Vapaana vai tyhjän päällä?

sinkkuelämää

Oon parikymppinen bissetyttö ja erosin kesällä avomiehestäni. Meillä oli hyvä suhde, hän oli myös bi ja pystyimme juttelemaan asioista. Tunsin että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja ennen kaikkea olimme hyviä frendejä.

Tää oli kuitenkin mun ensimmäinen parisuhde. Olin ennen ihastunut tyttöihin ja poikiin (pahemmin tyttöihin) ja tällä kertaa (varattuun) kaverityttöön, jonka kanssa meillä oli yhteisiä harrastuksia. Tuli kesä, katselin jälleen lyhyitä ja liehuvia helmoja kaduilla ja kiehuin. Hajosin sisältä jos kyseinen kaveri riisuutui vieressäni kuntosalin pukuhuoneessa (enää en hänen kanssaan salilla käy). Avokin videopeliharrastus alkoi ottaa yhä pahemmin päähän. Särjin sydämeni tyttökaverin takia ja menin sanomaan asiasta miehelleni. Hän halusi meidän silti jatkavan, mutta minusta tuntui, etten pysty enää kohtelemaan häntä oikein. Muutimme erillemme minun pyynnöstäni.

Nyt olemme edelleen kavereita eksäni kanssa. Ikävöin silti hänen kanssaan asumista ja kosketusta, kai aika on kullannut muistot. Meillä oli helppoa, sellainen yhteisymmärrys jota en ole kenenkään toisen kanssa kokenut. Nyt kun olisi mahdollisuus deittailla tyttöjä, ajatus ei enää yhtä paljon houkuttele (toisaalta muut miehet kiinnostavat vielä vähemmän). Pelottaa mennä eteenpäin, entä jos en osaa? Päädynkö joka tapauksessa aina samanlaiseen noidankehään? Mielellään kuulisin, jos muilla on samanlaisia kokemuksia.

2

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mitä et osaisi? Kenen kanssa?
      Mitä oikeastaan haluat, tai tuntisit haluavasi?
      Tilaisuus on antaa itsellensä mahdollisuus rauhoittua eikä ryntäillä heti markkinoille. Nauti hiljaisesta ajasta ja tutustu itseesi paremmin.

      • Sinkkuelämää

        Joo, nimen omaan halusin olla jonkun aikaa itsekseni ja selvitellä fiiliksiä. Aika näyttää, mitä tapahtuu... Kiitos tsempistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe