Vanhat hoitajat

Hoiva-avustajatar

Ovatko vanhat hoitajat laiskoja ja keljuja muita hoitajia ja asiakkaita kohtaan?.

15

297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivojaneon

      Ei ainakaan meillä. Järkeviä, empaattisia ja ammattitaitoisia.

    • 13+14

      Hoitajia on ihan kaikenlaisia, keljuja vanhoja hoitajia ja mukavia vanhoja hoitajia.

    • zxcdsaq

      On nuoretkin hoitajat laiskoja, ainakin mun omaiseni hoitopaikassa. Pari vanhaa hoitajaa siellä kaikki työt tekee.

    • ottaa aikaa vaan

      kyllä työ tekijäänsä neuvoo

    • xxxxxxxxxxxx

      Ovatko vanhat hoiva-avustajat laiskoja, keljuja yms.? Ainakin nuoremmat ovat typeriä , aloittajasta päätellen..:::))))))))))))))))

    • Minusta on hölmöä jaotella ketään iän mukaan.
      Kyllä kaikki on kiinni ihmisen omasta persoonasta.

    • Kaikkiakanssa

      Vanhat hoitajat eivät enää jaksa ja ovat saikulla! Eivät enää pysy vauhdissa mukana, eivätkä yllä työaikatavotteisiin annetun ajan puitteissa!

      Pystyisivät tekemään työnsä omaan tahtiinsa, mutta se ei käy, kun tehokkuustavoite ei täyty! Katuja mittailevat tyhjänpanttina ja leipäjonoissa seisovat, kun pitkä sairasloma vähentää palkkasaatavaa, eivätkä rahat riitä kalliin asumisen lisäksi enää ruokaan.

      Siinä sitä on kiitosta vuosikymmenien työstä!

      • pian eläkkeelle

        41v valmistumisesta kevät -14,vanhat eivät ole saikulla,heillä kopirkeampi työmoraali,kännykät käsilakussa,kun uusi nuori hoitajasukupolvi näppäilee kännykkäänsä unohtaen täysin olevansa töissä,.Vanhat tekevät ,nuoret c googlaavat ja asukkaat unohtuvat.


      • dementiahoitaja

        No meillä ainakin nuoret hoitajat ovat niitä aikaasaavia ja vanhat työhönsä leipääntyneitä ja tekevät vain "pakollisen". Toki joka ikäluokassa on hyvät ja huonot hoitajat.


    • Kaikkiakanssa

      Kotihoidossa työntekijä käyttää useampaakin kännykkää jatkuvasti! "Toiminnanohjausseurantajärjestelmä" on käytössä asiakkaallakin, johon työntekijä kirjaa asiakkaan käynnin aikana, että saadaan välitöntä asiakasaikaa enemmän, vaikka ei asiakkaan kanssa silloin mitään teekään.

      Kännykkä on työntekijän kädessä koko ajan, eikä suinkaan "käsilaukussa"! Kiva, jos tarvitset vaan käsilaukkua työssäsi, kun kotihoidossa kannetaan painavaa reppua!

      • valmistunut

        Vaihda työpaikka,niin reppu on kevyempi,,meidän alalla on paikkoja,senkun vaan valitset mieleisen,!


      • eläkeläinen pian

        Hei nuoret räpläävät puhelintaan,esimieskin puhunut asiasta ja - ei mene perille aivoihin ja nyt ei olla kotipalvelussa.


      • seuraaja
        eläkeläinen pian kirjoitti:

        Hei nuoret räpläävät puhelintaan,esimieskin puhunut asiasta ja - ei mene perille aivoihin ja nyt ei olla kotipalvelussa.

        Olen samaa mieltä,meilläkin vanhuksella saa olla köntsät housuissa,tärkeämpi on omat viestit.


      • Kaikkiakanssa
        valmistunut kirjoitti:

        Vaihda työpaikka,niin reppu on kevyempi,,meidän alalla on paikkoja,senkun vaan valitset mieleisen,!

        On vähän hiljasta nykyisin toi paikkojen vaihtelu! Ei niitä enää otettavaksi ole vanhalla ja rammalla työntekijällä! Uudelleensijotusta kevyempiin duuneihin odotan, mutta niitä ei enää ole! Sairaslomalla olen, kun kunto ei kotihoitoa kestä!


      • seuraaja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä,meilläkin vanhuksella saa olla köntsät housuissa,tärkeämpi on omat viestit.

        Itse olen ollut 5 vuotta pois työelämästä, mutta jo silloin, piti jatkuvasti huomauttaa joitakin nuoria (ei suinkaan kaikkia), kun kännykkä oli työpuvun taskussa ja vähän väliä räplättiin.
        Samoin netissä omien asioiden hoitamista ja huutonettien ym. selaamisesta työaikana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4696
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3374
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3182
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3027
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2955
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2806
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2478
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2266
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      52
      2245
    Aihe