Mikä skootteri?

Jännää

Oon tässä miettiny että mikä skootteri kannattaa ostaa. On ollu mielessä kolme vaihtoehtoa. Aprilia sr, Honda nsc50r ja yamaha aerox. Jos on kokemuksia/ mielipiteitä niin kertokaa.

8

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku noista ?

      oha toi aprilia sr iha jees tai sitten ostat jonkuin näistä

      - peugeot speedfight 2, 3

      - gilera stalker

      - peugeot trekker

      - yamaha aerox (2t)

    • sniffelys

      Särä tai roxi. Ton luumuhondan voi työntää suohon.
      No läppä, helvetin hyviä ja kestäviä skoottereita kaikki. Olisipa oma budjetti ollut yhtä suuri ekaa skopaa ostettaessa. Vitun hemmoteltu kakara «muminaa» «jatkaa soliferin polkemista»

    • mummuhämeestä

      Kannattaa ostaa halvin 2t ilmajäähdytteinen,turha maksaa merkistä,ota halvin niitä saa alta tonnin uusia

    • liikkeestä kunnon

      nii ja sit ne on tota citymarket kamaa mieluiten iha liikkeestä min. 1500€ max 3000€

    • roxipoxi

      Yamaha aerox on paras.kestää, saa kulkemaan (80-85km/h 50cc), iso tavaratila, hyvä jäähdytys.Yamaha bw's sässä samat ominaisuudet paitsi jäähdytys on surkea ja tavaratila olemattoman pieni.

    • Jari74

      Mun mielestä aerox. Omassa aeroxissa 42tkm mittarissa eikä tunnu hajoavan millään. Jarrupalat, renkaat, nesteet ja polttimoita olen vaihtanut. Ostohetkellä oli ajettu 17tkm. Toki mopo on kulunut vanha ruoska, mutta maksoi vain 150 euroa ja toinen mokoma varaosiin matkan varrella mennyt. Siltikin tämän vielä voi halutessaan myydä kahteensataan. Mieti toimiiko sama kaava kiinan mopolla.

      Okei. Sen verran pitää sanoa, että moponi aiemmasta huoltohistoriasta ja eurojen kulumisesta en osaa sanoa, mutta itselle ihan hyvä kauppa tuntuu olleen.

    • roxipoxileiposenoxi

      Noista Yamaha Aerox

    • roxipoika

      Yamaha Aerox ehdottomasti! Roxi on helppo virittää, kulkee vakionakin jo ihan hyvin. Vakiona ei edes kuluta niin paljon kuin ihmiset luulevat ja todella kestävä skootteri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe