Syy ilmastonmuutokseen

++++++++++

Syyllisen lämpenemiseen näet, kun katsot peiliin. Ihminen on aikaansaanut tupruttelullaan tämän hirvittävän kiihtyvän lämpenemisen.

22

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgxdfgxdfh

      Siis myös sinä

      • ++++++++++

        Minä olen lopettanut tupruttelun aikoja sitten.


      • fdgxdfgxdfh
        ++++++++++ kirjoitti:

        Minä olen lopettanut tupruttelun aikoja sitten.

        Tupruttelenko minä? Ei ole ajokorttia, en siis aja autoa enkä omista sellaista, käytän bussia (tosi agw hysteerikko toki hyväksyy vain polkupyörän ;) ), käytän ESL ja Led lamppuja ja meinaan korvata kaikki lamput ledeillä jouluun mennessä. En edes polta tai käytä alkoholia. Sähkölasku on hyvin pieni ja siinäkin mulla sopimus jossa lukee että "Ympäristöystävällisesti uusiutuvilla energialähteillä tuotettua sähköä".

        Olenko turputtelija, ja vastaanko sinun vihollisestasi luomaa mielikuvaa?


      • fdgxdfgxdfh
        fdgxdfgxdfh kirjoitti:

        Tupruttelenko minä? Ei ole ajokorttia, en siis aja autoa enkä omista sellaista, käytän bussia (tosi agw hysteerikko toki hyväksyy vain polkupyörän ;) ), käytän ESL ja Led lamppuja ja meinaan korvata kaikki lamput ledeillä jouluun mennessä. En edes polta tai käytä alkoholia. Sähkölasku on hyvin pieni ja siinäkin mulla sopimus jossa lukee että "Ympäristöystävällisesti uusiutuvilla energialähteillä tuotettua sähköä".

        Olenko turputtelija, ja vastaanko sinun vihollisestasi luomaa mielikuvaa?

        Ja niin, en ole 59 vuotias alkoholisti. Olen 23 vuotias


      • ++++++++++
        fdgxdfgxdfh kirjoitti:

        Tupruttelenko minä? Ei ole ajokorttia, en siis aja autoa enkä omista sellaista, käytän bussia (tosi agw hysteerikko toki hyväksyy vain polkupyörän ;) ), käytän ESL ja Led lamppuja ja meinaan korvata kaikki lamput ledeillä jouluun mennessä. En edes polta tai käytä alkoholia. Sähkölasku on hyvin pieni ja siinäkin mulla sopimus jossa lukee että "Ympäristöystävällisesti uusiutuvilla energialähteillä tuotettua sähköä".

        Olenko turputtelija, ja vastaanko sinun vihollisestasi luomaa mielikuvaa?

        Lihaa kuitenkin syöt paljon ja siitä tulee suuret hiilidioksidipäästöt.


      • fdgxdfgxdfh
        ++++++++++ kirjoitti:

        Lihaa kuitenkin syöt paljon ja siitä tulee suuret hiilidioksidipäästöt.

        En syö, nakkeja ja jauhelhaa vaan välillä mutta aikas harvoin. Että hyvä yritys mutta mä taisin voittaa. En tykkää lihasta


    • huoh....

      Ei näy mitään lämpnemistä missään.
      Tilastojen vääristely ei lämmitä tätä palloa yhtään.

      • ++++++++++

        Itse yrität vääristellä asiallista tietoa ilmastonmuutoksesta.


      • huoh....

    • --------------------

      Hoidatappa hohheli mielisairaus!

      • ++++++++++

        Vain sinä retadipelle olet mielisairas.


      • --------------------
        ++++++++++ kirjoitti:

        Vain sinä retadipelle olet mielisairas.

        Miksi olet mielisairas retadipelle?


      • ++++++++++
        -------------------- kirjoitti:

        Miksi olet mielisairas retadipelle?

        Ota ne lääkärin määräämät lääkkeet. Ei ne muuten auta,


      • --------------------
        ++++++++++ kirjoitti:

        Ota ne lääkärin määräämät lääkkeet. Ei ne muuten auta,

        Et siis ottanut lääkärisi määräämiä lääkkeitä? Ei ihme että olet mielisairas retadipelle!


      • ++++++++++
        -------------------- kirjoitti:

        Et siis ottanut lääkärisi määräämiä lääkkeitä? Ei ihme että olet mielisairas retadipelle!

        Olet hohheli pakkomielteinen mielisairas retadipelle.

        HAKEUDU NYT IHMEESSÄ JO HOITOON!!! JA LOPETA TÄMÄN TIEDEPALSTAN JATKUVA HÄIRIKÖIMINEN!!!


      • -------------------!
        ++++++++++ kirjoitti:

        Olet hohheli pakkomielteinen mielisairas retadipelle.

        HAKEUDU NYT IHMEESSÄ JO HOITOON!!! JA LOPETA TÄMÄN TIEDEPALSTAN JATKUVA HÄIRIKÖIMINEN!!!

        Kerroppa hohheli miksi olet lämpenemis pakkomielteinen, 59-vuotias alkoholisoitunut retadipelle?

        Miksi et vieläkään hoidata tuota vakavaa mielisairauttasi????
        Sen sijaan et ota lääkkeitäsi ja häiriköit tätä tiedepalstaa jatkuvasti !!!

        http://www.niuva.fi/


      • hohhoijaaaa
        -------------------! kirjoitti:

        Kerroppa hohheli miksi olet lämpenemis pakkomielteinen, 59-vuotias alkoholisoitunut retadipelle?

        Miksi et vieläkään hoidata tuota vakavaa mielisairauttasi????
        Sen sijaan et ota lääkkeitäsi ja häiriköit tätä tiedepalstaa jatkuvasti !!!

        http://www.niuva.fi/

        Ilmasto LÄMPENEE hörhöjen hörhöilystä huolimatta!!!


      • jo vain

    • " Syyllisen lämpenemiseen näet, kun katsot peiliin. Ihminen on aikaansaanut tupruttelullaan tämän hirvittävän kiihtyvän lämpenemisen."

      Ja kuinka kauan tätä hirvittävästi kiihtyvää lämpenemistä on tapahtunut? Mistä lämpötilasta on hirvittävästi kiihtynyt lämpeneminen alkanut? Millä nopeudella tämä hirvittävästi kiihtyvä lämpenemine tapahtuu? Teidän AGWTieteenKieltäjäDenialistien lempilause on kiihtyvä lämpeneminen. Aika osoittaa tuo todeksi. Mihinkä tieteellisesti todistettuun tutkimukseen teidän kiihtyvä lämpeneminen perustuu? Vai, esiintyykö tämä kiihtyvä lämpeneminen ainoastaan teidän korvien välissä?

      • kiihtyy se

        Sinun korvien välissä ei ainakaan esiinny mainittavaa toimintaa.


      • missä kiihtyminen?

      • kiihtyy se kirjoitti:

        Sinun korvien välissä ei ainakaan esiinny mainittavaa toimintaa.

        Et siis pysty vastaamaan. Ainoa, mitä sinä osaat, on tyhjänpäiväinen vouhottaminen. Niin vähän arvelinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe