"Takiais ja prinsessapuolueet"

Vaalit 2015

Eikö politikkojen tulisi keskittyä vakavampiin asioihin? Tämä nimittely tuntuu lapselliselta.

10

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timo takiainen

      Eipä voisi enää halveksuvammin sanoa entinen pikkipuolueen johtaja. Mutta sehän on nähty ettei demokratia ole persuille ja Soinille kuin vihattava toiminnan este.Siitä on päästävä eroon ja siirryttävä "suoraan demokratiaan" ts.suurin mölisijä johtaa.

      • Tutias Markkila

        Mitä hyvää Kataisen sixpäkki sai aikaan n. kolmen ja puolen vuoden aikana? Ja tuskin tämä Stubbin tynkäpuolue nyt vaalikiireiltään pystyy yhtään parempaan.

        Kansalaisten keskuudessa on laaja näkemys siitä, että pian päättyvä vaalikausi on maamme historiassa kaikkein surkein.

        Onhan se vähän outoa, että noinkaan laaja-alaisena aloittanut hallitus ei saanut muuta aikaan, kuin valtionvelan kasvun ja 100 000 uuden työpaikan sijaan SDP:n Vartiainen ehti roudata maahamme 100 000 uutta työvoimamme pelastajaa.

        Keskustan Sipilä vie joukkonsa seuraavaan jytkyyn. Herrasmies vetoaa tyylikkäällä käytöksellään laajempiin kansanjoukkoihin, kuin "emme myy persettä" letkauttelija.

        Ellei Soini siirry puolueestaan jo syrjään nuorempien ja fiksumpiensa tieltä, niin Perussuomalaiset ovat itse tuolla "takiaisten" joukossa.


    • Odottaako pahempaa?

      Miksi Timo Soini haluaa kaataa nyt hallituksen kun oman puolueen kannatus rypee keskikastissa ja Keskusta ylivoimaisessa gallupjohdossa?

      • Muumit laaksosta?

        Soini on rehvakkaasti olevinaan tuleva pääministeri, vaikka kannatus on hiipumassa takaisin sirpalepuoluetasolle. Soini voisi kaivaa arkistoistaan ne lukuista valitukset vaalijärjestelmämme epäoikeudenmukaisuudesta niilta ajoilta, kun persujen kannatus oli parin prosentin tasolla. On surullista, että Soini on unohtanut kaiken entisen saadessaan yksissä vaaleissa bluffattua äänestäjät tukemaan puoluetuen yksityistämistä Soini-säätiöön.


    • 17 vuotta pienpuolue

      Soinin puheet pienpuolueista ja pienpuolueiden haukkuminen on aivan outoa.

      PS on ollut olemassa 20 vuotta. 17 vuotta niistä kaikissa vaaleissa ps on ollu 0-4% kannatuksissa. Vasta kolme vuotta on tullut keskisuuren puolueen kannatuksia.

      Tuntuu että Soinilla on täysin oma historia hukassa kun uhoaa toisille puolueille.

    • luuseri Soini

      Kukas kissan hänmän nostaa kuin kissa itse? Soinia ei kukaan arvosta, ei edes omat joten Soinin pitää yrittää itse nostaa egoaan.

    • Miten niin ?

      Onko noihin sitten joku keskittynyt ?

    • ihmiselle nannaa
    • Kyrpä

      Miten Kokoomus on hyysännyt kyseistä henkilöä?

      • Kyrpä

        Otan kysymyksen takaisin. Huolimatonta lukemista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe