Hauska harrastus :)

Minä Ilkeä

Olen jatkanut hauskaa harrastusta kaupoissa. Aina, kun kauppaan tulee lihava nainen tarkkailen hänen ostoskärryään. Luon sitten merkitseviä katseita häneen.
Otan kännykän käteen ja rupen näppäilemään numeroita. Samalla lasken ääneen suklaa 1500 kaloria jne. Kyllä on läskillä vaikeaa.
Useat suuttuu ja rupeaa räyhäämään, toiset jättää kärryt kauppaan ja syöksyy ulos.
Minä käkätän sisäisesti, mutta pokka pitää.
On ihanaa olla ilkeä.

8

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwwanker

      Joku päivä sinä olet lihava nainen ja sinulle käy samoin.

    • 4564456

      Tämän keskustelunpalstan taso nousee vain jos tällaisiin typeriin aloituksiin ei kommentoida.

      Ei kukaan jaksaisi kuukausikaupalla kirjoittaa tyhmiä jos ei saa mitään vastakaikua. Nämä idioottialoitukset elävät meidän kommenteistamme ja kuolevat ilman niitä.

    • god fun!

      lihvat on hauskaa hupia!

      • hauskaa luut

        Minä nauran kaupassa kun ohitseni mennä kolisee anorektikon näköinen henkilö.Posket lommolla ja muistuttaen tsompia:)


    • dummy

      Ilkeä ja tyhmä. Ei niin pientä suklaalevyä ole jossa olisi noin vähän kaloreita.

    • t:VILJAMIN VELI

      Hyvä trolli Make

    • Yksi ruma ja lihava

      Mä otan huumorilla sen että olen ruma ja lihava.
      http://www.youtube.com/watch?v=iuaU1sFecjw
      ;))) HIHIHIHIII etpäs pysty tolla ainakaan mua provoomaan;) Keksi jotain muuta;)

    • Käpylehmis

      Aloittajalla on ollut ilmeisesti lapsena vain puisia leluja ja käpylehmiä... päässä on vikaa jos ihmisten ostoksien kyttäämisestä orkun saa! Aika turhautuneelta vaikuttaa kyttäääjä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe