavat ainakin minut ajattelemaan, että kakkonenkin on ihminen.
      Minullakin kokemuksia kakkosen(nyk. ykköstynyt) kirjottelusta joten tahtoisin tietää tarkemmin mitä paljastuksella ajat takaa.

      • aliaspaska

        no mutta sinähän se einstein olet! hokasit et kakkonen voi olla ihminen hihhahheh
        taisi nyt taas se kuuluisa "totuus" lipsahtaa
        olen näistä sinun lukuisista kirjoituksista jo aikoja sitten hokannut kuinka katkera,ilkeä ja kostonhimoinen olet, kakki ei peity sanojen taakse


      • nnnnnnnn
        aliaspaska kirjoitti:

        no mutta sinähän se einstein olet! hokasit et kakkonen voi olla ihminen hihhahheh
        taisi nyt taas se kuuluisa "totuus" lipsahtaa
        olen näistä sinun lukuisista kirjoituksista jo aikoja sitten hokannut kuinka katkera,ilkeä ja kostonhimoinen olet, kakki ei peity sanojen taakse

        aliaspaska nimmaris veronen olet. Ykköstynyt joka täällä jahtaa jätettyä. Toivottavasti jahtaamallasi jätetyllä enämpi järkeä päässä kuin sinulla.


      • puolesta
        aliaspaska kirjoitti:

        no mutta sinähän se einstein olet! hokasit et kakkonen voi olla ihminen hihhahheh
        taisi nyt taas se kuuluisa "totuus" lipsahtaa
        olen näistä sinun lukuisista kirjoituksista jo aikoja sitten hokannut kuinka katkera,ilkeä ja kostonhimoinen olet, kakki ei peity sanojen taakse

        aliaspaska,
        Tuo onkin jännä olet itse valmis tuomitsemaan jätetyn hirviöksi, narsistiksi ym. Mutta pilkkaat kun jätetty sanoo myös kakkosten olevan ihmisiä.
        Kukahan se kostonhimoinen ja ilkeä on?


      • dxgxdbgxdbgxdfgb
        puolesta kirjoitti:

        aliaspaska,
        Tuo onkin jännä olet itse valmis tuomitsemaan jätetyn hirviöksi, narsistiksi ym. Mutta pilkkaat kun jätetty sanoo myös kakkosten olevan ihmisiä.
        Kukahan se kostonhimoinen ja ilkeä on?

        Juu. Aliaspaska ei ole mielestäni kummosempi kuin kakkoset yleensä. Aina ykkösen kimpussa. Tälläiset kakkoset on ihmisrotu omansa. Paskallla edenneet,. toisen parisuhteen pilanneet, toisen lasten elämän tuhinneet, toisen kodin tuhonneet, toisen tulevaisuuden tuhonneet, tehneet suurta kenkistä väkivaltaa petetylle ja kääntäneet miehen mielen vaimoa vastaan, joka tietysti voinut olla helppoakin, mutta silti niin kieroa ja tarkoitushakuista. Mädäntykööt kakkoset omassa mielmessään. Se toivon heille. Kukaan ihminen, joka ei ymmärrä miten suuri henkinen rikos on pettäminen, ei ansaitse ihmisen nimeä. Ikinä, en ketään sellaista ystäväkseni ja lähipiiriini tahdo. Jos ihminen ei arvosta toisen omaa, on hän ihmiskunnan luopio ja ihmisten elämän murskaaja.


      • popsiposiporkkanaa
        dxgxdbgxdbgxdfgb kirjoitti:

        Juu. Aliaspaska ei ole mielestäni kummosempi kuin kakkoset yleensä. Aina ykkösen kimpussa. Tälläiset kakkoset on ihmisrotu omansa. Paskallla edenneet,. toisen parisuhteen pilanneet, toisen lasten elämän tuhinneet, toisen kodin tuhonneet, toisen tulevaisuuden tuhonneet, tehneet suurta kenkistä väkivaltaa petetylle ja kääntäneet miehen mielen vaimoa vastaan, joka tietysti voinut olla helppoakin, mutta silti niin kieroa ja tarkoitushakuista. Mädäntykööt kakkoset omassa mielmessään. Se toivon heille. Kukaan ihminen, joka ei ymmärrä miten suuri henkinen rikos on pettäminen, ei ansaitse ihmisen nimeä. Ikinä, en ketään sellaista ystäväkseni ja lähipiiriini tahdo. Jos ihminen ei arvosta toisen omaa, on hän ihmiskunnan luopio ja ihmisten elämän murskaaja.

        Kenenkään parisuhdetta, lapsia, elämää, tulevaisuutta jne. ei voi pilata ellei itse sitä anna pilata. Ja mitä tulee tähän "kääntäneet miehen mielen vaimoa vastaan.." Kukaan ei pysty kääntämään toisen ihmisen mielen yhtikäs mihinkään ellei ole täyttä ymmärrystä vailla tai muuten vaan syyntakeeton. Ja ei välttämättä vielä silloinkaan. Jos ukko tai akka lähtee pettämään, pettää se aivan itse. Jos ukko tai akka on omaa vaimoaan tai miestään vastaan, kyllä se on ihan omaehtoista mielen liikettä. Sinua on ilmeisesti petetty, miksi? Kysy itseltäsi Miksi? Haukut, syyttelet ja tuomitset muita, jotta sinua tuomittaisiin ja haukuttaisiin. Mitä kalavelkoja makselet nyt elämässäsi. Asenteesi on ainakin täysin karmaisevaa itseäsi ja muita kohtaan.


      • kakkosta paossa
        popsiposiporkkanaa kirjoitti:

        Kenenkään parisuhdetta, lapsia, elämää, tulevaisuutta jne. ei voi pilata ellei itse sitä anna pilata. Ja mitä tulee tähän "kääntäneet miehen mielen vaimoa vastaan.." Kukaan ei pysty kääntämään toisen ihmisen mielen yhtikäs mihinkään ellei ole täyttä ymmärrystä vailla tai muuten vaan syyntakeeton. Ja ei välttämättä vielä silloinkaan. Jos ukko tai akka lähtee pettämään, pettää se aivan itse. Jos ukko tai akka on omaa vaimoaan tai miestään vastaan, kyllä se on ihan omaehtoista mielen liikettä. Sinua on ilmeisesti petetty, miksi? Kysy itseltäsi Miksi? Haukut, syyttelet ja tuomitset muita, jotta sinua tuomittaisiin ja haukuttaisiin. Mitä kalavelkoja makselet nyt elämässäsi. Asenteesi on ainakin täysin karmaisevaa itseäsi ja muita kohtaan.

        Jyrsitty on porkkanaa ja seurattu kakkosen raatelemaa, joka meni aivan sekaisin. Sekaisena huusi itsekseen, että mitä teatteria täällä esitetään ja jatkoi, että ihan kuin olisi jossain näytelmässä mukana. Meni niin sekaisin, että haukkui kakkosen vioilla omiansa. Siinä hetkessä ymmärsin, miten vaikealuonteisen salasuhteen oli löytänyt. Ajattelin jo puolisoni sairastuneen kaksisuuntaiseen, niin sekavaa se oli.

        Uskomatonta, miten kierosti kakkonen tunkeutui erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, jostain kaiveli tiedot. Rakkaudesta ei paljoa tiennyt, kostosta sitäkin enemmän. Helpotti, kun jätti rauhaan, loppui näytelmät ja se ihmeellinen jakomielitautisuus hävisi. Suuri diiva kakkonen oli poistunut parisuhteesta ja rauha palasi edeniin.

        Porkkananpopsijalle -on kakkosia ja on kakkosia. Itse olen nähnyt, miten se mieli sumutetaan esim. meidän olisi pitänyt erota sen vuoksi, että parisuhteemme paranee paremmaksi ja emme enää riitele ja siten pystymme keskustelemaan. Ongelma oli vain siinä, että emme edes riidelleet tai huutaneet toisillemme. Parisuhteemme parani, kun kakkonen löysi vihdoin toisen kohteen.


      • metsä vastaa
        kakkosta paossa kirjoitti:

        Jyrsitty on porkkanaa ja seurattu kakkosen raatelemaa, joka meni aivan sekaisin. Sekaisena huusi itsekseen, että mitä teatteria täällä esitetään ja jatkoi, että ihan kuin olisi jossain näytelmässä mukana. Meni niin sekaisin, että haukkui kakkosen vioilla omiansa. Siinä hetkessä ymmärsin, miten vaikealuonteisen salasuhteen oli löytänyt. Ajattelin jo puolisoni sairastuneen kaksisuuntaiseen, niin sekavaa se oli.

        Uskomatonta, miten kierosti kakkonen tunkeutui erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, jostain kaiveli tiedot. Rakkaudesta ei paljoa tiennyt, kostosta sitäkin enemmän. Helpotti, kun jätti rauhaan, loppui näytelmät ja se ihmeellinen jakomielitautisuus hävisi. Suuri diiva kakkonen oli poistunut parisuhteesta ja rauha palasi edeniin.

        Porkkananpopsijalle -on kakkosia ja on kakkosia. Itse olen nähnyt, miten se mieli sumutetaan esim. meidän olisi pitänyt erota sen vuoksi, että parisuhteemme paranee paremmaksi ja emme enää riitele ja siten pystymme keskustelemaan. Ongelma oli vain siinä, että emme edes riidelleet tai huutaneet toisillemme. Parisuhteemme parani, kun kakkonen löysi vihdoin toisen kohteen.

        on kakkosia ja on kakkosia - ja naisia joita sanotaan kakkosiksi vaikka mies on tavannut naisen erillemuuton jälkeen
        kannattaisi kyllä "kakkoseksi haukkujan" miettiä mihin on ollut osallisena


    • eräsex

      aliaspaska, sinäkö ihminen. Todista se olemalla ihminen itsekin.eräsex Tämä ketju ei ole minun.
      Enkä ole koskaan väittänyt että kakkonen ei olisi ihminen, senverran sain aikoinani lohdutella ja kuunnella kakkosta joka oli loukkaantunut minun exän toimintaan.

      • edellinen

        SAin siis lohduttaa ja kuunnella kakkosta silloisen mieheni petollisuuden vuoksi.


    • juna meni jo

      Tämä kirjeen ja tuon suhteen loppumisen välillä oli n. vuosi.
      Kakkonen yritti näillä "ihanilla" jostain lainatuilla korulauseilla pitää exää tyytyväisenä.
      Mutta, mutta löytyihän sieltä vielä kolmonen ja nelonenkin kun lopulta koko pska paljastui.
      Minä uudessa suhteessa, kakkonen naimisissa (ukkomies oli hänkin), ja kolmonen kuollut, nelonen missä lie.
      Petturi rotisko taitaa olla "siltojen alla", lasteni sanoja lainatakseni.
      Summasummarum petturuus eikä kakkosuus ole aina yhdessä pitävä voima. Tämä kirje löytyi vanhan autolehden välistä ja on tosi, nimet häivytetty. Ilmeisesti ei miehelle kovin tärkeä ollut...

      • ymmärsinkö oikein

        Olet siis eronnut ja nyt uudessa suhteessa, mutta kuitenkin täällä palstalla julkaiset ex-miehesi kirjeitä... Ero käsittelemättä vielä?


      • juo ponua
        ymmärsinkö oikein kirjoitti:

        Olet siis eronnut ja nyt uudessa suhteessa, mutta kuitenkin täällä palstalla julkaiset ex-miehesi kirjeitä... Ero käsittelemättä vielä?

        ei kuule ole ainoa eronnut uudessa suhteessa joka kirjoittaa täällä exästään
        mitähän su uusi suhde tuumaa?


      • juna meni jo2
        juo ponua kirjoitti:

        ei kuule ole ainoa eronnut uudessa suhteessa joka kirjoittaa täällä exästään
        mitähän su uusi suhde tuumaa?

        Heheh naureskeli vieressä. Uusi tämän kirjeen löysikin.


      • ala elää

        Öhöm, löytyi autolehden välistä koska piilotti sen sulta. Vai yritti pitää miestä tyytyväisenä? Entä jos hän todella tarkoitti mitä kirjoitti? Mun mielestä teki hienosti, koska lopetti suhteen joka ei ollut johtamassa mihinkään (vaikka eksäsi lienee mitä muuta hänelle luvannut). Koithan nyt jatkaa elämääsi kun kaikkihan on hyvin. Kakkonen naimisissa ja muut missä lienee. Keskity uuteen mieheesi ja lakkaa kieriskelemässä katkeruudessa. Sua on petetty ja suhun sattui mutta se on mennyttä.


      • revi siitä
        juo ponua kirjoitti:

        ei kuule ole ainoa eronnut uudessa suhteessa joka kirjoittaa täällä exästään
        mitähän su uusi suhde tuumaa?

        juo ponua... tuo onkin niin kummallista. petetty ei saisi missään, koskaan kertoa elämänsä pahimmasta kriisistä että kakkonen/ykköstynyt tai itse petturi ei loukkaantuisi.
        Kakkosen/ykköstyneen pistäisi ihan rauhassa saada mollata jätettyä.

        Mitäs sitten vaikka onkin uudessa suhteessa, Ei uudelle pureta pahaaoloa siitä kuinka nyxä haukkuu niin täällä kuin livenäkin käyttäen heikon mielenterveyden omavaa ihmistä äänitorvenaan.

        Uusi kumppani on osansa exnyxä parin vainosta saanut, eikä halua kuulla heistä sanaakaan.


      • juna meni jo
        ala elää kirjoitti:

        Öhöm, löytyi autolehden välistä koska piilotti sen sulta. Vai yritti pitää miestä tyytyväisenä? Entä jos hän todella tarkoitti mitä kirjoitti? Mun mielestä teki hienosti, koska lopetti suhteen joka ei ollut johtamassa mihinkään (vaikka eksäsi lienee mitä muuta hänelle luvannut). Koithan nyt jatkaa elämääsi kun kaikkihan on hyvin. Kakkonen naimisissa ja muut missä lienee. Keskity uuteen mieheesi ja lakkaa kieriskelemässä katkeruudessa. Sua on petetty ja suhun sattui mutta se on mennyttä.

        Ruotimatta enempää tapausta, ei kakkonen lopettanut, eikä tarkoittanut mitä kirjoitti. Katkeruudesta en tiiä ja sattuminen on kakkoselle varattu. Eipä exä muistanut koko kirjettä kun ei mukaansa ottanut. Tämä julkaisdminen tuli kun luin täällä kuinka vaimot roikkuu.


    • what

      "Minä uudessa suhteessa, kakkonen naimisissa (ukkomies oli hänkin), .."

      Hä? Taitaa ap sekoilla pahasti jutuissaan.

    • korniako

      Mikä sinun mielestä on ap;n sekoilua?
      Tajusitko; Ap itse uudessa suhteessa, kakkonen on mennyt jonkun toisen ukkomiehen kanssa naimisiin ja petturi ilmeisesti "puliukkona".

      • eräsex

        Mielestäni pitäisi kakkosen/ykköstyneen miettiä tykönään mihin on ja on ollut osallisena ennenkuin alkaa sättiin petettyä/jätettyä.


    • pentik

      Junia tulee ja junia menee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe