Maahanmuuttaja riehui poliisiksi pukeutuneena Tukholmassa

Näin pitkällä ollaan

https://www.youtube.com/watch?v=vz7Iqg8q9ts#t=289

Kysymyksessä oli maahanmuuttajan protestiprojekti EU:n sisäistä rajavalvontaa kohtaan.

Mutta videota katsellessa voi kysyä itseltään:

Mitäpä seuraisi, jos valkoihoinen kanta-asukas tekeytyisi poliisiksi, ja alkaisi ahdistella ihmisiä tuohon tapaan?

Ilman suojaväriä siinä olisi kova riski.

11

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoo

      Joku raja tähän on vedettävä, jos ei muuta, niin vanhanajan korpilaki, you know what i mean:)

    • Hauska video

      Siinä näkee etenkin sen, kuinka ORJIKSI on valtaosa ruotsalaisista jo ehdollistettu.

      Lopussa on yksi "poikkeava" joka pistää hanttiin. Kuuluu ilmeisesti siihen vähemmistöön, jota leimataan natseiksi, koska uskaltaa puolustaa itseään.

      • Kukka-Peppiina

        Selvä rasismi nazzisika oli tuo riehuja, ku toinen heitti vaan niinku läppää ja tolleen.


    • Myös Ottawassa
    • Sharia-partio tulee

      Tuokin vasta esitti poliisia.

      Suomeenkin on jo esitetty sharia-lakia, joka johtaa sharia-partioihin.

      Silloin vääräuskoisia mukiloidaan kaduilla virallisella oikeutuksella.

    • säädyllisyyttä

      Ja naisille tulee burkhapakko!

    • ääh

      Miksi noiden pitää aina hyökätä naisten kimppuun?!

    • totinen tosi.

      Miksi meidän pitäisi alistua heidän edessä. Eiväthän nuo noudata meidänkään lakeja.

    • Hyvä perse tuolla

      ensimmäisellä teinitytöllä.

    • Tosimies.

      Minulla ainakin on luotettavuusongelma jos poliisi on muuta kuin valkoinen,VARSINKIN jos poliiseille annetaan tulevaisuudessa oikeus pukeutua uskonnollisiin vaatteisiin kuten esim turbaani tai huivi.

      Ja jos näin olisi tuleva niin kait minullakin on kansalaisena uskontoon tai näkemyksiin perustuvia oikeuksia olla mm tottelemmatta poliisia.

      • @jellaan

        Hyvin veistelit, eihän tuommonen suomipoikaan uppoisi. Suomi on Suomalaisten ja jos säännöt ei miellytä ei tarvi tulla tänne. Säälittävää jeesustelua kun mietimme mitähän meistä nyt maailmalla aatellan kun emme annakaan kaikkea periksi. Ruosi on aikoinaan mokannut ja kantaa siitä nyt seuraukset, en kadehdi.
        ...Jaa hys hys, ettei vaan joku piiperö haasta jostain kiihottamisesta oikeuteen:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe